بهار صادقيان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عادت سکوت را بشکن (یک راهنمای کاربردی برای مکالمات ناراحت‌کننده درباره من هم در محل کار)
ابهام را در آغوش بگیر (کسب آرامش ذهنی در مواجهه با ناشاخته‌ها)
گاو بنفش (تجارتتان را با بی‌همتا‌ بودن دگرگون کنید)
هرگز فراموش نشوید
  • 28,900 تومان
  • با تخفیف: 28,900 تومان

عادت سکوت را بشکن (یک راهنمای کاربردی برای مکالمات ناراحت‌کننده درباره من هم در محل کار)

  • 149,900 تومان

در آغاز جنبش من هم، کارمندان و مدیران در تقلا برای ‍پاسخ‌گویی به آزارهای جنسی بودند. اغلب شیوه‌ها، به کارمندان، قوانین را می‌آموختند نه مهارت‌هایی که بتوانند آنها را به کار گیرند. سارا بیولی شیوه جدید مهارت‌محوری را برای برخورد با پاسخ‌گویی و پیشگیری آزارهای جنسی در محیط کار ابداع کرد که شامل مهارت‌های توسعه‌نیافته‌ای مانند، همدلی، آگاهی از موقعیت، ایجاد محدودیت و مداخله می‌شود. با استفاده از بیان داستان‌ها، شوخ‌طبعی و سناریوهای زندگی واقعی، این کتاب ایده پذیرش مکالمات ناراحت‌کننده را به عنوان مهارت اصلی که ما را قادر می‌سازد از تمامی استعداد و حضورمان در محیطی امن و سرشار از احترام برای کار کردن استفاده کنیم، بیان می‌کند.

ابهام را در آغوش بگیر (کسب آرامش ذهنی در مواجهه با ناشاخته‌ها)

  • 109,900 تومان

ابهام را در آغوش بگیر یکی از آرامش‌بخش‌ترین کتاب‌هایی است که تاکنون در تصدیق زندگی خوانده‌اید. این کتاب در جهانی سرشار از تغییرات مداوم و دوره‌های سرشار از ابهامی که در زندگی پیش رو دارید، به شما سرپناه امنی را وعده می‌دهد. چگونگی تجربه کردن زندگی انتخاب ماست: می‌توانیم انتخاب کنیم که با نگرانی با ابهامات مواجه شویم یا می‌توانیم برگزینیم که با احساس آرامش و فرصت زندگی کنیم. این راهنمای کاربردی به شما می‌آموزد چگونه به راحتی با چالش‌های بزرگ رو به رو شوید، در میان ناشناخته‌ها وضوح دیده داشته باشید و کمک می‌کند اولین گام را به سوی آینده‌ای روشن‌تر، درخشان‌تر و مفیدتر بردارید.‌

گاو بنفش (تجارتتان را با بی‌همتا‌ بودن دگرگون کنید)

  • 119,900 تومان

شیوه‌های قدیمی بازاریابی دیگر مرده‌اند و ایمن بودن اکنون خطر بسیار زیادی دارد. تنها راه نجات محصولتان در بازار شلوغ این است که تبلیغات را تمام و نوآوری را شروع کنید. ست گودین، رهبر بازاریابی، در کتاب «گاو بنفش» برای همه دست‌اندرکاران ایجاد، طراحی یا فروش الزام می‌کند که به شیوه‌های جدید به بازارشان فکر کنند. با تطبیق شیوه‌های جایگزین در تجارتتان، شما و شرکتتان نجات می‌یابید و یک روز دیگر فرصت نوآوری خواهید داشت. شما باید بی‌همتا باشید، شما باید گاو بنفش باشید. این کتاب با ده‌ها مثال برای درک بحث گودین، مناسب مطالعه برای زندگی تجاری‌تان است. گودین تجارتتان را تشویق می‌کند تا با شجاعت تمام از سلسله تبلیغات چند میلیون دلاری خلاص شوید!

هرگز فراموش نشوید

  • 28,900 تومان

بیاموزید چگونه می‌توانید 10 عنصر ضروری برای فراموش‌‌نشدنی بودن را در خود ایجاد و نهادینه کنید! دارا بودن شخصیت والا حقیقتاً به چه معناست؟ چگونه می‌توانید خود را از افراد جدا کنید و به یک رهبر موفق تبدیل شوید؟ چه زمانی باید اجازه دهید شهودتان در تصمیمات تجاری راهنمایتان باشد؟ اگر می‌خواهید زندگی‌تان را به ‌سوی معنایی عمیق‌تر و تأثیرگذاری ژرف‌تر هدایت کنید، می‌توانید پاسخ این پرسش‌ها و دیگر پرسش‌های مهم خود را در این کتاب الهام‌بخش و محرک بیابید. در کتاب هرگز فراموش نشوید رازهای ایجاد تأثیر مثبت و طولانی مدت را می‌آموزید، از جمله: 6 گام برای مدیریت مسائل ارتباطی 4 مانع غیرمنتظره برای داشتن اخلاق باوجدان و راه‌های اجتناب از این موانع شیوه‌ای جدید برای درک و ایجاد اعتماد فنونی برای ایجاد شهامت و اجتناب از این ترس 5 مهارت اجتماعی مهم که موجب می‌شود شخص، فردی با شخصیت والا شناخته شود.

صفحه‌ی 1