زهرا آلوشي


تولیدکننده




بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قدرت عادت
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
همه چیز رو به فنا نده
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
هنر ظریف بی خیالی
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
رازهایی درباره مردان (آنچه زنان باید درباره مردان بدانند)
شدن
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
قانون شفا
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
مشکلاتتان را حل نکنید محو کنید (معرفی راهی بی‌نظیر برای ساختن 1 زندگی رویایی)
قانون جذب چگونه باعث تحول در زندگی شما می‌شود

قدرت عادت

  • 80,000 تومان

کتاب‌های معدودی هستند که بتوان آن‌ها را دستورالعمل‌های ضروری برای کسب و کار یا زندگی‌ نامیدء قدرت عادت یکی از همین استثناهاست. چارلز دوهیگ نه تنها چگونگی شکل‌گیری عادت ها را توضیح می‌دهد بلکه چگونگی دفع عادت‌های بد و پیروی از عادت‌های خوب را توضیح داده.

همه چیز رو به فنا نده

  • 50,000 تومان

کتابی درباره امید نوشته مارک منسون، درباره چیزهایی سخن می‌گوید که در حال نابودی هستند. منسون در این کتاب به اضطراب‌ها و نگرانی‌هایی پرداخته که در لایه لایه زندگی‌های ما نفوذ کرده گریزی از آن دیده نمی‌شود. جملات برگزیده کتاب همه چیز به فنا رفته، کتابی درباره امید: - چه طور می‌توانید به کسی بگویید «روز خوبی داشته باشی» در حالی که می‌دانید تمام افکار و انگیزه‌های او، در نیاز بی‌پایان او برای فراموش کردن پوچی ذاتی وجود خودش به عنوان یک انسان ریشه دارد؟ - نقطه مقابل خوشحالی، عصبانیت یا اندوه نیست. اگر عصبانی یا اندوهناک باشید، یعنی هنوز به چیزی اهمیت می‌دهید. یعنی هنوز چیزی برای شما مهم است. یعنی هنوز امید دارید. - ما برای این که در زندگی خودمان امید ایجاد کنیم، باید ابتدا احساس کنیم که روی زندگی خود، کنترل کامل داریم. باید این حس در ما وجود داشته باشد که چیزی‌هایی که از درستی و خوبی آن‌ها اطمینان کامل داریم، دنبال می‌کنیم.

هنر ظریف بی خیالی

  • 48,000 تومان

عمر و توانایی انسان محدودتر از آن است که بخواهد به همه‌چیز اهمیت بدهد، باید بی‌خیال خیلی چیزها شد. اما چگونه تعیین کنیم به چه چیزهایی اهمیت دهیم و بی‌خیال چه چیزهایی شویم؟ این کتاب تلاش می‌کند به پرسش‌هایی از این قبیل پاسخ دهد، چرا که هرچه جهان پیچیده‌تر می‌شود، درک مفاهیمی مانند شادکامی به ‌شدت سخت‌تر می‌شود. مارک منسون، نویسنده کتاب، تلاش می‌کند از طریق مواجهه‌ای صادقانه با ترس‌ها، مشکلات و انتظارات‌مان و هم‌چنین با به چالش کشیدن مفاهیمی مانند شادکامی، امید و مرگ، و از خلال داستان‌هایی جذاب که بعضی‌شان از زندگی شخصی‌اش نشئت گرفته‌اند، دیدگاهی جدید به خواننده منتقل کند که همانند عینک عمل می‌کند. همان‌طور که عینک تفاوتی در واقعیت بیرونی ایجاد نمی‌کند و تنها باعث می‌شود شما واقعیت بیرونی را بهتر ببینید، آموزه‌های این کتاب هم تلاشی است برای بهتر دیدن زندگی، تلاشی در جهت بیرون کشیدن معنای شادکامی از دل واقعیاتی که بعضا تلخ و دل‌گزا هستند. به باور منسون، انسان‌ها ضعیف و محدودند و رنج عنصر جدایی‌ناپذیر زندگی است. او ما را فرامی‌خواند این محدودیت‌ها را بشناسیم و آن‌ها را بپذیریم. «هنر ظریف بی‌خیالی» رتبه نخست را در کتاب‌های پرفروش نشریه نیویورک تایمز داشته و در یک سال بیش از سه میلیون نسخه آن به فروش رسیده و به بیش از بیست و پنج زبان دنیا ترجمه شده است.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

رازهایی درباره مردان (آنچه زنان باید درباره مردان بدانند)

  • 58,000 تومان

بارها دیده‌ایم که در تلاش به منظور تغییر مردان زندگیمان، اغلب فراموش می‌کنیم که خود چگونه تغییر کنیم. لطفا تمامی ابزارها و تکنیک‌های ارائه شده در این کتاب را به کار ببندید. چرا که همگی آن‌ها موثر هستند! این تمرین‌ها را با هزاران زن در میان گذاشته‌ام و خود نیز هر روز همگی آن‌ها را در زندگی شخصیم به‌کار می‌برم. مجبور نیستید همگی لیست‌ها را به یک باره و با هم ترتیب دهید و تمامی توصیه‌ها را با هم به‌کار ببندید. می‌توانید، هربار تنها چند صفحه از کتاب را بخوانید و روی تمرین‌ها و روش‌های ارائه شده در همان چند صفحه کار کنید چرا که در نهایت خواهیم آموخت که: چگونه کمتر مشاجره کنیم و بیشتر به یکدیگر عشق بورزیم؟ چگونه ممکن است منظور واقعی مردان با آن‌چه واقعا می‌گویند، متفاوت باشد؟ چگوئه از مادری کردن در حق مرد زندگیمان جلوگیری کنیم؟ چگونه معشوق بهتری باشیم.

