حميد شمسي پور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شناخت افسردگی
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
کنترل خشم (گام‌های ساده برای مقابله با ناکامی و تهدید)
نمی‌گذارم کسی دکمه‌های اعصابم را فشار دهد
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان
هر کسی را می‌توانید به هر کاری وادارید اگر (ذهن توانمند)

شناخت افسردگی

  • 60,000 تومان

همه ما گاهی وقت‌ها خُلق‌مان ملول و غمزده می‌شود؛ برای مثال، اگر رابطه دوستی ما از هم بپاشد، ممکن است ناراحت شویم، گریه کنیم، اشتها نداشته باشیم، عصبانی و زودرنج شویم، خوابمان به هم بریزد و کم‌حوصله و مضطرب شویم. این قبیل وضعیت خلقی معمولاً پس از چند روز از بین می‌رود و ما به زندگی عادی‌مان برمی‌گردیم. ممکن است در این قبیل احوال درباره خودمان بگوییم که «افسرده»، «پکر»،«ملول»، «بی دل و دماغ» یا «گرفته و غمگین» بوده‌ایم. خوشبختانه صرف‌نظر از علت افسردگی، می‌توان آن را درمان و به‌طور مؤثر معالجه کرد. بیشتر بیماران گرفتار افسردگی، بر اثر تدابیر درمانی بهبود پیدا می‌کنند.

دروغ‌هایی که به خودمان می‌گوییم (چگونه با حقیقت روبه‌رو شویم خودمان را بپذیریم و زندگی بهتری بیافرینیم)

  • 95,000 تومان

همه ما برای دوری جستن از درد، به خودمان دروغ می‌گوییم؛ این یک ویژگی انسانی است. ولی به‌خاطر دروغ‌هایی که پذیرفتیم و دروغ‌هایی که به خودمان می‌گوییم، بیمار می‌شویم. ما از راه روبه‌رو شدن با حقایق زندگی درونی و زندگی بیرونی‌مان بهبود می‌یابیم. این کتاب می‌تواند کمکتان کند تا نه تنها به دروغ‌هایی که باعث رنجتان می‌شوند بلکه به روش رو‏به‌رو شدن با حقیقت برای رهایی یافتن نیز پی ببرید. همچنین، کمکتان خواهد کرد تا دریابید که روان‌درمانی چه جور چیزی است که به تغییر می‌انجامد. روان‌درمانی رابطه‌ای است بین دو نفر که خود را وقف روبه‌رو شدن با عمیق‌ترین حقایق زندگی می‌کنند. ما که هستیم؟ چرا رنج می‌کشیم؟ در زندگی دنبال چه می‌گردیم؟ در این کتاب برای پاسخ دادن به این پرسش‌ها تلاش خواهد شد، البته نه به کمک تعاریف نظری، بلکه به کمک شرح‌حال‌های کوتاهی که نشان می‌دهند چگونه روبه‌رو شدن با آنچه از آن دوری می‌جوییم، به تغییر راستین می‌انجامد. هنگامی که زندگی درونی‌مان، کسانی را که به آنها عشق می‌ورزیم، و خود زندگی را با آغوش باز بپذیریم، شفا خواهیم یافت.

کنترل خشم (گام‌های ساده برای مقابله با ناکامی و تهدید)

  • 120,000 تومان

واژه «خشم»، تصورات ترسناک و ناخوشایندی را در ذهن اکثر ما زنده می‌کند. از نظر ما آدم‌ها خشم هیجانی است که معمولا آن را با مفاهیم بدرفتاری و ناسزاگویی، صدمه زدن، خشونت و ویرانگری تداعی می‌کنیم. اما این آوازه وحشتناک برای این هیجان طبیعی و بنیادی بسیار غیرمنصفانه است. به یاد داشته باشیم خشم طوری طراحی شده تا وسیله‌ای مفید و سازنده برای بقا باشد. نقش و وظیفه خشم این است که وقتی بیشترین نیاز را به محافظت از خود یا بهبود و التیام یافتن داریم، باعث افزایش ضروری نیروی جسمی و هیجانی‌مان شود.

نمی‌گذارم کسی دکمه‌های اعصابم را فشار دهد

  • 190,000 تومان

در مسیر زندگی فشارها، استرس‌ها و نگرانی‌هایی وجود دارد که به طور بالقوه می‌توانند شما را به شدت عصبانی کنند و کفرتان را درآورند. این کتاب روش‌های واقع‌بینانه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد که از فشار افراد و مصائب زندگی بر دکمه‌های اعصابتان جلوگیری کنید و با استفاده از مهارت‌های کسب شده از آن، بتوانید با کاهش چشمگیری از شدت ناراحتی‌ها، زندگی لذت‌بخشی داشته باشید.

هر کسی را می‌توانید به هر کاری وادارید اگر (ذهن توانمند)

  • 45,000 تومان

این کتاب بی‌نظیر فنونی ساده و مختصر ... و راهکارهایی سودمند ارائه می‌کند که ریشه در روانشناسی بنیادی بشر دارند و پژوهش‌های بی‌شماری از آن‌ها حمایت می‌کنند.

صفحه‌ی 1