اسدالله امرايي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
من از یادت نمی‌کاهم مارتیتا
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
امنیت و 2 داستان دیگر (شاهکارهای 5 میلی‌متری 18)
به افق پاریس
  • 82,000 تومان
  • با تخفیف: 82,000 تومان
آخر داستان
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
داستان‌نما (گلچین داستان‌های 25 کلمه‌ای) مجموعه داستان
کوتاه‌ترین داستان‌های کوتاه جهان (داستان‌های 55 کلمه) داستان‌هایی از قتل عشق وحشت هراس
بینایی (جیبی)
  • 37,000 تومان
  • با تخفیف: 37,000 تومان
دلیله (داستان‌های زنان درباره زنان) مجموعه داستان
گربه سرخ گربه سیاه (مجموعه داستان)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
داستان‌هایی به زبان نامادری (ادبیات مهاجرت به زبان کشور میزبان) مجموعه داستان
اینس
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
تپه پوشکین
  • 22,500 تومان
  • با تخفیف: 22,500 تومان

من از یادت نمی‌کاهم مارتیتا

  • 38,000 تومان

و اما من؟ پایم به پاریس رسیده و نرسیده موهایم را پسرانه می‌زنم، گوشواره پرخروسی آویزان می‌کنم و مثل محلی‌ها شالی بلند دوبار دور گردنم می‌پیچم که هیچ فایده‌ای ندارد؛ همانی هستم که بودم. آمدم راه رفتن کبک را یاد بگیرم، راه رفتن خودم یادم رفت. من از یادت نمی‌کاهم، مارتیتا داستان کورینا، هنرمند جوانی است که به دنبال رویاهای ادبی خود به پاریس می‌رود؛ شهر نور و روشنایی و عشق. دوستانی هم دارد: مارتیتا و پائولا. هر چند پاریس آنی نیست که تصور می‌کردند اما تجربه زندگی در شهر بزرگ و مشهور و زندگی زیرزمینی در آن تجربه جالبی است. زمان میان این سه دختر جدایی می‌افکند تا این که سال‌‌ها بعد، در خانه‌تکانی و اسباب‌کشی، یک نامه خاطرات فراموش‌نشدنی روزهایی را که با هم گذرانده بودند به یادشان می‌آورد.

امنیت و 2 داستان دیگر (شاهکارهای 5 میلی‌متری 18)

  • 25,000 تومان

از یاد می‌بری. به‌خاطر خودت و به‌خاطر مادرت. فراموش کن تا مادرت را نکشند. باید فراموش کنی. باید ترانه‌مان را فراموش کنی.

به افق پاریس

  • 82,000 تومان

یک روز در شهر نور، یک شب در جست‌وجوی زمان از‌دست‌رفته. پاریس در روزهای اوجش اینجا نمایان شده‌است؛ ارنست همینگوی و ژوزفین بیکر زیر نور چراغ‌های شب در عیش مدام سر می‌کنند. همه به پاریس پناه آورده‌اند، گرترود استاین و غول‌های ادبی در دل پاریس پناه گرفته‌اند. اما اینجا چهار نفر دیگر در دل شبی پردلهره در جست‌وجوی سرنوشت خویشتن‌اند. منشی مارسل پروست رازی در دل دارد و گم‌شده‌‌ای در شهر، او به وصیت آقای پروست عمل نکرده و حالا دست‌نوشته‌های این نویسنده‌ی فقید شهیر ناپدید شده‌اند. سورن، عروسک‌گردان ارمنی پناهنده‌ای که به پاریس پناه آورده، اما این شهر اصلاً او را آرام نکرده‌است. گیوم، نقاشی که یک قدم با سربه‌نیست‌کردن خودش فاصله دارد و ژان پل، روزنامه‌نگار سرگردانی که چهره‌ی دختر گم‌شده‌اش را در صورت هر عابری جست‌وجو می‌کند؛ و این پاریس است که این گم‌گشتگان را در لحظه‌ای به افق پاریس به هم نزدیک می‌کند.

آخر داستان

  • 68,000 تومان

رویم را برگرداندم، از حالت شگفت‌زده و شاید نگرانش حس کردم مرا با گدای ولگردی اشتباه گرفته، یکهو فکر کردم شاید همانی باشم که مرد خیال کرده. شده بود که خود را بی‌نام و بی‌چهره بیابم و در دل تاریکی یا زیر باران، وقتی کسی جایم را نمی‌دانست، در خیابان‌های شهر راه بروم و حالا ناگهان این احساس را مرد پشت پیشخان تایید کرده بود. به من که نگاه می‌کرد، بال درآوردم...