شدن

  • 98,000 تومان

میشل لاوون رابینسون اوباما متولد 17 ژانویه 1964 در شیکاگو است. وی وکیل و نویسنده آمریکایی است که به مدت هشت سال بانوی اول ایالت متحده آمریکا بود. در سن 28 سالگی با باراک اوباما ازدواج کرد و نخستین بانوی اول آمریکایی - آفریقایی در تاریخ ایالات متحده آمریکا می‌یاشد. حاصل ازدواج میشل و باراک اوباما دو دختر است. او دانش آموخته دانشگاه پرینستون و دارای دکترای حقوق از دانشگاه هاروارد است. به محیط زیست علاقه‌مند بوده و بسیاری از سبزیجات مصرفی خانواده اوباما در باغچه میشل اوباما در محوطه کاخ سفید به عمل می‌آمد.

قانون شفا

  • 40,000 تومان

با وجود روشن‌بینی در عصر حاضر، بیشتر مردم همچنان می‌پندارند که سلامتشان متکی به منشایی بیرون از خودشان است. بیشتر مردم هنوز به راز کهن شفا پی نبرده‌اند: به این راز که سلامت - خواه سلامت جسمانی و خواه سلامت ذهنی - اساسا کاری درونی است. به هنگام بیماری - درمان هر اندازه نیز که موفقیت‌آمیز باشد - شخص با هم بارها و بارها بیمار می‌شود، زیرا به علت بیماری خود - اندیشه‌ها و احساس‌های بیمارگونه‌اش درباره خویشتن و دیگران و کائنات و جهانی که در آن زندگی می‌کنند - پی نبرده‌است. این اندیشه‌های بیمارگونه، نیروی زندگی را در وجودش به بند می‌کشاند و سبب بیماری (بیم - آی) یا ناخوشی می‌شود.

مشکلاتتان را حل نکنید محو کنید (معرفی راهی بی‌نظیر برای ساختن 1 زندگی رویایی)

  • 15,000 تومان

در کتاب محو کردن مشکلات، ریچارد داتس نویسنده آثار پرفروش به یکی از جنبه‌های اصلی زندگی روزمره می‌پردازد؛ یعنی چگونگی رو‌برو شدن با «مشکلات» در زندگی روزانه‌مان. چه این مشکل در زمینه مالی، سلامتی، روابط یا شغل باشد، ریچارد این نظریه را ارائه می‌دهد که بعضی مشکلات ما به این خاطر پایدار هستند که ما مدت زمان زیادی‌ست که سعی در «حل کردن‌شان» داشته‌ایم. ریچارد توضیح می‌دهد چرا هر بار که سعی در حل مشکلی می‌کنیم، ناخودآگاه به حضورش در واقعیت زندگی روزانه‌مان کمک می‌کنیم و می‌گوید شاید راه بهتری برای این کار وجود داشته باشد. این راه بهتر، محو کردن مشکل و رها کردن کامل آن به‌صورتی‌ست که شرایط اصلی که تقویتش می‌کرد، دیگر وجود خارجی نداشته باشد. روند محو کردن مشکل روی نقش ما به عنوان تمرکز کننده‌های قدرت‌مند تأکید می‌کند. آن‌چه بعد از آن اتفاق می‌افتد یک محو کردن ناگهانی و به یک‌باره مشکلات «حل نشدنی» طولانی و مختلف زندگی‌مان است.

قانون جذب چگونه باعث تحول در زندگی شما می‌شود

  • 35,000 تومان

در این کتاب بعضی از حیرت‌انگیزترین، الهام‌بخش‌ترین و امیدبخش‌ترین داستان‌های زندگی واقعی راز گفته شده است و شما را به یک سفر فراموش ‌نشدنی و رویایی می‌برند که محدودیت‌های ذهن‌تان را از بین خواهد برد. این داستان‌ها به وضوح نشان می‌دهند، مهم نیست چه کسی هستید و کجا زندگی می‌کنید، شما هم می‌توانید از راز برای ساختن آ‌ن‌چه می‌خواهید استفاده کنید. می‌خواهم بدانید چقدر راحت می‌توانید زندگی‌تان را تغییر دهید و لازم نیست برای این کار مدام سرگردان باشید و سعی کنید با زور و اجبار تغییرش دهید. شما فقط به یک روش می‌توانید زندگی‌تان را تغییر دهید: ذهن‌تان را تغییر دهید و بعد، زندگی‌تان هم تغییر خواهد کرد.

صفحه‌ی 1