اميد اقتداري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
یوگا و کریا (دوره درسی روشمند تکنیک‌های کهن تانترایی یوگا و کریا)
یوگانیدرا
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
نور بر زندگی (سفر به کمال آرامش درونی و رهایی نهایی)
آسانا پرانایاما مودرا باندا (ساتیاناندا یوگا)
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
یوگا برای ورزش‌ها (سفری به سوی سلامت و شفا)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
پرتو بر یوگا (یوگا دپییکا)
  • 490,000 تومان
  • با تخفیف: 490,000 تومان
آیینگریوگا گوهری برای زنان
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
زبان بدن به زبان خودمانی
  • 300,000 تومان
  • با تخفیف: 300,000 تومان

یوگا و کریا (دوره درسی روشمند تکنیک‌های کهن تانترایی یوگا و کریا)

  • 425,000 تومان

این کتاب دوره درسی کامل آموزش یوگای تلفیقی (انتگرال یوگا) است که برای رشد و شکوفایی هر جنبه وجود ترکیبی از شیوه‌های گوناگون یوگا را به نحوی روشمند و علمی ارائه می کند. شاخه‌های گوناگون یوگا، هاتا‌یوگا، راجا‌یوگا، مانترا یوگا، کارما یوگا، بهاکتی‌یوگا، جنانا یوگا و کریا یوگا با تاکید خاص بر تمرین و کاربرد آنها در زندگی روزمره گام به گام معرفی و آموزش داده می‌شود. هدف کتاب این است که با تمرین یوگای تلفیقی در چهارچوب مکتب ساتیا ناندا، سلامت بدنی کامل آرامش ذهن و پایداری ذهنی شفافیت کامل عقلی و دانش و آگاهی معنوی برتر در رهروی یوگا پرورش یابد. کتاب دربرگیرنده جوهر آموزش‌های سوامی ساتیا ناندا ساراسواتی و منبع بی‌همتای اطلاعات برای مربی‌ها و شاگردهای یوگا است. تکنیک‌هایی که در کتاب آمده بر پایه درس‌های ودایی کهن می‌باشد که در طول قرن‌ها از استاد به شاگرد منتقل شده تا دراین زمانه از سوامی شیواناندا به شاگردش سوامی ساتیاناندا و اکنون به ما برسد. کتاب به روشی تدوین شده‌ است که خواننده انگار که در مدرسه یوگای بیهار از یک استاد دلسوز درس‌ها را می‌آموزد و به تدریج و گام به گام در تمرین‌ها پیش رود تا سودمندی‌های تمرین روشمند و منظم در تمام ابعاد زندگی او آشکار شود. هر انسان یک هستی متشکل از بدن، ذهن و آگاهی است. این کتاب رویکردی تلفیقی به یوگا و به طور کلی به زندگی است؛ بنابراین ابتدا تا پایان سادهانایی را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید در راه تعالی درونی به سوی یگانگی و هماهنگی سفر کنید.

یوگانیدرا

  • 230,000 تومان

یوگا نیدرای ساتیاناندا تکنیکی ساده و عمیق است که سوامی ساتیاناندا ساراسواتی آن را با اقتباس از روش کهن تانترایی نیاسا ابداع کرده است. این کتاب تئوری یوگانیدرا را د رهر دو چهارچوب یوگایی و علمی شرح می‌دهد و کاربردهای گوناگون این تکنیک را برای آرمیدگی عمیقء مدیریت و درمان استرسء ارتقای فرایند یادگیری در حیطه آموزشء هماهنگی در ناهشیار عمیق و بیدار کردن توان نهفته درونیء و نیز همچون یک تکنیک مراقبه در اختیار شما قرار می‌دهد. یک بخش پژوهش در یوگانیدرا و فرایندهای مغزی مربوط به آن در پایان کتاب آمده است. این تکنیک روشمند القای آرمیدگی کامل ذهنیء هیجانی و فیزیکی برای همه مناسب است. تکنیک‌های برنامه‌ریزی ذهن نیمه هشیار با عبارت تاکیدی و تلقین در روانشناسی امروزی بر پایه این روش کهن تانترایی است.

نور بر زندگی (سفر به کمال آرامش درونی و رهایی نهایی)

  • 60,000 تومان

در این کتاب شیرین پر نکته دلپذیر و یاریگر ب.ک.س آیینگر بنیان‌گذار سبک یوگایی که به آیینگر یوگا معروف شده است تازه‌کارها و با تجربه‌های تمرین یوگا را به سفری درونی دعوت می‌کند که برای بهبود و افزایش پایداری بدنی سرزندگی هیجانی شفافیت ذهنی خرد عقلی و سرور معنوی طراحی شده است.

آسانا پرانایاما مودرا باندا (ساتیاناندا یوگا)

  • 280,000 تومان

کتاب آسانا پرانایاما مودرا باندا یکی از روشمندترین کتاب‌های راهنمای هاتا یوگا در جهان است که نخستین بار در سال 1969 چاپ و پس از آن بارها تجدید چاپ شده است. این کتاب که به زبان‌های بسیار ترجمه شده کتاب درسی اصلی معلمان و شاگردان بیهار یوگا ساتیاناندا یوگا و بسیاری از سنت‌های دیگر یوگا است.

