ترانه بهبهاني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دمانس (چگونه عزیزان مبتلا به دمانس را یاری و سرپرستی کنیم) زوال عقل
کلیدهای آموختن آداب اجتماعی به کودکان و نوجوانان
کلیدهای آموختن درباره کودکان کم‌توجه و بیش‌فعال ای دی دی ای دی اچ دی
کلیدهای برخورد با ناتوانی در یادگیری
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان

دمانس (چگونه عزیزان مبتلا به دمانس را یاری و سرپرستی کنیم) زوال عقل

  • 75,000 تومان

مادرم بهترین دوستم بود و با وخامت اختلال آلزایمر او، آن صمیمیت و نزدیکی جای خود را به نفرت داد. زیرا درک کاملی از آنچه که بر او می‌گذشت نداشتم. در مراحل میانی و نهایی بیماری، درک احتیاجات مادر آسان‌تر بود. از آن‌جایی که پدرم خود را عاشقانه وقف پرستاری از مادر کرده بود، مراقبت از پدر و از همه مهم‌تر، پیدا کردن بهترین روش جهت حمایت از هر دوی آنها را ضروری می‌دانستم. این بود که آگاهی بیشتری در مورد بیماری مادرم می‌داشتم و این تاسف مرا بر آن داشت که خانواده‌هایی را که موقعیت و وضعیت مشابه دارند به وسیله این کتاب یاری کنم. آرزویمن ممکن است خواندن این کتاب شما را به گریستن وا دارد. ممکن است آنچه که با بیماری دمانس همراه است، شما را بترساند. یگانه امید من و همه کسانی که در انجام این پروژه مرا یاری نمودند آن است که خانواده‌ها اشتباهات و موفقیت‌های ما را در نظرات و توصیه‌ها و تجارب مطرح شده در این کتاب شما را در این آزمون و طی کردن این دوران دشوار کمک کند و پشتیبانی باشد تا کمتر احساس تنهایی نمایید.

کلیدهای آموختن آداب اجتماعی به کودکان و نوجوانان

  • 94,000 تومان

این مجموعه به والدین کمک می‌کند فرزندان خود را مطابق با نیازهای متنوع و فزاینده جامعه امروز پرورش دهند. امروزه روش بزرگ کردن فرزند با گذشته فرق کرده است و از جهات فراوانی نیز مشکل‌تر شده است. کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان، والدین امروز را مخاطب قرار می‌دهد و به مشکلات کنونی آنها پاسخ می‌گوید. اگر می‌خواهیم فرزندانی با اعتماد به نفس و متین داشته باشیم، باید قوانین و آداب معاشرت را به آنها بیاموزیم. دانستن رفتار صحیح نوید دهنده آمادگی آنها برای شروع زندگی است. شریل ابرلی مدیر موسسه معتبری است که طرز رفتار صحیح را به کودکان، جوانان و صاحبان مشاغل از طریق برگزاری سمینار و ارائه دستورالعمل آموزش می‌دهد.

کلیدهای آموختن درباره کودکان کم‌توجه و بیش‌فعال ای دی دی ای دی اچ دی

  • 88,000 تومان

دکتر لینداسونا روانپزشک آمریکایی و متخصص اختلالات رفتاری کودکان، خود نیز در دوران کودکی از مشکل بیش‌فعالی و کمبود توجه رنج برده است. از آنجا که او در معرض انواع اتهام‌ها و سرزنش‌ها قرار گرفته، به خوبی این اختلال را تحلیل کرده و عوامل موثر در بروز آن را شناسایی و راه‌حل‌های کاربردی و موثری را پیشنهاد می‌کند.

کلیدهای برخورد با ناتوانی در یادگیری

  • 22,000 تومان

این کتاب روش‌های کاربردی برای والدینی که فرزندانشان دچار ناتوانی در یادگیری هستند ارائه می‌کند. همچنین روش‌های آموزش ویژه نحوه برخورد با فرزندان دارای مشکل ناتوانی در یادگیری در خانه و مشارک دادن آنها در فعالیت‌های اجتماعی را توضیح می‌دهد.

صفحه‌ی 1