بهزاد رمضاني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مدیر 1 دقیقه‌ای و قدرت مدیریت اخلاقی
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
بلوغ مدیریت (رهبری اثربخش در استمرار مدیریت بر خود)
مدیر 1 دقیقه‌ای و استرس (راهکارهای موثر برای رویارویی با استرس مدیریت استرس)
مدیریت فرایند ارتباطات موثر
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان

مدیر 1 دقیقه‌ای و قدرت مدیریت اخلاقی

  • 20,000 تومان

کتاب با ارائه مراحل سه‌گانه آزمون اخلاقیات به صورت داستان، برای ارزیابی تصمیمات به کار می‌رود .این کتاب به گونه‌ای نگاشته شده که تضمین‌کننده یک برنامه اخلاقی موفق باشد و بتوان از آن برای افزایش عملکرد و ارتقاء کیفیت زندگی سود جست.

بلوغ مدیریت (رهبری اثربخش در استمرار مدیریت بر خود)

  • 45,000 تومان

کتاب حاضر تحت عنوان The I of Leadership یکی از مشهورترین کتاب‌های مدیریت و رهبری در سال‌های اخیر است. کتاب با هدف ارتقا میزان اثربخشی مدیران وارد قلمروی درونی و تعاملات ذهنی آن‌ها می‌شود. موضوع کتاب بررسی روانشناسی افرادی است که مسئولیت پیشگامی را بر عهده می‌گیرند تا پیروانی را به سر منزل مقصود برسانند. شناخت نفس یا خویشتن خود حوزه پیچیده و پرابهامی ا‌ست که تمامی احوالات انسانی اعم از عواطف، احساسات، غرایز، انگیزه‌ها، افکار و رفتار را در بر می‌گیرد. الگوی مطرح شده به مدیران می‌آموزد چگونه «نفس درون» یا «خویشتن خود» را بیشتر بشناسند و آن را کنترل و ارتقا دهند و با پیروی از ویژگی‌ها، موقعیت‌ها و راهکارهای ارائه شده بهترین و درست‌ترین تعامل را داشته باشند. شناخت، کنترل و ارتقای این بخش از وجود انسان با چگونه دیدن، چگونه بودن و چگونه رفتار کردن در گستره زمان (گذشته، حال و آینده) مربوط است. در واقع خودشناسی در این سطح رویکردی دقیق و مناسب برای یافتن پاسخ به سوالاتی در خصوص علل رفتار و نحوه رویارویی با فرصت‌ها و موقعیت‌ها و انتخاب راهکارهای لازم در خصوص خود و دیگران است. کتاب با پرداختن به شناخت و درک ابعاد «خویشتن خود» یا «نفس درون»، رشد متوازنی برای عبور از تمامی موانعی روحی روانی که آ‏فت‌های اصلی رهبری پویا و اثربخش است را به همه رهبران پیشرفت‌مدار ارائه می‌دهد. کتاب معتقد است تنها انسان‌های شایسته، وارسته، متکامل و به بلوغ ذهنی رسیده این قدرت را دارند تا دیگران را درک و راهبری نمایند و به مدیرانی ماندگار تبدیل شوند.

مدیر 1 دقیقه‌ای و استرس (راهکارهای موثر برای رویارویی با استرس مدیریت استرس)

  • 15,000 تومان

در این کتاب، دکتر بلانچارد موضوعی را برگزیده که تأثیر به سزایی بر زندگی انسان در ابعاد فردی و سازمانی می‌گذارد. استرس که با واژه‌های دیگری مانند محرک‌های روانی و یا فشارهای عصبی و یا فشارهای روانی نیز شناخته می‌شود، موضوع بحث این کتاب است. نویسنده پس از ارائه تعریف مختصری از استرس به پیامدهای آن و در انتها به راهبردهای مقابله با استرس در بعد فردی و سازمانی پرداخته و توضیح داده که مدیر یک دقیقه‌ای چگونه به مقابله با استرس می‌رود.

مدیریت فرایند ارتباطات موثر

  • 20,000 تومان

هدف این کتاب معرفی مفاهیم کلی ارتباط متقابل یا ارتباط میان فردی به خوانندگان است تا با استفاده از تکنیک‌های مناسب و ساده بتوانند تغییرات عمده‌‌ای را در توانایی‌های خود در برقراری ارتباط با دیگران به بهترین شکل ممکن ایجاد نمایند. کتاب حاضر را می‌توان به اشکال مختلف مورد استفاده قرار داد: - مطالعه شخصی - سمینارها و کارگاه‌های عملی - یادگیری آزاد

صفحه‌ی 1