آرزو احمي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تماشاگر در سایه (3 گانه مه 3)
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان
قصر نیمه‌شب (3 گانه مه 2)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
آنجا که دیگر دلیلی نیست (مجموعه داستان)
  • 57,000 تومان
  • با تخفیف: 57,000 تومان
شاهزاده مه (3 گانه مه 1)
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
3 گانه مه (شاهزاده مه قصر نیمه‌شب تماشاگر در سایه)
راه‌یاب (تادهانترمون 1)
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
این دختر نامرئی نیست
  • 41,000 تومان
  • با تخفیف: 41,000 تومان
ذن و هنر امرار معاش
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
به همه بگو سینه‌خیز بروند (سایه وحشت 10)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
خشم (خاطرات خون آشام 3)
  • 57,000 تومان
  • با تخفیف: 57,000 تومان

تماشاگر در سایه (3 گانه مه 3)

  • 36,000 تومان

مردمرموزی که کارش ساختن اسباب بازی است و بین موجوداتی جادویی در عمارتی قدیمی زندگی می کند... سایه ی ترسناکی که پشت پرده به تماشا ایستاده و رازی هولناک با خود دارد... موجود سیاهی که در اعماق جنگل پنهان شده و تا اینجا جان یک نفر را هم گرفته است... این‌ها عناصر داستانی اسرارآمیزند که اسماعیل را به ایران چهارده ساله وصل می کنند، آن هم وقتی که مادر ایران پیشخدمت اسباب‌بازی‌ساز می‌شود. سه گانه ی مه مجموعه ای است رازآمیز از رمان نویس اسپانیایی، کارلوس روییز زفون. این سه داستان پرتعلیق که از ادبیات فانتزی و گوتیک و مانگا تاثیر گرفته اند، شروع خوبی برای ورود خوانندگان نوجوان به جهان کتابخوانی اند. خوانندگان بزرگسال هم می توانند با خواندن آن ها جادوی اولین کتاب های تاثیرگذار زندگی شان را از نو تجربه کنند.

قصر نیمه‌شب (3 گانه مه 2)

  • 40,000 تومان

بن در شب تولد شانزده سالگی‌اش آماده می‌شود تا همراه دوستانش با یتیم خانه‌ی سنت پاتریک خداحافظی کند. آن‌ها هر هفته در عمارت متروکه‌ای که نامش را قصر نیمه‌شب گذاشته‌اند، همدیگر را می بینند. ولی این بار در آخرین لحظه سر و کله ی پیرزنی پیدا می شود و بن را با شیر، خواهری که هنگام تولد او از هم جدایشان کرده بودند، آشنا می کند. اما خطری در کمین آن‌هاست و برای زنده ماندن باید با مرگبارترین معماها مواجه شوند...

آنجا که دیگر دلیلی نیست (مجموعه داستان)

  • 57,000 تومان

داستان «آنجا که دیگر دلیلی نیست» گفت‌و‌گویی خیالی است بین یک مادر و پسر شانزده ساله‌اش بعد از خودکشيِ او. کتاب در چند فصل کوتاه گرد آمده و هر فصل با جمله‌ای شروع می‌شود که عموماً آغاز گفت‌و‌گوهای روزمره است. این کتاب تنها داستانی ساده درباره‌ی فقدان یک عزیز یا از دست دادن او نیست، بلکه دست‌یازیدن به قالبی جدید یا فرمی نو در بیان فقدان است. «کتاب حاضر زاییده ی درد است، داستانی ورای تاب و توان عقل یا منطق. مادری فرزندش را از دست داده و حالا در این واگویه ها جسمیت او را کنار گذاشته و با خود نیکولای حرف می زند.»

شاهزاده مه (3 گانه مه 1)

  • 28,000 تومان

پدر مکس کارور در سال‌های جنگ خانواده‌اش را از شهر دور می‌کند و به یک خانه چوبی قدیمی در کنار ساحل می‌برد. مکس باغی پر از مجسمه‌های عجیب پیدا می‌کند و خواهرهایش گرفتار خواب‌ها و صداهایی ترسناک می‌شوند. از همه نگران‌کننده‌تر شایعاتی درباره مالکان قبلی خانه و ناپدید شدن اسرارآمیز پسرشان است. مکس با کندوکاو در گذشته، با داستان وحشتناک شاهزاده مه مواجه می‌شود؛ سایه‌ای شوم که شب‌هنگام بیرون می‌آید و با اولین مه سحرگاهی ناپدید می‌شود...

3 گانه مه (شاهزاده مه قصر نیمه‌شب تماشاگر در سایه)

  • 104,000 تومان

سه‌گانه مه مجموعه‌ای است رازآمیز از رمان‌نویس اسپانیایی، کارلوس روییز زفون. این سه داستان پرتعلیق که از ادبیات فانتزی و گوتیک و مانگا تاثیر گرفته‌اند، شروع خوبی برای ورود خوانندگان نوجوان به جهان کتاب‌خوانی‌اند. خوانندگان بزرگسال هم می‌توانند با خواندن آن‌ها جادوی اولین کتاب‌های تاثیرگذار زندگی‌شان را از نو تجربه کنند.

