مهارت‌هاي_زندگي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پک 4 جلدی به اسکیمو یخ بفروش
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
از تغییر دیدگاه تا ثروت (به اسکیمو یخ بفروش 2 )
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
گرگ‌هایی که آنها را دریده‌ام (تکنولوژی تغییر)
چوپان دروغگوی زندگی خویشتنیم
  • 13,000 تومان
  • با تخفیف: 13,000 تومان
همسایه میلیونر (7 راز شگفت‌انگیز زندگی ثروتمندان)
عامل تغییر باش نه معلول تقدیر
  • 11,000 تومان
  • با تخفیف: 11,000 تومان
خودت را فتح کن نه دنیا را
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
قدرت هدیه خداوند به انسان
  • 9,000 تومان
  • با تخفیف: 9,000 تومان
بیا زندگی را بسازیم نه با زندگی بسازیم
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان

پک 4 جلدی به اسکیمو یخ بفروش

  • 39,000 تومان

این کتاب را در وهله اول برای فعالان بخش بازاریابی شبکه‌ای نوشته‌ام، ولی به ‌صورت کلی، کتابی است مفید فایده برای تمامی بازاریابان در تمام صنوف و برای همه آن‌هایی که می‌خواهند فعالیت و برنامه‌های تجاری و اقتصادی را در رشته‌ای خاص آغاز کنند. نت‌ورک مارکتینک، انسان‌ها را تغییر می‌دهد، از آن‌ها افرادی خلاق و خودشکوفا و مدیر و مدبر می‌سازد. نت‌ورک مارکتینگ درمان قاطع بی‌پولی و بی‌شغلی است. با نت‌ورک مارکتینگ می‌توان انفعال ریسک‌پذیری و افسردگی و سکون در زندگی را درمان کرد. علاج بی‌انگیزگی و بی‌کفایتی فردی و احساس نالایقی، بازاریابی شبکه‌ای است. نویسندگان و مشاوران بزرگ در زمینه موفقیت و تجارت، مانند رابرت کیوساکی، تریسی و زیگ زیگلار، بازاریابی شبکه‌ای را به‌ عنوان بهترین مقدمه برای آغاز کسب و کار و کارآفرینی پیشنهاد می‌کنند. فروش یخ به اسکیمو نمادی از انجام تکلیفی دشوار و تقریبا ناممکن است. نت‌ورک مارکتینگ صحنه انجام مأموریت‌های سخت و ناممکن است. برنامه فروش یخ به اسکیموها شامل اهداف دشوار و بلندپروازانه است. در مسیرهای دشوار، با موانع و بحران‌ها و خطرات سهمگین رو به رو می‌شویم.

از تغییر دیدگاه تا ثروت (به اسکیمو یخ بفروش 2 )

  • 10,000 تومان

چرا باید این کتاب را بخوانید: - ادعای من این است که اگر این کتاب را به صورت جدی بخوانید، دارای چنان نگرش عمیقی خواهید شد که هیچ نتورکری در دنیا از آن برخوردار نبوده است. - اگر کسی در حرفه‌تان از شما موفق‌تر است به این خاطر است که چیزهایی می‌داند که شما نمی‌دانید. رقبای شما این کتاب را می‌خوانند و اگر شما نخوانید ... - برای جدی گرفتن تجارت‌تان باید دیدگاه صحیح داشته باشید و برای برخورداری از دیدگاه صحیح به این کتاب نیاز دارید.

گرگ‌هایی که آنها را دریده‌ام (تکنولوژی تغییر)

  • 12,000 تومان

گرگی پیر هراز گاهی به مزرعه دهقانی دستبرد می‌زد. سگ دهقان اما با وجود برخورداری از بنیه جوانی و چالاکی، موفق به گرفتن گرگ پیر نمی‌شد. روزی سگ به تعقیب گرگ پرداخت و تا رودخانه که مرز مزرعه بود، او را دنبال می‌کرد، ولی مثل همیشه گرگ از آب گذشت و سگ فقط به نظاره نشست. سگ از او پرسید: «چرا با اینکه سن و سالی از تو گذشته است، نمی‌توانم به تو برسم؟» گرگ پیر گفت: «تو به خاطر صاحبت به دنبال من می‌دوی، اما من با انگیزه نجات جانم می‌دوم.» گرگ پیر با وجود ضعف بدنی‌اش، سریع‌تر از سگ شکارچی می‌دوید، زیرا انگیزه و دلایل بیشتر و مهم‌تری برای دویدن داشت. همه تفاوت‌ها از انگیزه‌های متفاوت ناشی می‌شود.

