حسين فدايي حسين


تولیدکننده








بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مدرسه کوسه (هری کله‌چکشی 1)
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
شاهزاده خانم همستر 5 (همسترلا)
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
101 بازی موزیکال برای بچه‌‌ها (سرگرمی و آموزش با ریتم و موسیقی)
101 بازی برای بداهه‌پردازی
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
شاهزاده خانم همستر 4 (جادوی لوبیا)
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
275 بازی نمایشی پیوسته (کتاب کار جامع بازی‌های تئاتری برای توسعه مهارت‌های بازیگری)
بازی‌های یوگا برای بچه‌ها (سرگرمی و تناسب اندام با ایستایی حرکت و تنفس)
101 بازی حرکتی (سرگرمی و آموزش همراه با بازی‌های حرکتی)
تئاتر آموزش و ایجاد معانی (هنر یا ابزار)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
اوراند هریس 3 (نمایش‌نامه کودک)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
سال سایه‌ها
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
101 بازی نمایشی (سرگرمی و آموزش با بازی و ایفای نقش)

مدرسه کوسه (هری کله‌چکشی 1)

  • 39,000 تومان

هری کله‌چکشی از خاندان کوسه‌های سرچکشيِ دریاهای عمیق است؛ البته که هری ترجیـح می‌دهد یک کوسه‌ی سفید بزرگ یا کوسه‌ببر یا هر چیز دیگری باشد به‌جز خودِ کله‌چکشی‌اش! هری کله‌چکشی و رفقایش با معلم‌های مدرسه رفته‌اند اردو؛ گشت‌و‌گذاری در یک کشتی غرق‌شده‌ که کف دریا لانه کرده است. مثل همیشه دردسر منتظر هری کله‌چکشی است! او و دوستش داخل کشتی می‌‌روند و گیر می‌افتند... و این تازه شروع دردسر و ماجراهای خنده‌دار برای هری و بقیه‌ی بروبچه‌های اقیانوس‌ است!

شاهزاده خانم همستر 5 (همسترلا)

  • 59,000 تومان

باز هم هریت، شاهزاده خانم همستر، با ماجراجویی دیگری آمده. پنجمین جلد این مجموعه کمی شبیه به داستان مشهور سیندرلاست، اما فقط کمی شبیه به آن. هریت در یک مهمانی اشرافی با همسترلا آشنا می‌شود، ‌پس از اینکه متوجه می‌شود او با جادوی یک ساحره مجبور شده با کسی که نمی‌خواهد ازدواج کند، تصمیم می‌گیرد تمام تلاش خود را بکند که این جادو را از بین ببرد تا همسترلا بتواند با هرکه دلش می‌خواهد و خودش انتخاب می‌کند، ازدواج کند. اما ساحره که از نیت هریت باخبر شده، جادویی سرهم می‌کند که او موفق نشود...

101 بازی موزیکال برای بچه‌‌ها (سرگرمی و آموزش با ریتم و موسیقی)

  • 110,000 تومان

وقتی این کتاب را باز می‌کنید وارد یک سرزمین کشف نشده می‌شوید. هنوز اصول عملی برای چگونگی استفاده از بازی‌های موزیکال و آهنگین در محیطی آموزشی و سرگرم‌کننده وجود ندارد. این کتاب، صد و یک روش برای کشف این سرزمین به شما می‌دهد. همچنین ابزارهایی برای ساخت بازی‌های موزیکال براساس ایده خودتان، دوستانتان و یا دانش‌آموزان ارائه می‌دهد. در این بازی‌ها در واقع تاکید بر بازی است نه اجرا. و اگرچه بازی‌ها براساس قواعد خاصی انجام می‌گیرند، اما کیفیت و ماهیت بازی عمدتا براساس ویژگی و توانایی شرکت‌کنندگان تعیین می‌شود.

101 بازی برای بداهه‌پردازی

  • 65,000 تومان

بداهه پردازی مثل جادوگری هنری است که از هیچ، چیزی را خلق می‌کند. چیزی که بیشتر مردم نمی‌توانند آن را پیش‌بینی کنند. این کتاب، به افراد مبتدی که بداهه پردازی برایشان عجیب و مضحک به نظر می‌رسد، نشان می‌دهد که چطور مهارت بداهه‌پردازی برای هر سنی و هر سطحی از تجربه قابل دریافت است. بیشتر نمایش‌های مبتنی بر بداهه به هیچ وسیله و امکاناتی نیاز ندارند و می‌تواندد هر جایی را برای خودشان صحنه نمایش کنند.

