جعفر نجفي زند


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روانشناسی شادکامی
  • 5,500 تومان
  • با تخفیف: 5,500 تومان
کنار آمدن با سالمندی
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
روانشناسی روان‌شناسان
  • 450,000 تومان
  • با تخفیف: 450,000 تومان
پویایی گروه (شناخت و سنجش)
  • 34,000 تومان
  • با تخفیف: 34,000 تومان

روانشناسی شادکامی

  • 5,500 تومان

اکثر مردم شادکامی را یک احساس، به ویژه احساس لذت تلقی می‌کنند. ما اغلب رویدادهای لذت‌بخش و شادکامی را به هم مرتبط می‌کنیم. افراد زیادی بر این باورند که پول و یا ارضای دیگر غرایز مادی شادکامی یا خوشبختی می‌آورد، این تنها یک باور فردی نیست، بلکه بسیاری از نهادهای مهم اجتماعی ما نیز بر این باورند. بهتر است شادکامی را نحوه‌ی زیستن ببینیم، نه یک حالت موقتی که می‌آید و می‌رود. هیچ یک از ما هرگز نمی‌توانیم قابلیت‌هایمان را به طور کامل کمال بخشیم، بلکه درجه‌ای وجود دارد و آن ((تا آنجا که امکان دارد)) است. هر چه خودمان را بیشتر بشناسم، زندگی‌مان بهتر خواهد بود. اگر بتوانیم ورزش کنیم، بنویسیم، نقاشی کنیم، یا از قابلیت‌هایی که داریم به نحو احسن استفاده کنیم، احساس خوبی خواهیم داشت. ((اما احساس جزء مهمی نیست، بلکه فقط محصول حاشیه‌ای رویش یا بالندگی است.)) شادکامی که در این کتاب یحث می‌شود ((نحوه‌ای از زیستن است که ما را قادر می‌سازد به قابلیت‌هایمان کمال بخشیم و به سوی یک زندگی خوب حرکت کنیم.))

کنار آمدن با سالمندی

  • 220,000 تومان

ریچارد لازاروس به یاری همسر و در سایه تخصص و تجربیات خود، چارچوب‌های نظری و راه‌های عملی سازگاری، شادمانی و پیشگیری از رویدادهای منفی دوره سالمندی را در کتاب کنارآمدن با سالمندی به نحو ارزنده‌ای ارائه داده‌است.

روانشناسی روان‌شناسان

  • 450,000 تومان

آیا هرگز به این فکر افتاده‌اید که حرف زدن با تمام افراد مشهوری که در روانشناسی راجع به آنها خوانده‌اید چقدر جالب خواهد بود؟ آنها چگونه و چرا به روانشناسی علاقه‌مند شدند، و چه چیزی باعث امتیاز آنها شد؟ چرا آیسینک اینقدر با فرانکل خصومت می‌ورزید؟ مشکل اسکینر با احساسات چه بود؟ روانشناسی روانشناسان تصویر خیره‌‌کننده‌ای از سردمداران برجست‍ه روا‌نشناسی ارائه می‌کند. قرن اخیر تغییرات اساسی را در تفکر و عمل، شاهد بوده ومباحثاتی که این تغییرات را به بار آورده‌اند کاملا ژرف هستند. این مصاحبه‌ها بینشی نسبت به تعارضات و بحث‌های موجود در قلب روانشناسی معاصر به ما می‌دهند. برخورد دیدگاه‌ها را در مورد اینکه ماهیت انسان در کل چگونه است آشکار می‌سازد. از اسکینر تا چاماسکی، آیسینک تا داماسیو، روانشناسی روانشناسان مجموعه یکتایی از گفتگوهای ژرف با روانشناسان مشهور جهان است. دیوید کهن نویسنده و فیلم‌ساز برجسته، عضو انجمن پزشکی سلطنتی، است. او برای این نشریات: گاردین، تایمز، نیوساینتیست، قلم زده است، و اولین بار با هانس آیسینک برای مجله پنتهاوس مصاحبه کرد. ذهن کودک چگونه رشد می‌کند Being a Man (کتاب‌های قبلی کهن اینها هستند: انسان بودن) و کارل راجرز: زندگی‌نامه انتقادی How the child's Mind Developes (Carl Rogers: A Critical Biography)

پویایی گروه (شناخت و سنجش)

  • 34,000 تومان

کنش‌ها، و هیجانات به افراد را نمی‌توان بدون در نظر گرفتن گروه‌هایی که درآن‌ها عضویت دارند بشناسیم. جامعه نیز چیزی نیست مگر مجموعه سازمان‌یافته‌ای از گروه‌ها که سنت‌ها و هنجارها را به افراد منتقل می‌کند. هم‌چنین بخش‌اعظم کارهای دنیا نیز در چهارچوب گروه‌ها صورت می‌گیرد. در ضمن انسان‌ها تمام زندگی خود را در گروه‌ها می‌گذرانند و طرز ارتباط با دیگران را در گروه‌هایی چون خانواده و گروه هم‌سالان می‌آموزند. توجه به این نکات ما را ملزم می‌کند که در خصوص پویایی گروهی اطلاعات بیشتری کسب می‌کنیم. کاری که دانلسون فورسایت در این کتاب به خوبی از عهده آن بر آمده است. وی در کتاب مشهور پویایی گروه که جزء کتاب‌های دانشگاهی معتبر است همین اطلاعات را به ما می‌دهد. برخی از مطالبی که در این کتاب می‌خوانید عبارتند از: علم پویایی گروه، بررسی گروه (روش‌های تحقیق در پویایی گروه)، فرد و گروه، پیوستن به گروه و خارج شدن از گروه، ساختار گروه، عملکرد گروه، رهبری گروه، روابط میان گروهی، محیط گروه، گروه‌ها و تغییر

صفحه‌ی 1