الهه علوي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
حالا 1 نفس راحت بکش
  • 198,000 تومان
  • با تخفیف: 198,000 تومان
نسخه‌ای برای عشق (رسیدن به صمیمیت خوشبختی و ارتباط بیشتر با همسر در 7 روز)
16 قانون انکارناپذیر ارتباط (این قوانین را به کار ببرید تا پیامتان به بهترین نحو منتقل شود)
عمارت ایدنبروک
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
نسخه‌ای برای استرس (شادی و آرامش بیشتر در 7 روز)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
می‌خواهم بمیرم ولی دوست دارم دوکبوکی بخورم
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
موج‌سوار و حکیم (راهنمایی برای زنده ماندن و سواری بر امواج زندگی)
100 کاری که رهبران موفق انجام می‌دهند
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
5 زبان عذرخواهی (راز داشتن روابط سالم)
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
رهبر خودآگاه (از توانایی‌های خود بهره ببرید و توانمندی‌های تیم خود را کشف کنید)
رهبری در موقعیت‌های دشوار (غلبه بر بزرگ‌ترین چالش‌ها، با استفاده از شجاعت و اعتماد به نفس)

حالا 1 نفس راحت بکش

  • 198,000 تومان

روابط مهم در فضاهای شخصی و حرفه‌ای باید سرشار از محبت و پرورش باشند. چه کسی به سوء‌استفاده کلامی و شکنجه ذهنی که علیه همسر، فرزند، خواهر و برادر یا یک همکار رخ می‌دهد و فضای سمی ایجاد می‌کند، نظارت دارد؟ این یک جرم جدی نیست که گزارش شود؛ این نوع رفتارهای سمی به اسم مشکلات روانی، انضباط، روش‌های سخت‌گیرانه فرزندپروری، رقابت‌های خواهر و برادری و سیاست‌های محل کار لاپوشانی می‌شوند. «حالا یک نفس راحت بکش» به تمام روح‌های شکسته‌ای اختصاص دارد که شب‌ها با چشمان اشک‌آلود به خواب می‌روند، آنان که به معشوقشان بی‌پروا عشق می‌ورزند، او را حمایت می‌کنند و محبت خود را نثارش می‌کنند، اما شب‌ها بیدار می‌مانند و با خودشان می‌گویند که کجای رابطه کم گذاشتند و چه کار دیگری باید انجام دهند که شریک زندگی‌شان آنها را تأیید کند؟ خودتان را در تاریکی غرق نکنید، شما تنها نیستید.

نسخه‌ای برای عشق (رسیدن به صمیمیت خوشبختی و ارتباط بیشتر با همسر در 7 روز)

  • 120,000 تومان

چه‌چیزی باعث می‌شود یک رابطه پایدار بماند؟ چرا یک زوج برای همیشه با هم می‌ماند، درحالی که زوجی دیگر از هم می‌پاشد؟ و مهم‌تر از همه، آیا یک ساختار علمی برای عشق وجود دارد؟ دکتر جان گاتمن و جولی شوارتز گاتمن دانشمندان برجسته در زمینه روابط هستند. در چهل سال گذشته، آنها به مطالعه عشق پرداخته‌اند و اطلاعاتی درباره بیش از سه‌هزار زوج جمع‌آوری کرده‌اند و همه چیز، از زبان بدن زوج‌ها تا شیوه‌ای که با یکدیگر صحبت می‌کنند و سطوح هورمون استرسشان را بررسی کرده‌اند. هدفشان شناسایی مولفه‌های سازنده عشق است. نسخه‌ای برای عشق یک برنامه هفت‌روزه با گام‌های آسان و فوری است. هیچ تکنیک دشوار یا گفت‌وگوی سختی وجود ندارد. نیازی نیست ابزار خاصی تهیه کنید یا کار خارق‌العاده‌ای انجام دهید. این نسخه برای همه کاربرد دارد. تنها یک فرمول برای رابطه‌ای خوب وجود دارد و این کتاب به شما نشان ‌می‌دهد که چگونه چند تغییر کوچک می‌تواند اساسا رابطه شما را در جهت مثبت تغییر دهد.

