ابوذر كرمي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چالش‌های هدف‌گذاری (چطور به اهداف‌تان برسید)
خلاقیت و تغییر (خویشتن تازه و خلاق خود را آزاد کنید)
رازهای موفقیت در پرورش نوجوانان (رازهای موفقیت و شادکامی)
ماهور زندگی (چطور استرس و اضطراب را از زندگی حذف کنیم)
افسانه خوشبختی (پرورش ذهن موفق)
  • 16,000 تومان
  • با تخفیف: 16,000 تومان
زندگی هدفمند (اهداف زندگی خود را کشف کنید)
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
صفر و 1 مغز ما (چگونه به مغز خود آموزش دهیم)
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
رازهای ثروتمندان
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان
7 پیکر موفقیت
  • 8,000 تومان
  • با تخفیف: 8,000 تومان
اکسیر عزت نفس (چطور عزت نفس خود را بالا ببریم)
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
توصیه‌های پدر پولدار قبل از ترک شغلتان (سپس شروع به ساختن کسب و کار میلیاردی خود کنید)
روانشناسی زن
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان

چالش‌های هدف‌گذاری (چطور به اهداف‌تان برسید)

  • 28,000 تومان

اگر به هر روشی می‌کوشید به اهدافی که برای خود ترسیم می‌کنید متعهد بمانید، این کتاب برای شماست. این که در دستیابی به اهداف‌تان مشکل دارید دلایل زیادی دارد که این کتاب به آن پرداخته است. این کتاب پانزده مسئله رایج را در قالب چالش بیان می‌کند. این‌ها مشکلاتی است که شما وقتی اهداف خود را دنبال می‌کنید با آن‌ها مواجه می‌شوید. وقتی این کتاب را می‌خوانید متوجه می‌شوید همه این چالش‌ها در یک چیز با هم مشترکند. چیزی در اعماق وجود شما رخ می‌دهد که مانع از انجام کار دلخواه‌تان می‌شود. چالش‌های پانزده‌گانه را به دقت بخوانید راه‌حل‌های ارائه شده را به کار ببندید تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد و چگونه به پیشرفتی که امیدش را داشتید دست نیافتید. از این رو بهترین کاری که شما را به سرعت و به صورت اثربخش به اهداف‌تان متعهد می‌کند، تعیین کنید.

خلاقیت و تغییر (خویشتن تازه و خلاق خود را آزاد کنید)

  • 42,000 تومان

خلاقیت و تخیل، بخش تفکیک‌ناپذیر وجود انسان است و ما را از دنیای حیوانات جدا می‌کند. کارل آر. راجرز می‌گوید:«عصاره خلاقیت، نو بودن آن است، در نتیجه معیاری برای سنجیدن آن نداریم.» برای داشتن خلاقیت باید شور و شوق داشته باشید؛ هر اتفاقی هم بیفتد، باید میل به موفقیت وجود داشته باشد. پاداش یا عقوبت شکست اهمیتی ندارد، شور و شوق مهم است. میل به ساختن هر آنچه می‌تواند کارایی داشته باشد، هر چه می‌خواهد باشد. آلبرت اینشتین می‌گوید: »دست برنداشتن و پشتکار یعنی نبوغ!» دکتر ویل ادواردز در این کتاب به ما نشان می‌دهد چگونه خلاقیت خود را بشناسیم و ببینیم به راستی آیا ما انسانی خلاق هستیم؟ آیا شور و شوق لازم را در خود سراغ داریم؟ چرا که او معتقد است انسان‌های خوشبخت و شاد افرادی خلاق هستند.

رازهای موفقیت در پرورش نوجوانان (رازهای موفقیت و شادکامی)

  • 16,000 تومان

این کتاب به والدین کمک می‌کند تا روابط خود را با نوجوانشان بهبود بخشند، نکته‌هایی مفید را به همراه رازهای موفقیت بیان می‌کند و خواننده را با پنج حوزه رشد و نمو نوجوان آشنا می‌سازد. این حوزه‌ها عبارتند از: رشد اجتماعی ـ شناختی ـ جسمی ـ جنسی و هیجانی. این کتاب به والدین یادآوری می‌کند که «خانه برای نوجوانتان باید پناهگاه امنی باشد تا در آن تجدید نیرو کنند! آن‌قدر از آن‌ها حمایت کنید تا احساس راحتی کنند و در مواجهه با سختی‌ها و مشکلات، اولین مرجعی باشید که آغوشش برای آن‌ها گشوده است.»

