نشر پيله


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
وانوسازی
  • 184,000 تومان
  • با تخفیف: 184,000 تومان
100 ایده برای معلمان دبیرستان (درس پرسیدن و چالش)
  • 136,000 تومان
  • با تخفیف: 136,000 تومان
100 ایده برای معلمان دبستان (پرسشگری در کلاس) نگاهی فلسفی به مسئله پرسشگری در کلاس
100 ایده برای معلمان دبستان (مدیریت رفتاری)
  • 149,000 تومان
  • با تخفیف: 149,000 تومان
100 ایده برای معلمان دبستان (ذهن‌آگاهی در کلاس)
  • 152,000 تومان
  • با تخفیف: 152,000 تومان
100 ایده برای معلمان دبیرستان (روش مدیریت کلاس)
  • 124,000 تومان
  • با تخفیف: 124,000 تومان
روایت داستان برای فتوژورنالیست‌ها (تکنیک‌های عکاسی مستند و گزارشی)
پیروزی در نبرد فروش (درس‌های برای هر‌گونه معامله از بزرگترین پیروزی‌های نظامی جهان)
درآمدی بر هانا آرنت فیلسوف آزادی
  • 72,900 تومان
  • با تخفیف: 72,900 تومان
ویتگنشتاین و پیامد‌ها (نا‌شناخته مانده‌ترین فیلسوف قرن 20)
اسطوره سوفیا (تجلی زنانه حکمت الهی)
  • 53,200 تومان
  • با تخفیف: 53,200 تومان

وانوسازی

  • 184,000 تومان

وانوسازی به دنبال ارائه پاسخ یا راه‌حل قطعی برای مشکلات موجود نیست. وانوسازی به دنبال نشان دادن این موضوع است که چگونه نحوه تصور و صحبت کردن ما درباره یک مشکل اکنون به یک مشکل و مانع بالقوه برای توسعه راه‌حل تبدیل شده است. وانوسازی ابزار مفهومی قدرت‌مندی برای اندیشه و عمل متفاوت در جهان در اختیار دانشجویان، پژوهشگران، مربیان، کنش‌ورزان و افراد کنجکاو قرار می‌دهد. از آنجا که وانوسازی نوعی استراتژی عام برای به چالش کشیدن ساختارهای مفهومی موجود و «اندیشیدن خارج از چارچوب» موجود صورت‌بندی‌های منطقی است، افراد را به نوعی قدرت برتر برای مداخله و بازاندیشی همه جنبه‌های زندگی معاصر مجهز می‌کند.

100 ایده برای معلمان دبیرستان (درس پرسیدن و چالش)

  • 136,000 تومان

علت اصلی نوشتن این کتاب یادآوری هرم بلوم 1956 بود. این مفهوم قدیمی است،اما وقتی که می‌خواهید بدانید که چگونه باید از دانش‌آموزان درس بپرسید، از آن کمک می‌گیرید. هرم، 6 مرحله از شناخت را مطرح می‌کند: یادآوری، فهمیدن، کاربرد، تحلیل، نقد و ابداع. این هرم در سال‌های اخیر به‌روزرسانی شده است. استفاده از ابزار‌های دیجیتال نیز برای درس پرسیدن از دانش‌آموزان توصیه می‌گردد.

100 ایده برای معلمان دبستان (پرسشگری در کلاس) نگاهی فلسفی به مسئله پرسشگری در کلاس

  • 158,000 تومان

یکی از وظایف مهم معلمان گسترش افق دید دانش‌آموزان است و این امکان زمانی محقق می‌گردد که چیزی خلاف آنچه که آنها مسلم فرض کرده‌اند،‌ بیان شود و در نتیجه عنصر حیرت (که سقراط آن را نقطه‌ی آغاز فلسفه می‌داند) در آنها زاده شود؛ در واقع ذهن آنها و ایده‌های مسلم گرفته شده باید به چالش کشیده شوند و اینجا، جایی که زایش رخ می‌دهد. نویسنده‌ی کتاب دانش‌آموخته‌ی فلسفه است و همین نکته، سبب می‌گردد تا کتاب با دقت فلسفی به نگارش درآمده باشد.

