الناز فرحناكيان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سباستین و ترول (داستانی کوتاه برای این که دردش را درک کنید)
هیچ‌کس آن‌قدر کوچک نیست که نتواند تغییری ایجاد کند
مردی به نام اوه (گالینگور)
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
مردی به نام اوه (شومیز)
  • 289,000 تومان
  • با تخفیف: 289,000 تومان

سباستین و ترول (داستانی کوتاه برای این که دردش را درک کنید)

  • 30,000 تومان

سباستین و ترول اثری است کوتاه اما عمیق که به احساسات گوناگون می‌پردازد و تصویری است از مواجهه با مشکلات زندگی و در عین حال امید به تغییر. این اثر نشان می‌دهد که می‌توان پوسته‌ها را کنار زد و از دریچه‌هایی جدید به زندگی نگریست.

هیچ‌کس آن‌قدر کوچک نیست که نتواند تغییری ایجاد کند

  • 25,000 تومان

گرتاتونبرگ در سال 2003 به دنیا آمده است. این نوجوان سوئدی اکنون از سرشناس‌ترین فعالان محیط‌زیست در دنیا به شمار می‌رود. او تلاش می‌کند با آگاه سازی عموم مردم و رهبران سیاسی زمینه را برای اقدامات ضروری و فوری در راستای حفظ محیط‌زیست ومبارزه با تغییرات اقلیمی فراهم فراهم کند. گر تا الهام‌بخش میلیون‌ها نوجوان در سراسر دنیا بوده است تا یک صدا از سیاستمداران تقاضا کنند به داد محیط زیست برسند و اجازه دهند آینده برای کودکان و نوجوانان امروز نیز معنا داشته باشد. هیچ‌کس آنقدر کوچک نیست که نتواند تغییری ایجاد کند دعوتی است به تغییر، همین امروز و در همه زمینه‌ها. گرتا تونبرگ گیاه‌خوار است و سوار هواپیما هم نمی‌شود تا به کاهش ردپای کربن کمک کند. او به پاس فعالیت‌هایش جوایز متعددی برده و نامزد جایزه صلح نوبل هم شده است.

مردی به نام اوه (گالینگور)

  • 180,000 تومان

مردی به نام اوه، اولین رمان فردریک بکمن (نویسنده سوئدی)، شاهکارهای است که طیف وسیعی از خوانندگان را در سراسر دنیا غافل‌گیر کرده است و لذت مطالعه‌ی رمانی درجه یک و دوست‌داشتنی را برایشان به ارمغان آورده است. این کتاب تاکنون به بیش از سی زبان دنیا ترجمه شده و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رسیده است. محبوبیت مردی به نام اوه چنان است که مجله آلمانی اشپیگل درباره آن نوشته است: «کسی که از این رمان خوشش نیاید بهتر است هیچ کتابی نخواند!» بکمن در این رمان تراژیک ـ کمیک احساس‌هایی مثل عشق و نفرت را به زیبایی به تصویر می‌کشد و انسان‌ها و جامعه مدرن را در لفاف طنزی شیرین و جذاب نقد می‌کند. نشر نون اولین ناشر ایرانی است که مجموعه‌ی کامل آثار بکمن را به مخاطبان فارسی‌زبان ارائه کرده است.

مردی به نام اوه (شومیز)

  • 289,000 تومان

مردی به نام اوه، اولین رمان فردریک بکمن (نویسنده سوئدی)، شاهکارهای است که طیف وسیعی از خوانندگان را در سراسر دنیا غافل‌گیر کرده است و لذت مطالعه رمانی درجه یک و دوست‌داشتنی را برایشان به ارمغان آورده است. این کتاب تاکنون به بیش از سی زبان دنیا ترجمه شده و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رسیده است. محبوبیت مردی به نام اوه چنان است که مجله آلمانی اشپیگل درباره آن نوشته است: «کسی که از این رمان خوشش نیاید بهتر است هیچ کتابی نخواند!» بکمن در این رمان تراژیک ـ کمیک احساس‌هایی مثل عشق و نفرت را به زیبایی به تصویر می‌کشد و انسان‌ها و جامعه مدرن را در لفاف طنزی شیرین و جذاب نقد می‌کند.

صفحه‌ی 1