ماهور زندگی (چطور استرس و اضطراب را از زندگی حذف کنیم)

  • 36,000 تومان

دکتر ویل ادواردز در این کتاب تاکید می‌کند که خود سال‌ها به اختلالات اضطرابی حاصل از استرس مبتلا بوده است و به خوبی یاد گرفته چطور از پس آن برآید. وی کوشیده است تجارب خود را با توصیه‌های کارشناسان درآمیزد تا ابزارهایی به ما بدهد که در موقعیت‌های پراسترس به کمک‌مان بیاید. وی دوست دارد هرچه زودتر اطلاعات شگفت‌انگیزش را با ما درمیان بگذارد تا بتوانیم استرس و اضطراب را از زندگی خود حذف کنیم.

افسانه خوشبختی (پرورش ذهن موفق)

  • 16,000 تومان

تکنیک‌های این کتاب به ما یاد می‌دهد چطور فرایندهای فکری خود را دگرگون سازیم و ذهنیت مبتنی بر موفقیت واقعی پیدا کنیم. اگر ذهنیت درستی داشته باشیم، در خلق خواسته‌مان محدودیتی وجود نخواهد داشت. باید این نکته مهم را در سفر به یاد داشته باشیم که ما در حال پیمودن یک مسیر هستیم، عجله نکنیم و از این سفر لذت ببریم. آرام باشیم و با تکنیک‌ها تفریح کنیم. این تکنیک‌ها در صورتی کارایی خیلی بهتری خواهند داشت که با آن‌ها تفریح کنیم نه این‌که سرخورده شویم و در باتلاق آن‌ها گیر بیفتیم. بخش بزرگی از موفقیت، رضایتی است که در لحظه احساس می‌کنیم. قدر زیستن در لحظه‌ی حال را بدانیم.

زندگی هدفمند (اهداف زندگی خود را کشف کنید)

  • 28,000 تومان

داشتن زندگی هدفمند به معنای آن نیست که کسی بشوید که نیستید، کاری بکنید که از آن لذت نمی‌برید یا مسئولیت همه آرمان‌های بزرگ دنیا را به عهده بگیرید، بلکه یعنی به خودتان برگردید، به خویشتن اصلیتان و از قابلیت درونتان آگاه شوید. باید اجازه دهید خرد درونی شما را هدایت کند. با این کار از تغییراتی که شما را از هدفتان دور می‌کند اجتناب می‌کنید.

صفر و 1 مغز ما (چگونه به مغز خود آموزش دهیم)

  • 10,000 تومان

این کتاب قصد دارد راه ساده‌ای برای «آموزش دادن به مغز» ارائه دهد تا آن‌چه می‌خواهید در قالب سرگرمی و به سادگی عرضه شود. جودیت تراماین معتقد است اگر به دیگران کمک کنیم تا بفهمند «آموزش دادن به مغز» برای داشتن زندگی بهتر چقدر راحت است و از آن به نفع بشر استفاده کنند، دنیا جای بهتری خواهد شد. اگر افراد بیشتری این شناخت را پیدا کنند، دیگر گرسنگی، بیماری یا تلخی‌های این‌چنینی مانع ورود «نور» به زندگی افراد نخواهد شد. این کتاب سرشار از قدرت است؛ قدرت خلق دنیایی جدید. کلید خلق زندگی دلخواهتان آموزش دادن به افکارتان است تا فقط چیزهای خوبی را که در زندگی می‌خواهید ببینید.

