اعظم خرام


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هدف باشکوه ما (دیدگاه آدام اسمیت در باب بهتر زیستن)
معمای پیدایش حیات
  • 365,000 تومان
  • با تخفیف: 365,000 تومان
اینقدر فکر و خیال نکن (راهنمای فوری برای تغییر در زندگی)
تکامل تکلم (داستان تکلم انسان از نئاندرتال‌ها تا هوش مصنوعی)
تکامل تدریجی (نظریه‌ای همچنان در بحران)
  • 298,000 تومان
  • با تخفیف: 298,000 تومان
بازگشت فرضیه خدا (3 کشف علمی که از ذهن پنهان در پس جهان هستی پرده برمی‌دارند)
خداحافظ ویتامین
  • 49,500 تومان
  • با تخفیف: 49,500 تومان
مرا برگردان
  • 66,000 تومان
  • با تخفیف: 66,000 تومان
میل به شگفتی (چگونه 1دانشمند ساخته می‌شود)
  • 198,000 تومان
  • با تخفیف: 198,000 تومان
زندگی پنهانی
  • 46,000 تومان
  • با تخفیف: 46,000 تومان
مرد غیرقابل اعتماد
  • 39,500 تومان
  • با تخفیف: 39,500 تومان
من چگونه اروین یالوم شدم (یادداشت‌ها و خاطرات 1 روانپزشک)

هدف باشکوه ما (دیدگاه آدام اسمیت در باب بهتر زیستن)

  • 240,000 تومان

امروزه آدام اسمیت را بیش از هرچیز بنیان‌گذار اقتصاد مدرن می‌دانند؛ اما او فیلسوفی برجسته نیز بود و به مسئلۀ بغرنجِ «خوب زیستن» علاقه بسیار داشت. این کتاب راهنمایی مختصر و موجز است برگرفته از خرد بی‌نظیرِ اسمیت در مورد نحوۀ به‌خوبی زیستن یک زندگی. نویسنده کتاب، رایان پاتریک هانلی، یکی از محققان مشهور آرا و عقاید اسمیت است. او با استناد به آرای اسمیت، خصوصاً در کتاب «نظریۀ احساسات اخلاقی»، می‌کوشد مروری داشته باشد بر مهم‌ترین استدلال‌های اخلاقی این فیلسوف مشهور. موضوعات فلسفی متنوعی در این کتاب مطرح می‌شوند که نسبتی با خوب زیستن دارند، از جمله «دوستی»، «خدا»، «کمال»، «برابری»، «لذت» و...، و نویسنده آنها را با توجه به نظام فلسفی اسمیت صورت‌بندی می‌کند و نظم می‌دهد. کتاب هانلی خوانندگان امروزی را با وجه تازه‌ای از اندیشۀ اسمیت آشنا می‌سازد، تا از این راه در باب معنای زندگی خوب تأمل کنند.

معمای پیدایش حیات

  • 365,000 تومان

مجموعه «کتاب‌های تماس» کوششی است برای آشنایی با حوزه پژوهشی نوینی که به پرسش‌ها، اندیشه‌ها و چالش‌های مشترک میان سه ساختار معرفتی علم، فلسفه و دین می‌پردازد؛ حوزه‌ای که در آن این سه ساحت معرفتی با یکدیگر «تماس» پیدا می‌کنند.

اینقدر فکر و خیال نکن (راهنمای فوری برای تغییر در زندگی)

  • 195,000 تومان

برای همه ما پیش آمده که در چرخه‌ای از اگر و اماها و بلاتکلیفی اسیر شویم و ترس از اشتباه کردن قدرت تصمیم‌گیری را از ما سلب کند. هیچ‌کس دلش نمی‌خواهد زندگی‌اش را با فکر و خیالات بیمارگونه سپری کند. اما گویی نمی‌توانیم از دست چنین فکر و خیالاتی خلاص شویم. طوری به نظر می‌رسد که گویی ذهن ما برای چنین افکاری برنامه‌ریزی شده و نمی‌توانیم از آنها بگریزیم. اما آیا واقعا همینطور است؟ پاسخ آن بوگل منفی است. او معتقد است ما نه تنها می‌توانیم برالگوهای افکار و خیالات افراطی که تکراری، ناسالم و مضر هستند، غلبه کنیم، بلکه می‌توانیم آنها را با الگوهای فکری مثبتی جایگزین کنیم و آرامش، شادی و عشق بیشتری را در زندگی‌هایمان تجربه کنیم. در این کتاب، راهکارهایی ارائه شده‌اند تا بتوانید تغییرات فوری و پایداری را در نحوه برخورد با پرسش‌های ذهنی‌تان ایجاد کنید. از پرسش‌های کوچکی مثل: آیا باید این گل‌ها را بخرم؟، گرفته تا پرسش‌های بزرگی مثل با زندگی‌ام دارم چه‌کار می‌کنم؟ این کتاب چارچوبی برای تصمیم‌گیری در اختیارتان می‌گذارد تا به راحتی بتوانید از انرژی و زمانتان به خوبی بهره ببرید و به جای پرداختن به فکر و خیالات افراطی، به کارهای مهم‌تری بپردازید.

