نشر_ميانه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پول شادی‌بخش (جریان پول بیشتر در زندگی‌تان در 2 گام ساده)
انجامش بده (ویتامین‌هایی برای تقویت کسب و کارهای نوپا)
آینه‌ای در برابر خود (چگونه خود را ببینیم و تحلیل کنیم)
گلاب
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
راه بی‌خیال شدن
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان

پول شادی‌بخش (جریان پول بیشتر در زندگی‌تان در 2 گام ساده)

  • 70,000 تومان

اگر احساس می‌کنی اختلالی در جریان و گسترش پول در زندگی‌ات ایجاد شده است و یا در حال حاضر وارد یک بحران مالی شده‌ای یا در حال عبور از آن هستی، سری به این کتاب بزن. این کتاب نگاهت را نسبت به پول کوک کرده و آموزش می‌دهد که چطور جریان پول مانا را در زندگی‌ات تجربه کنی. لاینا بونوستار در کتاب پیش رو نگاه ما را از پول به جریان پول و افزایش آن برمی‌گرداند. روش پیشنهادی لاینا ساده و کارآمد است و اجرای آن ما را سرخوش و جریان پول را در زندگی‌مان به گونه‌هایی فزاینده می‌کند.

انجامش بده (ویتامین‌هایی برای تقویت کسب و کارهای نوپا)

  • 170,000 تومان

انجامش بده! کمتر جلسه بگذار! بیشتر عمل کن! شور و اشتیاق هرگز بی‌نتیجه نمی‌ماند! مانترا (کلمات کوتاه ساده) شرکت‌هایی مانند توئیتر و اینستاگرام را به وجود آورده است. اکنون چکیده کارآفرینی در قالب این کتاب به نگارش درآمده است. بینشی تراز اول از پیشگامان انقلاب کارآفرینی به همراه خردی بی‌بدیل از استیو جابز، جف بزوس و مارک زاکربرگ. هر وقت در جست‌وجوی انگیزش هستید این کتاب را بردارید، و سپس ... انجامش دهید!

آینه‌ای در برابر خود (چگونه خود را ببینیم و تحلیل کنیم)

  • 16,000 تومان

بارها این سوال را از خود پرسیده‌ایم که «من کیستم؟! چرا این‌گونه فکر می‌کنم و تصمیم می‌گیرم؟ چرا تو به گونه‌ای دیگر فکر می‌کنی و تصمیم می‌گیری؟! چرا موضوع، اتفاق و خبری مرا خوشحال می‌کند و همان موضوع و خبر و اتفاق تو را غمگین می‌کند؟! چرا در مقابل اتفاقی ساده واکنشی تند نشان می‌دهم و بعد پشیمان می‌شوم؟! چرا گاهی کلام نسنجیده بر زبان می‌آورم و بعد خود را سرزنش می‌کنم؟!» هدف اصلی این کتاب این است که خواننده همزمان با شناختن حالت‌های نفسانی «والد»، «بالغ»، «کودک» و انواع ارتباطات انسانی، با مطالعه مثال‌هایی ساده و ملموس، کتاب حاضر را آینه‌ای در مقابل خود بیابد تا گوشه‌ای از درون بیکران خود را بشناسد.

گلاب

  • 12,000 تومان

گلاب

راه بی‌خیال شدن

  • 210,000 تومان

بی‌خیال گفتن و رها کردن چیزهایی که برای شما درد و رنج ایجاد می‌کنند و دنبال کردن رویاهایتان و توجه نکردن به اینکه دیگران درباره شما چه فکری می‌کنند، زندگی شما را تغییر خواهد داد. این کتاب اندیشه‌هایی کوتاه و معنوی ارائه می‌دهد که با استفاده از آنها شما می‌توانید دانش بی‌خیال شدن را به زندگی‌تان وارد کنید. همراه این اندیشه‌ها طرح‌هایی ارائه شده‌ است که همزمان با تماشای آنها، شما به فکر فرو خواهید رفت. با این دو کلمه «بی خیال» می‌فهمیم که مسائل را خیلی جدی گرفته‌ایم. رها کردن این جدیت، آزادی و تغییرات زیادی را در زندگی برایمان به ارمغان می‌آورد.

صفحه‌ی 1