روشنك موسوي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پول و قانون جذب
  • 77,000 تومان
  • با تخفیف: 77,000 تومان
از فرزندت بهترین بساز
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
ای کاش  وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم
  • 46,000 تومان
  • با تخفیف: 46,000 تومان

پول و قانون جذب

  • 77,000 تومان

استر و جری هیکس آموزه‌های پیشتاز آبراهام را درباره‌ی هنر متجلی ساختن خشنودی ذاتی انسان عرضه می‌کنند. این اثر پیشتاز و سر‌آمد آموزه‌های یک هوشمند ماورایی به نام آبراهام را ارایه می‌کند و توضیح می‌دهد که خشنودی مالی و فیزیکی بیش از هر‌چیز تحت ‌تاثیر قانون جذب قرار دارد. این کتاب بر هر یک از ابعاد مهم تجربه‌ی این زندگی نوری روشنگر می‌تاباند و شما را به‌سوی مدیریت آگاهانه و خلاقانه‌ی زندگی‌تان هدایت می‌کند. هم‌چنین مستقیم به عمق مسایلی که احتمالا افرا بسیاری دچار آن هستند، یعنی پول و تندرستی نفوذ می‌کند. هدف از نگارش این اثر هم‌سو‌سازی عامدانه و آگاهانه‌ی شما با قدرتمند‌ترین قانون هستی، یعنی قانون جذب است تا بتوانید آن را مخصوصا برای اهداف خودتان به‌کار بگیرید.

از فرزندت بهترین بساز

  • 75,000 تومان

برای اینکه بهترین بچه‌ها را تربیت کنیم چه چیزهایی لازم است؟ اگر پیش از این کتاب‌هایی درباره فرزندپروری خوانده‌اید احتمالا اظهارنظرهای متناقض باعث سردرگمی شما شده است. در این اثرء دکتر هنری کلود و دکتر جان تاونسند به شما کمک می‌کنند که هم فرزندان‌تان را درک کنید و هم به گونه‌ای از آنها مراقبت کنید که تجلی نهایت لطف شما به این عزیزان باشد و همچنین در جهت‌دهی به آنها قاطعیت و انضباط داشته باشید. آنها نشان می‌دهند که چگونه با پرهیز از این دوگانه افراطی انعطاف و کنترل بیش از حد، فرزندانی پرورش دهید که از شش خصیصه ضروری دلبستگی، مسئولیت‌پذیری، واقع‌نگری، شایستگی، اخلاق و عبادت/معنویت برخوردار باشند. این کتاب حداقل بستر موثری برای تربیت فرزندانی ارائه می‌کند که با درایت و پختگی زندگی رامدیریت می‌کنند. «از فرزندت بهترین بساز» کمک می‌کند که دختر یا پسرتان را آماده کنید تا مسئولیت‌های زندگی را بپذیرد، با چالش‌های آن رشد کند و همه فرصت‌هایی که در اختیارش قرار می‌دهد را آزادانه و کامل دریابد.

ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم

  • 46,000 تومان

تینا سیلیگ از کلاس درس تا اتاق هیات مدیرهء از افرادی که توقعات را به مبارزه می‌طلبندء فرضیات را به چالش می‌کشند و به موقعیت‌های شگفت‌آوری می‌رسندء مثال‌های جذابی را ارائه می‌کند. سیلیگ قوانین قدیمی را بیرون می‌ریزد و مدل جدیدی برای دستیابی به حداکثر پتانسیل در وجودمان ارایه می‌دهد به طوری که در می‌یابیم چگونه می‌توان به شیوه‌ای سالم به غیر ممکن‌ها بی‌اعتنایی کردء پس از شکست قد راست کرد و چه فرصت‌های جالب توجهی پشت مشکلات پنهان شده‌اند. کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم سرنخ مهمی برای کسانی است که می‌خواهند کار متمایزی در دنیا انجام دهند.

صفحه‌ی 1