100 ایده برای معلمان دبستان (مدیریت رفتاری)

  • 149,000 تومان

در هر کلاسی، دانش‌آموز یا دانش‌آموزان مختل‌کننده‌ی نظم وجود دارند، و قطعا حذف آنها از کلاس ممکن نیست. معلم باهوش کسی است که به جای مقابله با این دانش‌آموزان راه‌حلی بیابد که بتواند آنها را نیز با کلاس همراه کند. تشر ‌زدن و تهدید به تبیه دم‌دست‌ترین و راحت‌ترین روش برای مقابله با این دانش‌آموزان است. حال آن‌که نادیده‌گرفتن و تهدید مداوم آنها، در آینده عواقب و نتایجی بر روان این کودکان دارد.

100 ایده برای معلمان دبستان (ذهن‌آگاهی در کلاس)

  • 152,000 تومان

ذهن‌آگاهی به معنای حضور در لحظه‌ی اکنون است. کسب این مهارت، در وصول به خودآگاهی ما را یاری می‌کند. ذهن‌آگاهی، به توجه و تمرکز کامل بر آنچه که در درون‌ ما و بیرون در لحظه‌ی حال، رخ می‌دهد می‌گویند. درک احساسات‌مان، فهم از بدن‌مان، هوشیاری نسبت به محیط ودیگران، ما را به سمت زندگی بهتر و موثرتر پیش خواهد راند. آموزش این مهارت به کودکان در مقایسه با بزرگسالان بسیار آسان‌تر است.

100 ایده برای معلمان دبیرستان (روش مدیریت کلاس)

  • 124,000 تومان

من هر چیزی که فکرش را بکنید امتحان کردم تا اینکه پذیرفتم معلم شدن، آرزویی که سال‌ها در سر می‌پروراندم، توهمی بیش نبود. ولی از خودم پرسیدم: چرا بعضی از معلم‌ها می‌توانند مدیریت کنند ولی برخی فقط دعوا می‌کنند؟ متوجه شدم که، معلمانی که در مدیریت توانمند هستند برخی مهارت‌ها را هر‌ روز در کلاس تمرین می‌کنند. من کار این معلم‌ها را مشاهده و یادداشت‌برداری کردم تا شاید برای من نیز مفید باشد.

روایت داستان برای فتوژورنالیست‌ها (تکنیک‌های عکاسی مستند و گزارشی)

  • 105,000 تومان

کتاب پیش رو به ساده‌ترین زبان توسط عکاس و فتوژورنالیست‌ تحسین‌شده جهانی «انزو دال ورمه» نگاشته شده است. از ویژگی‌های این کتاب در قیاس با کتب مشابه‌ای که در حوزه عکاسی مستند، گزارشی و مطبوعاتی تالیف و ترجمه شده این است که نویسنده‌ این کتاب به صورت عملی و حرفه‌ای به این حرفه و در سطح بین‌المللی مشغول بوده و برخلاف بسیاری از نویسندگان که تنها دارای دانشی در حوزه نظری هستند و مقالاتشان ممکن است تنها بر دانش نظری خواننده بیفزاید، با تکیه بر تجربه عملی خود به موارد و نکاتی می‌پردازد که شاید در کتب مربوطه مشابه کمتر شاهد آن باشیم.

شبکه‌های اجتماعی و سیاست قدرت (چگونه شبکه‌های اجتماعی در حال تغییر‌دادن دموکراسی‌ها هستند)

  • 89,600 تومان

اگرچه مقامات سیاسی با احزاب خود، ایدئولوژی‌ها و مصلحت‌های ناشی از آن بیعت بسته‌اند اما مهم این است که وقتی به قدرت می‌رسند، نماینده منافع عمومی باشند. برای اینکه آنها وظایف عمومی خود را انجام دهند، ملزم به بردباری و رعایت موازین انصاف در زندگی سیاسی‌اند. اخیرا در کتابی در مورد دموکراسی آمریکا به نام چگونه دموکراسی‌ها می‌میرند، نوشته استیون لویتسکی و دانیل زیبلات آمده است که حتی اگر مشروط‌ترین قوانین اساسی هم حاکم شود، تا وقتی توسط هنجارهای نانوشته پشتیبانی نشوند نمی‌توان مانع لغزیدن به خودکامگی شد. آنها این هنجارها را ذیل عناوینی چون تحمل متقابل پذیرش مشروعیت اپوزیسیون سیاسی و بردباری، یعنی امتناع از اعمال قدرت تا حد کاملا قانونی برای از کار انداختن یا از بین بردن مخالف توضیح می دهند. این هنجارها لزوما در قانون نوشته نشده‌اند اما اغلب به‌عنوان عرف سیاسی وجود دارند. نمی‌توانند به همان ترتیب که آشکارا قانون اساسی را نقض می‌کنند نقش نهادهای عمومی را هم نادیده بگیرند و به همان میزان از انتقادها فرار کنند. در واقع سرپیچی از قانون‌های نانوشته که پشتوانه هنجاری دارند کاری بسیار سخت‌تر از سرپیچی از قانون نوشته شده است. با این حال قوانین توسط مجریان سیاسی مورد استفاده قرار می‌گیرند تا سیستم را به نفع خود دستکاری کنند که این نشان‌دهنده فروپاشی سیستم‌های حاکمیتی‌ای است که ظاهرا عامل بقای دموکراسی‌اند. با نادیده گرفتن عرف و هنجارها، به آسانی می‌توان دموکراسی را تضعیف کرد، همانطور که دموکراسی با نقض قوانین می‌تواند به راحتی از بین برود.

