ابراهيم راه نشين


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ترسیم فیلم‌نامه سریال‌های تلویزیونی (ساختار پایلوت سریال‌های درام)
45 کهن الگوی شخصیت (الگوهای اسطوره‌ای برای خلق شخصیت‌های اصیل)
دیالوگ (هنر کنش کلامی برای کتاب تئاتر سینما و تلویزیون)
شکسپیر برای فیلم‌نامه‌نویسان (رهنمودهای ماندگار نویسندگی از استاد نمایش‌نامه‌نویسی)
20 کهن الگوی پیرنگ (و طرز ساخت آن)
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان

ترسیم فیلم‌نامه سریال‌های تلویزیونی (ساختار پایلوت سریال‌های درام)

  • 35,000 تومان

کتاب ترسیم فیلم‌نامه سریال‌های تلویزیونی (ساختار پایلوت سریال‌های درام) همان‌طور که از نامش پیداست؛ کتابی است که قواعد و راه و رسم نوشتن سریال‌های درام تلویزیونی و به طور خاص، نوشتن پایلوت این سریال‌ها را آموزش می‌دهد. دنیل پی. کلویسی - یکی از بهترین و جوان‌ترین مدرسان فیلم‌نامه‌نویسی در هالیوود - به پشتوانه سال‌ها تحصیل و تدریس و تجربه در عرصه درام، قواعد و سازوکارهایی را از دل سریال‌های موفق بیرون می‌کشد و به ما عرضه می‌کند که روشنگر مسیرمان در راه قلم زدن در این عرصه باشد؛ قواعد و سازوکارهایی که فیلم‌نامه‌نویسان هالیوودی به کار گرفته‌اند و به خلق سریالی‌هایی منجر شده است که نه تنها در آمریکا، بلکه در تمام نقاط جهان مخاطبان را مجذوب خود کرده است.

45 کهن الگوی شخصیت (الگوهای اسطوره‌ای برای خلق شخصیت‌های اصیل)

  • 73,000 تومان

من این کتاب را برای تمام نویسندگانی که زیر بار قواعد داستان‌پردازی کمر خم کرده‌اند نوشته‌ام. تئوری‌ها و اطلاعاتی که در اینجا ارائه می‌شود در نظر دارد تا به نویسندگان مسیری پیشنهاد کند ورای هزارتوی خفقان‌آور ساختار، قالب و قواعدی که داستان‌پردازی را احاطه کرده است. 45 کهن الگوی شخصیت کتابی است که به طراوت اشتیاق و بصیرتی که در قلب هر نویسنده‌ای وجود دارد احترام می‌گذارد.

دیالوگ (هنر کنش کلامی برای کتاب تئاتر سینما و تلویزیون)

  • 85,000 تومان

مهم نیست که تولید یک نمایشنامه تا چه اندازه سخاوتمندانه و بی‌مضایقه باشد، یا توصیفات یک رمان تا چه حد زنده و روشن باشد و یا اینکه تصویر پردازی یک فیلم چقدر پرآذین و با شکوه انجام شود، در نهایت این گفتار شخصیت است که عمیق‌ترین پیچیدگی‌ها،‌ وارونه پنداشتی‌ها و درونیات و باطن داستان را سر و شکل می‌دهد. بدون دیالوگ گویا و پر معنی، رویدادها فاقد عمق هستند، شخصیت‌ها بعد ندارند، و داستان تخت می‌شود. دیالوگ، بیش‌تر از هر شیوه دیگر شخصیت‌پردازی (جنسیت، سن و سال، رخت و لباس، طبقه اجتماعی، شکل و شمایل) این قدرت را دارد که داستان‌ را از طریق لایه‌های متعدد زندگی ارتقا دهد، و به این ترتیب، یک نقل و بیان صرفا بغرنج را به نمایش کاملی از پیچیدگی،‌ ترفیع می‌دهد.

شکسپیر برای فیلم‌نامه‌نویسان (رهنمودهای ماندگار نویسندگی از استاد نمایش‌نامه‌نویسی)

  • 20,000 تومان

برای علاقه‌مندان به دنیای نمایش، شکسپیر نامی است مترادف با خلاقیت و ژرف‌بینی. هر اثرش به دنیایی پر رمز و راز می‌ماند که می‌توان بارها و بارها آن را کاوید و هر بار به نکته‌ای تازه نائل شد. نمایش‌نامه‌های او که منبع غنی عواطف متناقض و اعمال پیچیده بشری است، می‌تواند راهنمای کسانی باشد که تصور می‌کنند در دنیای نمایش، حرفی برای گفتن دارند.

20 کهن الگوی پیرنگ (و طرز ساخت آن)

  • 80,000 تومان

هدف این کتاب آشنا کردن شما با شکل کلی پیرنگ‌هاست. دستور‌العملی برای بعضی از متداول‌ترین کاربردهای پیرنگ‌های اصلی. اما به هیچ‌وجه شما را از تخطی از اصول اساسی هرکدام از پیرنگ‌ها منع نمی‌کند. فکر نکنید که باید حتی کوچک‌ترین جزئیات این کتاب را کپی کنید. پیرنگ یک روند است نه یک هدف. هنگام ساخت پیرنگتان آن را به عنوان توده‌ای از خاک رس در نظر بگیرید که نیاز به قالب‌گیری محکمی دارد حالت استاندارد پیرنگی را که انتخاب کرده‌اید در داستانی که می‌خواهید بنویسید به کار ببرید. از یک طرف داستانتان را وادار به متناسب بودن با آن نکنید و از طرف دیگر آن‌قدر شل نگیرید که هیچ تناسبی وجود نداشته باشد پیرنگ فرم ایده‌ی شماست و هنگام نوشتن به آن شکل و تجسم می‌بخشد.بدانید که شما در خدمت پیرنگ نیستید پیرنگ در خدمت شماست.مجبورش کنید که برایتان کار کند.

صفحه‌ی 1