تورج رضا بني صدر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سایه و شر در افسانه‌ها
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
باز هم من (احساس ارزش به خود و تجربه هویت روانشناسی کهن‌الگویی انسان امروز)
نقشه روح
  • 260,000 تومان
  • با تخفیف: 260,000 تومان
نوجوانی ابدی و نبوغ خلاقانه (تفسیر روان‌شناختی کتاب شازده کوچولو)
عقده مادر و روابط زن و مرد (روانشناسی کهن‌الگویی انسان امروز)
اسطوره جام مقدس
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان

سایه و شر در افسانه‌ها

  • 145,000 تومان

کتاب حاضر در دو بخش به موضوع سایه و شر در افسانه‌ها می‌پردازد. در بخش نخست از شرایط روان‌شناختی سایه، که قسمتی از سرشت متضاد انسان را در بردارد، آگاهی می‌یابیم و در بخش دوم از ماهیت افسردگی‌ها، روان‌پریشی‌ها یا تسخیرشدگی‌ها با خبر می‌گردیم، و در صورتی که ضمیر ناخودآگاه مقهور چنین شرایطی شده باشد، با شیوه‌های رفتاری متنوع حمایتی یا شفابخشی آشنا خواهیم شد.

باز هم من (احساس ارزش به خود و تجربه هویت روانشناسی کهن‌الگویی انسان امروز)

  • 18,000 تومان

کتاب حاضر یکی از مهم‌ترین کارهای خانم ورنا کاست به شمار می‌آید. وی در این کتاب به مسایل بسیار مهم هویت، احساس ارزش به خود و مقوله‌های مرتبط با آن پرداخته است، و عقاید اغلب صاحب‌نظران این رشته را مد نظر قرار داده است.

نقشه روح

  • 260,000 تومان

دکتر اشتاین نایب رئیس مجمع بین‌المللی روانشناسی تحلیلی است. وی که از پیروان مکتب روانشناسی یونگ است، با زبانی قابل فهم، ما را با روانشناسی تحلیلی یونگ آشنا می‌کند. او در این کتاب مهمترین مفاهیم از قبیل ناخودآگاه جمعی، کهن الگو، عقده، پرسونا، سایه، خود، و تفرد را توضیح می‌دهد. این کتاب، راهنمایی بسیار مهم برای تمام کسانی است که می‌خواهند لایه‌های عمیق روح و روان را مورد بررسی قرار دهند. کتاب نقشه روح هم برای کسانی که می‌خواهند روانشناسی یونگ را درک کنند، و هم برای کسانیکه می‌پندارند آن را درک کرده‌اند، کتابی روشنگر و آگاهی‌بخش است.

نوجوانی ابدی و نبوغ خلاقانه (تفسیر روان‌شناختی کتاب شازده کوچولو)

  • 160,000 تومان

کتاب شازده کوچولوی سنت اگزوپری یکی از محبوب‌ترین و پرخواننده‌ترین آثار ادبی سراسر جهان است. کتاب حاضر که دربردارنده‌ی تحلیل و تفسیر شازده کوچولو و نیز تحلیل و تعبییر چند رویای مهم کهن الگویی و مطالعه موردی است و یکی از جامع‌ترین و مهم‌ترین آثار در زمینه روانشناسی تحلیلی عمقی بشمار می‌آید. از آنجا که تحلیل‌ها و تفسیرهای که خانم ماری فون فرانتس در این کتاب ارائه کرده در نوع خود کم نظیر یا حتی بی‌نظیر است؛ و به یکی از پیچیده‌ترین مسائل عصر حاضر می‌پردازد. مطالعه این کتاب از سوی دیگر به تمامی علاقه‌مندان و متخصصان در حوزه‌ی روانشناسی و روانکاوی و خودشناسی ؛ همچنین جامعه‌شناسان و منتقدان ادبی که به تاویل متون علاقه دارند توصیه می‌شود.

عقده مادر و روابط زن و مرد (روانشناسی کهن‌الگویی انسان امروز)

  • 130,000 تومان

کتاب حاضر بنیادی‌ترین مسائل روانشناسی، علت اصلی بسیاری از اختلال‌های روانشناختی و پیچیدگی‌های موجود در روابط بین زن و مرد را بررسی می‌کند. در قلمرو این روان، به جرئت می‌توان (عقده مادر) را ام‌الامراض دانست. مباحث بحث شده در این کتاب به رغم تخصصی بودن، به گونه‌ای طرح و تحلیل شده است که علاوه بر استادان و دانشجویان رشته روانشناسی،‌ عموم مردم می‌توانند از آن استفاده کنند. به خصوص افرادی که در فرایند رشد فردیت می‌خواهند فعالانه به خودشناسی و خودسازی بپردازند.

اسطوره جام مقدس

  • 95,000 تومان

رنج عظیم انسان امروزی، ازخودبیگانگی و بی‌معنایی او در زندگی، ناشی از شکاف عمیقی در روان اوست که مصرانه خواستار یکپارچگی و رسیدن به تمامیت است. شکافی بین دو نیمه وجود انسان، نیمه زنانه و نیمه مردانه وجود، که تا این شکاف بسته نشود و وحدت در روان انسان شکل نگیرد، رنج ناشی از آن، زندگی انسان را به تباهی می‌کشد. این‌جاست که حماسه طلب و اسطوره جام مقدس همچون طریقی برای پاسخ‌گویی به آن شکل می‌گیرد. کتاب حاضر منزل‌های این طریق را می‌نمایاند و راهی نشان می‌دهد که نه فقط مرد امروزی، که زن امروزی نیز برای نیل به سرور و شادمانی واقعی و رسیدن به تمامیت باید از آن آگاه باشد.

صفحه‌ی 1