نگاه_نوين


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جزوه میلیارد دلاری (چگونه ابر ثروتمند شویم)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
راه و چاه کوچینگ (9 یادداشت برای شناخت مسیر درست کامیابی)
رشد رعدآسا (شیوه خلق 1 کسب و کار پرارزش با بالاترین سرعت)
الفبای مدیریت عمر
  • 350,000 تومان
  • با تخفیف: 350,000 تومان
30 روز عاشقی با خدا (راهکارهایی معنوی برای خلق بهترین‌ها در زندگی)
زبان بدن (چگونه با نگاه به ژست افراد افکارشان را بخوانیم)
علم پول درآوردن (راه افزایش چشمگیر درآمد و خلق ثروت)
صفر به 1 (نکاتی  در مورد استارت‌آپ‌ها یا چگونه آینده را بسازیم)
سلف‌آنالیز (کشف حقایق وجود خود و ذهن)
  • 350,000 تومان
  • با تخفیف: 350,000 تومان
کنترل هیولاهای درون مبتنی بر شناخت الفبای درون
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
بی‌وقفه تا موفقیت (معرفی زنجیره‌های کامیابی حقیقی در زندگی)
رونق در هر وضعیت اقتصادی (9 راهکار برای سوددهی زیاد و پایدار در کسب و کار )

جزوه میلیارد دلاری (چگونه ابر ثروتمند شویم)

  • 130,000 تومان

گرنت کاردون: اگر ذهن‌تان درگیر این سوال است که، «آیا همه می‌توانند ثروتمند شوند؟» راستش من نمی‌دانم آیا همه می‌توانند یا نه. ولی شک دارم همه آدم‌ها، کتابی با عنوان «جزوه میلیارد دلاری، چگونه ابر ثروتمند شویم» را در دست بگیرند؛ ولی شما آن را در دست دارید؛ یعنی شما می‌دانید این کار شدنی‌ست. من، بدون هیچ ‌تردیدی، می‌دانم شما می‌توانید این کار را بکنید؛ فقط لازم است توصیه‌های این کتاب را انجام دهید و هیچ‌وقت پا پس نکشید. دائم سراغ این کتاب بروید و مشخص کنید در کدام گام هستید و کدام‌یک از آنها را انجام می‌دهید؛ معلوم کنید کجا از استراتژی خارج شده‌اید و به استراتژی‌های ساده این کتاب برگردید. با انجام این کارها به شما قول می‌دهم و تضمین می‌کنم موفق خواهید شد.

راه و چاه کوچینگ (9 یادداشت برای شناخت مسیر درست کامیابی)

  • 130,000 تومان

این کتاب، بر اساس یادداشت‌هایی شکل گرفت که گاه و بیگاه آنها را در دفترچه‌ای مخصوص آموزه‌های کوچینگ می‌نوشتم. با مرور دوباره آن یادداشت‌ها به این نتیجه رسیدم که اگر در قالب یک کتاب عرضه شوند، جان کلام نگاه من به این رشته را به شکل درستی توضیح می‌دهند. حالا شما مشغول خواندن این یادداشت‌ها هستید و همین بهترین اتفاقی‌ست که می‌تواند برای یک نویسنده بیفتد. سخت امیدوارم این کتاب بتواند برای شما در حیطه‌های مختلف زندگی‌تان اثرگذار باشد، همچنان که موضوع اصلی این کتاب یعنی کوچینگ همواره برای تمام مردمان این سیاره چنین بوده است.

رشد رعدآسا (شیوه خلق 1 کسب و کار پرارزش با بالاترین سرعت)

  • 250,000 تومان

رشد رعدآسا، یک سلاح سری‌ست که خیلی از بازارها و صنایع را از نو تعریف می‌کند؛ دقیقا بر اساس قانون مور که می‌گوید، «با هر تیک‌تاک ساعت، تکنولوژی‌های جدیدی ایجاد می‌شود» که آنها محرک‌های «نوآوری سریع» هستند. لازمه رشد رعدآسا داشتن زیرساخت مناسب است که بتواند در مواجهه با نبود قطعیت و وجود ریسک‌های زیاد، خطاها را پوشش دهد. شما باید در این مرحله از رشد، قوانین عادی، قدیمی و منسوخ را کنار بگذارید؛ چون با رشدهای عظیم، قوانین کلیدی هم تغییر می‌کنند. در این شرایط، بازار برای رشد چشمگیر شما آماده است که در آن اصل تناسب محصول و بازار هم رعایت شده است. فراموش نکنید در چرخه حیات رشد، اگر رشد رعدآسا زودتر از موعد باشد، می‌تواند باعث ایجاد شکست رعدآسای دردناک و سریع برای شما شود که هم برای شما، هم افراد دیگر خطرناک است.