پیروزی در نبرد فروش (درس‌های برای هر‌گونه معامله از بزرگترین پیروزی‌های نظامی جهان)

  • 138,400 تومان

کتابی که پیش روی خواننده گرامی است، داستان نبردهای مختلف در طول تاریخ را بیان کرده و از آنها درس های مربوط به تجارت و فروش را استخراج کرده است. این کتاب شامل 29 فصل است که نویسنده در هر فصل به طور مختصر نبردی حائز اهمیت را توصیف کرده و سپس درس فروش را نسبت به اتفاقات آن نبرد آموزش می دهد. نویسنده این کتاب، جان گلدن، رئیس و مدیرعامل هوثویت است. وی سوابق چشمگیری در زمینه آموزش استراتژی های فروش دارد. کتاب حاضر یکی از کتاب های پر فروش بر اساس روش فروش SPIN است. نگارش این کتاب عالی است و خواننده را درگیر می کند. هر فصل به گونه ای ارائه شده که می توانید یک مهارت فروش جدید را بیاموزید. با به کارگیری این مهارت ها می توانید به یک فروشنده خوب تبدیل شده و درآمد بیشتری کسب کنید. جان گلدن در این اثر خارق العاده خود بین تاریخ نظامی و استراتژی فروش ارتباط ایجاد می کند. این کتابی است که هر فردی در زمینه فروش فعالیت دارد باید آن را بخواند. کتاب پیروزی در نبرد فروش به بررسی چرخه خرید امروزی می پردازد، اینکه چرا فرصت های فروش رقابتی از بین می روند، و از همه مهم تر اینکه، فروشندگان در این خصوص چه کاری می توانند انجام دهند. این نویسنده از نبردهای مسلحانه برای بررسی این تغییرات و ارتباط متقابل آنها با استراتژی های نظامی استفاده می کند. ایده استفاده از روایات مربوط به پیروزی های تاریخ نظامی، این کتاب را به چنین موفقیتی رسانده است. این یک کتاب عالی برای متخصصان فروش و تجارت است.