راه‌یاب (تادهانترمون 1)

  • 39,000 تومان

اولین کتاب از مجموعه‌ی تادهانتر مون که ماجراهایش هفت سال پس از ماجراهای سیپتیموس هیپ اتفاق می‌افتد، داستان آلیس تادهانتر مون، راه‌یاب کوچکی است که برای پیدا کردن دوستش فردی دهکده‌ی ساحلی‌شان را ترک می‌کند. شایع شده است که فردی را موجودات اسرارآمیزی به نام گارمین، به فرمان یک بانوی بدجنس گرفته‌اند. در این مجموعه که سرشار از لحن جذاب و طنز همیشگی انجی سیج است و دار و دسته‌ی سیپتیموس هیپ دوباره در آن حضور پیدا می‌کنند، با قهرمان‌های متفاوت، مکان‌های رازآمیز و یک افصون تازه آشنا می‌شوید. انجی سیج در لندن به دنیا آمد و اکنون در خانه‌ای پانصد ساله در غرب لندن زندگی می‌کند. در زیرزمین این خانه تونل‌های مخفی زیادی هست: جایی جادویی و پر از افسانه.

این دختر نامرئی نیست

  • 41,000 تومان

پدر " لورت پیک" به او یاد داده که به دنبال الگوها، اتفاق‌ها و اعداد تکراری بگردد، مهارتی که لورت در آن استعداد فراوان دارد. وقتی پدر هنگام تحقیق برای کتاب جدیدش ناپدید می‌شود، لورت و برادر کوچکش با هواپیما از لندن به نیویورک می‌روند و برای یافتن او مجبور به رمزگشایی از چند پیغام می‌شوند و این‌گونه سرنخ‌های هولناکی از حادثه ناپدید شدن پدر به دست می‌آورند. مشکل این است که لورت نابیناست. او که هم به برادرش و هم به حس‌های دیگر خود وابسته است، می‌ فهمد که برای نجات پدر باید از مهارت‌هایش در کشف وضعیت‌های غیرعادی و گاهی خطرناک در جهانی پر از تاریکی استفاده کند.

ذن و هنر امرار معاش

  • 45,000 تومان

ذن و هنر امرار معاش کتابی است که زندگی انسان را متحول می‌سازد و با ارائه دیدگاه و بینش جدیدی درباره شغل، حوزه برنامه‌ریزی حرفه‌ای را به کلی دگرگون می‌کند. از دیدگاه لارنس بولت، هر کسی هنرمند عرصه زندگی خویش است. بخش اول این کتاب درباره تشخیص کاری است که بیشترین و عمیق‌ترین رضایت را در زندگی به شما می‌بخشد ـ کشف شغلی که حقیقتا خواهان آنید. بخش دوم کتاب، گا‌م‌هایی عملی و فعالانه را جهت کشف یا خلق کارتان عرضه می‌کند. ذن و هنر امرار معاش کتابی است بسیار فراتر از راهنمای شغلی صرف و خلاقیت و عزت و معنا را به تمام جوانب تجربه کاری شما وارد می‌سازد. این کتاب راهنمای اساسی بقا در قرن بیست و یکم است.

به همه بگو سینه‌خیز بروند (سایه وحشت 10)

  • 30,000 تومان

ریکی بیمر با اخراجش از روزنامه مدرسه خیلی عصبانی می‌شود بنابراین تصمیم می‌گیرد با تاشا سردبیر روزنامه شوخی کند. فقط یک شوخی کوچک. یک روز بعد از مدرسه پیغامی در دفتر روزنامه می‌گذارد که اگر شما یک موجود ترسناک هستید بعد از نیمه شب با تاشا تماس بگیرید. اما به طرز عجیبی پیغام ریکی اشتباه می‌شود و به جای تاشا با او تماس می‌گیرند. بچه‌هایی که می‌گویند خیلی ترسناک هستند با پوست‌های بنفش و پولک‌دار و دندان‌های تیز...

خشم (خاطرات خون آشام 3)

  • 57,000 تومان

خاطرات خون آشام ، مجموعه از هفت جلد کتاب داستان برای نوجوانان است. مجموعه اصلی آن اولین بار در فاصله سال‌های 1991-1992 بوسیله انتشارات هارپر کالینز منتشر شد که مشتمل بر چهار جلد است، بیداری، کشمکش، خشم و دیدار مجدد سیاهی. سه گانه بازگشت که با شب هنگام شروع می‌شود (تا پایان پاییز 1389 منتشر می‌شود) از یک هفته بعد از ماجراهای دیدار مجدد سیاهی شروع می‌شود و آن را ادامه می‌دهد. دو کتاب بعدی این سه گانه، اشباح سایه (تا پایان سال 1389 منتشر می‌شود) و نیمه شب (در فصل بهار 1390 به چاپ خواهد رسید) هستند. خاطرات خون آشام درباره عشق، روابط خونی، رفاقت، آمال و آرزوها، قدرت، انتقام و فداکاری... داستان النا گیلبرت ، دختر طلایی زیبا، اجتماعی و البته گرفتار تنهایی فزاینده میان خانواده و دایره دوستانش. داستان استفان سالواتوره، تازه وارد اسرارآمیز مدرسه با پیشینه‌ای پانصد ساله از شکار انسان، داستان دوستان النا، بانی، مردیت و مت و احساس مسئولیت و وفاداری آنها نسبت به النا و نسبت به همدیگر، حتی در مواقعی که شرایط کاملا از کنترل خارج شده است و داستان دیمن، برادر بزرگتر استفان که انگیزه‌هایش فقط و ففط از آن خودش هستند. داستان در شهر کوچک فلس چرچ در ویرجینیا رخ می‌دهد. شهری که در اوایل قرن نوزدهم کشف شده و در جریان جنگ داخلی تا مرز نابودی پیش رفت. تاریخچه شهر حضوری سنگین بر ماجراهای خاطرات خون آشام دارد. کلیساهای قدیمی و گورستان‌های متروکه شهر که با جنگل‌ها و ارواح محاصره شده اند.

صفحه‌ی 1