امين الدين ابطحي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درآمدی بر هانا آرنت فیلسوف آزادی
  • 72,900 تومان
  • با تخفیف: 72,900 تومان
ویتگنشتاین و پیامد‌ها (نا‌شناخته مانده‌ترین فیلسوف قرن 20)
شوپنهاور (تاملات و تاثیرات)
  • 38,500 تومان
  • با تخفیف: 38,500 تومان
اتاق آبی (کمیسر کوگل بلیتس 6)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
جعبه موسیقی بنفش (کمیسر کوگل بلیتس 5)
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
طوطی سبز (کمیسر کوگل بلیتس 4)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان

درآمدی بر هانا آرنت فیلسوف آزادی

  • 72,900 تومان

با گذشت بیش از چهار دهه از مرگ هانا آرنت، وی همچنان یکی از برجسته‌ترین چهره‌های اندیشه سیاسی در قرن بیستم به شمار می‌رود. وی که در طول زندگی خود توانسته بود به عنوان یک نظریه‌پرداز سیاسی و روزنامه‌نگار شهرتی قابل ملاحظه به‌دست آورده و به‌واسطه سخنرانی‌ها و نوشته‌هایش توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود، در دهه‌های گذشته به شخصیتی حائز اهمیت و به یکی از بزرگ‌ترین اندیشمندان سیاسی بدل گشته است. اندیشمندان و روشنفکران زیادی به آثار و ویژگی‌های زندگی و شخصیت هانا آرنت پرداخته‌اند، به نحوی که امروزه وی به عنوان یکی از خلاق‌ترین و آموزنده‌ترین چهره‌ها در فرهنگ مغرب زمین شناخته می‌شود. شاید برای خود هانا آرنت نیز چنین توجهی به اندیشه‌اش قابل تصور نبوده است، اندیشه‌ای که در میان تمامی مکاتب و جریان‌های فکری قرن بیستم، اندیشه‌ای مستقل بود. آثار وی نیز در بین آثار تمامی اندیشمندان سیاسی قرن بیستم از جایگاه بسیار مستحکمی برخوردار است، واقعیتی که می‌بایست علت آن را در به‌روز بودن اندیشه هانا آرنت جستجو کرد. در حقیقت با وجود وابستگی زمانی آثار وی به مسائل سیاسی قرن گذشته، اما می‌توان تأثیرات آنها را تا قرن بیست و یکم دنبال نمود. به این ترتیب می‌توان ادعا نمود که اندیشه هانا آرنت از تأثیری جهانی و بسیار ژرف برخوردار گشته است. فروپاشی امپراتوری شوروی، پایان جنگ سرد و جنگ ایدئولوژی‌ها پرسش‌های سیاسی جدیدی را مطرح نمودند و سبب شدند تا هانا آرنت به عنوان «نظریه‌پرداز دوران پساتوتالیتر» بار دیگر در کانون توجهات قرار گیرد. دركِ سیاست به‌عنوان آزادی، ایده‌آلی بود که هانا آرنت در طول زندگی خود برای آن تلاش کرد، ایده‌آلی که به نقطه اوج آثارش بدل گشت و بر تأثیرگذاری وی افزود.

ویتگنشتاین و پیامد‌ها (نا‌شناخته مانده‌ترین فیلسوف قرن 20)

  • 63,400 تومان

رویارویی با ویتگنشتاین، این ناشناخته مانده‌ترین فیلسوف قرن بیستم، می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. هرچند ساختار فلسفی اندیشه‌های وی دشوار، آثارش به ‌سختی قابل درک و زندگی وی بسیار عجیب به‌نظر می‌رسند. ویتگنشتاین شخصیتی است که برخی وی را بزرگترین فیلسوف بعد از کانت دانسته و وی را به‌ دلیل ارائه تصویری فلسفی از جهان، گالیله جدید نامیده‌اند و برخی دیگر به وی به‌ عنوان «نابود کننده فلسفه» به دیده تحقیر نگریسته‌اند. ویتگنشتاین اندیشمندی بود که افکارش به همان سختی قابل درک هستند که روش زندگی او قابل توضیح است. با وجود اینکه طبقه‌بندی شخصیت ویتگنشتاین از هر نظر آسان نیست، اما بی‌تردید وی انقلابی در فلسفه ایجاد کرده و هر کسی که تلاش نموده معمای این فیلسوف نابغه را حل کند، تنها این معما را پیچیده تر کرده است. فیلسوفی که پیامدهای اندیشه اش بسیار عظیم و غیر‌منتظره بوده‌اند، به نحوی که ادعا می‌شود: «هیچ فیلسوفی به اندازه وی فلسفه آنگلو- آمریکایی قرن بیستم را تحت تاثیر خود قرار نداده است»، فیلسوفی که برتراند راسل وی را به عنوان نمونه کامل یک نبوغ و مشهورترین فیلسوف معاصر آلمانی زبان در کشو‌ر‌های آنگلوساکسون قلمداد کرده است.