درآمدی بر هانا آرنت فیلسوف آزادی

  • 72,900 تومان

با گذشت بیش از چهار دهه از مرگ هانا آرنت، وی همچنان یکی از برجسته‌ترین چهره‌های اندیشه سیاسی در قرن بیستم به شمار می‌رود. وی که در طول زندگی خود توانسته بود به عنوان یک نظریه‌پرداز سیاسی و روزنامه‌نگار شهرتی قابل ملاحظه به‌دست آورده و به‌واسطه سخنرانی‌ها و نوشته‌هایش توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود، در دهه‌های گذشته به شخصیتی حائز اهمیت و به یکی از بزرگ‌ترین اندیشمندان سیاسی بدل گشته است. اندیشمندان و روشنفکران زیادی به آثار و ویژگی‌های زندگی و شخصیت هانا آرنت پرداخته‌اند، به نحوی که امروزه وی به عنوان یکی از خلاق‌ترین و آموزنده‌ترین چهره‌ها در فرهنگ مغرب زمین شناخته می‌شود. شاید برای خود هانا آرنت نیز چنین توجهی به اندیشه‌اش قابل تصور نبوده است، اندیشه‌ای که در میان تمامی مکاتب و جریان‌های فکری قرن بیستم، اندیشه‌ای مستقل بود. آثار وی نیز در بین آثار تمامی اندیشمندان سیاسی قرن بیستم از جایگاه بسیار مستحکمی برخوردار است، واقعیتی که می‌بایست علت آن را در به‌روز بودن اندیشه هانا آرنت جستجو کرد. در حقیقت با وجود وابستگی زمانی آثار وی به مسائل سیاسی قرن گذشته، اما می‌توان تأثیرات آنها را تا قرن بیست و یکم دنبال نمود. به این ترتیب می‌توان ادعا نمود که اندیشه هانا آرنت از تأثیری جهانی و بسیار ژرف برخوردار گشته است. فروپاشی امپراتوری شوروی، پایان جنگ سرد و جنگ ایدئولوژی‌ها پرسش‌های سیاسی جدیدی را مطرح نمودند و سبب شدند تا هانا آرنت به عنوان «نظریه‌پرداز دوران پساتوتالیتر» بار دیگر در کانون توجهات قرار گیرد. دركِ سیاست به‌عنوان آزادی، ایده‌آلی بود که هانا آرنت در طول زندگی خود برای آن تلاش کرد، ایده‌آلی که به نقطه اوج آثارش بدل گشت و بر تأثیرگذاری وی افزود.

ویتگنشتاین و پیامد‌ها (نا‌شناخته مانده‌ترین فیلسوف قرن 20)

  • 63,400 تومان

رویارویی با ویتگنشتاین، این ناشناخته مانده‌ترین فیلسوف قرن بیستم، می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. هرچند ساختار فلسفی اندیشه‌های وی دشوار، آثارش به ‌سختی قابل درک و زندگی وی بسیار عجیب به‌نظر می‌رسند. ویتگنشتاین شخصیتی است که برخی وی را بزرگترین فیلسوف بعد از کانت دانسته و وی را به‌ دلیل ارائه تصویری فلسفی از جهان، گالیله جدید نامیده‌اند و برخی دیگر به وی به‌ عنوان «نابود کننده فلسفه» به دیده تحقیر نگریسته‌اند. ویتگنشتاین اندیشمندی بود که افکارش به همان سختی قابل درک هستند که روش زندگی او قابل توضیح است. با وجود اینکه طبقه‌بندی شخصیت ویتگنشتاین از هر نظر آسان نیست، اما بی‌تردید وی انقلابی در فلسفه ایجاد کرده و هر کسی که تلاش نموده معمای این فیلسوف نابغه را حل کند، تنها این معما را پیچیده تر کرده است. فیلسوفی که پیامدهای اندیشه اش بسیار عظیم و غیر‌منتظره بوده‌اند، به نحوی که ادعا می‌شود: «هیچ فیلسوفی به اندازه وی فلسفه آنگلو- آمریکایی قرن بیستم را تحت تاثیر خود قرار نداده است»، فیلسوفی که برتراند راسل وی را به عنوان نمونه کامل یک نبوغ و مشهورترین فیلسوف معاصر آلمانی زبان در کشو‌ر‌های آنگلوساکسون قلمداد کرده است.

اسطوره سوفیا (تجلی زنانه حکمت الهی)

  • 53,200 تومان

در کتاب پیش­رو، ابتدا کوشش شده است که در فصل اول مختصری از پیشینه، روش و مباحث الهیات فمینیستی بیان شود و اهمیت پژوهش درباره­ این اسطوره در زمینه­ الهیات فمینیستی نمایان گردد. در فصل دوم، پس از بررسی پیشینه­ باور به حکمت زنانه الهی در سنت یهودی و تاثیرگذاری تفکر گنوسی بر این باور، اسطوره ­ سوفیا در مکاتب گنوسی مسیحی مورد واکاوی قرار می­‌گیرد. فصل سوم، به مباحثی که پیرامون این اسطوره قابل طرح هستند پرداخته می­‌شود که این مباحث عبارتند از؛ جایگاه سوفیا در الهیات فمینیستی، سوفیا و مریم مجدلیه، سوفیا در اندیشه­ یونگ در مقام یک کهن­ الگو. در فصل پایانی نمونه­ های مشابه شخصیت الهی سوفیا در برخی ادیان دیگر به صورت تطبیقی مورد بررسی قرار گرفته ‌اند.

1  2  3  صفحه‌ی 1