تکامل تکلم (داستان تکلم انسان از نئاندرتال‌ها تا هوش مصنوعی)

  • 150,000 تومان

ترور کاکس ما را به سفری درباره شگفتی‌های گفتار انسان می‌برد، او کتابش را با تکامل زبان و زیست‌شناسی تکلم و شنیدن شروع می‌کند و سپس ما را در جریان آخرین فناوری‌های کام‍پیوتری قرار می‌دهد. زبان و قدرت تکلم شاخصه بشر است و نحوه تکلم ما بخش جدایی‌ناپذیری از شخصیت ماست. با اختراع دستگاه‌های ضبط صدا، ارتباطات انسانی برای همیشه تغییر کرده‌اند. در حال حاضر ‍پیشرفت‌های انجام شده در علوم کامپیوتری و هوش مصنوعی نویدبخش تحولات ژرف‌تری است و همراه با آن امکان تولید،‌ دست‌کاری و کپی صدای انسان که بعضا عواقب آزاردهنده‌ای نیز دارد، فراهم خواهد شد. این کتاب، داستان جذاب توانایی ما برای تکلم است. ترور کاکس در این کتاب ما را با مربیان آواز، تولیدکنندگان موسیقی، دانشمندان علوم اعصاب و برنامه‌نویسان کامپیوتر آشنا می‌کند و آنچه به ما هدیه می‌کند درک عمیق‌تر فرایندی است که آن را بسیار عادی و بدیهی می‌دانیم؛ یعنی توانایی حرف زدن و شنیدن.

تکامل تدریجی (نظریه‌ای همچنان در بحران)

  • 298,000 تومان

مایکل دنتون سال‌ها پس از کتاب برجسته تکامل : نظریه ای در بحران، مجدداً به بررسی و نقد تکامل تدریجی داروین در توضیح منشأ حیات پرداخته است. او در این کتاب استدلال می‌کند شواهد و مدارک انکارناپذیری برای رد انتخاب تدریجی و انباشتی داروین وجود دارد که می توان آن‌ها را از مبدأ حیات تا منشأ عنصر زبان و تکلم در انسان، و شکاف های عمیق موجود در نظم طبیعی - که هنوز هم با شکل‌های انتقالی و سوابق فسیلی پر نشده‌اند ـ حاکی از ضعف آن نظریه در توضیح پدیده‌های زیستی دانست. دنتون در این کتاب استدلال‌هایی درباره نظم غیر‌سازشی در سراسر حیات ارائه می‌دهد ، نظمی که با مکانیسم‌های داروینی قابل توضیح نیست. «از بین تمام آثاری که در سال‌های اخیر به نقد داروینیسم پرداخته‌اند، این کتاب از لحاظ جمع‌آوری و ارائه طیف وسیعی از شواهد و مدارک مستند، اعم از کیهان‌شناسی تا ریشه‌های زبان و تکلم، انسان کتاب بسیار برجسته‌ای است.» استیو فولر، موسسه علمی دیسکاوری «مایکل دنتون نه خلقت‌گراست و نه مسیحی. کتاب او یکی از چندین اثری است که از نظر علمی داروینیسم را به چالش می‌کشد.» نیویورک تایمز

بازگشت فرضیه خدا (3 کشف علمی که از ذهن پنهان در پس جهان هستی پرده برمی‌دارند)

  • 550,000 تومان

استیون مایر، فیلسوف علم با بررسی سه اکتشاف علمی، دیدگاه جدایی علم و دین را به چالش می‌کشد. مایر با تکیه بر طرح هوشمندانه حیات به روش کاملا علمی اثبات می‌کند که چگونه اکتشافات کیهان‌شناسی، فیزیک و زیست‌شناسی به تعیین هویت هوش طراحی‌کننده‌ای که در پس پرده حیات و جهان هستی است، کمک می‌کند. وی استدلال می‌کند که با خداباوری می‌توان شواهدی را که در مورد نشا زیستی و کیهانی در اختیار داریم به بهترین شکل توضیح داد.

