رضا اسكندري آذر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هرگز دروغ نگو
  • 199,000 تومان
  • با تخفیف: 199,000 تومان
زندانی
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
اهرام (مجموعه دنیای تخت) کتاب هفتم
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
دود توی چشم‌هایتان می‌رود و درس‌های دیگر از مرده‌سوزخانه
به ندای درونت اعتماد نکن (راهنمای رسیدن به خواسته‌ها با استفاده از داده‌ها)
1984 (تصویرسازی)
  • 490,000 تومان
  • با تخفیف: 490,000 تومان
آمازون بی‌حد و مرز (جف بیزوس و خلق 1 امپراتوری جهانی)
مانیفست روزانه 1 قهرمان (راهنمایی برای رسیدن به تعالی و موفقیت در زندگی روزمره و کسب‌و‌کار)
جسد (سرگذشت عجیب کالبد بی‌جان آدمیزاد)
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
انرژی به توان 2 (9 آزمایش علمی برای اثبات تاثیر ذهن بر واقعیت)
تساوی حقوق (مجموعه دنیای تخت) کتاب سوم
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
پرتوی تاریکی (مجموعه دنیای تخت) کتاب دوم
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان

هرگز دروغ نگو

  • 199,000 تومان

تازه‌عروس و دامادی به نام‌های تریشا و ایثن، به دنبال خرید خانه رویایی‌شان هستند. اما وقتی برای بازدید از عمارت دورافتاده‌ای می‌روند که زمانی به دکتر آدرین هیل، روانشناس نامداری که چهار سال قبل مفقود شده،‌ تعلق داشته،‌ به دلیل بارش برف و بوران در عمارت گیر می‌افتند و حالا باید تا پایان بوران در این خانه مرموز سر کنند. اما دیری نمی‌گذرد که اتفاقات عجیبی شروع به رخ دادن می‌کنند.

زندانی

  • 165,000 تومان

سه قانون وجود دارد که خانم بروک سالیوان، پرستار جدید زندان مردان با تدابیر شدید امنیتی، رعایت کند: 1-با تمام زندانی‌ها با احترام رفتار کن. 2-هرگز اطلاعات شخصی خود را با زندانی‌ها در میان نگذار. 3-هرگز، هرگز و هرگز با زندانی‌ها صمیمی نشو. اما هیچ‌یک از کارکنان زندان نمی‌دانند که بروک از همان ابتدا، با استخدام شدن در این زندان، مقررات را زیر پا گذاشته است. هیچ‌کس از رابطه نزدیک او با شین‌نلسون، یکی از خطرناک‌ترین و بدنام‌ترین زندانی‌ها خبر ندارد.

اهرام (مجموعه دنیای تخت) کتاب هفتم

  • 185,000 تومان

حتی تعلیم دیدن در انجمن آدمکش‌های آنخ - مورپورک نمی‌تواند تپیک را برای ماموریتی که تقدیر برایش در نظر گرفته است آماده کند. تپیک تاج و تخت حکومت بر قلمروی کویری جلی‌بیبی را خیلی زودتر از موعد به ارث برده است (پدرش هم در زمان حیاتش دل خوشی از حکومت بر این سرزمین نداشت) و این شروع ماجراست.

دود توی چشم‌هایتان می‌رود و درس‌های دیگر از مرده‌سوزخانه

  • 129,000 تومان

ماتا هاری، رقصنده معروفی که در جریان جنگ جهانی اول به جاسوس تبدیل شد، حین اعدام نه اجازه داد دست‌هایش را ببندند و نه موافقت کرد که چشم‌بند به چشم‌هایش بزنند. او ایستاد و صاف به جوخه آتش نگاه کرد، در حالی که کشیش، راهبه‌ها و وکیل مدافعش از او فاصله گرفته بودند. ترس از مرگ همان چیزیست که باعث می‌شود ما کلیسا بسازیم، بچه‌دار شویم، اعلان جنگ کنیم و ساعت سه نیمه‌شب کلیپ‌هایی از گربه‌ها را در فضای آنلاین تماشا کنیم.

