حسام الدين معصوميان شرقي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

هم‌وابستگی دیگر بس است کسی نمی‌تواند حال ما را بد کند جز خودمان (چگونه کنترل‌کردن دیگران را رها کنیم و مراقبت از خود را شروع کنیم)

  • 360,000 تومان

آیا در خانواده و اطرافیان شما، فردی وجود دارد که درگیر مشکلات او شده‌اید؟ آیا مشکل او را مشکل خود می‌دانید، به‌طوری‌که در تلاش نجات او هستید؟ آیا سعی می‌کنید او را تغییر دهید و فکر می‌کنید اگر او تغییر کند، حال شما بهتر می‌شود و شاد و خوشبخت خواهید شد؟ اگر چنین است، شما نیز ممکن است مانند بسیاری دیگر که در جریان مراقبت از دیگری و تغیر دادن او، زندگی خود را نادیده گرفته و فراموش کرده‌اند، هم‌وابسته باشید و به احتمال بتوانید خود را در این کتاب بازیابید.

اراده کافی نیست (درک انواع اعتیادها و چگونگی بهبودی از آنها)

  • 85,000 تومان

‎‎‏"اراده کافی نیست" کتابی است برای هر کسی که بخواهد درباره انواع اعتیادها و چگونگی رهایی از آنها، بیشتر بداند. بسیاری از مردم فکر می‌کنند آنچه که یک معتاد به آن نیاز دارد، "اراده" است. ولی هیچ‌چیز بالاتر از حقیقت نیست: وقتی کسی هم اکنون کنترل خود را بر مصرف مواد یا انجام فعالیتی از دست داده است، تلاش او برای کنترل رفتار اعتیادی خود جواب نخواهد داد. چرا که علت اصلی اعتیاد وجود مواد یا فعالیت اعتیادی نیست، بلکه میلی است از درون که ما را به طرف تغییردهندگان خلق سوق می‌دهد. بهبودی موفق به معنی آن است که شیوه زندگی خود را تغییر دهیم و شیوه زندگی اعتیادی را واسپاریم.

صفحه‌ی 1