بهنام شاهنگيان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اصل‌گرایی (اصل را بچسبید و فرع را رها کنید)
  • 152,000 تومان
  • با تخفیف: 152,000 تومان
هنر رسانه‌های اجتماعی (نکته‌های جادویی برای کاربران جادویی)
همکاری (10 مقاله‌ای که از هاروارد باید بخوانید)
چگونه طرح بازاریابی موفق بنویسیم
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان

اصل‌گرایی (اصل را بچسبید و فرع را رها کنید)

  • 152,000 تومان

آیا تا به حال، هم احساس بیش از حد کار کردن و هم بی‌مصرفی کرده‌اید؟ تا به حال به این نتیجه رسیده‌اید که کارتان انجام امور بی‌اهیمت شده است،؟ تا به حال احساس کرده‌اید که سرتان شلوغ است، ولی بهره‌وری ندارید؟ انگار همیشه در حرکتید، ولی هیچ‌وقت به جایی نمی‌رسید؟ اگر پاسخ‌تان به هرکدام از این سوال‌ها مثبت است، راه خروج از این وضعیت «اصل‌گرا شدن» است.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

هنر رسانه‌های اجتماعی (نکته‌های جادویی برای کاربران جادویی)

  • 36,000 تومان

کتاب هنر رسانه‌های اجتماعی چکیده‌ای ناب و گام به گام از تمام اندوخته‌های علمی و تجربی گای کاوازاکی و پگ فیتزپاتریک از سال‌ها تجربه‌اندوزی‌شان در این عرصه است. کتابی فوق‌العاده که استفاده هنرمندانه از رسانه‌های اجتماعی را به بهترین شکل ممکن به شما آموزش می‌دهد.

همکاری (10 مقاله‌ای که از هاروارد باید بخوانید)

  • 28,000 تومان

اگر تاکنون هیچ مطالعه‌ای در زمینه همکاری نداشته‌اید، این 10 مقاله بی‌بدیل هاروارد را از دست ندهید. مجموعه پیش رو حاصل گزینش بهترین مقالاتی است که هاروارد از میان صدها مقاله منتشر شده خود انتخاب کرده است. این مجموعه کاربردی به شما کمک خواهد کرد تا با تیم خود در سایر بخش‌ها و سازمان‌ها به صورت موثرتر کار کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند: روابط مستحکمی در کل سازمانتان بسازید. فرهنگ همکاری را نهادینه کنید. عملکردهای نامطلوب را از بین ببرید. به اشتراک‌گذاری اطلاعات غیررسمی را مهار کنید. از بین انواع همکاری، مناسب‌ترین نوع را برای کسب و کارتان انتخاب کنید. درگیری‌ها و کشمکش‌ها را به شکلی عاقلانه مدیریت کنید. بدانید چه زمانی همکاری نکنید.

چگونه طرح بازاریابی موفق بنویسیم

  • 15,000 تومان

تهیه طرح بازاریابی قوی و ارزشمند که قدرت همگرا کردن فعالیت‌های بازاریابی سازمان را داشته باشد، مهارتی حیاتی برای مدیران است. اما متاسفانه فقدان این مهارت در اکثر سازمان‌ها، کاملا احساس می‌شود. در بیشتر کسب و کارها اقدامات راهبردی و روش‌های بازاریابی مرتبط با محصول، قیمت‌گذاری، توزیع و فعالیت‌های پیشبردی بدون در نظر گرفتن طرح جامع بازاریابی، طراحی و اجرا می‌شود. پیامد این کار، مجموعه اقدامات از هم گسیخته‌ای است که به جز اتلاف وقت، نتیجه‌ای به دنبال نخواهد داشت.

صفحه‌ی 1