نشر ترنگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کتاب کوچک لوکا (راز شادترین مردم جهان)
  • 198,000 تومان
  • با تخفیف: 198,000 تومان
هوگه
  • 198,000 تومان
  • با تخفیف: 198,000 تومان
بودجه‌بندی 1 هفته‌ای (روشی برای مدیریت پول و هزینه‌ها به مدت 1 هفته و شاید هم کمتر)
صمیمیت تجربه
  • 162,000 تومان
  • با تخفیف: 162,000 تومان
اعتبار (چگونه رهبران اعتبار به‌دست می‌آورند و آن را از دست می‌دهند)
چرخه آیورودا (راهکاری برای شفای درون)
  • 270,000 تومان
  • با تخفیف: 270,000 تومان
به سوی بیداری (بر اساس آموزه‌های گورجیف)
  • 162,000 تومان
  • با تخفیف: 162,000 تومان
مرگ موهبتی الهی
  • 270,000 تومان
  • با تخفیف: 270,000 تومان
لذت مراقبه واقعی (نوایی برای ذهن‌های خسته قلب‌های آزاد )
تاریکی پیش از سپیده‌دم (یافتن نور خوددوستی در بدترین دوران زندگی‌تان)

کتاب کوچک لوکا (راز شادترین مردم جهان)

  • 198,000 تومان

مایک وایکینگ متولد: 1978، دانمارک یکی از تاثیرگذارترین محققان خوشبختی امروز است. او نویسنده چندین کتاب از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز است: کتاب کوچک هوگا و کتاب کوچک لیکا. او با فروش بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان، به بیش از 35 زبان، از مخاطبان گسترده‌ای برخوردار است. مایک بنیانگذار و مدیرعامل موسسه تحقیقات شادی و سخنران بسیار محترمی در این زمینه است. وی به دلیل توانایی انتقال ایده‌ها و نظریه‌های پیچیده به مخاطبان گسترده شهرت دارد و در بیش از 40 کشور جهان سخنرانی کرده است. هدف این کتاب همین است: اینکه شما را به شکار گنج ببرد تا به‌دنبال شادی بروید و خوبی‌های موجود جهان را بیابید، سپس آنها را برای‌مان پررنگ می‌کند تا همگی بتوانیم نشرشان دهیم. کتاب‌ها، نشردهنده اعجاب‌انگیز ایده‌ها هستند.

هوگه

  • 198,000 تومان

اسکاندیناوی‌ها می‌دانند که آسایش واقعی از مرزبندی یا اجازه دادن منفعلانه به زندگی ناشی نمی‌شود، بلکه از عمیق شدن، لذت بردن از تجربیات زندگی و ایجاد نوعی تعادل کاربردی (توجه کنید من می‌گویم «کاربردی» و نه «عالی») بین بخش‌های مختلف زندگی ما حاصل می‌شود. بی‌فکر زندگی کردن یا در طرف مقابل، زیاده‌روی در برخی تجربیات، نقطه مقابل آرامش است. اعصاب ما را ضعیف می‌کند و باعث می‌شود کمتر حضور داشته باشیم، تمرکز کمتری داشته باشیم و کمتر متوجه شویم که زندگی‌مان به‌هم‌ریخته است. همه اینها می‌توانند کیفیت زندگی ما را کاهش دهند.

بودجه‌بندی 1 هفته‌ای (روشی برای مدیریت پول و هزینه‌ها به مدت 1 هفته و شاید هم کمتر)

  • 172,000 تومان

این همان نقطه‌ای است که فهمیدم ماجرا از چه قرار است. از شما می‌خواهم که این کتاب را به عنوان پیش‌نیاز برای کتاب‌های مالی دیگر در نظر بگیرید. این کتاب تنها در یک هفته مدیریت روزبه‌روز وضعیت‌ مالی را به صورت گام به گام به شما آموزش می‌دهد. توانایی صحیح مدیریت مالی اولین گام این سفر طولانی برای تحقق رویاهای مالی شما است. علت نوشتن این کتاب این است که خودم نیاز داشتم در ابتدای سفر مالی‌ام چنین کتابی را بخوانم. آن را به وضوح به یاد می‌آورم. رویاها یکی پس از دیگری مانند موسیقی من را هدایت می‌کنند.

صمیمیت تجربه

  • 162,000 تومان

حقیقت تجربه ما به تعداد پرسش‌هایی که وجود دارد تقیسیم می‌شود که هیچ‌یک از آنها کاملا حقیقت ندارد؛ اما هر کدام با عشق و درک با پیش‌فرض‌هایی که در پرسش‌ها نهفته و بیان شده، تنظیم شده‌اند. بنابراین مکالمات ما مانند رقصی صمیمانه، پر عطوفت و عاشقانه است که ذهن را در تمام باورهای انتزاعی، درهم‌پیچیده و اشتباهش دنبال می‌کند. تا زمانی که می‌خواهد برقصد با آن می‌رقصیم، هرگز سعی نمی‌کنیم مفهومی را با مفهوم دیگر جایگزین کنیم که به‌نظر می‌رسد کاملا درست باشد؛ اما همیشه از مفاهیمی برای حل کردن پوسته سخت تفکر انتزاعی استفاده می‌کنیم که تجربه ما در آن محبوس شده است؛ در نتیجه واقعیت خام تجربه، گویی برهنه و به‌خودی‌خود می‌درخشد.

