نشر_شمشاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تغییرات کوچک اتفاقات بزرگ
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
خانه‌تکانی مغزی
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
اصل را نشانم بده (اصلی‌ترین توصیه رهبران برای ساختن رهبران جدید)
1 سال با نظم (365 ایده آگاه کننده برای کنترل نفس انعطاف‌پذیری ذهن و موفقیت)
دیوان حافظ به انضمام فال (چرم)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
کشف توانمندی‌ها
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان
دلایلی برای زنده ماندن
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
حواست نیست
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
لذت کار کردن (سر و سامان دادن به زندگی شغلی)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
مردی در شیب جاده
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
عادت‌های انعطاف‌پذیر
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان

تغییرات کوچک اتفاقات بزرگ

  • 99,000 تومان

این کتاب در مورد چگونگی تاثیرگذاری بر دیگران و ترغیب آن‌ها به روش‌های موثر و اخلاقی استء و اطلاعات قابل استفاده در مورد بیش از پنجاه مورد از تغییرات اندکء اما کلیدی را که می‌توانید بلافاصله به کار گیریدء ارائه می‌دهد. به علاوه توصیه‌های به روزشده و خاصی را در مورد شیوه‌ی به کارگیری این اصول و همچنین استراتژی‌های متعدد دیگری که توسط علم ترغیب عنوان شده استء ارائه می‌دهیم. تمرکز این کتاب بر موضوع تغییرات کوچک است که منجر به تاثیرات بزرگ می‌شود. اینکه چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم و آنها را متقاعد کنیم (با روش‌های کاملا اخلاقی) که احتمالا کوچک‌ترین تغییرات منجر به ایجاد بزرگ‌ترین تاثیرات می‌شوند. ما این نوع تغییرات را کوچک بزرگ می‌نامیم. بیایید سفر خود را به علم جدید ترغیب با نشان دادن اینکه چگونه تغییرات اندک در متن نامهء هزاران شهروند را به اقدام و پرداخت بدهی مالیات خود ترغیب می‌کند و صدها میلیون پوند درآمد اضافی به دفتر دولت مربوط واریز می‌شودء شروع کنیم. سپس پیامدهای تلاش متقاعدکننده‌ی خود را خواهیم دید.

خانه‌تکانی مغزی

  • 95,000 تومان

چرا با این‌که کلیدهای زیادی برای موفقیت وجود داردء اما آن‌ها هیچ دری را نمی‌گشایند؟ چرا قفسه‌های پری از پرفروش‌ترین کتاب‌های خودیاری وجود دارند؟ چرا بسیاری از مردم در عملی ساختن این ایده‌های بزرگ موفق نشده‌اند؟ یا چنان‌چه این ایده‌ها برای مدت‌زمانی بازدهی داشته باشندء چه عواملی باعث توقف آن‌ها می‌شود؟ در این کتاب متوجه خواهید شد که چگونه تکنیک ساده و متحول‌کننده‌ی‌ واگویه می‌تواند برنامه‌نویسی منفی را معکوس کرده و زندگی‌تان را سرشار از انرژی تازه و پرشور کند. با این کتاب خانه‌تکانی مغزی، موفقیت را به رویکرد دائمی زندگی خود تبدیل کنید! با خودتان سخن بگویید! کلمات مناسب را بیاموزید و به کار گیرید.

اصل را نشانم بده (اصلی‌ترین توصیه رهبران برای ساختن رهبران جدید)

  • 110,000 تومان

مارکوس باکینگهام در 1987 با مدرک کارشناسی ارشد در علوم اجتماعی و سیاسی از دانشگاه کمبریج فارغ‌التحصیل شد. باکینگهام در طول هفده سال همکاری‌اش با موسسه‌ی گالوپء در هدایت پژوهش‌هایی در مورد بهترین رهبرانء مدیران و محیط‌های کاری دنیا نقش داشته است. این پژوهش‌ها اساس دو کتاب پرفروش او بوده‌اند: کتاب یکم: همه‌ی قوانین را بشکن: بهترین مدیران دنیا چه کار متفاوتی انجام می‌دهند. و کتاب دوم: کشف توانمندی‌ها. پاکینگهامء نویسنده‌ی مقالاتی پرمغز در نیویورک تایمزء فورچون و فست کامپنیء مشاوری مستقل و نویسنده و سخنران است و یکی از پیشروترین مراجع در مورد بهره‌وری و عملیات رهبری و مدیریت دانسته می‌شود. او عضو کمیته‌ی مشاوره‌ی رهبری و مدیریت وزارت امور خارجه است و با همسر و دو فرزندش در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.