یوگا برای ورزش‌ها (سفری به سوی سلامت و شفا)

  • 130,000 تومان

ورزشکارها همیشه در معرض آسیب‌ها و تکرار آسیب‌ها هستند، و آسیب‌ها بدن ورزشکار و در نتیجه عملکرد او را ضعیف می‌کنند. بنابراین صد در صد سالم ماندن برای هر ورزشکاری اهمیت حیاتی دارد. استاد آیینگر با شناخت دقیق بدن و روح انسان تکنیک‌های یوگای خاصی برای ورزشکارها تنظیم کرده است. کتاب «یوگا برای ورزش‌ها» نشان می‌دهد یوگا چگونه به بدن و ذهن آموزش می‌دهد و به ورزشکارها کمک می‌کند چابک‌تر، نیرومندتر و متمرکزتر شوند. یوگا به ورزشکارها تعادل، قدرت و انعطاف‌پذیری باورنکردنی می‌دهد و به پیشگیری از آسیب‌ها و درمان آن‌ها فوق‌العاده کمک می‌کند.

پرتو بر یوگا (یوگا دپییکا)

  • 490,000 تومان

کتاب پرتو بر یوگا مرجع معتبر، کلاسیک و ماندگار یوگا نوشته ب.ک.س آیینگر استاد برجسته یوگا در دوران ما و بنیان‌‌گزار آیینگر یوگا است. این کتاب که از زمان نخستین چاپ انگلیسی آن در 1966 تا کنون به بیش از بیست زبان ترجمه شده و به قول خود گوروجی کتابی است بهتر از یک معلم خوب، بنیانی درست و اصولی برای تمرین و درک یوگا به مردمان سرتاسر جهان هدیه کرده است تا در آیین یوگا خود را بشناسند. ویژگی‌های ارزشمندی مانند 596 عکس گوروجی در حال انجام آسانا و پرانایاما؛ برنامه 300 هفته‌ای تمرین دوره مبتدی، میانی و پیشرفته؛ یک بخش آسان‌های درمانی برای بیماری‌های گوناگون؛ و واژه‌نامه‌ای توضیحی، پرتو بر یوگا را کتاب درسی مرجع شاگردان و معلمان یوگای جهان کرده است.

آیینگریوگا گوهری برای زنان

  • 165,000 تومان

گیتا آیینگر برای دانشی که از هنر یوگا و تکنیک‌های آن دارد سرشناس است. او کتاب آیینگر یوگا، گوهری برای زنان را با تاکید خاص بر نیازهای زنان نوشته و تکنیک‌های ظریف و پیچیده یوگا را به گونه‌ای روشن و قابل فهم شرح داده است تا به زنان کمک کند در هر سنی که هستند به سلامتی، آرامش اعصاب، هشیاری ذهنی و شادی روحی برسند. او در این کتاب تکنیک‌های گوناگون تمرین درست را برای کسانی که نمی‌توانند به کلاس یوگا بروند نیز شرح داده است. کتاب گرچه با هدف برآوردن نیازهای خاص زنان نوشته شده است، مردان نیز برای تمرین و تدریس می‌توانند به خوبی از آن استفاده کنند.

زبان بدن به زبان خودمانی

  • 300,000 تومان

روانشناسان معتقدند 93 درصد ارتباط میان‌فردی را زبان بدن و لحن صدا تشکیل می‌دهد. در حالی که تنها 7 درصد ارتباط میان‌فردی شامل گفتار است. بیشتر ما باور داریم که با نگاه کردن به حالات چهره و قیافه افراد می‌توانیم دقیقا بگوییم که آن‌ها چه احساسی دارند. (زبان بدن) نوعی ابزار ارتباطی قدرتمند است که در واقع گویای وضعیت درونی هر فرد می‌باشد و با استفاده از آن می‌توان دوست پیدا کرد و یا دیگران را به انجام کاری متقاعد نمود. آشنایی با (زبان بدن) به شما کمک می‌کند مسائلی مثل جذابیت، حقیقت، اعتماد به نفس و شرم را تشخیص دهید. شما با دقت در حرکات طرف مقابل می‌توانید به حقایق زیادی دست یابید. در این جهان پر رقابت و پیچیده، توانایی برقراری ارتباط با شفافیت، اعتماد به نفس و ایجاد قابلیت اعتماد برای موفقیت حیاتی است. این توانایی خیلی ‌وقت‌ها نادیده گرفته می‌شود. استدلال درست، نتیجه‌گیری‌های منطقی و راه‌حل‌های نوآورانه اگر به شیوه‌ای به شنونده منتقل نشود که او را متقاعد کند، مشتاق کند، یا توجهش را برانگیزد، بی‌معنی می‌شود. بدن شما هر روز تمام مدت پیام‌هایی درباره خلق و روحیه و وضعیت عمومی شما بازگو می‌کند. می‌توانید از طریق استفاده از بدنتان پیام‌هایی را که به دیگران منتقل می‌کنید تعیین کنید.

صفحه‌ی 1