اكبر رضايي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روش‌های تحقیق برای علوم رفتاری
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
اس پی اس اس راهنمای بقا (راهنمای گام به گام برای تحلیل و تفسیر داده‌ها)
آرامش ذهن‌آگاهی برای کودکان
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
روان‌شناسی یادگیری (رویکرد تربیتی)
  • 113,000 تومان
  • با تخفیف: 113,000 تومان
راهنمای مجموعه آزمون‌های استعداد چند بعدی ام ای بی 2
مقدمه‌ای بر آمار و اس پی اس اس در روان‌‌شناسی
  • 350,000 تومان
  • با تخفیف: 350,000 تومان
نظریه‌های یادگیری (چشم‌اندازی تربیتی)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

روش‌های تحقیق برای علوم رفتاری

  • 140,000 تومان

کتاب حاضر دانشجویان را در طول فرایند پژوهش از ابتدا تا آخر راهنمایی می‌کند. این متن با رهنمودها و راهبردهایی برای ایجاد ایده‌های پژوهشی شروع می‌شودء سپس به انتخاب ابزارهای اندازه‌گیریء مشارکت‌ کنندگان و آزمودنی‌ها می‌پردازد و مطالبی در زمینه بررسی راهبردهای پژوهشی و طرح‌ها ارائه می‌کند. این رویکرد گام به گام بر تصمیماتی که دانشجویان باید در هر مرحله از فرایند پژوهشی بگیرندء تاکید می‌کنند.

اس پی اس اس راهنمای بقا (راهنمای گام به گام برای تحلیل و تفسیر داده‌ها)

  • 135,000 تومان

جهان امروز، جهان مدیریت داده‌هاست و بخش عظیم داده‌های هر علم، رشته، سازمان یا مرکز را اعداد و ارقام تشکیل می‌دهند که در مرحلۀ گردآوری و تحلیل آن‌ها علم آمار موردنیاز است. به خاطر اهمیت علم آمار بخشی از برنامۀ درسی رشته‌های مختلف به آن اختصاص داده می‌شود. با ظهور رایانه‌های شخصی در دهه‌های اخیر نرم‌افزار‌های متعددی برای تحلیل داده‌های آماری طراحی، ساخته و منتشر شده‌اند. SPSS یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های آماری در علوم رفتاری است. امروزه این بستۀ آماری به‌طور گسترده در حوزه‌های مختلف علمی ازجمله روان‌شناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی، بازرگانی، بازاریابی، مدیریت، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، پرستاری و سایر حوزه‌های مربوطه مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای بسیاری از دانشجویان درک مفاهیم آمار دشوار است. درنتیجه این دانشجویان معمولاً در یادگیری این درس سطوح پایینی از موفقیت را تجربه می‌کنند و دچار اضطراب می‌شوند. این کتاب ویژگی‌هایی دارد که نه‌تنها اضطراب دانشجویان را کاهش می‌دهد، بلکه تجارب موفقیت‌آمیزی برای دانشجویان در تحلیل داده‌ها فراهم می‌کند. این کتاب به‌صورت خودآموز، گام‌به‌گام و بدون تأکید بر مبانی ریاضی و فرمول‌های آماری نوشته شده است. در این کتاب فرایند تحلیل داده‌ها با ارائۀ مثال‌هایی روشن و به زبانی ساده توضیح داده شده است و خوانندگان می‌توانند در حین مطالعۀ مطالب این کتاب، هم‌زمان تحلیل‌ها را در رایانۀ شخصی خود با فایل داده‌های موجود در CD همراه کتاب انجام دهند و نتایج خودشان را با برونداد گزارش‌شده مقایسه و اعتمادبه‌نفس لازم جهت تحلیل داده‌ها را کسب کنند. علاوه بر این، خودآزمایی‌های چندگزینه‌ای در آخر فصل‌ها قرار داده شده است که به کمک آن‌ها می‌توان آموخته‌های خود را ارزیابی کرد. این متن برای دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی در دروس آمار، روش‌ تحقیق، کاربرد کامپیوتر در رشته‌های مختلف و SPSS و ... مناسب است. بخش‌هایی از متن که اغلب در دورۀ کارشناسی تدریس می‌شود عبارت‌اند از: بخش‌های مقدماتی کتاب، آماره‌های توصیفی، آزمون‌های t، تحلیل واریانس، خود و همبستگی. در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری به‌تناسب می‌توان از سایر روش‌های آماری موجود در کتاب استفاده کرد، ازجمله تحلیل واریانس دوطرفۀ بین-گروه‌ها، تحلیل واریانس آمیختۀ بین-درون آزمودنی‌ها، تحلیل واریانس چندمتغيّره، تحلیل کوواریانس، همبستگی جزئی، رگرسیون چندگانه، رگرسیون لجستیک و تحلیل عاملی.

