نشر_سپهرخرد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زندگی پس از مرگ
  • 23,000 تومان
  • با تخفیف: 23,000 تومان
ماجرای اقامت پنهانی میگل لیتین در شیلی
  • 33,000 تومان
  • با تخفیف: 33,000 تومان
مسیر پیروزی
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
واژه‌نامه نوین بازاریابی (انگلیسی فارسی)
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
واژه‌نامه کارآفرینی (انگلیسی فارسی)
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
تکامل چیست
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان

زندگی پس از مرگ

  • 23,000 تومان

. چهار مقاله الهام بخش دکتر الیزابت کابلر راس به عنوان بانویی پیشرو در جنبش آسایشگاهی یکی از اولین محققینی بود که با ارائه دادن تصور کلی از پنج مرحله مرگ بی‌پرده در مورد ارتباط ما با مرگ بحث کرد. کار او زندگی افراد بیشماری را هنگام رو‌به‌رو شدن با دوره‌های حزن‌آلود تحت‌تاثیر قرار داد. این مجموعه برجسته از جهار مقاله - بر‌اساس مطالعات ایشان از بیش از بیست‌هزار فرد که تجربه نزدیک به مرگ داشته‌اند - یافته‌های دقیق، بکر و نیز مباحثه‌آمیز او بر مرگ، احتضار و زندگی پس از مرگ را روشن می‌سازد. زندگی پس از مرگ اکنون با پیش‌گفتاری جدید از کارولین مایس که چشم‌اندازی ویژه از دکتر کابلر راس را ارائه می‌دهد، نوشته‌ای است که ما را به چالش می‌کشد و ترغیب می‌کند تا به پایان زندگی دست‌یابیم؛ آن ‌هم نه با ترس و آشفتگی بلکه با بصیرت و عشق شفقت‌آمیز. . «الیزابت کابلر راس بحث درباره یک افسانه فرهنگی را پیش می‌کشد و آن را درست به دو نیمه می‌شکافد، او خود مرگ را مرگ را مورد بحث قرار می‌دهد. در نظر من او یکی از پیشگامان عصرمان است.» کارولین مایس، از پیشگفتار الیزابت کابلر راس (2004-1926) نویسنده‌ای با بیش از بیست عنوان کتاب پر‌فروش است که شامل پیشگامانه‌ای درباره مرگ و احتضار است. او شاخص‌ترین متخصص جهان در موضوع مرگ و احتضار بود و با هزاران بیمار کاملا لاعلاج کار کرد.

ماجرای اقامت پنهانی میگل لیتین در شیلی

  • 33,000 تومان

ماجرای اقامت پنهانی میگل لیتین در شیلی به لحاظ روش تحقیق و خصلت مواد و مصالحی که در آن است، نوعی «رپرتاژ» به شمار می‌رود، اما در بازسازی پرهیجان ماجرایی که هدف نهایی‌اش، بی‌گمان بسی بیش از قصد اولیه‌اش - ساختن فیلمی برای دست انداختن و مسخره کردن قدرت نظامی شیلی که به خوبی انجام گرفته - صمیمانه و شورانگیز بوده چیزی بیش از این‌ها وجود دارد، خوب لیتین همین را گفته است: «این قهرمانانه‌ترین کار زندگی من نیست، شایسته‌ترین آن است.» آری، و من نیز گمان می‌کنم که بزرگی این کار در همین است.

مسیر پیروزی

  • 25,000 تومان

مسیر پیروزی با نگارشی متواضعانه از موضع کمال، به شکلی که در میان مردان کسب و کار تقریبا بی همتاست، به خوانندگان امروز نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند از راه‌های مختلف، توان و تمرکز لازم را برای اجرای موفقیت‌آمیز و درست هر کار از طریق تمام و کمال انجام دادن آن به دست آورند. فصل‌بندی خلاصه و خوب تنظیم شده این کتاب، فلسفه مدیریت غیر متعارفی را پیشنهاد می‌کند که می‌توانید آن را هم به صورت جهان شمول و هم به عنوان راهنمایی برای موقعیت‌های روزمره به کار ببندید.

واژه‌نامه نوین بازاریابی (انگلیسی فارسی)

  • 20,000 تومان

دنیای بازار (کالا و خدمات) دنیای غریبی است زیرا آن‌گونه که از دور به چشم می‌آید، بازاریابی راهکار آسانی با وجود رقابت‌ و کسب و کارهای نوین نیست. برای موفقیت در این امر می‌باید مدیران بازاریابی ـ به ویژه در امر ورود به بازارهای جهانی ـ با رویکردهای دانشی و مهارتی از بهینه‌کاوی‌ها، گام‌های استوارتر و عقلایی بردارند.

واژه‌نامه کارآفرینی (انگلیسی فارسی)

  • 15,000 تومان

کارآفرینی فرآیند یا مفهومی است که در طی آن، فرد کارآفرینی با ایده‌های نو، خلاق و شناسایی فرصت‌های جدید، با بسیج منابع، با ایجاد کسب و کار و شرکت‌های نو، سازمان‌های جدید و نوآور رشدیابنده مبادرت می‌ورزد. این امر توام با پذیرش خطرات است؛ ولی اغلب منجر به معرفی محصول یا ارائه خدمات به جامعه می‌شود. انگیزه‌های مختلفی در کارآفرین شدن موثر است که از جمله آن‌ها: نیاز به موفقیت، نیاز به کسب درآمد و ثروت، نیاز به داشتن شهرت، و مهم‌تر از همه نیازمندی به احساس مفید بودن و استقلال‌طلبی را می‌توان نام برد.

تکامل چیست

  • 155,000 تومان

کتابی که پیش رو دارید برای سه گروه از خوانندگان نوشته شده است. نخست، خطاب به همه کسانی است که می‌خواهند درباره تکامل آگاهی بیشتری به دست آورند. این دسته از خوانندگان می‌دانند این فرایند از چه اهمیتی برخوردار است، اما به طور دقیق نمی‌دانند که این فراشد چگونه کار می‌کند و چگونه می‌توان به حملات معینی علیه تفسیرهای داروینیستی پاسخ داد. دومین گروه می‌پذیرند که تکامل وجود دارد، اما تردید دارند که ایده‌های داروینیستی درست باشند. من کوشیده‌ام همه سوالاتی را که احتمالا برای چنین خوانندگانی ممکن است مطرح شوند، پاسخ دهم. و سرانجام گروه سوم؛ ایده‌های من خطاب به کسانی است که می‌خواهند راجع به وضعیت کنونی نگره تکامل آگاهی کسب کنند، و حتی مایلند تا بهتر بتوانند استدلال‌های داروینیستی را رد کنند. من قصد ندارم تا چنین خوانندگانی را از اعتقادات‌شان منحرف سازم، اما مایلم اسناد و مدارک متقن و مستندی را توضیح دهم که به خاطر آن‌‌ها زیست‌شناسی تکاملی ناگزیر نباشد تا دیدگاه‌های ضد تحولی را به رسمیت بشناسد.

صفحه‌ی 1