16 قانون انکارناپذیر ارتباط (این قوانین را به کار ببرید تا پیامتان به بهترین نحو منتقل شود)

  • 279,900 تومان

جری ساینفلد کمدین می‌گوید: «اگر باید در مراسم تدفین حضور داشته باشید، ترجیح می‌‌دهید در تابوت باشید تا در مدح متوفی سخن‌سرایی کنید.» چرا که سخنرانی در جمع ترس شماره یک اکثر مردم است و مرگ در رتبه دوم قرار دارد. در نتیجه سوالی که همیشه ذهن ما را درگیر می‌کند این است «چگونه می‌توانیم در جایگاه یک سخنران بر ترس یا ناکارآمدی خود غلبه کنیم؟»

آنچه می‌بینی وقتی نمی‌توانی ببینی (چگونه نابینایی به زنی کمک کرد تا زیبایی حقیقی زندگی را کشف کند)

  • 90,000 تومان

زینا کوپر تک‌تک لحظه‌های زندگی‌اش را زندگی می‌کند. او از تمام حواس پنج‌گانه‌اش استفاده می‌کند تا جهان اطرافش را کشف و بررسی کند. و تمام این کارها را بدون داشتن نعمتی انجام می‌دهد که ما همیشه آن را نادیده می‌گیریم: بینایی. او با سندروم مارفان، نوعی اختلال در بافت‌های پیوندی، متولد شده است که یعنی تقریبا نابیناست. اما او نابینایی‌اش را چهار دهه از جهان مخفی می‌کند، تا اینکه مانچ، یک سگ راهنما سرشار از ویژگی‌های مثبت، یک شبه به زندگی او وارد می‌شود، و ناگهان پنهان کردن نابینایی‌اش بعد از سال‌ها بر همگان آشکار می‌شود. آنچه می‌بینی، وقتی نمی‌توانی ببینی، سفر زینا را در پذیرفتن محدودیت‌هایش به تصویر می‌کشد. او از خوانندگانش می‌خواهد تا زیبایی را در عیب و نقص خود پیدا کنند. این کتاب به شما کمک می‌کند زیبایی زندگی را تحت هر شرایطی پیدا کنید.

عمارت ایدنبروک

  • 155,000 تومان

ماریان داونتری, حاضر است هرکاری انجام دهد تا از شر زندگی یکنواخت و کسالت‌آور در بث و همچنین توجهات یک خواستگار بدپیله و ناخواسته رها شود. بنابراین وقتی نامه‌ای از طرف خواهر دو قلویش دریافت می‌کند که او را به عمارت باشکوه یکی از دوستان قدیمی مادرش دعوت کرده است, بی معطلی راهی سفری پرماجرا می شود, غافل از این‌که قرار است چه عشقی در قلبش شعله‌ور گردد.

نسخه‌ای برای استرس (شادی و آرامش بیشتر در 7 روز)

  • 135,000 تومان

یک کارشناس برجسته درباره نحوه رسیدگی به مشکلات روزمره زندگی صحبت می‌کند. این فقط یک دستورالعمل برای مدیریت استرس نیست، بلکه ابزاری برای جلوگیری از آن است. آدام گرانت، نویسنده پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز «دوباره فکر کن». امروزه استرس با زندگی ما عجین شده است و آرامش روح و جسم ما را تهدید می‌کند. هر چند استرس گاهی پاسخ طبیعی بدن به موقعیت‌های ناخوشایندی است که در آن گرفتار می‌شویم و در چنین مواقعی با تحریک ما به واکنش سریع، باعث نجات جانمان می‌شود. اما همین استرس اگر بیش از حد زیاد شود، تاثیرات مخربی بر روح و روان ما می‌گذارد. ما نمی‌توانیم از استرس دوری کنیم. استرس اقیانوسی است که در آن شنا می‌کنیم. حتی افکار منفی ما می‌توانند واکنش استرس بدنمان را تحریک کنند. بنابراین به ندرت آرامش و بازسازی عمیق را تجربه می‌کنیم. دکتر اپل در نسخه‌ای برای استرس، دهه‌ها تحقیق را به یک برنامه هفت روزه عملی و در عین حال متحول‌کننده تبدیل کرده است. این برنامه به ما کمک می‌کند استرس را از طریق چالش‌ها و اهداف مثبت‌تر مهار کنیم. او به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم بهتر استرس داشته باشیم.