آرامش ذهن‌آگاهی برای کودکان

  • 65,000 تومان

سلام بچه‌ها! به آرامش خوش‌آمدید. شما احتمالاً به این فکر می‌کنید که این کتاب از کجا آمده و چگونه ذهن آگاهی می‌تواند برای کودکان واقعاً مؤثر واقع شود. خوب، داستان از این قراره: من معلم و مادر هستم، و سال‌ها قبل کودک بودم، درست مثل شما. سال‌های زیادی از عمرم مانند لحظات عمر شما هم مملو از لحظه‌های چالش‌انگیز بود هم لحظه‌های آرام. روزهای سخت پراسترس و پر از برنامه‌های شلوغ، مشکلات مربوط به مدرسه، هیجانات شدید و دعوا با برادرم را سپری کرده‌ام. همۀ افراد چیزهایی دارند که باید آن‌ها را پشت سر بگذارند و از آن‌ها یاد بگیرند ــ این‌ها مال من بودند. من به‌عنوان یک بزرگ‌سال، وقتی تدریس می‌کردم، متوجه ذهن آگاهی شدم. ای‌کاش وقتی جوان‌تر بودم از این موضوع اطلاع می‌یافتم. چقدر عالی می‌شد ابزارهای ایمن و مفیدی می‌داشتم که به کمک آن‌ها می‌توانستم خودم را کشف کنم، یاد بگیرم، و تمرین کنم ــ ابزارهای شخصی که می‌توانستند به من کمک ‌کنند هیجاناتم را کنترل کنم، افکارم را درک کنم، و در بدنم حس خوبی داشته باشم. من همۀ تمرین‌های ذهن آگاهی را بر روی خودم انجام دادم- سکوت، فعال بودن، پرسر و صدایی، بی‌حرکتی و حتی چندتایی که کمی عجیب ‌وغریب به نظر می‌رسیدند. بعد یاد گرفتم که آن‌ها را با دانش‌آموزان و فرزندانم به اشتراک بگذارم. این کتاب مجموعه‌ای از فعالیت‌های ذهن آگاهی است که شما می‌توانید آن‌ها را به‌ تنهایی یا با خانواده و دوستان انجام دهید. در این کتاب راهبردهایی را که برای بسیاری از دانش‌آموزانم مفید واقع شدند، توضیح خواهم داد ــ شما هرکدام از این تمرین‌ها را مثل کفش امتحان کنید. به خاطر داشته باشید که برخی از آن‌ها برای شما مناسب خواهند بود و برخی دیگر نه. ممکن است برخی را بعداً مفید بیابید، و برخی دیگر ممکن است هرگز برای شما مفید نباشند. نگران نباشید ــ این شما هستید که آن‌ها را بررسی می‌کنید، تعدیل می‌کنید، تکرار می‌کنید، یا برای استفاده در زمان‌های آتی کنار می‌گذارید.

روان‌شناسی یادگیری (رویکرد تربیتی)

  • 113,000 تومان

یادگیری فعالیت بنیادی در بافت‌های آموزشی است. این اثر نگاهی بسیار جالب و جامع به مفاهیم، اصول و نظریه‌های یادگیری و کاربرد آن‌ها در کلاس‌ درس دارد. در این کتاب همچنین زمینه‌های تاریخی، تحولات این حوزه و یافته‌های پژوهشی کلیدی در مورد یادگیری بحث شده است. کتاب با بحث رابطه بین نظریه‌های یادگیری و آموزش شروع می‌شود، سپس به علوم اعصاب یادگیری پرداخته می‌شود. پنج فصل بعدی کتاب نظریه‌های اصلی یادگیری را توضیح می‌دهند: رفتارگرایی، نظریه اجتماعی شناختی، نظریه پردازش اطلاعات (دو فصل) و سازنده‌گرایی. چهار فصل بعدی موضوعات کلیدی مربوط به یادگیری ازجمله فرایندهای شناختی یادگیری، انگیزش، یادگیری خودنظم‌دهی و تأثیرات بافتی را شامل می‌شوند. فصل آخر با عنوان «گام‌های بعدی» به تحکیم دیدگاه‌های دانشجویان درباره یادگیری کمک می‌کند. ویژگی بارز این کتاب نسبت به کتاب‌های مشابه این است که در فصل‌های مختلفِ آن، مفاهیم و اصول مربوط به یادگیری در قالب سناریو، نمونه‌ها و مثال‌هایی نشان داده شده‌اند. متن اصلی کتاب شامل 12 فصل است که در این اثر به‌صورت کامل ارائه می‌شود. در تمامی فصل‌ها تعاریف اصطلاحات مهم برای مرور سریع در داخل کادرهایی ارائه شده است و همچنین در پایان هر فصل، سؤالات چندگزینه‌ای و تاملی برای ارزشیابی آموخته‌ها و تفکر درباره مطالب فصل اضافه شده است. از این کتاب می‌توان برای واحدهای درسی مختلف ازجمله روان‌شناسی یادگیری، نظریه‌های یادگیری، روان‌شناسی تربیتی، روان‌شناسی شناختی، روان‌شناسی انگیزش در آموزش‌وپرورش و سایر واحدهای درسی مرتبط استفاده لازم را برد. ترکیب تبیین‌های دقیق، پوشش گسترده و پیشنهادهای کاربردی این اثر را برای دوره‌های آموزشی معلمان ایده‌آل می‌سازد. عمق اندیشه‌های مطرح‌شده در آن به حدی است که بتوان در دوره‌های تحصیلات تکمیلی استفاده کرد، بااین‌حال برای درک موضوعات مطرح‌شده نیازی به مطالب پیش‌نیاز و دانش خاص وجود ندارد، بنابراین برای دوره‌های کارشناسی و مقاطع پایین‌تر نیز مناسب است. این اثر به‌عنوان یک راهنمای خوب و ارزشمند برای پژوهشگران و سایر علاقه‌مندان به حوزۀ یادگیری قلمداد می‌شود.

