آرسام هورداد


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ریشه‌های ناخودآگاه شخصیت (تیپ‌شناسی یونگی و آزمون ام بی تی آی)
قوانین روزانه
  • 289,000 تومان
  • با تخفیف: 289,000 تومان
قوانین سرشت انسان
  • 490,000 تومان
  • با تخفیف: 490,000 تومان
چیرگی (راهنمای دست‌یابی به عالی‌ترین فرم قدرت)

ریشه‌های ناخودآگاه شخصیت (تیپ‌شناسی یونگی و آزمون ام بی تی آی)

  • 175,000 تومان

در سال 1923، کاترین بریگز 48 ساله که در آمریکا معلم کودکان بود، کتاب یونگ را خواند و آن را پاسخی برای چالش فکری‌اش دید. کاترین،سال‌ها در این فکر بود که بر‌اساس تفاوت سرشت بین کودکان، روش آموزش به آن‌ها باید متفاوت و متناسب با شخصیت هر کودک باشد و خود نیز تلاش کرده بود به طبقه‌بندی کودکان بپردازد. کاترین، کتاب یونگ را به ایزابل بریگز مایرز دختر 26 ساله‌اش هم معرفی کرد، زیرا ایزابل قصه می‌نوشت و برای شخصیت‌پردازی قصه‌هایش نیاز به الگویی داشت که بتواند تفاوت انتخاب‌ها و تصمیمی‌های انسان‌ها را درک کند. آشنایی این مادر و دختر با یونگ و نظریه‌اش مسیر زندگی این دو را تغییر داد و آن‌ها زندگی‌شان را صرف این کردند که الگویی منسجم و جامع برای تشخیص تفاوت‌های استعداد‌ها و توانایی‌های انسان‌ها بسازند. ورود آمریکا به جنگ جهانی دوم در سال 1941فرصتی فراهم آورد تا الگویی که کاترین و ایزابل ساخته بودند، مورد آزمون قرار گیرد. زیرا با ورود آمریکا به جنگ، بیشتر مردان جوان به جبهه‌های جنگ اعزام شدند و شرایطی ایجاد شد که زنان به سرعت جایگزین مردان در بخش صنعت شوند. آزمون ارزیابی شخصیت مایرز بریگز (MBTI) توانست به سنجش و گزینش سریع و بهترین نیرو‌ها برای هر کاری کمک کند. هزاران زن آمریکایی براساس تیپ سرشتی شخصیتشان در نقش شغلی مناسب گمارده شدند و اثر‌بخشی MBTI در مقیاس وسیع جمعیتی مورد تایید قرار گرفت. چنین شد که MBTIتبدیل به آزمونی مهم برای غربالگری شخصیتی و وسیله‌ای مفید برای راهنمایی تحصیلی و شغلی شد و حتی در حوزه‌های بالینی همچون انتخاب همسر و مشاوره‌ی پیش از ازدواج نیز مورد استفاده قرار گرفت.

قوانین روزانه

  • 289,000 تومان

نیاکان اولیه ما برای موفقیت و بقا نیازمند اتصال با واقعیت بودند. ما نیز همان مغز را با همان طراحی برای دستیابی به همان اهداف در سرمان داریم، اما از آنجایی که به طرز فزاینده‌ای روی محیط پیرامون خود مسلط شده‌ایم و کنترل آن را به دست آورده‌ایم، بعضی خطرهای ظریف و نامحسوس را نمی‌بینیم. این خطرها ممکن است انسان‌های (و نه پلنگ‌های مکار و دغل‌باز و همچنین بازی‌های سیاسی و اجتماعی‌ای باشند که باید در آنها بازی کنیم. اما ممکن است ذهنمان دیگر به اندازه سابق به محیط اطراف حساس نباشد و آن را با دقت و هشیاری رصد نکنیم. در کنار این اوضاع خطرناک، جامعه نیز ذهن ما را با انواع و اقسام افکار و برداشت های غلط پر کرده است. این باعث می شود باورهایی نادرست درباره دنیا و سرشت انسان در سر بپرورانیم و آن‌ها را آن‌گونه که واقعا هستند نبینیم. کتاب قوانین روزانه طوری طراحی شده تا شما را از الگوهای سمی و نادرست بازدارد و دوباره به واقعیت وصلتان کند. هدف این است که شما با مطالعه این کتاب با بنیادی‌ترین ویژگی‌های سرشت انسان آشنا و به موجودی به غایت واقع‌بین تبدیل شوید.