خداحافظ ویتامین

  • 49,500 تومان

روث، شخصیت اصلی این رمان در جست و جوی گذشته ی پدرش است. گذشته ای که پدر آن را فراموش کرده و او همیشه از آن گریخته، گذشته ای که مادر را آزرده می کند و روابط خانوادگی را متزلزل... روث سی ساله بعد از جدایی از نامزدش تصمیم می گیرد محل زندگی و کارش را ترک کند و برای مراقبت از پدرش یک سال نزد خانواده بماند. یک سال مرور گذشته ها آنها را به سمت خوشی های کوچک در لحظه ی حال سوق می دهد. «خداحافظ ویتامین» رمانی درباره ی عشق است، درباره ی جدایی، خیانت، خانواده، بیماری و فراموشی، شاهکاری درباره ی روابط خانوادگی که خواننده را با خود همراه می کند و عمیقا قابل لمس است.

مرا برگردان

  • 66,000 تومان

نامزد فین، 12 سال پیش ناپدید شده است. او حقایقی را به پلیس درباره شبی که لیلا ناپدید شده گفته است ولی نه تمام حقیقت را... حالا فین سعی می‌کند به زندگی‌اش ادامه بدهد ولی گذشته رهایش نمی‌کند. رمانی پر رمز و راز با افت و خیزهایی شگفت‌آور که از ابتدا تا انتها مملو از معما و غافلگیری است.

میل به شگفتی (چگونه 1دانشمند ساخته می‌شود)

  • 198,000 تومان

مروری جذاب بر زندگی تاثیرگذارترین دانشمند عصر ما. میل به شگفتی، خاطرات زیست‌شناس فرگشتی مشهور جهان، ریچارد داوکینز، است. او داستان زندگی‌اش را از آغاز طفولیت تعریف می‌کند. آنچه میل به شگفتی را در او برمی‌انگیزد، زیبایی عقاید و شوق فراوان برای رسیدن به پاسخ‌هاست. خودمانی و تاثیرگذار... داوکینز دقیقا می‌دانسته چه چیزهایی برای ما اهمیت دارند. او به خوبی حرف‌های بیهوده را کنار گذاشته و یکراست رفته است سر اصل مطلب.

زندگی پنهانی

  • 46,000 تومان

فرانک و هلن، در یک کشتی تفریحی، به طرزی باشکوه سالگرد ازدواجشان را جشن می‌گیرند. بعد از چند روز سپری کردن در کشتی، ناگهان فرانک غیبش می‌زند. هلن تمام سعی‌اش را می‌کند تا همسرش را پیدا کند. اما دست آخر تنها و شوریده‌حال به خانه برمی‌گردد. پس از چند ماه جستجو، هلن اخباری ناخوشایند درباره شوهرش می‌شنود. به مرور، سمت تاریک زندگی هلن، خود را نشان می‌دهد و پرده از رازی برداشته می‌شود، رازی که هلن هیچ‌گاه تصورش را هم نمی‌کرد...

مرد غیرقابل اعتماد

  • 39,500 تومان

یوستین گردر در این رمان پراحساس، ذهن شما را به چالش می کشد. مرد غیرقابل اعتماد داستانی است درباره تنهایی، دروغ و قدرت کلمات؛ رمانی که قدرت استنتاج و اطلاعات گسترده نویسنده را به طرزی شگفت‌انگیز نمایان می‌کند. جیکوپ مردی تنهاست که از همسرش جدا شده و به جز پله، هیچ دوست و همراهی ندارد. او زندگی‌اش را با شرکت کردن در مراسم خاکسپاری کسانی که آن‌ها را نمی‌شناسد، سپری کرده، خود را در هاله‌ای از دروغ‌های خیالی پنهان می‌کند. اعتیاد او به داستان‌سرایی، خارج از کنترل خودش است. جیکوپ ناچار است عشق به کلمات و قصه‌ها را به نیاز همیشگی بشر به روابط اجتماعی، پیوند بزند.

من چگونه اروین یالوم شدم (یادداشت‌ها و خاطرات 1 روانپزشک)

  • 255,000 تومان

ساعت سه صبح از خواب پریدم. بالشم از اشک خیس شده بود. به آرامی از رختخواب بیرون خزیدم تا مریلین بیدار نشود. به دستشویی رفتم. چشم‌هایم را خشک کردم و همان دستورالعمل‌هایی را که چهل سال است برای بیمارانم تجویز می‌کنم، خودم انجام دادم: «چشم‌هات رو ببند، خوابت رو در ذهنت مرور کن و بعد هر چی را که در خواب دیدی یادداشت کن»... اروین یالوم این‌بار نه بیماران و مراجعه‌کنندگان، بلکه شخص خود را دستمایه روایت قرار داده و داستان زندگی‌اش را از نوجوانی تا امروز با نگاهی روانشناسانه و نقادانه نوشته است. از چگونگی نوشتن تک‌تک کتاب‌هایش گفته و از زندگی شخصی و همسر و فرزندانش؛ از سفرها و علایقش تا رنج‌ها و خطاهایش.

1  صفحه‌ی 1