نشر_پارسينه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دگرگونی عشق و صمیمیت (جنسینگی عشق و شهوت در جوامع مدرن)
صفت‌های بایسته 1رهبر
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
12 ستون موفقیت
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
10 گام برای فروش موفق (شیوه‌ای اثبات شده که می‌تواند چرخه فروش را کوتاه کرده)
مردان مریخی زنان ونوسی
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان

دگرگونی عشق و صمیمیت (جنسینگی عشق و شهوت در جوامع مدرن)

  • 75,000 تومان

اولریش بکء در کنایه‌ای به جمله مشهور مارکس و انگلس در مانیفست کمونیستء می‌گوید: «کل تاریخ نوع بشرء چیزی جز تاریخ مبارزه‌های بین دو جنس نیست.» این جملهء دست کمء نشانگر اهمیت شایان مناسبات جنسی و جنسیتی در جوامع امروزی است. این اهمیت طبعا در نظریه‌ها و پژوهش‌های علوم اجتماعی معاصر نیز انعکاس یافته است.

صفت‌های بایسته 1رهبر

  • 45,000 تومان

چه دلیلی باعث می‌شود که مردم بخواهند از یک رهبر پیروی کنند؟ چرا مردم از یک رهبر با اکراه اطاعت می‌کنند در حالی که با شور و اشتیاق آنچه در توان دارند را به کار می‌برند تا از رهبر دیگری پیروی کنند؟ وجه تمایز نظریه پردازان رهبری با رهبران موفقی که در دنیای واقعی به طور موثر رهبری می‌کنند چیست؟ اگر می‌خواهید جواب این پرسش‌ها و هزارن سوال دیگر را که در این زمینه هستند بدانید این کتاب را مطالعه کنید و به نتیجه برسید.

12 ستون موفقیت

  • 25,000 تومان

در این کتاب حقیقت‌های پایدار و همیشگی که یکی از محرک‌های اصلی نسل ماست آورده شده است. جیم ران حدود چهل سال است که به سرتاسر دنیا سفر کرده تا قوانین و فلسفه‌هایی را که مربوط به دوازده ستون موفقیت است، به گوش همگان برساند. امید ما این است که هنگامی که این کتاب را می‌خوانید، همین ستون‌ها پایه‌های اصلی موفقیت و دستاوردهایی باشد که در حال و آینده به آن خواهید رسید. اما از شما می‌خواهم که یک قدم به جلو بردارید. همان گونه که در مورد این ستون‌های موفقیت تجربه کسب می‌کنید و به تبحر می‌رسید، آن‌ها را به کار بندید و میراث خود را به جای بگذارید و به همین ترتیب همین کار را به بقیه هم یاد بدهید و به حس رضایت از این که از توانمندی‌های‌تان هوشمندانه استفاده کرده‌اید، برسید که همین باعث خرسندی خودتان، خانواده، جامعه و کارتان در طول این سفری که زندگی برای ما ترتیب داده است می‌شود. به امید موفقیت شما!

10 گام برای فروش موفق (شیوه‌ای اثبات شده که می‌تواند چرخه فروش را کوتاه کرده)

  • 35,000 تومان

در این کتاب، هر جنبه از فرایند فروش با جزئیات توضیح داده شد است. مسائلی از جمله مذاکرات فروش موثر و مهارت‌های زمان‌بندی. به این کتاب‌ها به عنوان منابع خود توجه کنید، منابعی که مهارت‌های جدید را معرفی می‌‌کنند. به عنوان یک فروشنده حرفه‌ای موفق ، شما باید مرتبا برای هر مزیت عقلانی مورد نیاز تحقیق و تفحص کنید. به بیان ساده‌تر: دستیابی بیشتر،‌یادگیری بیشتر...

مردان مریخی زنان ونوسی

  • 95,000 تومان

کتاب مردان مریخی زنان ونوسی دستورالعملی برای ایجاد روابط مبتنی بر عشق و علاقه می‌باشد. توضیح می‌دهد که چگونه زن و مرد در همه زمینه‌های زندگی با هم تفاوت دارند. زن و مرد انگار از دو سیاره متفاوت آمده‌اند، به زبان‌های متفاوت تکلم می‌کنند و به غذایی متفاوت احتیاج دارند.

صفحه‌ی 1