1 سال با نظم (365 ایده آگاه کننده برای کنترل نفس انعطاف‌پذیری ذهن و موفقیت)

  • 150,000 تومان

مارتین میدوز نام مستعار نویسنده‌ای است که زندگی‌اش را وقف رشد شخصیتی خود کرده است. او به طور مداوم با ایجاد سختی‌های متفاوت و برگزیدن چالش‌های بزرگ سعی می‌کند جنبه‌های مختلفی از شخصیت خود را نمایان کند. در طول سال‌ها تلاش او توانسته 40 ساعت بدون آب و غذا دوام بیاوردء دو زبان خارجی را خودش به تنهایی یاد بگیردء در طول 12 هفته بیش از 13 کیلوگرم وزن کم کندء چندین کسب و کار موفق راه بیندازدء حمام یخ بگیردء چندین ماه در یک جزیره‌ی دورافتاده زندگی کند و در طول یک ماه کتاب داستانی 400 صفحه‌ای بنویسد. اما هدف او شکنجه دادن خود نیست. مارتین علاقه‌ی شدیدی به عبور از مرزها و کشف نهایت وجود درونی خود دارد. یافته‌هایشء چه آن‌هایی که خودش به شخصه تجربه کرده و چه آنهایی که مطالب علمی هستندء کمک زیادی به بهبود کیفیت زندگی او کرده‌اند. اگر شما هم عللاقه دارید محدودیت‌ها را کنار بزنید و به بهترین حالت خود تبدیل شویدء‌ قطعا از این کتاب لذت خواهید برد.

دیوان حافظ به انضمام فال (چرم)

  • 65,000 تومان

شمس‌الدین محمد شیرازی متخلص به حافظ و ملقب به لسان‌الغیب یکی از پر رمز و رازترین شاعران ایران و جهان است. دیوان او تقریبا به تمامی زبان‌های بین‌المللی جهان ترجمه شده است. او حافظ قرآن بود و بنا به روایتی قرآن را به چهارده روایت از حفظ می‌خواند. دیوان حافظ یک دیوان عرفانی است که به زیباترین صورت ممکن توسط این شاعر بزرگ سروده شده است. از این دیوان می‌خوانیم: امشب ز غمت میان خون خواهم خفت وز بستر عافیت برون خواهم خفت باور نکنی خیال خود را بفرست تا درنگرد که بی تو چون خواهم خفت عشق رخ یار بر من زار مگیر بر خسته دلان خرده بسیار مگیر صوفی چو تو رسم رهروان می‌دانی بر مردم دهر نکته بسیار مگیر این کتاب با جلد چرم در قطع وزیری و کاغذ گلاسه چاپ شده است.

آموزش خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال کتاب اول (تعاریف پایه مبادلات رمزنگاری شده ابزار و راهنمایی‌های مفید برای خرید و فروش ارز دیجیتال)

  • 42,000 تومان

این کتاب به‌منظور ارائه‌ اطلاعاتی منتشر شده است که تا حد ممکن دقیق و قابل‌اعتماد هستند. با این وجود، خرید این کتاب به‌ معنی قبول این واقعیت است که ناشر و نویسنده‌ کتاب به‌هیچ‌وجه متخصصین موضوعات مورد بحث نیستند و توصیه‌ها و پیشنهادات ذکرشده در کتاب فقط ‌به‌منظور آگاهی خواننده مطرح شده‌اند. برای اقدام با توجه به اطلاعات کتاب، حتما با متخصصین حوزه‌ مربوطه مشورت کنید. به‌علاوه، اطلاعات ذکرشده در کتاب، فقط اهداف آموزشی دارند و می‌توانند در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار گیرند.