راهنمای مجموعه آزمون‌های استعداد چند بعدی ام ای بی 2

  • 16,000 تومان

مجموعه آزمون‌های استعداد چند بعدی - ویرایش دوم (MAB II)، یک ابزار قوی مداد - کاغذی برای سنجش استعداد و هوش به صورت انفرادی و گروهی در سطح بهترین‌های جهان است. این آزمون دامنه وسیعی از توانایی‌های ذهنی بزرگسالان و نوجوانان 16 سال و بالاتر را مورد سنجش قرار می‌دهد. MAB II متشکل از مقیاس‌های کلامی و عملی است. برای هر کدام از این مقیاس‌ها پنج خرده آزمون در قالب دفترچه سوالات و پاسخ‌نامه‌های مجزا تهیه شده که می‌توان به صورت دستی نمره‌گذاری کرد. از این رو، این امکان وجود دارد که بخش کلامی یا عملی را به صورت مجزا یا هر دو بخش را به صورت هم‌زمان برای به دست آوردن سنجش جامعی از توانایی‌های ذهنی اجرا کرد. علاوه بر نمرات ده خرده آزمون، MAB II یک هوش‌بهر کلامی، یک هوش‌بهر عملی و یک هوش‌بهر کلی به دست می‌دهد. همچنین نمرات استاندارد را می‌توان به جای هوش‌بهر کلی، عملی و کلامی مورد استفاده قرار داد. همانند سایر ابزارهای اندازه‌گیری توانایی‌های ذهنی، MAB II را می‌توان برای اهداف مختلف و در بافت‌های مختلف به کار گرفت. این بافت‌ها می‌توانند شامل موقعیت‌های آموزشی، مشاوره شغلی، تجاری و صنعتی، خدمات بهداشت روانی و درمانی و سایر پژوهش‌‌های پایه‌ای باشند.

مقدمه‌ای بر آمار و اس پی اس اس در روان‌‌شناسی

  • 350,000 تومان

spss که سرواژه‌ای گرفته از عبارت statistical package for the social sciences است به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های آماری موجود در بازار، ابتدا برای استفاده در علوم اجتماعی طراحی شده بود. از این رو به این نام مشهور است. امروزه پژوهشگران همه رشته‌های علوم رفتاری از جمله روان‌شناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و نیز رشته‌های مدیریت، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، پرستاری و سایر حوزه‌ها از این بسته به عنوان نرم‌افزاری قوی برای تحلیل داده‌ها استفاده می‌کنند. کتاب حاضر ترجمه ویرایش نخست کتابی است که توسط اندرو مایرز در سال 2013 به زبان انگلیسی و با عنوان مقدمه‌ای بر آمار و اس پی اس اس در روان‌شناسی انتشار یافته است. در این کتاب با اس پی اس اس آشنا می‌شوید، و به شما کمک می‌شود تا داده‌ها را به اس پی اس اس وارد کنید، بر روی آن‌ها کار کرده و تحلیل‌ها را انجام دهید. همچنین انواع مختلف نمودارها را ترسیم و نتایج را تفسیر کنید.

نظریه‌های یادگیری (چشم‌اندازی تربیتی)

  • 75,000 تومان

کتاب حاضر به خوبی توانسته است مباحث جدید، چارچوب و زمینه تاریخی نظریه‌های یادگیری و همچنین تحولات این حوزه را تحت پوشش قرار دهد. نسخه حاضر یعنی ویرایش ششم این کتاب در سال 2012 میلادی انتشار یافته است. شانک در این ویرایش تلاش کرده است دانشجویان را با اصول و مفاهیم و یافته‌های پژوهشی نظریه‌های اصلی یادگیری و به‌ ویژه آن‌هایی که به آموزش و پرورش ارتباط زیادی دارند آشنا سازد. تأکید اصلی این کتاب بر نظریه‌های شناختی با تأکید بر سازنده‌گرایی است.

صفحه‌ی 1