چوپان دروغگوی زندگی خویشتنیم

  • 13,000 تومان

نویسنده در این کتاب تلاش کرده است که نشان دهد احساس ناتوانی دلیل بر ناتوانی نیست. همه انسان‌ها پتانسیل خوشبخت شدن دارند. علت بی‌اعتمادی به خود صرفا نبود ادله کافی برای اثبات کفایت و صلاحیت است. شما موجودی نامحدودید اما با باورهای برآمده از تجربیات زندگی گذشته محدود می‌شوید. روش‌هایی را نشان داده است تا به واسطه آن ذهنیت خود را نسبت به خود تغییر دهید. زیرا انسانی که نتواند فکرش را تغییر دهد هیچ چیز را نمی‌تواند متحول کند. تغییر از درون و با تحول در چهارچوب‌های فکری آغاز می‌شود. با خود فعلی خداحافظی کنید تا «من» واقعی و آرمانی را ملاقات کنید.

به اسکیمو یخ بفروش (128 اصل طلایی برای فائق آمدن بر دلسردی ناشی از نه شنیدن رد شدن و مشکلات در نت‌ورک مارکتینگ و بازاریابی)

  • 13,000 تومان

این کتاب را در وهله اول برای فعالان بخش بازاریابی شبکه‌ای نوشته‌ام، ولی به ‌صورت کلی، کتابی است مفید فایده برای تمامی بازاریابان در تمام صنوف و برای همه آن‌هایی که می‌خواهند فعالیت و برنامه‌های تجاری و اقتصادی را در رشته‌ای خاص آغاز کنند. نت‌ورک مارکتینک، انسان‌ها را تغییر می‌دهد، از آن‌ها افرادی خلاق و خودشکوفا و مدیر و مدبر می‌سازد. نت‌ورک مارکتینگ درمان قاطع بی‌پولی و بی‌شغلی است. با نت ورک مارکتینگ می‌توان انفعال ریسک‌پذیری و افسردگی و سکون در زندگی را درمان کرد. علاج بی‌انگیزگی و بی‌کفایتی فردی و احساس نالایقی، بازاریابی شبکه‌ای است. نویسندگان و مشاوران بزرگ در زمینه موفقیت و تجارت، مانند رابرت کیوساکی، تریسی و زیگ زیگلار، بازاریابی شبکه‌ای را به‌ عنوان بهترین مقدمه برای آغاز کسب و کار و کارآفرینی پیشنهاد می‌کنند. فروش یخ به اسکیمو نمادی از انجام تکلیفی دشوار و تقریبا ناممکن است. نت‌ورک مارکتینگ صحنه انجام مأموریت‌های سخت و ناممکن است. برنامه فروش یخ به اسکیموها شامل اهداف دشوار و بلندپروازانه است. در مسیرهای دشوار، با موانع و بحران‌ها و خطرات سهمگین رو به رو می‌شویم. نت‌ورک ماکتینگ به نوعی فروش یخ به اسکیموها است. در فصل اول این کتاب که شامل اصول یک تا هجده است، می‌آموزید که چگونه در برابر دلسردی‌های ناشی از ردشدن غلبه کنید. در فصل دوم یاد می‌گیرید که به چه شکل احتمال دریافت پاسخ‌های منفی را کاهش دهید. در فصل انتهایی کتاب نیز به برخی واکنش‌های منفی می‌پردازم که احتمال دارد با آن‌ها مواجه شوید.

