بابك مظلومي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
میرونا
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
چگونه می‌توان روشنفکر شد (100 اصل ضروری برای دگردیسی به فرهیخته‌ترین اندیشمندان)
زیتون
  • همراه با تخفیف
  • 27,500 تومان
  • با تخفیف: 24,750 تومان
چطور گرسنه هستیم
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
ویلون‌سل‌نواز سارایوو
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
تابستان در بادن بادن
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان

میرونا

  • 18,000 تومان

میرونا کندوکاوی است در قصه‌ها و افسانه‌هایی که گویای هویت جوامع سنتی نواحی کوهستانی رومانی است، جوامعی که دگرگونی‌های قرن بیستم آن‌ها را به ورطه ی نابودی کشاند. این رمان آمیزه‌ای است از زندگی نویسنده، رویدادهای تاریخی و رئالیسم جادویی که روایت‌های وهم‌انگیز و محال آن رهیافت‌هایی به زندگی روزمره است و حقایقی را از دل آن بیرون می‌کشد. میرونا در سال 2007 جایزه‌ی داستان انجمن نویسندگان بخارست را از آن خود کرد.

چگونه می‌توان روشنفکر شد (100 اصل ضروری برای دگردیسی به فرهیخته‌ترین اندیشمندان)

  • 39,000 تومان

اگر فکر می‌کنید برای روشنفکر شدن به دکترای فلسفه یونان و روم باستان از یکی از دانشگاه‌های معتبر نیاز دارید، اینفکر و خیال‌ها را کنار بگذارید. شاید القاب و عناوین و مدارک استادان برجسته و نخبگان عالم روشنفکری مایه رشکتان شود، اما آنچه از شما روشنفکر می شازد نه کلاه م لباس فارغ‌التحصیلی بلکه آگاهی از مضمون‌ها و مطالب است.

زیتون

  • 27,500 تومان

کتاب زیتون اثر دیو اگرز برنده جایزه کتاب آمریکا در سال 2010 و برنده جایزه ادبی صلح دیتون در 2010 شده است. کتاب ماجرای واقعی عبدالرحمان زیتون آمریکایی عرب تبار و همسر و فرزندانش در طوفان کاترینا در 2005 است. او پس از طوفان کاترینا برای محافظت از خانه و کار خود در شهر می‌ماند و با زیر پا گذاشتن خیابان‌های آب گرفته آن با قایق، به دیگر قربانیان این حادثه بزرگ کمک خواهد کرد. ماجرایی واقعی که بیان زیبای اگرز آن را جذاب و خواندنی کرده است. اگرز نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی است که انتشار این رمان در سال 2009 میلادی اعتبار و شهرت بیشتری برای وی به ارمغان آورد. او خود معتقد است که کتاب او تنها شرح وقایع کاترینا از منظر خاطرات یک خانواده است نه روایتی جامع از گردباد کاترینا. اما کتاب او وجوه بسیاری از این وقایع را نشان می‌دهد و با اینکه بر اساس خاطرات و مستندات نوشته شده است، به روشنی موضع دارد و همین کتاب را از ثبت و ضبط صرف حقایق تاریخی فراتر برده است. ش?وه نگارش داستان به گونه‌ای است که وقایع به زیباترین و ساده‌ترین شکل داستانی بیان شده است. اگرز بعد از ملاقات با کتی و عبدالرحمان شروع به نوشتن این کتاب می‌کند و در طول تحقیق و نوشتن، در تماس نزدیک با خانواده آنها بوده است. مکالمات کتاب بر اساس حافظه مکالمه‌کنندگان بازنویسی شده، هر چند در برخی نام‌ها تغییراتی صورت گرفته است. زیتون در زمان‌های مختلف اثر برگزیده نیویورک تایمز، نیویورکر و شیکاگو تریبون نیز اعلام شده است.

چطور گرسنه هستیم

  • 125,000 تومان

دیو اگرز نویسنده، ویراستار و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی است که تاکنون برنده جوایزی چون جایزه مدیسی، جایزه ایمپک دوبلین و جایزه کتاب لس‌آنجلس تایمز شده و یکی از بهترین نویسندگان جوان آمریکایی در حال حاضر است. او علاوه بر نویسندگی، موسس مجله مک سوئینیز است. از میان آثار متعدد او دو کتاب زیتون و چطور گرسنه هستیم به فارسی ترجمه شده‌اند. این کتاب شامل داستان‌های کوتاه متعددی است که حکایتی از بی‌قراری و عطش سیری‌ناپذیر روح آدمی است. عنوان برخی از داستان‌ها عبارت‌اند از: یکی دیگر، آرام، وقتی زوزه کشیدن را یاد گرفتند، من و مادرت، پس از اینکه به رودخانه پرت شدم و پیش از اینکه غرق شوم و... "زن، جوشان و خروشان و با چهره‌ای گل‌انداخته در انتظار است" نام یکی از داستان‌های این کتاب است که ماجرای زنی مجرد را روایت می‌کند که شوهرش را ترک کرده و تمام هستی‌اش به وجود پسر نوجوانش بسته است. پسر پانزده سال دارد و بعد از یک شبانه‌روز هنوز به خانه برنگشته است. مادر که بی‌صبرانه انتظار بازگشت او را می‌کشد، خود را محق به عصبانی بودن می‌داند و فکر می‌کند که چه رفتاری باید با او داشته باشد. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب‌های دایره، جیغ اساسا کارساز است، تلاشی غم‌انگیز از نبوغی بهت‌آور، حالا می‌فهمی چه فرز هستیم، هولوگرامی برای شاه و زیتون اشاره کرد. او در سال 2005 موفق به دریافت دکترای افتخاری ادبیات از دانشگاه براون شد.