شوپنهاور (تاملات و تاثیرات)

  • 38,500 تومان

زندگی از نظر شوپنهاور همان درد و رنج است و هنر برای گریختن از این فلاکت، هر چند به صورت موقتی، بهترین تدبیر محسوب می شود. از این درد و رنج، فلسفه اخلاقی نشأت می گیرد که انسان‌ها را در مقابل یکدیگر و حتی در مقابل حیوانات مکلف به ترحم می نماید. خروج قطعی از این فرآیند مصیبت‌بار تنها با چشم پوشی کامل از همه تمایلات و درخواست‌ها و همچنین انکار اراده معطوف به زندگی، امکان‌پذیر می‌شود. بی تردید کمتر فیلسوفی در عصر جدید توانسته همانند شوپنهاور چنین تأثیری شگرف بر هنر، علم، ادبیات، روانشناسی و فلسفه زندگی داشته باشد، به طوری که افراد سرشناس و مشهوری نظیر ریشارد واگنر، توماس هاردی، فریدریش نیچه، آنری برگسون، توماس مان، هرمان هسه، آلبرت آینشتاین، خورخه لوئیس بورخس و بسیاری از بزرگان اندیشه و علمِ قرن نوزدهم و بیستم از شیفتگان و ستایشگران شوپنهاور محسوب می شوند...

اتاق آبی (کمیسر کوگل بلیتس 6)

  • 35,000 تومان

در اتاق آبی خبرهایی است. در کوپه قطار هم پیام‌های مخفی رد و بدل می‌شود. مجسمه ابوالهول جعلی است. یک روح سرگردان در هتل می‌چرخد و یک الماس صورتی هم در حراج هنری گم شده. این همه معما را چه کسی قرار است حل کند؟ نگران نباشید. کمیسر کوگل بلیتس این‌جاست! چند پرونده برای کله‌هایی که خوب کار می‌کنند: داستان‌های کمیسر کوگل بلیتس فکرت را به کار می‌اندازد. می‌خواهی بدانی درست حدس زده‌ای یا نه؟ در آخر هر داستان پاسخ معما مخفی شده است. کلید را بردار و معما را حل کن.

جعبه موسیقی بنفش (کمیسر کوگل بلیتس 5)

  • 18,000 تومان

کمیسر کوگل بلیتس به جعبه موسیقی بنفش مشکوک شده است، همین‌طور به مرد پیژامه‌پوشی که چند دقیقه قبل از ناودان ویلایی بالا رفته و البته به نیکی که وانمود می‌کند توی تختش خوابیده. او به مردی که توی فروشگاه یک دفعه چاق شده هم مشکوک است. اما نگران نباشید! کمیسر موفق می‌شود همه این معماها را در سه سوت حل کند. چند پرونده برای کله‌هایی که خوب کار می‌کنند: داستان‌های کمیسر کوگل بلیتس فکرت را به کار می‌اندازد. می‌خواهی بدانی درست حدس زده‌ای یا نه؟ در آخر هر داستان پاسخ معما مخفی شده است. کلید را بردار و معما را حل کن.

طوطی سبز (کمیسر کوگل بلیتس 4)

  • 50,000 تومان

کمیسر کوگل بلیتس در آخرین لحظه به قطار پاریس می‌رسد تا یک باند بین‌المللی قاچاق جواهرات را دستگیر کند. ناگهان یک طوطی سبز به دادش می‌رسد. یک پنگوئن، یک اسب آبی، یک کلاغ و یک قناری هم به حل معماهای پلیسی‌اش کمک می‌کنند.

صفحه‌ی 1