شاهزاده خانم همستر 4 (جادوی لوبیا)

  • 42,000 تومان

نجات این زندانیان هدف یک عملیات قهرمانانه است و هرییت همستری که انگار برای این کار ساخته شده است. شاهزاده خانم هرییت همستربون دنبال دردسر و ماجراجویی است. روزی وقتی به ساقه خیلی بزرگ لوبیایی می‌رسد که تا آسمان رفته، از آن بالا می‌رود و دزدکی وارد قلعه‌ای می‌شود که متعلق به یک غول خرگوش است. آیا موفق خواهد شد زندانیان را نجات دهد؟

275 بازی نمایشی پیوسته (کتاب کار جامع بازی‌های تئاتری برای توسعه مهارت‌های بازیگری)

  • 96,000 تومان

کتاب 275 بازی نمایشی پیوسته حاصل تجارب و دانسته های گوین لوی، معلم و مربی بازیگری، است و با ارائۀ 275 بازی نمایشی به آموزش و تقویت مهارت های بازیگری می پردازد.

بازی‌های یوگا برای بچه‌ها (سرگرمی و تناسب اندام با ایستایی حرکت و تنفس)

  • 105,000 تومان

از یک قرن پیش، ورزش یوگا همواره روشی برای پرورش ذهن و بدن بوده و به طور گسترده در جهان مورد قبول واقع شده است. در این میان، آموزش یوگا برای کودکان فقط در حد آشنایی و مقدمه‌ای از یوگاست.یوگا رهایی عضلات بدن و آرامش را در خلال حرکت و ژست‌هایی که بچه‌ها به خود می‌گیرند بالا می‌برد. در این کتاب بازی‌های مختلفی وجود دارد که بچه‌ها را به استفاده از حواس مختلف تشویق می‌کند و چشم‌اندازی جدید نسبت به جهام اطراف، دیگران و حتی خودشان به آن‌ها می دهد.

101 بازی حرکتی (سرگرمی و آموزش همراه با بازی‌های حرکتی)

  • 130,000 تومان

همه برای حرکت ساخته شده‌اند و تحرک یکی از بهترین کارهایی است که ما می‌توانیم برای بدنمان انجام دهیم. کودکانی که در سال های اولی زندگی شان می‌آموزند که از تحرک لذت ببرند، شانس‌شان برای فعالیت‌های زیاد و سلامتی در سراسر زندگی بالا می‌رود. بازی‌های این کتاب به رشد سالم هوش کودک نیز کمک می‌کند. این بازی‌های غیررقابتی که بیشتر بر حرکت محض تمرکز دارد تا حرکات موزون و ریتمیک، کنترل هیجان، شوخ طبعی، چالش، شگفت‌انگیز بودن و همکاری را ایجاد می‌کند. در این بازی‌ها شرکت‌کنندگان به شور‌ و ‌شوق و میل برای فعالیت‌های اکتشافی با دیگران ترغیب می‌شوند. هر کودکی با هر توانایی که داشته باشد از این بازی‌ها لذت خواهد برد.

تئاتر آموزش و ایجاد معانی (هنر یا ابزار)

  • 60,000 تومان

تئاتر هنر است یا وسیله؟ تاکنون مطالعات مختلفی در حوزه‌ تئاتر و تعلیم و تربیت در طول قرن گذشته صورت گرفته است. عده‌ای به بررسی روش‌های آموزشی تئاتر، به منزله ابزاری کارآمد، پرداخته‌اند و برخی فقط مدعی ارزش بالقوه تئاتر به عنوان هنر بوده‌اند. به‌هرحال تنش میان تئاتر به‌عنوان «ابزاری آموزشی و تعلیمی» و تئاتر به عنوان «هنر» در طول دهه‌های گذشته وجود داشته است. در این کتاب به رویکردهای نظری و زیبایی‌شناسی در خصوص تئاتر و تعلیم و تربیت در دو دوره زمانی: پیشرفت‌های اولیه تئاتر در اروپا و آمریکا تا پایان جنگ جهانی دوم و مشارکت‌های سازمان یافته میان تئاتر و تعلیم و تربیت پس از دو جنگ جهانی پرداخته شده است. مباحث مطرح شده در این کتاب، شامل استفاده از تئاتر جهت مبارزه برای اصلاحات در زندان‌ها؛ تئاتر کارگران؛ تئاتر در آموزش و پرورش و استفاده از عملکرد آن در شرایط مختلف اجتماعی و تاریخی است.ی به بررسی روش‌های آموزشی تئاتر به‌عنوان ابزاری کارآمد پرداخته‌اند و برخی تنها مدعی ارزش بالقوه تئاتر به‌عنوان هنر بوده‌اند.