به ندای درونت اعتماد نکن (راهنمای رسیدن به خواسته‌ها با استفاده از داده‌ها)

  • 120,000 تومان

ازدواج، تربیت فرزند، موفقیت ورزشی، ثروتمند شدن، کارآفرینی، داشتن شانس و گرفتن تصمیم‌های مهم، خیلی سخت است. ما معمولا برای انجام این کارها از خانواده و دوستان مشاوره می‌خواهیم، سعی می‌کنیم از توصیه‌های گیج کننده «کارشناسان» در فضای آنلاین سردربیاوریم یا شاید هم یک کتاب خودیاری بخوانیم. اما در نهایت، تمام تصمیمات حیاتی زندگی را با تکیه بر حس غریزه می‌گیریم. حالا اگر کتاب به ندای درونت اعتماد نکن به ما بگوید که غریزه نه تنها دچار سوگیری و غیرقابل پیش‌بینی است، بلکه در اغلب موارد اشتباه می‌کند، جوابمان چیست؟ نویسنده در این کتاب، به ما می‌آموزد که به جای تکیه بر غریزه و ندای درون، با استفاده از داده‌های علمی به خواسته‌های خود برسیم. ارتباط بین کتاب «همه دروغ می‌گویند» و کتاب به ندای درونت اعتماد نکن این است که کتاب حاضر هم درباره استفاده از داده‌ها برای پرده‌برداری از رازهای زندگی مدرن است. اما این کتاب کاربردی‌تر است و تمرکز آن به جای کشف جنبه‌های تصادفی زندگی مدرن، روی خودسازی معطوف است.

1984 (تصویرسازی)

  • 490,000 تومان

کتاب 1984 نوشته جورج اورول از مهم‌ترین آثار سبک پادآرمانشهر به شمار می‌آید. نویسنده در کتاب خود به شرح شرایط کشوری خیالی و مردمان آن می‌پردازد که زیر سلطه حزبی تمامیت‌خواه اداره می‌شود. در این سرزمین، حکومت در اختیار رژیمی استبدادی است و در آن آزادی‌های فردی به‌شدت محدود شده و هرگونه اندیشه یا حرکتی که با اصول حزب حاکم در تضاد تشخیص داده شود، جرم انگاشته و به بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن سرکوب و مجازات می‌شود. این شاهکار ادبیات داستانی بارها به زبان‌های مختلف از جمله فارسی ترجمه شده است، اما نسخه‌ای که اکنون در دست شماست توسط فیدونستی، هنرمند برزیلی، برای ارائه به شکل کمیک استریپ اقباس و تصویرسازی گردیده است. تصویرسازی‌های نستی مجسم کردن زمانه، شرایط جامعه و حکومتی را که اورول در داستانش روایت می‌کند ساده‌تر کرده و تاثیرگذاری آن را دوچندان می‌کند.

آمازون بی‌حد و مرز (جف بیزوس و خلق 1 امپراتوری جهانی)

  • 179,000 تومان

جف بیزوس یکی از برترین کارآفرینان قرن حاضر به شمار می‌رود که نام خودش را برای همیشه در دنیای کسب و کار ماندگار کرده است. به دشواری می‌توان فردی را یافت که مانند او این‌گونه حوزه کسب و کار آنلاین را دگرگون کرده باشد. بیزوس در کنار اشخاصی همچون ایلان ماسک و بیل گیتس در میان ثروتمندترین کارآفرینان جهان جایگاهی درخشان دارد. او علاوه بر بنیان نهادن آمازون (بزرگ‌ترین خرده‌فروشی آنلاین در دنیا)، صاحب امتیاز روزنامه واشنگتن پست و نیز مالک و بنیان‌گذار شرکت فضایی بلو اوریجین است. در این کتاب به شرح مسیری که جف بیزوس طی کرده تا آمازون را از یک کتاب‌فروشی کوچک آنلاین تبدیل به بزرگ‌ترین سایت خرده‌فروشی دنیا کند، به‌طور کامل پرداخته شده است. با خواندن این اثر درمی‌یابیم که او در موقعیت‌های بحرانی چگونه تصمیم گرفته و به چه شکل توانسته به کمک تیم مدیریتی‌اش همواره امکانات و خدمات جدیدی به فروشگاه خود بیفزاید تا روزبه‌روز دامنه مشتریان و مخاطبان خود را گسترده‌تر کند و تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید برای آنها بیافریند. خواندن این کتاب جذاب علاوه بر اینکه ما را با زندگی یکی از برجسته‌ترین و پیشتازان حوزه کسب و کار آشنا می‌کند، راهنمای کامل و جامعی است برای افرادی که کسب و کار آنلاین و شخصی خود را مدیریت می‌کنند یا رویای آن را در سر می‌پرورانند.

