بهناز پياده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قدرت حافظه درخشان
  • 114,500 تومان
  • با تخفیف: 114,500 تومان
آموزش مغز (1 برنامه کامل بصری) تیزهوشی آموختنی‌ست
مهارت‌های تندخوانی
  • 257,500 تومان
  • با تخفیف: 257,500 تومان
قدرت تندخوانی
  • 99,500 تومان
  • با تخفیف: 99,500 تومان
دختر کشیش
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
تمرین و آموزش یوگا در 28 روز
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان

قدرت حافظه درخشان

  • 114,500 تومان

برای کسب موفقیت، تکنیک‌ها و فنون پیشگامانه تونی بوزان را کشف کنید. - حافظه خود را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ خوب یا به؟ - آیا نگران توانایی خود در فراخوانی و یادآوری اطلاعات، چه در محیط کار و چه در امتحانات هستید؟ - آیا دوست دارید همه محفوظات ذهن خود را به یاد آورید؟ در این کتاب کوچک، تونی بوزان چکیده‌ای از فنونی را ارائه می‌دهد که پیروی کردن از آن‌ها سهل و آسان است و همه ما می‌توانیم به کمک این فنون حافظه خود را تقویت کنیم و مشکلات مربوط به حافظه را به فراموشی بسپاریم . تونی بوزان مخترع نقشه‌های ذهنی و از صاحب‌نظران برجسته دنیا در زمینه مغز و یادگیری است. کتاب‌های او موفقیت بسیاری را در بیش از 100 کشور دنیا کسب کرده‌اند و به 30 زبان ترجمه شده‌اند.

آموزش مغز (1 برنامه کامل بصری) تیزهوشی آموختنی‌ست

  • 199,500 تومان

این کتاب یک راهنمای تصویری برای تقویت قوای مغزتان است. امروزه مغز انسان باید به گونه‌ای هوشمندانه در مورد مدیریت دانش و پردازش اطلاعات بیندیشد. این کتاب همه چیزهایی را که برای مغزتان نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد: اولا به زبان خود مغز نوشته شده یعنی کاملا بصری است. ثانیا در این کتاب مطالب زیادی راجع به ساختار مغز و ظرفیت خارق‌العاده آن یاد می‌گیرید، همچنین با مکانیسم حافظه خود و ظرفیت خارق‌العاده آن آشنا می‌شوید، مطالب جالبی راجع به توانایی‌های بصری و خلاقانه آن یاد می‌گیرید. در این کتاب روش‌های بصری جالبی برای افزایش استدلال کلامی و قدرت لغوی ارائه شده است. متوجه می‌شوید که بین مغزتان و بدن‌تان همیشه ارتباط مهم و تنگاتنگی وجود دارد و با استدلال متوجه می‌شوید که مغز سالم در بدن سالم است و برعکس. با حل معماهایی که در کتاب ارائه شده به تقویت توجه و تمرکز، حافظه و قوای یادگیری خود می‌پردازید. و همه این‌ها با هم موجب تقویت اعتماد به نفس شما در زندگی می‌شود.

مهارت‌های تندخوانی

  • 257,500 تومان

سرعت کتاب‌خوانی خود را دو برابر و یا حتی چهار برابر کنید. دقیقا در همین لحظه مقدار گسترده‌ای از اطلاعات در حال تولید و انتقال به سراسر دنیاست. مقدار این اطلاعات هر سال میلیون‌ها برابر بیشتر از اطلاعات هر کتاب است که تا کنون به چاپ رسیده است. برای موفق شدن در این عصر انفجار اطلاعات، به مهارت‌هایی نیاز داریم که بتوانیم با استفاده از آنها مقدار زیادی از اطلاعات را به سرعت جذب کنیم. این کتاب روش کتاب‌خوانی شما را برای همیشه دگرگون خواهد کرد. 50 سال تمرین و تحقیق تونی بوزان در زمینه تندخوانی، تکنیک‌های بنیادین کتاب ‌خواندن را به شما عرضه می‌دارد. تکنیک‌هایی که بعضی از سریع‌ترین تندخوان‌های جهان از جمله قهرمان فعلی مسابقات تندخوانی جهان را بوجود آورده است. با به‌کارگیری این تکنیک‌ها نه تنها سرعت خواندن شما به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد، بلکه سریع‌تر و خلاقانه‌تر نیز فکر خواهید کرد و حافظه‌تان قوی‌تر خواهد شد.
کلمات کلیدی: خودیاری، تقویت حافظه، تونی بوزان، بهناز پیاده

قدرت تندخوانی

  • 99,500 تومان

برای کسب موفقیت، تکنیک‌ها و فنون پیشگامانه تونی بوزان را کشف کنید. آیا مایلید که: بتوانید در هر دقیقه 100 کلمه بخوانید. قدرت تمرکز و درک خود را بهبود بخشید. توانایی خود را برای حفظ و نگه‌داری اطلاعات تقویت کنید. تونی بوزان در این کتاب کوچک با استفاده از تکنیک‌های تندخوانی شما را قادر می‌سازد که سرعت خواندن خود را بالا ببرید و توانایی‌تان را برای درک اطلاعات در محیط کار، طی مطالعه و در اوقات فراغت، دگرگون سازید. تونی بوزان مخترع نقشه‌های ذهنی و از صاحب‌نظران برجسته‌ی دنیا در زمینه‌ی مغز و یادگیری است. کتاب‌های او موفقیت بسیاری را در بیش از 100 کشور دنیا کسب کرده‌اند و به 30 زبان ترجمه شده‌اند.

دختر کشیش

  • 30,000 تومان

وقتی که کشیش مراسم دعا و تقدیس را به اتمام رساند، دوشیزه میفیل با تقلا و زحمت بسیار تلاش کرد تا روی پاهایش بایستد و مثل یک مخلوق چوبی قطعه قطعه، خودش را بخش بخش بالا کشید. صدای غژغژ عجیبی از جایی که نشسته بود به گوش می‌رسید. احتمالا این صدا، صدای ساییده شدن استخوان‌های او روی یکدیگر بود. تصور می‌‌کردی درون آن کت سیاه فقط یک اسکلت خشک وجود دارد!

تمرین و آموزش یوگا در 28 روز

  • 90,000 تومان

در دنیای امروز علاقه به یوگا در میان افراد به حد اعلای خود رسیده و دلایل منطقی بسیاری برای این علاقه‌مندی موجود است. تمرینات یوگا از نظر اصولی و موثر بودن بر سایر تمرینات از جمله ورزش‌های سبک، تمرین‌های ایروبیک، پرورش و زیبایی اندام و از این قبیل برتری دارد. چرا که یوگا علاوه بر زیبایی و سلامت، ترکیب و سازمان بدن را به طور یکپارچه مورد نظر داشته و عملی می‌سازد. کنترل وزن، رفع خستگی و کوفتگی، لاغر شدن، تقویت عضلات، ظهور زیبایی‌های نهفته و خفته، ثبات احساسی و روحی، سلامت کلی و بالاخره آینده‌نگری و تفکر مثبت چیزهایی هستند که یوگا به ارمغان می‌آورد...

صفحه‌ی 1