مهر نوروز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
گرافیک دیزاین گرافیک آرت (نگاهی عمیق‌تر بر 2 فضای متمایز در طراحی گرافیک)
جان جانان
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
ارسن ولز
  • 27,000 تومان
  • با تخفیف: 27,000 تومان
اصول و روش‌های تصویرسازی شناختی با نگاهی به تصویرگری غزلیات شمس
جشن تولد پدرم (نمایش‌نامه)
  • 13,000 تومان
  • با تخفیف: 13,000 تومان
پستچی پابلو نرودا (با صبر آتشین) نمایش‌نامه
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
آرت (نمایش‌نامه)
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
پابلو پیکاسو (زندگی شخصی و هنری‌اش)
  • 23,000 تومان
  • با تخفیف: 23,000 تومان
هنر چیدمان (اینستالیشن آرت)
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان

گرافیک دیزاین گرافیک آرت (نگاهی عمیق‌تر بر 2 فضای متمایز در طراحی گرافیک)

  • 55,000 تومان

موضوع این است که در دنیای پیچیده امروز که نیازها و خواسته‌ها، روز به روز پیچیده‌تر و گسترده‌تر می‌شود، دیگر نمی‌توان انتظار داشت یک طراح گرافیک بر حسب سفارشی که می‌گیرد، در هر دو حرفه دیزاین و آرت رفت و آمد کند و در آخر مدعی شود که این دو یکی هستند، در صورتی که زمینه و هدف هر یک متفاوت است. آزادی و عمل در گرافیک آرت موجب می‌شود که طرح، قدرت بیانگری بیشتری داشته و ذهن را به خود مشغول کند و از طرفی تولیدات انبوه و نظام سرمایه‌داری، مجال این که مخاطب،‌ حتی به اندازه 40 ثانیه بیشتر بر روی دیزاین یک محصول، مکث کند را از او می‌گیرد. در این دنیای شبکه‌ای، خبرها پشت سر هم می‌آیند و انتظاری که مخاطب دارد این است که پیام‌ها را بدون عنصری اضافه و ساده و عاری از تزیینات و رنگ‌های الوان ببیند تا بتواند ذهنش را در پیام متمرکز نگه دارد. تمام این مسایل انگیزه‌ای شد برای نوشتن این کتاب در جهت آگاهی شما و سفارش‌دهندگان از دو مسیر متفاوتی که یک طراح گرافیک می‌تواند انتخاب کند؛ یعنی گرافیک دیزاین و گرافیک آرت.

جان جانان

  • 15,000 تومان

زمستان است هوا سوز دارد کاش او هم بلد باشد برایت شال گردن ببافد مثل من...

ارسن ولز

  • 27,000 تومان

توصیف سینمای ولز کار آسانی نیست و البته هم نمی‌توان تعریفی ارائه کرد که همه حقیقت سینمای او را آشکار کند. این طبیعی است، زیرا وقتی به گستره موضوعی چون سینمای ولز که از یک سو افقی وسیع دارد و از طرف دیگر، جابه‌جا ناقص و نیمه تمام است مواجه می‌شویم نمی‌توان گفت که فهمیدنش آسان است. هر آن که مثل من در دوران ظهور بی‌وقفه غول‌های سینمای پس از جنگ جهانی دوم جهانی به دنبال یافتن زمینه‌ای برای تامل در باب این پدیده دلنشین بشری بوده است به این حقیقت واقف است که در المپ سینما، ارسن ولز حرف آخر را می‌زند.

اصول و روش‌های تصویرسازی شناختی با نگاهی به تصویرگری غزلیات شمس

  • 42,000 تومان

این کتاب شامل فصول کلیات تحقیق، نظریه معناشناسی شناختی و استعاره مفهومی و نقش آن در هنر، کاربرد نظریه معناشناسی شناختی در تصویرگری، استعاره مفهومی و کهن الگوها در اندیشه مولانا می‌باشد که هر فصل شامل بخش‌های مختلفی است.