ویلون‌سل‌نواز سارایوو

  • 145,000 تومان

کتاب ویلون‌سل‌نواز سارایوو بر اساس داستانی واقعی از ماجرای کشته شدن 22 نفر در خیابان‌های شهر سارایوو در سال 1992 نوشته شده است. درباره ویلون‌سل‌نوازی که عزم کرده به یاد این 22 نفر، 22 روز در خیابان ویلون‌سل بنوازد. استیون گالووی نویسنده کانادایی تلاش کرده تصویری کلی از فضای آن زمان به مخاطب نشان دهد. روایتی از چند روز زندگی تعدادی از شهروندان محاصره شده. هر یک از فصل‌های این کتاب به نام یکی از شخصیت‌های داستان هستند که تنها شباهت آنها با یکدیگر، در محاصره قرار داشتن آنهاست. گالووی آدم‌هایی خلق کرده که تک تک آنها نه با اعمال قهرمانانه بلکه در سکوت در برابر ظلم مقاومت کرده‌اند. یک زن و سه مرد که در جریان محاصره شهر، شهامت خود را به نمایش می‌گذارند. هر کدام از آدم‌های رمان گویی تکه‌ایی هستند از موسیقی‌ای که ویلون‌سل‌نواز می‌نوازد. کتاب راوی سوم شخص دارد و با زبانی ساده و بی‌پیرایه سعی می‌کند احساسات انسانی را به طور دقیق توصیف کند. رمان توصیفات تکان‌دهنده‌ای از جنایات بشری دارد که تاثیر عمیقی در خواننده می‌گذارد. رمان ویلون‌سل‌نواز سارایوو از ایستادگی شهری در برابر خشونت و ناامنی سخن می‌گوید و در تلاش است تا ارزش‌های متعالی بشری را پررنگ‌تر از همیشه نشان دهد و به آن ارزش و اعتباری ویژه بخشد. محاصره سارایوو طولانی‌ترین محاصره شهر در تاریخ شهرهای مدرن است که از پنجم آوریل 1992 تا 29 فوریه 1996 ادامه داشت. رمان‌های فینی والش و عروج از دیگر آثار منتشر شده گالووی هستند.

تابستان در بادن بادن

  • 135,000 تومان

کتاب تابستان در بادن بادن نوشته لئونید تسیپکین از سوی موسسه نقد کتاب نیویورک به عنوان شاهکار و از سوی دونالد فنگر در لس‌آنجلس تایمز تحت عنوان مرموز و عمیق تحسین شده است. این کتاب که بین سال‌های 1977 و 1980 نوشته شده‏، شاهکار گمشده ادبیات روس در نیمه دوم قرن بیستم است. این رمان پیچیده روایتی دوگانه دارد و نثر آن یادآور سبک ژوزه ساراماگو و تامس برنارد است. سوزان سانتاگ مقدمه‌ای مفصل و خواندنی برای کتاب نوشته و در آن از عشق نویسنده به ادبیات و داستایوفسکی یاد کرده که دلیل اصلی نگارش این کتاب است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان آثار داستایوفسکی هستید‏، خواندن این رمان را به شدت به شما پیشنهاد می‌کنیم. تابستان در بادن بادن شرح زندگی داستایوفسکی و سفری به زندگی و محل رمان‌های داستایوفسکی است. در واقع رمان حاصل دست‌نوشته‌ها و خاطرات آنا همسر داستایوفسکی و اندیشه‌های ناب مردی است که با تمام وجود در نوشته‌ها و اندیشه‌های او غرق شده و با آنها زندگی می‌کند. سفر تسیپکین به زندگی و دنیای ذهنی داستایوفسکی می‌تواند برای افرادی که به آثار او علاقه دارند بسیار جذاب و خواندنی باشد. نویسنده داستان را به آینده و گذشته داستایوفسکی می‌کشاند و گریزی می‌زند به مکان‌ها و شخصیت‌های رمان‌های او. با وجود جمله‌های طولانی و بی‌وقفه‌ای که نفس خواننده را می‌برد و پاراگراف‌های بلند‏، در طول زمان خواندن داستان به شدت درگیر وقایع و فضای بسته آن می‌شوید.

صفحه‌ی 1