کشف توانمندی‌ها

  • 240,000 تومان

کشف توانمندی‌ها به شما کمک می‌کند تا کشف کنید که چطور با استفاده از قدرتمندترین استعدادهای ذاتی‌تان موفق شوید. این کتاب با ارائه‌ ابزارهای علمی، بینشی سودمند و مثال‌هایی ملموس، به خوانندگان نشان می‌دهد چرا توامندی‌ها این اندازه برای موفق شدن اهمیت دارند و به آن‌ها می‌آموزاند که چطور این توانمندی‌ها را با استفاده از استعدادهای ذاتی خود بسازند. اساس این کتاب بر برنامه‌ انقلابی گالوپ استوار است که با تحقیق بر جامعه آماری دو میلیون نفری از موفق‌ترین افراد در هر زمینه‌ای، به نقشه‌ای دست یافته که به شما نشان می‌دهد چطور استعدادها و توانمندی‌های منحصر به فرد خود را پرورش دهید.

دلایلی برای زنده ماندن

  • 160,000 تومان

من بودن را می‌خواهم. دوست دارم آن را بخوانم بنویسم احساس کنم. دلم می‌خواهد بودن را زندگی کنم. دلم می‌خواهد در این عمری که به یک چشم برهم زدن تمام می‌شود تا می‌توانم لحظه‌ها را به احساس کردن و لمس کردن بگذرانم. احساس کردن هر آن‌چه احساس شدنی‌ست. از افسردگی بیزارم از آن واهمه دارم یا در حقیقت وحشت زده‌ام. ما در عین حال این او بود که مرا اینچنین صیقل داد. دست کم برای من اگر افسردگی بهایی بود که برای احساس کردن زندگی باید می‌پرداختم ارزشش را داشت. همین که هستم خرسندم.

حواست نیست

  • 49,000 تومان

در حقیقت منزلت گوش سپردن بس فراتر از سخن گفتن است. همین دل ندادن به سخن هاست که آتش جنگ‌ها را افروخته، دارایی‌ها را به باد داده و دوستی‌ها را تباه کرده است. کالوین کولیج در گفته مشهور خود ابراز داشته: «اگر اجبار و الزام نباشد، هیچ کس به خود نیز گوش فرا نمی‌دهد.» اپیکتیتوس نیز به زیبایی گفته: «طبیعت به آدمی دو گوش و یک زبان عطا کرده است؛ باشد که دو برابر سخن گفتن، به دیگران گوش فرا دهد.» کتاب حاضر ستایشی ست از موهبت گوش سپردن و نیز سوگواری ست بر فرهنگ رایج کنونی که گویی کمر به محو این عطیه‌ی نیکو بسته است…

لذت کار کردن (سر و سامان دادن به زندگی شغلی)

  • 50,000 تومان

ماری کندو یک متخصص مرتب‌سازی، نویسنده پرفروش، ستاره تلویزیونی، کاندیدای امی و بنیان‌گذار کن‌ماری کدیا است، که به مردم کمک می‌کند خانه‌های نامرتب خود را به فضاهای آرامش‌بخشی تبدیل کنند. او به عنوان یکی از 100 فرد بانفوذ مجله تابم انتخاب شده است.

مردی در شیب جاده

  • 28,000 تومان

از همین قلم منتشر شده است: جاده‌ی زندگی دست سرنوشت نیمه‌ی گمشده الفبای رویش آیا می‌دانید راز تندرستی و طول عمر چیست؟ فانوس سبز به دنبال آرزوها خانه‌ی پدری (مجموعه داستان)

عادت‌های انعطاف‌پذیر

  • 55,000 تومان

انعطاف‌پذیری به معنای «تاب‌آوری» است: توانایی تحمل فشار. هدف‌گذاری‌های معمول به خوبی کار می‌کنند تا اینکه فشار زندگی مدرن پوسته خشک و غیر قابل انعطافشان را در هم می‌شکند. عادت‌های انعطاف‌پذیر سیال‌اند: می‌توانند شکل و شدتشان را تغییر دهند تا مناسب هر روز خاص شوند. آن‌ها در روزهای پرمشغله، خسته و بد هم دوام می آورند؛ و البته در روزهای بهتر، شکوفا می‌شوند. عادت‌های انعطاف‌پذیر نسبت به خرده‌عادت‌ها گام بزرگ‌تری برای ساختن عادت است، نه لزوما به این خاطر که انقلابی‌تر است (با اینکه ممکن است باشد)، بلکه چون کامل است.

1  2  3  4  5  صفحه‌ی 1