می‌خواهم بمیرم ولی دوست دارم دوکبوکی بخورم

  • 100,000 تومان

روانپزشک: «خب، چه کمکی از دستم بر میاد؟» من: «راستش فکر می‌کنم یکم افسرده‌ام. لازمه وارد جزئیاتش بشم؟» چرا در بیان احساساتمان صادق نیستیم؟ آیا دلیلش این است که از زندگی کردن بسیار خسته هستیم، و وقت نداریم احساساتمان را با دیگران به اشتراک بگذاریم؟ همیشه دلم می‌خواست افرادی را که احساسی شبیه من دارند پیدا کنم. بنابراین تصمیم گرفتم به جای اینکه بیهوده دنبالشان بگردم، کاری کنم آنها بتوانند دنبالم بگردند ــ دستم را بالا بگیرم و فریاد بزنم: من اینجا هستم، به این امید که یک نفر من را ببیند، برایم دست تکان دهد، خودش را در من پیدا کند، به من نزدیک شود، و بتوانیم در کنار هم به آرامش برسیم.

موج‌سوار و حکیم (راهنمایی برای زنده ماندن و سواری بر امواج زندگی)

  • 110,000 تومان

گاهی امواج زندگی تو را به زمین می‌اندازد و گاه هم ممکن است به نظر برسد که زندگی ناتوانت کرده؛ اما انتخاب همیشه با توست تا به سمت نور شنا کنی. موج‌سوار افسانه‌ای جهان، شان تامسون، و شاعر و فیلسوف پرفروش بین‌المللی، نوئا بنشیا، نیروهای خود را به هم پیوند داده‌اند تا در مسیر هدف، امید و ایمان، بینشی نو به شما ارائه دهند. «موج‌سوار و حکیم» تجربه‌های الهام‌بخش شان تامسون و تفسیر معنوی بنشیا را، که تقویت‌کنندۀ روح است، به تصویر می‌کشد. تامسون پس از از دست دادن پسرش، جاده تلخ فقدان را طی کرد و از تاریکی به نور رسید. «موج‌سوار و حکیم» به هجده موج بی‌امان و کوبندۀ زندگی، از فقدان و پیری گرفته تا روابط و افسردگی، می‌پردازد و شما را به سمت دگرگونی هدایت می‌کند. این اثر فهرستی از قوانین ضامن موفقیت، سلامتی یا ثروت نیست، بلکه مجموعه‌ای از توصیه‌های دو راهنماست که سفر کرده‌اند و رنج‌های عمیقی را متحمل شده‌اند، اما همچنان با ایمان و امید به فردا می‌نگرند. «موج‌سوار و حکیم» اثری سرشار از حکمت است که نقشه راه زندگی است. این کتاب انگیزه می‌دهد، الهام‌بخش است و پیرامون تغییر ذهنیت منفی به ذهنیت مثبت سخن می‌گوید. یک موج‌سوار عالی در زندگی کسی نیست که با ابهام و سردرگمی دست به گریبان نشود، بلکه کسی است که ابهامش را به سمت شفافیت می‌راند؛ پس در این قضیه با خودت صادق باش و از سواری‌ات لذت ببر!

100 کاری که رهبران موفق انجام می‌دهند

  • 185,000 تومان

آیا آماده‌اید مسیر رهبری خود را شروع کنید؟ بسیار خب. شما مناسب‌ترین کتاب را جهت راهنمایی انتخاب کرده‌اید. این کتاب به شما کمک خواهد کرد روی عادت‌های اصلی، توانایی‌ها، و رفتارهای خودتان تسلط پیدا کنید و بتوانید در هر نوع سبک رهبری‌ای که به عهده گرفته‌اید عالی شوید، و به بهترین نحو ممکن از پس این مسئولیت بر بیایید. مهم نیست مسئولیت شما تا چه حد بزرگ یا کوچک باشد، تا چه حد بی‌اهمیت یا مهم باشد، رهبری رهبری است. هنر انگیزه دادن، مدیریت، و الهام بخشیدن به فرزندانتان در خانه از موفقیت رئیس هیئت مدیره در یک شرکت بزرگ جهانی چیزی کم ندارد. بسیار عالی است که این کتاب را می‌خوانید و می‌خواهید دانش رهبری و توانایی‌هایتان را تقویت کنید. جهان منتظر شماست تا به عالی‌ترین رهبری تبدیل شوید که توانایی‌اش را دارید.

