نشر_پارو_


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زن‌ها مردها را از دست می‌دهند چرا 2
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
مثل 1 موفق فکر کن مثل 1 موفق رفتار کن
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
خانم رئیس
  • 37,000 تومان
  • با تخفیف: 37,000 تومان

زن‌ها مردها را از دست می‌دهند چرا 2

  • 220,000 تومان

خیلی وقت‌ها برای جس مک‌کان،‌پیش می‌آید که شب، تا دیر وقت، پاسخ تلفن مراجعه‌کنندگان خود را بدهد. همان کسانی که از او توصیه‌هایی مناسب برای قرار آشنایی و ازدواج می‌خواهند. خیلی از خانم‌ها آرزو می‌کنند فرصتی دوباره به دست بیاورند تا بتوانند اشتباه خود را جبران کنند. اکنون، با راهنمایی‌های مک‌کان می توانید اشتباهات گذشته را جبران کنید. در کتاب زن‌ها مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ ‌(2) به برخی از مشکلاتی که مسئله ازدواج را پیچیده کرده است، همچنین، راهکارهایی مناسب برای مقابله با این مشکلات مطرح می‌شود. بنابراین، اگر شما نیز جزء آن دسته افرادی هستید که نمی‌دانند چگونه باید با فردی که قصد ازدواج با او را دارد گفتگو کنند، چه زمانی دست از فرستادن پیامک بردارند و چه زمانی تلفن بزنند، شیوه استفاده صحیح از فضای مجازی را نمی‌دانند و مرددند که آیا باید طرف مقابل را به فهرست دوستان خود اضافه کنند یا خیر، این کتاب برایتان مناسب خواهد بود. خواندن این کتاب، به شما کمک می کند تا در شرایط حساس، مدیریتی موفق داشته باشید. درست مانند اینکه برای خود مشاوری حرفه‌ای استخدام می‌کنید.

مثل 1 موفق فکر کن مثل 1 موفق رفتار کن

  • 40,000 تومان

نخستین کتاب پرفروش استیو هاروی، «مثل یک مرد فکر کن. مثل یک زن رفتار کن» به میلیون‌ها زن کمک کرد تا به روابط و رفتارشان در هنگام ملاقات نگاه تازه‌ای بیندازند و به نتایج شگفت‌انگیزی دست یابند... «مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن» به شما کمک خواهد کرد تا اهداف زندگی‌تان را ارزیابی و روش‌های رسیدن به رویاهایتان را مشخص کنید. این کتاب اطلاعات و ابزارهای ارزشمندی را برای شناختن، برجسته کردن و استفاده از همه استعدادهایتان ارائه می‌دهد. پیشنهادات کاربردی را می‌توانید بی‌معطلی در زندگی‌تان اجرا کنید. وقتی براستی مانند یک فرد موفق فکر می‌کنید و مانند یک فرد موفق رفتار می‌کنید، می‌توانید صاحب همه ثروت‌هایی بشوید که زندگی به شما تقدیم می‌کند...

خانم رئیس

  • 37,000 تومان

سوفیا آموروسو، در کمتر از ده سال، از یک دختر دبیرستانی تحصیل کرده به بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت مشهور نستی گال تبدیل شد و به سرعت مسیر رشد و ترقی را پیمود. او کتاب خانم رئیس را برای دخترانی مانند خودش نوشت، دخترانی که در جست و جوی راهی به سوی کامیابی هستند.

صفحه‌ی 1