رهبران سمی (چرا افراد خودشیفته و ضداجتماعی را انتخاب می‌کنیم و چگونه با این انتخاب مقابله کنیم)

  • 260,000 تومان

سیاستمداران خودشیفته و ضداجتماعی پرتعارض، بزرگ‌ترین تهدید برای بشر و دموکراسی هستند. آنها فراتر از سیاست، به دلیل اختلالات شخصیتی، مسبب اکثر مصائب جهان در طول تاریخ بوده‌اند. متاسفانه شرایط امروز نیز مانند گذشته است و این رهبران و سیاستمداران هنوز و همچنان وجود دارند. این کتاب مهم که نویسنده بارها می‌گوید درباره سیاست نیست و درباره شخصیت آدم‌هاست، ما را به سوی شناخت رهبران مستبد در طول تاریخ می‌برد که علیرغم نالایق بودن توانسته‌اند مردم را فریب دهند و به موقعیت‌های بالایی برسند و اثرات ویرانگری بر جای بگذارند؛ افرادی همانند هیتلر، استالین، مائو تسه‌تونگ، مک‌کارتی، نیکسون، ترامپ و ... . نکته مهم این کتاب آنجاست که به خوانندگان کمک می‌کند تا اگر با این جنس از رهبران در خانه، محل کار و جامعه دست‌وپنجه نرم می‌کنند، بتوانند از پس آنها برآیند و راهکاری برای نجات بیابند. این کتاب که خواندنش برای هر شهروندی ضروری است، ابتدا شما را نگران می‌کند، بعد به شما آگاهی می‌دهد و در نهایت به سوی عمل سوق می‌دهد؛ عملی معقول و موثر.

اعتبار (چگونه رهبران اعتبار به‌دست می‌آورند و آن را از دست می‌دهند)

  • 222,000 تومان

جیمز کوزس و بری پاسنر نویسندگان مشترک کتاب چالش رهبری هستند که یکی از کتاب‌های پرفروش بوده که تاکنون جوایزی را برده است. از زمان اولین ویرایش آن در سال 1990، بالغ بر دو میلیون نسخه در سرتاسر جهان به فروش رسیده است. این کتاب، جوایز فوق‌العاده‌ای را برده است؛ از جمله جایزه منتخب منتقدان از مجموعه ویراستاران کتاب ملی و جایزه کتاب سال جیمز ای. همیلتون ادمینیستیتور. همچنین این کتاب به‌عنوان یکی از ده کتاب برتر در زمینه رهبری در بین 100 کتاب تجاری برتر تمام دوران انتخاب شده است. کتاب «حقیقت در باب رهبری» آنها هم در سال 2010، از طرف ساندویو اگزکیوتیو بوکز به‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌های سال انتخاب شد.

مقدمه‌ای بر استارت‌آپ‌های موفق (چگونه کارآفرینان امروزی از نوآوری مداوم برای ایجاد کسب و کار موفق استفاده می‌کنند)

  • 269,000 تومان

امروزه مجموعه‌ای از فنون اثبات شده برای مدیریت شرکت‌های بزرگ مورد توجه قرار می‌گیرد. ما بهترین روش‌ها را برای ساخت محصولات می‌شناسیم اما وقتی نوبت به استارت‌آپ‌ها می‌رسد هنوز هم حدس و گمان حرف اول را می‌زند. هنوز هم در پی تجربه نظریات مختلف هستیم. تلاش می‌کنیم روش افراد موفق را الگو قرار دهیم تا شاید معجزه‌ای اتفاق بیفتد و آن‌قدر همه چیز را تجزیه و تحلیل می‌کنیم که واقعا کسالت‌آور می‌شوند و همه اینها زاییده سیستم مدیریت موفق در عصر جدید است. در این کتاب تلاش می‌کنیم برای کارآفرینی و نوآوری اصول و مبنایی دقیق ارائه کنیم.