5 زبان عذرخواهی (راز داشتن روابط سالم)

  • 160,000 تومان

در این اثر گری چاپمن به شما کمک می‌کند تا روابطی را که به دست خود خراب کرده‌اید بازسازی کنید. او به شما می‌آموزد شفای واقعی زمانی حاصل می‌شود که شما پنج زبان عذرخواهی را یاد بگیرید: . ابراز پشیمانی: «متاسفم!» . قبول مسئولیت: «من اشتباه کردم.» . جبران خطا: «چگونه می‌توانم آن را درست کنم؟» . تغییر هدفمند: «من برای جلوگیری از تکرار، کاری خواهم کرد.» . درخواست بخشش: «آیا می‌توانم از صمیم قلب تقاضای بخشش کنم؟»

رهبر خودآگاه (از توانایی‌های خود بهره ببرید و توانمندی‌های تیم خود را کشف کنید)

  • 120,000 تومان

عدم خودآگاهی بزرگ‌ترین مانعی است که رهبران برای توسعه کسب و کار، اثربخشی و پیشرفت خود با آن رو به رو هستند. رهبر خودآگاه، اثر دکتر جان سی. مکسول، به هر رهبری کمک می‌کند تا خودآگاه، متمرکز و مطمئن‌تر عمل کند. در این اثر کوتاه و درعین‌حال روشنگر، شما یاد خواهید گرفت که چگونه: کارآیی خود را در جایگاه یک رهبر بسنجید؛ انتخاب‌هایی داشته باشید که به موفقیت می‌انجامند؛ اشتباهات خود را کشف و تصحیح کنید؛ به کمک تیمتان رهبری خود را ارتقا دهید؛ معاملات مناسب حرفه خود را پیش گیرید. جان مکسول، که تأثیرگذارترین متخصص رهبری در جهان است و پنجاه سال سابقه رهبری و تدریس دارد، به شما کمک می‌کند تا بهترین رهبر در حوزه مدیریتی خود باشید. و اما چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟ مردان و زنان در هر سنی. رهبرانی که می‌خواهند از مدیریت خرد بهره ببرند، با ملایمت انتقاد کنند و اعتبار خود را به دیگران اثبات کنند. مدیرانی که در پی شناسایی نقاط قوت خود، یادگیری بهتر و بهبود مهارت‌های گوش دادن هستند. وقتی رهبران توانمندی‌های خود را به‌وضوح نمی‌بینند، نقاط قوت و ضعف خود را درک نمی‌کنند یا به تعاملات منفی‌شان با تیم خودآگاه نیستند، تأثیرگذاری خود را محدود و اثربخشی خود را تضعیف می‌کنند. بر همین اساس، جان مکسول به شما پیشنهاد می‌دهد که به رهبری خودآگاه تبدیل شوید.

رهبری در موقعیت‌های دشوار (غلبه بر بزرگ‌ترین چالش‌ها، با استفاده از شجاعت و اعتماد به نفس)

  • 110,000 تومان

رهبری در موقعیت‌های دشوار، اثر کاملا جدید جان سی مکسول، راهنمای نهایی برای کمک به تیم شماست تا در شرایط نامنتظره ایستادگی کنید و حتی رشد یابید. مکسول به رهبران کمک می‌کند تا چالش‌های اصلی تیم خود را شناسایی کنند، بدهی‌های خود را بررسی کنند و هر چالشی را فرصتی کنند برای تجدید نظر در شیوه انجام دادن کارها. او سرانجام به رهبران ابزار کاری می‌دهد تا به کمک آن، تیم‌های خود را در بحبوحه شرایط سخت رشد دهند...

1  2  صفحه‌ی 1