همسایه میلیونر (7 راز شگفت‌انگیز زندگی ثروتمندان)

  • 30,000 تومان

کتاب همسایه میلیونر سه سال پیاپی یکی از کتاب‌های بسیار پرفروش آمریکا بود. در این کتاب اسرار شگفت‌انگیز ثروتمندان آمریکایی به نمایش گذاشته شده است. دکتر استنلی و دکتر دانکو ، بیست سال به تحقیق درباره میلیونرها و مصاحبه شخصی با آن‌ها مشغول بودند و به اطلاعاتی دست یافتند که اسرار جمع‌آوری ثروت در آمریکا را بیان می‌کند. این کتاب شرح می‌دهد که میلیونرها چگونه به این ثروت رسیده‌اند در حالی که اغلب آن‌ها نه ارثی دریافت کرده‌اند، نه تحصیلات عالی داشته‌اند و نه حتی هوشی سرشار. مولفان این کتاب با تحقیق و مطالعه دریافتند که بسیاری از مردمی که در خانه‌های اشرافی زندگی می‌کنند و اتومبیل‌های لوکس سوار می‌شوند لزوما ثروتمند نیستند. بسیاری از مردمی ثروت هنگفتی دارند ساکن محله‌های اعیانی نیستند ثروت با درآمد متفاوت است اگر درآمدی عالی دارید و پول خود را خرج می‌کنید ثروتمند نخواهید شد با این کار شما تنها سطح زندگی برتری دارید اکثر اوقات نتیجه سخت‌کوشی، پس‌انداز، صرفه‌جویی کار، برنامه‌ریزی و نظم شخصی است. با خواندن این کتاب درمی‌یابید که چه رفتارهایی به ثروتمند شدن یا حتی بی‌پولی شما می‌انجامد. شما هم می‌خواهید ثروتمند شوید؟ جواب سوالاتتان را در همسایه میلیونر بیابید.

عامل تغییر باش نه معلول تقدیر

  • 11,000 تومان

در گذشته‌ای نه چندان دور؛ درسمیناری در لاس‌وگاس یکی از شرکت کنندگان نزد من آمد و گفت: چهار سال پیش؛ وقتی شما برای این شرکت سخنرانی می‌کردید به ما گفتند که اگر هدف‌های روشن و نوشته شده داشته باشیم و برای به روز کردن مهارت‌هایمان پیوسته تلاش و هرگز تسلیم نشویم؛ میتوانیم در آمد خود را دو برابر کنیم. او گفت: خوب! شما بسیار در اشتباه بودید. من در چهار سال گذشته همه رهنمودهای شما را مو به مو اجرا کردم؛ ولی نه تنها در آمدم دو برابر نشد؛ بلکه درآمد من تا حدود ده برابر افزایش یافت. حتی برای خودم باور کردنی نیست که امروز نسبت به چهار سال قبل؛ یعنی پیش از آنکه خود را وقف بهتر شدن در آنچه انجام می‌دهم سازم؛ چقدر درآمدم بالا رفته است.

خودت را فتح کن نه دنیا را

  • 10,000 تومان

کشیش جدید دهکده وارد مراسم معارفه می‌شد و مادر به دختر کوچکش اما (emma) آموزش می‌داد: «اگر اسمت را پرسید، بگو اما جین، اگر گفت چند سالت است، بگو هشت سال، اگر پرسید تو را چه کسی ساخته، بگو خداوند مرا ساخته.»

قدرت هدیه خداوند به انسان

  • 9,000 تومان

لامارک( زیست‌شناس فرانسوی) مدعی است که پرندگان به دلیلی پرواز نمی‌کنند که بال دارند بلکه از آن رو بال دارند که آرزومند پرواز بودند. یعنی پرواز حاصل فشار نیروی آرزو است. در هر عمل ناشی از ترس نطفه شکست نهفته است. مردم به من می‌گویند: شفاعتی بکن تا شوهرم یا برادرم عوض شوند. پاسخ می‌دهم: نه، شفاعت می‌کنم که خودت عوض بشوی. چون وقتی خودت عوض شوی شوهر و برادرت هم عوض می‌شوند. آن‌چه آدمی می‌جوید در جستجوی آدمی است. تلفن در پی بل بود. وقتی چشم امیدتان به خدا باشد هیچ‌چیز آن‌قدر عجیب نیست. دعا تلفن شما به خدا و شهود تلفن خداست به شما.

بیا زندگی را بسازیم نه با زندگی بسازیم

  • 28,000 تومان

بیا زندگی را بسازیم نه با زندگی بسازیم

صفحه‌ی 1