بهاره مظاهري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رام ‌کردن شغل سرکش (60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی)
در ستایش قهوه (جیبی با جعبه)
  • 345,000 تومان
  • با تخفیف: 345,000 تومان
گفتن ناگفتنی‌ها (گفت و گوهایی که معمولا انجام نمی‌دهیم)
40 قانون عشق (جیبی با جعبه)
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان
کوری (خشتی با جعبه)
  • 575,000 تومان
  • با تخفیف: 575,000 تومان

رام ‌کردن شغل سرکش (60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی)

  • 149,500 تومان

در دنیای پرشتاب امروز برقراری ارتباط مؤثر، رمز رسیدن به موفقیت است. چه به‌ دنبال ارتقای حرفۀ خود باشید، چه کارآفرینی با هدف رشد کسب ‌و ‌کار و چه برقراری ارتباط عمیق با دیگران، رام‌ کردن شغلِ سرکش دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارید. به کمک رام ‌کردن شغل سرکش، توانایی برقراری ارتباط مؤثر را در وجودتان کشف خواهید کرد و تأثیر آن را روی روابط شخصی و حرفه‌ای خود خواهید دید. همچنین راز و رمز برقراری ارتباطِ ساده اما گیرا با دیگران را یاد خواهید گرفت و این مهارتِ گمشده در هیاهوی جهان را بازخواهید یافت. رام‌ کردن شغل سرکش گنجینۀ اطلاعات ارزشمندی است که نحوۀ برقراری ارتباط شما را زیر و رو می‌کند. با این کتاب سفری متحول‌کننده به مقصد موفقیت‌های بزرگ‌تر زندگی خود را آغاز کنید. وقت ‌آن رسیده که زندگی و شغل سرکش خود را رام کنید.

در ستایش قهوه (جیبی با جعبه)

  • 345,000 تومان

قهوه نوشیدنی جدیدی نیست. بشر از قرن شانزدهم تا حالا بی‌وقفه از نوشیدن آن لذت برده و ماجرای پیدایش قهوه برمی‌گردد به هزاران سال پیش. احتمالا شما هم از بچگی با قهوه بزرگ شده‌اید و یادتان هست که اعضای خانواده‌تان دوست داشتند قهوه‌شان چطور باشد. مثلا قهوه را با خامه دوست داشتند یا بدون خامه، شاید هم در آن عسل می‌ریختند و صبح‌ها به عنوان صبحانه یا آخر هفته‌ها همراه تنقلات می‌نوشیدند. اما در ده سال اخیر اتفاق خاصی برای این نوشیدنی قدیمی افتاده است: شرکت‌های پیشگام در عرصه تولید قهوه مثل استامپ‌تاون یا بلوباتل با بهبود کیفیت قهوه و افزایش نوآفرینی‌های جدید خود در این زمینه مورد استقبال گرم و پرحرارت مردم قرار گرفته‌اند و بدون شک می‌توان گفت دورانی طلایی جدیدی برای دوستداران قهوه در سراسر جهان رقم خورده است.

گفتن ناگفتنی‌ها (گفت و گوهایی که معمولا انجام نمی‌دهیم)

  • 119,500 تومان

موضوعات اصلی این کتابء یعنی مرگء رابطه زناشوییء پولء خانواده و هویتء مسائل تازه‌ای نیستند. ساختارها و الگوهایی که در گذشته برای صحبت کردن راجع به موضوعات سخت و دشوار از آنها استفاده می‌شد اکنون دیگر از رده خارج شده‌اند. در گذشته نهادهاء تشریفات و مراسم مذهبی و همچنین آداب و رسوم‌هایی داشتیم که در مواقع سخت زندگی به آنها پناه می‌بردیم و کمتر به (مهارت‌های ارتباطی فردی) متکی بودیم. در نتیجهء با کم‌رنگ شدن نقش جامعهء نهادهای مدنی و مراسم و آیین‌هاء هر فرد بیشتر از هر زمان دیگری مسئول احیای روابط و ارتباطات خودش است. لازمه این کار پیش‌قدم شدنء کمک به یکدیگر و همچنین صحبت کردن راجع به مسائلی است که به سختی می‌توان از آنها حرف زد. به شما اطمینان می‌دهیم که هر کس می‌تواند مهارت گفت و گوی موثر و همدلانه را در خود ایجاد کندء حتی شمایی که فکر می‌کنید از پس انجام گفت و گوهای سخت برنمی‌آیید. این همان کاری است قرار است که در این کتاب در کنار هم انجام دهیم.

کوری (خشتی با جعبه)

  • 575,000 تومان

چراغ راهنمایی و رانندگی زرد شد. دوتا از ماشین‌های جلویی قبل از قرمز شدن چراغ به سرعت از آن عبور کردند. آدمک سبز در محل خط‌کشی عابران پیاده روشن شد. عابران منتظر برای رد شدن از خیابان بر خط‌های سفیدی قدم گذاشتند که بر آسفالت سیاه خیابان کشیده شده بود. مردم به دلیل شباهت بسیار زیاد خط‌کشی عابر پیاده به گورخر، آن را به این نام می‌خوانند. رانندگان پاهای بی‌قرار خود را آماده روی کلاج گذاشته و ماشین‌های آن‌ها مانند اسب‌هایی در انتظار شلاق، به جلو و عقب حرکت می‌کردند. در حال حاضر دیگر عابران پیاده از خیابان عبور کرده‌اند اما روشن شدن علامتی که به ماشین‌ها اجازه عبور می‌دهد چند ثانیه‌ای با تاخیر همراه است، عده‌ای از مردم بر این باورند که این تاخیر، هر چند بسیار اندک، فقط باید در هزاران چراغ راهنمایی و رانندگی موجود در سطح شهر و در تعداد تغییرهای مداوم سه رنگ آن‌ها ضرب شود تا یکی از اصلی‌ترین علل شلوغی ترافیک، یا به اصطلاح راه‌بندان‌ها، پیدا شود.

صفحه‌ی 1