داستان‌نما (گلچین داستان‌های 25 کلمه‌ای) مجموعه داستان

  • 25,000 تومان

لیدیا دیویس نویسنده آمریکایی که داستان‌هایش جوایز متعدد برده داستان‌هایی دارد که گاه در حد یکی دو جمله است. در این مجموعه، داستان‌هایی می‌خوانید که نویسندگان مشهور و مقبولی مثل استیون دان، جیمز فری، ها جین، جویس کرول اوتس و پیتر اشتراب که کارهای مفصل‌تر هم دارند، نوشته‌اند. در کنار نویسندگانی که اولین کارهای‌شان منتشر می‌شود و داستان‌شان از اسم و عنوان‌شان کوتاه‌تر است. داستان‌نما گاهی حرف دل ما را می‌زند و در زمانه ما غافلگیرمان می‌کند. درباره مفهوم عمیق‌تر هر یک از داستان‌های این مجموعه مجال قلم‌فرسایی هست، اما بگذاریم داستان‌ها خود بگویند، مثل همه آثار داستانی خوب.

کوتاه‌ترین داستان‌های کوتاه جهان (داستان‌های 55 کلمه) داستان‌هایی از قتل عشق وحشت هراس

  • 25,000 تومان

لقمه دیرهنگام. بیلی دزده کیف می‌کرد که ساعت کارش کم است. یک روز صبح از زیر حفاظی خزید و وارد خانه‌ای شد. جنس‌های سبک‌وزن و قیمتی را توی ماشین خودش پر کرد. آخرین باری که رفت تو می‌خواست جلو تلویزیون لقمه‌ای غذا بخورد و توی خانه‌ای که یک بار سم زده بودند تا دوباره بیایند و سم‌پاشی کنند، خوابش برد.

بینایی (جیبی)

  • 37,000 تومان

داستان بینایی از یک روز بارانی در یک حوزه اخذ رای در پایتختی بی‌نام آغاز می‌شود. از شدت باران کسی بیرون نیامده و در حوزه پرنده پر نمی‌زند. بعد از ظهر است و هنوز هیچ‌کس برای دادن رای به حوزه نیامده است. مسئولین حوزه با نگرانی به افراد خانواده و بستگان‌شان تلفن می‌زنند و از آن‌ها می‌خواهند تنور انتخابات را گرم کنند، گویا کسی قصد رای دادن ندارد، اما ساعت چهار به ناگاه حوزه اخذ رای شلوغ می‌شود. مردم، مصمم و شتابان، می‌آیند و رای خود را به صندوق می‌ریزند. فردای آن روز شمارش آرا آغاز می‌گردد. نتیجه باور کردنی نیست. بیشتر مردم رای سفید به داخل صندوق ریخته‌‌اند و احزاب تنها مقدار کمی از آرا را از آن خود کرده‌اند. هفتاد درصد آرا سفید است. مردم با رای سفید شورش کرده‌اند. آیا این رای سفید با کوری ارتباطی دارد؟

دلیله (داستان‌های زنان درباره زنان) مجموعه داستان

  • 40,000 تومان

مجموعه داستان حاضر، نخستین نمونه از داستان‌های نویسندگان زن جهان است که به زبان فارسی منتشر شده است. خط ارتباطی و محور این داستان‌ها، غم و اندوه، خنده و گریه، شور و سرمستی است. حکایت گرفتاری زنان در دنیایی که مردهایش هم کم می‌آوزند. حکایت عشق، شکست، پیروزی و اندوه. حکایت استیصال و درماندگی. تصویر سیاست و دورویی و گاه هراسی در دل. داستان‌هایی به وسعت زندگی و همه مضامین آن... دغدغه نویسندگان این مجموعه. روایت درد مشترک زنان جهان است. زنانی در مقام مادر، همسر. معشوق. دختر و ... زنانی اسیر روابط مسلط بر تعامل آدم‌ها درد مشترک به فریاد آمده زنان...