چرخه آیورودا (راهکاری برای شفای درون)

  • 270,000 تومان

میشل فوندی هشت محور را در چرخ سلامتی شناسایی و توضیح می‌دهد. او این هشت مرحله حیاتی زندگی را دارما یا غایت نهایت حیات می‌نامد؛ سلامت جسمانی، سلامت عاطفی، سلامت روابط و شفای گذشته، سلامت معنوی، سلامت محیط، سلامت شغلی و سلامت مالی و شما مرکز این چرخ هشت محورید. فوندین شما را با تمام آنچه نیاز دارید مجهز می‌کند تا با استفاده از اصول آیورودا مسئولیت سلامتی خود را بپذیرید. میشل پرسش‌نامه‌ای جهت ارزیابی دوشا به شما ارائه می‌کند که کمک‌کننده است تا طیف ذهن - جسم خود را تعیین کنید (پروکراتی)، سوالاتی می‌پرسد تا به شما کمک کند دارمای خود را کشف کنید، ایده‌های خلاقانه‌ای برای تحقق دارما ارائه می‌دهد، نکاتی را در خصوص برنامه‌ریزی غذایی آیورودای شخصی، برنامه شفای عاطفی و بسیاری از برنامه‌ها و چک‌لیست‌های ضروری دیگر. با استفاده از این منابع، از ابتدا تا انتها روی این کتاب کار کنید و به آنچه که در پی آنید دست می‌یابید، به‌طوری که خودتان پیوسته در مسیر سلامتی و تندرستی پیش می‌روید.

به سوی بیداری (بر اساس آموزه‌های گورجیف)

  • 162,000 تومان

ایده‌ها و مفاهیمی که در این کتاب بیان می‌کنیم تنها یک جنبه از آموزه‌های جی. آی. گورجیف است. اینها فقط یکی از عناصر کلیّتی بزرگ‌تر هستند که- برای آن دسته از کسانی که ضرورتش را درک کرده‌اند- مبنای تحول درونی به شمار می‌روند. این ایده‌ها در درجه نخست توسط خود گورجیف در نوشته‌هایش - البته در قالب گزین‌گویه، منتها با بینشی وسیع- مطرح شده است. در واقع، معنی و اهمیت واقعی این ایده‌ها پیش از هر چیز در تجربه زیستنی که گورجیف برای شاگردانش فراهم کرده تجلی می‌یابد؛ تجربه‌ای که نه تنها حاصل توضیحات گورجیف و پاسخ‌های مستقیم او به سوالات شاگردانش یا دادن تمرین‌های متناسب با مراحل رشدشان بوده، بلکه از همه مهم‌تر، از طریق به کار بستن این آموزه‌ها در بوته آزمایش زندگی رهجویان میسر شده است.

مرگ موهبتی الهی

  • 270,000 تومان

در کنه وجودم مرگ و زندگی دوشادوش یکدیگرند. هیچ‌یک برتر از دیگری نیست. هرگاه از خودم غافل می‌شوم، زندگی به من نزدیک‌تر می‌شود. و هرگاه در عمق وجودم تعمق می‌کنم، فقط مرگ را احساس می‌کنم. چه‌‌ اندکند آنان که جاودانگی را در مرگ می‌بینند. و بی‌خردان هرگز یارای درک این اهریمن بی‌نقص را ندارند.

لذت مراقبه واقعی (نوایی برای ذهن‌های خسته قلب‌های آزاد )

  • 120,000 تومان

«مراقبه چیست؟ شیفتگی محض با لحظۀ کنونی، دقیقاً همان‌گونه که هست.»جف فوستر، رهایی‌یافته از افسردگی خودکشی‌گرایانه و معلم معنوی محبوب حال حاضر، ما را به یافتن محراب «نجات‌بخش» درونیِ مراقبۀ راستین فرامی‌خواند. او مراقبه را ساحتی گسترده از حضور نادوگانه می‌انگارد که برای همۀ ما در هر لحظه از زندگی در دسترس است؛ ساحتی که بدون تلاش بتوانیم با تمام نقص‌ها، تردیدها، ترس‌ها، آشفتگی‌ها و همه‌چیز خود راستین و حقیقی‌مان باشیم. مراقبه پرت کردن حواس، بی‌حس کردن خود در برابر رنج زندگی یا تلاش برای روشن‌ضمیری نیست. بلکه غوطه‌ور شدن در «ناشناختگیِ مقدس این لحظۀ کنونی» با کنجکاوی و حیرت کودکانه، آغشتنِ عمیق‌ترین زخم‌ها با آگاهی مملو از عشق و آوردن نور به تاریکی است. در مراقبۀ راستین، درمی‌یابیم: ما کاملیم، دقیقاً همان‌گونه که هستیم.

تاریکی پیش از سپیده‌دم (یافتن نور خوددوستی در بدترین دوران زندگی‌تان)

  • 190,000 تومان

این کتاب را به خود بیست‌و‌یک ساله‌ام تقدیم می‌کنم که مبارزه‌اش برای خوددوستی سرانجام به نوشتن چنین کتابی ختم شد. آن را به همه انسان‌هایی که دیگر خواهان زندگی متفاوت نیستند، افراد شجاعی که آماده‌اند تا رنج‌هایشان را به شادی و نفرت‌شان را به عشق تبدیل کنند تقدیم می‌کنم؛ بنابراین این کتاب به شما تقدیم می‌شود. شاید با خواندن آن، به این شناخت دست پیدا کنید که نخستین، آخرین و تنها عشقی که برای همیشه بوده و باقی خواهدماند، «خوددوستی» است.

1  2  3  4  5  6  7  صفحه‌ی 1