الفبای مدیریت عمر

  • 350,000 تومان

مدت عمر دست شما نیست؛ چگونه عمر کردن دست شماست و دید شما از زندگی، مهم‌ترین بخش زندگی‌تان است. ما مدیریت همه چیز را یاد گرفته‌ایم، اما کسی مدیریت عمر را به ما یاد نداده است. مگر آنکه تجربه کرده باشیم.

30 روز عاشقی با خدا (راهکارهایی معنوی برای خلق بهترین‌ها در زندگی)

  • 200,000 تومان

این کتاب با هدف ترسیم یک نقشه جامع از ارتباط شما با خداوند به دست‌تان سپرده شده است. با پیروی از تمرین‌ها و آموزه‌های آن، شما خیلی زود به این نتیجه می‌رسید که تنها همدم و رفیق حقیقی این سفر،‌ خداوند است. این ارتباط اساسی، باعث می‌شود با همراهی خدا، زندگی‌تان را با برنامه‌های او تنظیم کنید و به اهداف بزرگ‌تری برسید.

زبان بدن (چگونه با نگاه به ژست افراد افکارشان را بخوانیم)

  • 150,000 تومان

شاید مهم‌ترین کتابی که بتوان برای ارتباطات غیرکلامی پیشنهاد کرد، کتاب کلاسیک و جاودان زبان بدن اثر «آلن پیز» است که در چهار دهه‌ای که از انتشار آن می‌گذرد، بارها و بارها بازخوانی و تحلیل شده و زندگی‌های فردی و حرفه‌ای زیادی را متحول کرده است. کتاب «زبان بدن» یک رنسانس در درس‌های مرتبط با ارتباطات به وجود آورد. نخست اینکه سهم بسیار بیشتری برای بخش غیرکلامی ارتباطات قائل شده تا جایی که حجمی در اندازه یک کتاب برای آن در نظر گرفته که تا پیش از آن مرسوم نبوده است. دوم، کاربردی بودن این کتاب است که به صورتی ساده همراه با شکل توضیح می‌دهد که در دنیای تعاملات غیرکلامی ما انسان‌ها چه می‌گذرد و چگونه می‌توانیم در این حوزه بسیار مهم، سازنده و موثر باشیم.

علم پول درآوردن (راه افزایش چشمگیر درآمد و خلق ثروت)

  • 200,000 تومان

اطلاعات غلط زیادی درباره پول وجود دارد که می‌گوید بیش‌تر مردم برای سرنوشت‌شان یا کاملا به شانس تکیه می‌کنند یا کلا این موضوع را نادیده می‌گیرند. وقتی مردم زندگی‌شان را به دست شانس می‌سپارند یا بدتر از آن،‌ دست از رویاهایشان می‌کشند، هرگز از ظرفیت انسانی‌شان استفاده نمی‌کنند. به هر حال، اسرار پول، شیوه به دست آوردنش، سرمایه‌گذاری و خرج کردن عاقلانه آن، شناخته شده است. هدف اصلی ما در این کتاب، یک چیز است: یک‌بار برای همیشه، به سردرگمی درباره این موضوع پایان دهیم و حقایق لازم و ضروری را درباره پول به‌طور یک‌جا و جامع بیان کنیم. مثل روز روشن است که اگر ایده‌های بیان شده در این کتاب را مطالعه کنید و آنها را در زندگی و کسب و کارتان به کار ببرید. به‌طور حتم به موفقیت مالی خواهید رسید.

صفر به 1 (نکاتی در مورد استارت‌آپ‌ها یا چگونه آینده را بسازیم)

  • 150,000 تومان

پیتر تیل نیاز به معرفی ندارد. او بنیانگذار شرکت PayPal و یکی از نخستین سرمایه‌گذاران فیسبوک است. یک کارآفرین موفق که کارهای زیادی انجام داده و در این کتاب شرح می‌دهد که چگونه شرکت‌های بزرگ از هیچ متولد می‌شوند. کتاب «صفر به یک» آنقدر بین کارآفرینان و استارتاپ‌ها محبوب است که مجله فوربز گفته که خواندن آن به شما احساس قدرت فرابشری می‌دهد. این کتاب از زمان انتشار همواره جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه نوآوری، کارآفرینی و استارتاپ‌ها بوده است و در اغلب لیست‌های «کتاب‌هایی که حتما باید مطالعه کرد» قرار دارد. تقلید از یک الگو آسانتر از خلق چیزی نو است. انجام دادن کاری که می‌دانیم چگونه آن را انجام دهیم، جهان را از 1 به n می‌برد و چیزی آشنا به آن خواهد افزود. اما هرگاه چیزی نو خلق می‌کنیم، از «صفر به یک» می‌رویم. عمل خلق، منحصر به فرد است، همانند خلق کردن چیزی بااهمیت! و نتیجه چیزی تازه و غریب است.

