اسماعيل مرداني گيوي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه می‌توان مدیر عامل شد
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
چتر نجات شما چه رنگی است (برنامه‌ریزی شغلی برای جوانان و نوجوانان)

چگونه می‌توان مدیر عامل شد

  • 10,000 تومان

کارهای سخت و پرمشقت است که شهرت و افتخار را در پی دارد. این کار حاصل تمرین سحرخیزی، مسافرت‌های هفتگی به بیرون از محل اقامت، کنترل کردن و کنترل مجدد، آزمون و خطا، و تلاش‌های بی‌پایان برای پیشرفت‌های بسیار بسیار اندک، است. اگر می‌خواهید رییس بشوید باید در هنر و توانایی تامل کردن، دیدن و شنیدن، استاد شوید. شنونده فعال بودن بسیار سخت است. باید خودتان را آموزش بدهید که همیشه «بهترین شنونده» باشید. شما باید ناگفته‌ها را بشنوید. شما باید به حرفی که چشم‌ها، دست‌ها و چهره‌های درهم رفته می‌گویند، گوش فرا دهید. رییس‌های خوب وحشت نمی‌کنند و سراسیمه هم نمی‌شوند. آنان عصبانیت خودشان را بروز نمی‌دهند. آن‌ها خودشان را کنترل می‌کنند و از این رو می‌‌توانند موقعیت را کنترل کنند.

مدیریت بحران (ریسک‌ها را بشناسید مصمم باشید با صداقت ارتباط برقرار کنید استرس‌ها را مدیریت کنید)

  • 20,000 تومان

مدیران موفق از هر بحران یک تجربه آموزشی میسازند. بحران یک حادثه‌ای است که می‌تواند کل یک سازمان را تحت تاثیر قرار داده و یا آن را نابود کند. این کتاب درباره 4 نوع بحران و چگونگی رویارویی با هر یک از بحران‌ها مطالب ارزشمند و نمونه‌های بارزی ارائه می‌کند و با تجزیه و تحلیل هر یک از بحران‌ها، مناسب‌ترین و موثرترین شیوه‌های مدیریت بحران را پیشنهاد می‌کند. لیکن مدیران می‌توانند با پیروی از اصول مدیریت بحران که در این کتاب گردآوری شده است با موفقیت از پس بحران‌ها برآیند.

چتر نجات شما چه رنگی است (برنامه‌ریزی شغلی برای جوانان و نوجوانان)

  • 45,000 تومان

به یاری این کتاب، چتر نجات شما به صورتی طراحی خواهد شد تا به شما کمک کند که در درست‌ترین نقطه در زندگی‌تان فرود آیید، یعنی در شغلی که دوست دارید. در دوران تحصیل، جوانان مهارت‌های جستجوی موثر شغل را یاد نمی‌گیرند زیرا چنین کلاسی در درس‌های آنان اصلا وجود ندارد. بیش‌ترین دوران عمر خود را صرف کار خواهید کرد، از این رو پیدا کردن شغلی که دوست داشته باشید به شما کمک خواهد کرد تا زندگی توام با رضایت و مسرت‌بخشی داشته باشید. دنیای کار بسیار دستخوش دگرگونی است و برای شما امکان‌پذیر نیست که شغلی را برای تمام طول عمر خود، انتخاب کنید. اگر کاری را انتخاب کنید که از آن لذت می‌برید، احتمال موفقیت مالی شما صد برابر بیش‌تر خواهد شد. بر روی خود برچسب نزنید و فکر نکنید که تنها می‌توانید یک کار انجام بدهید. یکی از روندها، ظهور و رشد مشاغل سبز و سبز کردن مشاغل به طور کلی است. مشاغل سبز مشاغلی هستند که کالا و خدماتی را با استفاده از منابع تجدیدپذیر انرژی ارایه می‌دهند، آلودگی را کاهش می‌دهند، انرژی و منابع طبیعی را حفظ می‌کنند و ضایعات را بازیافت می‌کنند.

صفحه‌ی 1