حسن چاوشيان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دگرگونی عشق و صمیمیت (جنسینگی عشق و شهوت در جوامع مدرن)
جامعه‌شناسی
  • 76,000 تومان
  • با تخفیف: 76,000 تومان
آنارشیسم سیاست شاعرانه (جستارهایی درباره سیاست)
اشارت‌های پست‌مدرنیته
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

دگرگونی عشق و صمیمیت (جنسینگی عشق و شهوت در جوامع مدرن)

  • 75,000 تومان

اولریش بکء در کنایه‌ای به جمله مشهور مارکس و انگلس در مانیفست کمونیستء می‌گوید: «کل تاریخ نوع بشرء چیزی جز تاریخ مبارزه‌های بین دو جنس نیست.» این جملهء دست کمء نشانگر اهمیت شایان مناسبات جنسی و جنسیتی در جوامع امروزی است. این اهمیت طبعا در نظریه‌ها و پژوهش‌های علوم اجتماعی معاصر نیز انعکاس یافته است.

جامعه‌شناسی

  • 76,000 تومان

این کتاب اولین کتاب درسی در حوزه جامعه‌شناسی است که به طور کامل با تاثیر اینترنت و اقتصاد جدید سازگار است. تحولات مذکور در بسیاری از فصول این کتاب تحلیل شده‌اند. به علاوه، ویراست چهارم فصل‌ها و بخش‌های گوناگون جدیدی را نیز شامل می‌شود. برای مثال،‌فصل‌های تازه‌ای چون فقر، رفاه و طرد اجتماعی در کتاب گنجانیده شده است.

آنارشیسم سیاست شاعرانه (جستارهایی درباره سیاست)

  • 32,000 تومان

خواهیم دید که کسانی که طرفدار اعمال قدرت هستند همیشه فرض می‌گیرند که قدرت نوعی انرژی انتزاعی و چیزی هم‌ارز انرژی در دنیای فیزیکی است. به این ترتیب، آنان خواهان تفویض حق اعمال قدرت به شخص خاص یا هیئتی از اشخاص هستند، و تصور می‌کنند که این صرفا یک روش موثر، و شاید تنها روش موثر برای گرداندن کارهاست. دیدگاه خود من بسیار متفاوت است. من معتقدم که قدرت وقتی در اشخاص انباشته می‌شود نمی‌تواند انرژی انتزاعی باشد بکله جرثومه فساد است؛ و همواره به شر بیش از خیر گرایش دارد؛ و روش دیگری برای دستایبی به خیر و نیکی قطعا وجود دارد و همیشه باید به کاربرد قدرت ترجیح داده شود.

اشارت‌های پست‌مدرنیته

  • 25,000 تومان

مقالاتی که در این کتاب گرد آمده‌اند حاصل بررسی گرایش‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دهه‌های اخیر هستند که معمولا در بستر پست‌مدرنیسم مطرح می‌شوند. هدف نویسنده این است که پست‌مدرنیسم را تجزیه و تحلیل کند و از این رهگذر معلوم دارد که چرا این جریان حائز اهمیت است. در این کتاب زمینه‌ها و اسلاف پست‌مدرنیسم را به خوبی نشان می‌دهد و ارزیابی دقیقی از پاسخ‌های جامعه‌شناختی به مسئله پست‌مدرنیسم به عمل می‌آورد. در سرتاسر کتاب تاکید فراوانی بر نشان دادن ربط این جریان به زندگی روزمره انسان غربی صورت می‌گیرد.

صفحه‌ی 1