رازهای ثروتمندان

  • 36,000 تومان

هدف از نگارش این کتاب کوچک این است که برای ثروتمند شدن باید سه کار انجام دهید: نخست باید باور کنید که راز را دریافته‌اید، سپس باید آن را درک کنید و سرانجام به عملی کردنش بپردازید. اگر آماده‌اید سفرتان را برای کسب ثروت آغاز کنید، وقتی به شناخت لازم رسیدید دست به کار شوید. امیدوارم بعد از خواندن این کتاب همه اطلاعات مهم برای ثروتمند شدن را در اختیار داشته باشید. اکنون زمان آن رسیده که قابلیت راستین خود را محقق کنید.

7 پیکر موفقیت

  • 8,000 تومان

دکتر ویل ادواردز در این کتاب پیام ساده‌ای برای خوانندگان خود دارد: «وقت آن است که بیدار شوید!» وقت آن است که نگاه متفاوتی به زندگی خود بیندازید. رؤیای خود را، هرچه می‌خواهد باشد، برآورده کنید. با یافتن و برآورده کردن هدف منحصربه‌ فرد خود، زندگی تمام و کمالی خواهید داشت. امیدوارم خود را انسانی خاص با هدفی منحصر به‌ فرد در زندگی بدانید، چون این یک حقیقت است.

اکسیر عزت نفس (چطور عزت نفس خود را بالا ببریم)

  • 48,000 تومان

شاید این احساس عذاب آور را دارید که عزت نفستان پایین است وگرنه این کتاب را به دست نمی‌گرفتید. این خبر خوشی است، چون آگاهی با قدرت تغییر همراه است. وقتی عزت نفستان پایین است، باید چه کار کنید؟ این کتاب با پیشنهاد راه‌های ساده کمکتان می‌کند عزت نفس خود را به سرعت بالا ببرید و نتایج مثبت آن را خیلی زود مشاهده کنید.

توصیه‌های پدر پولدار قبل از ترک شغلتان (سپس شروع به ساختن کسب و کار میلیاردی خود کنید)

  • 24,000 تومان

رابرت کیوساکی در این کتاب، موفقیت‌های خود را و مهم‌تر از آن‌، شکست‌ها و درس‌هایی را که او از شکست‌ها گرفته است با شما در میان می‌گذارد.این کتاب، سکوی پرشی است برای اینکه یک کارآفرین موفق شوید.رابرت کیوساکی که از نه سالگی کارآفرین بوده، شیوه‌ تفکر میلیون‌ها نفر را در مورد پول به چالش کشیده و تغییر داده است. او با چشم‌‌اندازی که غالبا با نگرش و باور عموم مردم تعارض دارد به صراحت کلام، جسارت و جرات معروف است و به عنوان یک طرفدار پر و پا قرص آموزش مالی تلقی می‌شود.

روانشناسی زن

  • 170,000 تومان

«روانشناسی زن» یکی از آثار عمیق «کارن هورنای» پزشک و روانکاو است. این کتاب، نتیجه بررسی روحیات و رفتار صدها زنی است که برای دریافت مشاوره و مداوا به نویسنده مراجعه کرده‌اند. هورنای به مدد مطالعه و تحلیل اسطوره‌ها، ادبیات و آداب و رسوم اقوام، یافته‌های مردم‌شناسی، به این پرسش که تفاوت زن و مرد و نگرش جامعه بشری نسبت به زن از کجا ناشی می‌شود، پاسخ می‌گوید. زن‌هراسی مردان، سردمزاجی، وسواس، احساس حقارت زن نسبت به مرد، اختلاف زناشویی، مناسبات جنسی، آزارپذیری و عشق ورزیدن، مباحثی است که در این کتاب به شیوه‌ای عالمانه و منصفانه مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. در این اثر، نویسنده نه اسیر امواج «زن‌سالاری» مد روز است و نه یکسره از تفاوت‌های سرشتی زن و مرد غفلت می‌ورزد. هم عوامل اجتماعی و فرهنگی را در خلق و خوی زنان و در نگرش، نسبت به آنها موثر می‌داند و هم از تاثیر ساختاری و فیزیولوژیک سخن می‌گوید.

1  2  صفحه‌ی 1