اوراند هریس 3 (نمایش‌نامه کودک)

  • 25,000 تومان

نمایش‌نامه‌هایی که به‌طور کامل در این کتاب گنجانده شده‌اند، نشان‌دهنده مسیر حرفه‌ای «اوراند هریس» نمایش‌نامه‌نویس برجسته کودکان از سال 1945 تا 1933 هستند؛ تقربا نیم قرن! در آثار هریس با مجموعه‌ای برآمده از فرهنگ‌های گوناگون و انواع ادبیات کودک مواجه هستیم، ازجمله افسانه‌ها و قصه‌های عامیانه، داستان‌های کوتاه، رمان‌ها، زندگی‌نامه‌ها، تاریخ، درام و شعر. این هنر از خود صحنه نیز تاثیر می‌پذیرد و از سبک‌های نمایشی متنوع بهره می‌گیرد، هم‌چون کمدیا دلارته (بداهه‌پردازی)، فارس (لودگی)، ملودرام، واقع‌نمایی، کمدی، موزیکال و جنگ. وقتی که نمایش‌نامه‌نویس در یک دست ایده‌های نمایشی فراوان و در دست دیگر فرم‌های نمایشی متنوع دارد که فرصت‌های بی‌شماری را در زندگی حرفه‌ای برایش فراهم می‌کند. این یک موفقیت است، گرچه خالی از ناکامی‌ها و ناامیدی‌ها نیست، اما بدون شک از هر برگ آن رایحه خوش موفقیت هنری به مشام می‌رسد؛ موفقیت برای نمایشنامه‌نویس در زمینه ادبیات نمایشی و بیشتر از همه برای مخاطب جوان. در نظر هریس به‌عنوان یک نمایشنامه‌نویس ،تئاتر کودک مدام در حال تغییر است و دنیای او را نیز تغییر می‌دهد:«پس از نوشتن تقریبا پنجاه نمایشنامه‌، هنوز هم مشتاقم چیز جدید و هیجان‌انگیزی پیدا کنم.» لذتی که هریس در تدریس یافته همان لذتی است که در نوشتن یافته است، چرا که هم‌چنان از آن‌ها که از او یاد می‌گیرند، یاد می‌گیرد.

سال سایه‌ها

  • 60,000 تومان

اولیویا سال سختی درپیش دارد، مادرش او را ترک کرده و پدر بی‌خیالش که رهبر یک ارکستر ورشکسته است، برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها او و مادربزرگش را به اتاق پشت سالن کنسرت می‌برد. تنها دوست اولیویا، ایگور گربه‌ی ولگرد و تنبل است. درست زمانی که او فکر می‌کند زندگی هیچ چیز جالبی ندارد، با چهار روح سایه‌وار در سالن کنسرت مواجه می‌شود. آن‌ها به کمک اولیویا نیاز دارند چون اگر سالن کنسرت تعطیل شود آن‌ها برای همیشه در آن محل اسیر می‌شوند. اولویا باید کاری کند: حفظ سالن کنسرت. ولی حفظ سالن کنسرت اصلا کار ساده‌ای نیست.

101 بازی نمایشی (سرگرمی و آموزش با بازی و ایفای نقش)

  • 115,000 تومان

کتاب 101 بازی نمایشی کودکان و افراد بالغ را به کشف دنیای نمایش تشویق و ایده‌های جالبی برای انجام بازی‌های نمایشی و لذت بردن از آن‌ها مطرح می‌کند. در طول بازی‌های نمایشی، بچه‌ها ارتباط بیشتری با یکدیگر برقرار می‌کنند و در عین حال می‌توانند آن‌چه که خودشان می‌خواهند باشند و کاری را که توان آن را دارند، انجام دهند. بازی‌های کتاب به شکل خلاقانه‌ای طراحی شده تا مشارکت، تعاون و همکاری با همدیگر را تشویق کند، طوری که اگر اعضا، همکاری بیشتری داشته باشند، امتیاز بیشتری به دست می‌آورند.

1  صفحه‌ی 1