مانیفست روزانه 1 قهرمان (راهنمایی برای رسیدن به تعالی و موفقیت در زندگی روزمره و کسب‌و‌کار)

  • 89,000 تومان

رابین شارما سال‌هاست که با استفاده از روش‌هایی کارامد و نتیجه‌بخش در زمینة دستیابی به تعالی و رشد در زندگی شخصی و حرفه‌ای به میلیاردرها، صاحبان کسب‌و‌کار، ورزشکاران حرفه‌ای و چهره‌های سرشناس صنعت سرگرمی مشاوره می‌دهد. او تا کنون به افراد بسیاری برای خلق نتایج درخشان کمک ‌کرده است. اکنون رابین شارما در قالب کتابی خارق‌العاده، سیستم متحول‌کننده‌اش را در دسترس تمام کسانی قرار داده که برای دستیابی به ذهنیتِ مثبت، شادی پایدار، بهره‌وری عالی، آزادی معنوی، رشد مالی، سلامت جسم و کمک به دیگران آماده‌اند. در این کتاب مطالعه خواهید کرد: • عادات قدرتمندی که بسیاری از خلاق‌ترین و موفق‌ترین افراد برای تحقق رویاهایشان از آنها کمک می‌گیرند. • تکنیک‌هایی برای تبدیل کردن ترس به انگیزه، مصائب و مشکلات به قدرت و شکست‌های گذشته به پیروزی‌های آینده. • راهکارهایی کارامد برای محافظت از تمرکز و بهره‌وری در برابر عوامل حواس‌پرتی و تعلل. • روش‌هایی پیشگامانه برای ایجاد برنامه‌های روزانه در تراز جهانی که به شما کمک می‌کنند سلامت جسم و روح خود را حفظ کنید و انضباط فردی را در خود پرورش دهید. • خرد و بینشی استثنایی برای درک و دستیابی به سادگی، زیبایی و آرامش در زندگی. و ده‌ها مطلب خواندنی دیگر که با عمل کردن به آنها می‌توانید در مسیر رسیدن به بهترین نسخۀ خودتان گام بردارید.

جسد (سرگذشت عجیب کالبد بی‌جان آدمیزاد)

  • 80,000 تومان

مری روچ در کتاب جسد نگاهی به اعمال نیک اجساد در طی قرن‌های متمادی می‌اندازد و داستان کالبدمان را بعد از آن‌که آن را ترک می‌کنیم بازگو می‌کند. روزنامه دنور پست درباره سبک کار او نوشته است: «روچ جزو گونه‌هایی است که در معرض انقراض قرار دارند: نویسندگان کتاب‌های علمی با حس طنز. او قادر است مسائل مربوط به مرگ را به باد شوخی بگیرد، بی‌آن‌که ذره‌ای از حس احترام آن کم کند.»

انرژی به توان 2 (9 آزمایش علمی برای اثبات تاثیر ذهن بر واقعیت)

  • 75,000 تومان

اگر کتاب راز را خوانده باشید یا زمانی که در حلقه معنویات و متافیزیک سپری کرده باشید، احتمالا می‌دانید که افکارتان حقیقت زندگی‌تان را رقم می‌زنند، قدرتی در جهان هستی وجود دارد که می‌تواند افراد را شفا ببخشد و فقط خود شما هستید که زندگی‌تان را طراحی می‌کنید.

تساوی حقوق (مجموعه دنیای تخت) کتاب سوم

  • 70,000 تومان

این بار در دنیای تخت، جادوگری که مدت زیادی به مرگش نمونده، در تلاشه تا قدرت‌هاش رو به پسر هشتم هشتمین پسر از خاندانی انتقال بده. این واقعیت که پسر هشتم اون خاندان یه دختره، کمی دیر فاش می‌شه. ساحره دهکده اصرار داره که این دختر به یه ساحره تبدیل بشه تا از این طریق، خرابکاری جادوگر رو به موت رو درست کنه. اما حالا، دخترک ناگزیر باید به حریم مقدس دانشگاه نادیده نفوذ کنه و با این تصمیم، ماجراهای عجیب و جالبی رو رقم می‌زنه.

پرتوی تاریکی (مجموعه دنیای تخت) کتاب دوم

  • 70,000 تومان

در پایان کتاب اول از مجموعه دنیای تخت، رینس‌ویند جادوگر از لبه دنیای تخت افتاد و در فضای لایتناهی سقوط کرد. در کتاب دوم (پرتوی تاریکی) با داستانی تازه از رینس‌ویند و دوگل، شخصیت‌های جدید و ماجراهای هیجان‌انگیز دیگه‌ای آشنا خواهید شد که به اندازه کتاب اول (رنگ جادو) براتون لذت‌بخش خواهد بود.

1  2  3  صفحه‌ی 1