جشن تولد پدرم (نمایش‌نامه)

  • 13,000 تومان

هلن: ... واقعن که ترسناکه. لارس: به نظر منم همین‌طوره. درسته. هلن: واقعن که مثل خونه ارواحه... منظورم رو که می‌فهمی؟ این که کسی در این‌باره حرفی نمی‌زنه، قابل درکه، اما چرا همه وسایل اتاقشو پوشوندن؟ مسخره است. آخه یه نیگا بنداز. اتاق ارواح. لارس: من می‌تونم... اگه بخوای می‌تونم ملافه‌ها رو بردارم. ...

پستچی پابلو نرودا (با صبر آتشین) نمایش‌نامه

  • 15,000 تومان

در این نمایش‌نامه ما شاهد تاثیر عمیق او بر توده‌ها هستیم. او آموزگار عشق است. ماریوی پستچی در اثر ارتباط با شاعر بزرگ به رمز و راز عشق پی می‌برد و مثل یک بیمار مسری، عشق را در سراسر شیلی شایع می‌کند، نسلی را عاشق می‌کند. عاشقانی که بعد از کودتای 1973 ناجوانمردانه قلع و قمع شدند. پابلو نرودا درست دوازده روز پس از مرگ دوستش سالوادور آلنده، دق‌مرگ شد.

آرت (نمایش‌نامه)

  • 17,000 تومان

هنر نمایش‌نامه کوتاهی درباره چند دوست است که درباره تابلوی نقاشی مدرنی که یکی از آن‌ها خریده و در واقع یک بوم خالی است بحث و مشاجره می‌کنند و دوستی آن‌ها به هم می‌خورد. تم اصلی نمایش‌نامه هنر، خودفریبی است. یاسمینا رضا در این‌باره به خبرنگار گاردین می‌گوید:«خودفریبی برای من بخش مهمی از زندگی است و من امروز بخصوص آن را با دنبال کردن یک چهره سیاسی می‌بینم. خودفریبی امروز حکومت می‌کند. خودفریبی عنصر مسلط نهاد بشری است. خودفریبی تنها دروغ گفتن به دیگران نیست بلکه دروغ گفتن به خود است. شکلی از محافظت است و ناشی از احساسات دیگر مثل احساس غرور، نخوت، ترس، و درآمیختن با دیگران است.»

پابلو پیکاسو (زندگی شخصی و هنری‌اش)

  • 23,000 تومان

خلاقیت و توانایی‌های ذاتی پابلو رویز پیکاسو حتی در دوران طفولیت و کودکی‌اش نیز توجه همگان را به سمت خود کشانده بود، به گونه‌ای که محیط خانوادگی و اجتماعیش مملو از توجهات به او بوده است. شاید یکی از مهم‌ترین دلایل علاقه وافر و اهتمامی که به نقاشی و طراحی در دوران کودکی پیدا کرده بود، ناشی از بی‌علاقگی به سیستم آموزشی رایج در مدارس و رفتن به سر کلاس درس بود. او کودکی بود که از دوران طفولیتش و از محیطی که در آن قرار داشت لذت می‌برد و همواره از آن محیط در راستای طراحی و نقاشی بهره می‌جست.

هنر چیدمان (اینستالیشن آرت)

  • 32,000 تومان

کتاب حاضر، تاریخچه‌ای تحلیلی از فضای چالش برانگیز هنر معاصر را ارائه می‌دهد. کلر بیشاپ با استفاده از مطالعه‌ی موردی آثار هنرمندان برجسته‌ی اینستالیشن آرت چنین استدلال می‌کند: از آن‌جایی که نیاز هنر چیدمان به مخاطبی است که به‌طور فیزیکی وارد اثر شده و آن را تجربه کند؛ لذا آثار چیدمان می‌توانند به‌واسطه‌ی نوع تجربه‌ای که برای سوژه‌ی تماشاگر فراهم می‌آورند، دسته بندی شوند. بیشاپ علاوه بر کاوش در روش شناسی هنرمندان مهم چیدمان، تئوری تحلیلی آثار آن‌ها را نیز شرح می‌دهد. این کتاب مصور بسیاری از اسامی مشهور را مورد ارزیابی مجدد قرار داده و طیف وسیعی از هنرمندان جوانتر را نیز معرفی می‌کند.

صفحه‌ی 1