سلف‌آنالیز (کشف حقایق وجود خود و ذهن)

  • 350,000 تومان

«سلف‌آنالیز» خودشناسی نیست؛ بلکه نشان دادن راه خودشناسی‌ست. بی‌تردید می‌توان گفت سلف‌آنالیز یک روش علمی برای شناخت خود است: در این شیوه به حقایق علمی استناد می‌شود و بیان مطالب هم در قالب بدیهیات و حقایق روشن اتفاق می‌افتد. در سلف‌آنالیز قرار است حقایق ذهنی با تجربیاتی کشف شوند که در همه‌جا قابل تکرار است. در این روش همه انسان‌ها حقایق یکسانی را در ذهن خود کشف می‌کنند و به شناختی یکسان دست می‌یابند. این روش برای تدریس علم خودشناسی در مدارس تدوین و تبیین شده است. با به کار گرفتن آن می‌توانید به یک شناخت واقعی از خود برسید و حقیقت وجودتان را کشف کنید.

کنترل هیولاهای درون مبتنی بر شناخت الفبای درون

  • 120,000 تومان

هر انسانی، قصه‌ی خودش را دارد. اما قصه‌ی هیولاها شبیه هم است. هیولاهایی که ساخته و پرداخته‌ی اذهان و افکار آدم‌ها هستند. و از قالب‌ها و الگو‌های تکراری سبک تفکر و زندگی هر شخص تغذیه می‌کنند و به مرور، بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند. تا زمانی که بخش زیادی از ذهن و تصمیم‌ها و انتخاب‌های ما را احاطه می‌کنند. هیولاهایی که به فراخور موقعیت، رنگ عوض می‌کنند و با زبان ذهن‌مان، ما را به خواب رخوت و کسالت فرو می‌برند. قصد داریم طی این گفتگوی صمیمانه، با معرفی انواع این هیولاهای درون و نحوه‌ی مواجهه و کنترل‌شان، آینه‌ای باشیم برای پیدا کردن خود واقعی‌مان. تا بتوانیم در این مسیر، نسخه‌ی بهتر خودمان را پیدا کنیم و توسعه دهیم.

بی‌وقفه تا موفقیت (معرفی زنجیره‌های کامیابی حقیقی در زندگی)

  • 75,000 تومان

در مورد هر‌کدام از نکاتی که در این کتاب نوشته‌ام، یک شرط داشته‌ام؛ این‌که تنها زمانی به‌شکل نوشتار دربیایند که شامل تجربه‌ی خودم بوده باشند. معتقدم کامیابی، حلقه‌های متصل به‌هم است که اگر یکی از آن‌ها نباشد، بقیه آن‌چنان که باید نیستند و از حجم تاثیرشان کاسته می‌شود. در این کتاب چنین زنجیره‌ای را ترسیم کرده‌ام و هر فصل به یکی از این حلقه‌ها اشاره دارد و جنبه‌های مهم و مختلف آن را روایت کرده‌ام. با این اوصاف، دو پیشنهاد دارم. یکی این‌که تمام تمرین‌های هر فصل را اجرا کنید و در اجرای آن‌ها جدیت لازم را داشته باشید. دوم، این کتاب را به‌عنوان یک کتاب بالینی در نظر بگیرید که قرار است در هر فصل، هربار، یک‌بار دیگر آن را بخوانید و مفاهیمش را از حیث اجرای دوباره و دوباره دوره کنید و حداقل یک سال این کار را انجام دهید. این حلقه‌ها در کنار هم زنجیره‌ای از شگفتی و معجزه پدید می‌آورند که به قامت یک عمر در زندگی خواننده‌ی این کتاب، ساری و جاری خواهد بود.

رونق در هر وضعیت اقتصادی (9 راهکار برای سوددهی زیاد و پایدار در کسب و کار )

  • 137,000 تومان

من عاشق وضعیت اقتصادی بد هستم. مشتریان من هم همگی عاشقش هستند. و بعد از خواندن این کتاب، شما هم عاشقش خواهید شد. هرچند رکود های اقتصادی (مثل رکود اقتصادی فعلی) باعث درد سرند. فرصت های کشف حوزه های رشد در وضعیت های سخت در مقایسه با دوره های رونق بسیار بیش ترند؛ و به همین خاطر است که من از این نوع رکود استقبال می کنم.در وضعیت اقتصادی بد می توانید از رقیبتان پیشی بگیرید، کارهای شگفت انگیز انجام دهید، قوی تر شوید و خیلی کارهای دیگر بکنید. مهمترین مساله این است که اگر شیوه‌ی استفاده از وضعیت های سخت را بدانید، می توانید به آسانی برنده شوید. در این کتاب به شما یک قول منحصر به فرد می دهم، در صورت مثبت بودن همه‌ی شاخص ها همگان می توانند راه موفقیت را به شما یاد بدهند، ولی من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید در دوره هایی که تصویر مالی ملی و جهانی بسیار تیره و تار است، به موفقیت دست پیدا کنید.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  صفحه‌ی 1