قوانین سرشت انسان

  • 490,000 تومان

اگر قرار باشد به‌طور مختصر و چکیده بگوییم این کتاب درباره چیست؛ به این حقیقت ژرف اشاره می‌کنیم که مواجهه با ویژگی‌های منفی و جنبه‌های تاریک وجود، مواجهه با احساسات و عواطف منفی، این ظرفیت را در ما ایجاد می‌کند که بتوانیم کاری ارزشمند و والا انجام دهیم و اثری ماندگار خلق کنیم. به همین ترتیب می‌شود گفت مواجهه با میرایی ما را به نقطه والایش و کمال می‌رساند. هدف این کتاب تماماً تبدیل کردن ظرفیت‌های خفته و منفی، به خروجی‌هایی باشکوه، بی‌کران و انسانی است.

چیرگی (راهنمای دست‌یابی به عالی‌ترین فرم قدرت)

  • 330,000 تومان

مطالعه‌ی این کتاب به شما کمک می‌کند مسیر شخصی زندگی‌تان را، آن‌طور که خودتان می‌خواهید -نه آن‌گونه که دیگران به شما می‌گویند- آجربه‌آجر بسازید. اگر شما هم دغدغه این را دارید که عمیق‌ترین گوهر درونی‌تان را بیابید و آن را با ظرافت پرورش دهید و سپس عرضه کنید و چیزی ماندگار از خودتان به این عالم اضافه کنید، خواندن این کتاب برای شما بی‌نهایت الهام‌بخش و کاربردی خواهد بود. یکی از خوبی‌های این کتاب این است که ذهن ما را درباره مفاهیمی مثل موفقیت، توسعه‌ی فردی، هدف‌گذاری و… از نو سازمان‌دهی می‌کند و خواننده را متوجه این می‌کند که کاخ‌های باشکوه طی سال‌ها تلاش مداوم و تحمل فشار و سختی بنا شده‌اند. از این رو محتوای کتاب با نوشتار رایج کتاب‌های حوزه موفقیت متفاوت است و اصولاً با یک کتاب انگیزشی مواجه نیستیم.

هنر و علم خودشناسی (شخصیت خود را کشف کنید قوت‌هایتان را بشناسید به خودآگاهی برسید و 1 زندگی متناسب با خود بسازید)

  • 29,000 تومان

چرا این بحث مهم است؟ یادگیری درباره شخصیت و هویت برای داشتن یک زندگی هدفمند و معنادار ضروری است. وقتی بدانیم ریشه اصلی صفات ما از کجاست خودآگاهی بیش‌تری به‌دست می‌آوریم و این کلید رسیدن به فهم و شناخت بیش‌تر خودمان است. ما در دورانی هستیم که معنا و کشف هویت فردی برای هر کس به بخش مهمی از زندگی تبدیل شده است و افراد تلاش می‌کنند تا خود و مقصود و هدفشان از زندگی را پیدا کنند، لذا به نظر می‌رسد شناخت خود و آشنایی با صفات و خصوصیاتی که داریم اولین گام برای رسیدن به این هدف است. وقتی از شخصیت خودمان و کارکردهای خاصی که داریم اطلاعی نداشته باشیم، یعنی دقیقاً خودمان را نمی‌شناسیم و نمی‌دانیم دلیل برخی از رفتارهایمان چیست. در این صورت نمی‌فهمیم چه چیزی باعث شده جایی باشیم که اکنون هستیم. علاوه بر این از موانع و سختی‌هایی که در آن‌ها رشد کرده‌ایم و توانستیم شخصیتمان را بسازیم غفلت می‌کنیم و مهم‌تر از همه این‌ها این‌که نسبت به خواسته‌ها و نیازهای واقعی خودمان در موقعیت‌های مختلف بی اطلاع خواهیم بود.

صفحه‌ی 1