گربه سرخ گربه سیاه (مجموعه داستان)

  • 30,000 تومان

حیوان‌ها همواره در زندگی انسان نقش داشته‌اند چه در وجه معیشتی و چه روزگاری که دغدغه‌های زندگی مدرن او را از نوع خودش به عالم حیوانات سوق داد. در اخبار و فیلم‌ها و گزارش‌ها گاه از رفتارهای غریب عده‌ای که به حیوانات علاقه دارند می‌شنویم. جهان داستان هم فارغ از این ماجرا نیست. روزگاری که انسان خارج از عالم معیشت و تغذیه به حیواناتی مثل سگ روی آورد روزگار دوری نیست. نویسندگانی مثل جک لندن در داستان‌های خود از سگ یاد کرده‌اند و شاهکار جاویدان او سپیددندان در تاریخ ادبیات ماندگار شده است. البته به قول ریموند کارور این روزها دیگر از آن داستان‌ها نمی‌نویسند. نویسندگان در سراسر جهان با ذوقی که داشته‌اند، عالم حیوانات را بی‌بهره نگذاشته‌اند. نویسندگان بزرگ و نام‌آوران عرصه داستان در ادبیات مغرب زمین و مشرق زمین طبع خود را در این حوزه آزموده‌اند. کافی است به نام بزرگانی مثل یاسوناری کاواباتا، ریموند کارور، اورسولاهگی، جان استاین بک، گی دوموپاسان و کافکا اشاره کنم. حالا هم هر روز شاهد ورود نام‌های تازه به این عرصه هستیم. بی‌تردید طبقه‌بندی داستان‌هایی از این قبیل بیشتر ذوقی‌ست که دست کم در ترجمه به نظرم برای نخستین بار صورت می‌گیرد.

داستان‌هایی به زبان نامادری (ادبیات مهاجرت به زبان کشور میزبان) مجموعه داستان

  • 35,000 تومان

داستان‌های این کتاب به کوشش گردآورندگانش گزینه بهینه‌ای از داستان‌های نویسندگان مهاجری‌ست که به ما یادآوری می‌کند همه، به نوعی مهاجر هستیم. داستان‌های این مجموعه به قلم نویسندگانی‌ست که از زادبوم اصلی خود مهاجرت کرده و به زبان کشور میزبان (انگلیسی) نوشته‌اند. با این همه، عناصر فرهنگی مردمان دو زبان را نشان می‌دهند. این مجموعه شامل داستان‌هایی از نویسندگان مهاجر پرو، اسپانیا، روسیه، چین، ژاپن، هند و ویتنام است که در عرصه داستان‌نویسی از امروز امریکا و انگلستان خوش درخشیده و جوایز متنوعی دریافت کرده‌اند؛ از جایزه منتقدان مطبوعات گرفته تا جایزه ملی کتاب و بوکر و در نهایت نوبل ادبیات.

اینس

  • 25,000 تومان

اینس از آخرین آثار فوئنتس است. رمانی کوتاه در زمینه موسیقی، تاریخ و عشق است و خواننده را به عمق تاریخ بشر می‌برد و با هنرمندی تمام اپرای عذاب فاوست اثر برلیوز را با زندگی کسانی درمی‌آمیزد که آن را اجرا می‌کنند و از آن‌جا نقبی به اعماق تاریخ می‌زند. فریاد بزن، فریاد بزن با ترس، هو بکش چون گردباد، بنال مثل همهمه جنگل انبوه، بگذار صخره‌ها بغلتند و خرد شوند و سیلاب‌ها بغرند، از ترس فریاد بزن، زیرا در این لحظه اسب‌های سیاه سرکش را می‌بینی که در آسمان‌ها می‌تازند، ناقوس‌ها از صدا می‌افتند و آفتاب رنگ باخته است، سگ‌ها می‌لایند،ابلیس جهان را گرفته، اسکلت‌ها از گور سربرآورده‌اند تا به استقبال ستوران سیاه عذاب بروند. از آسمان خون می‌بارد!

تپه پوشکین

  • 22,500 تومان

در میانه خفقان کمونیسم به نویسنده‌ای شکست‌خورده و الکلی که به تازگی از همسرش جدا شده و دیگر پولی هم در بساط ندارد، پیشنهاد کاری می‌شود؛ کاری تابستانی به عنوان راهنمای تور در منطقه گردشگری پوشکین. در این میان همسر نویسنده در فکر مهاجرت به غرب همراه دخترشان است و نویسنده در این خیال که شاید با پذیرش این کار زندگی‌اش کمی سروسامان بگیرد.

1  2  صفحه‌ی 1