كيان_افراز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کنجکاوی‌های زیباشناختی (سالون 1846)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
روز پزشک (نمایش‌نامه)
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
شکل‌های امروز غزل (بررسی 1 قرن غزل معاصر ایران)
علوم شناختی مقدمه‌ای بر علم ذهن
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
روانکاوی بالینی لاکان
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
خودیابی
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
1 شناسنامه 2 قبر (مجموعه داستان)
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
وقتی به مسیح خیانت کردم (داستان واقعی 1 راهبه)
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
تئاتر شورایی (بررسی شیوه‌های اجرایی آگوستو بوال در راستای اثبات تئاتری بودن آثار وی)

کنجکاوی‌های زیباشناختی (سالون 1846)

  • 40,000 تومان

کنجکاوی‌های زیبایی‌شناختی کتابی است که شامل مجموعه مقالات انتقادی بودلر (سالون‌های او) می‌باشد. این متن برگردانی است از سالون 1846 که یکی از چهار سالونی است که او بر آن نقد نوشته است.

روز پزشک (نمایش‌نامه)

  • 20,000 تومان

هوشنگ: این کیه؟ سرور: ایشون مریض منن! اومدی یه بند درگیر تو و کارات بودم این بدبختو فراموش کردم. رنگ کردی این دیوارها رو؟ حاصل: بله! فقط یه صداهایی می‌شنوم! گفتم بیام به شما بگم! همش تو مغزم از قتل و کشتار می‌گن! [سرور و هوشنگ به هم نگاه می‌کنند!] سرور: آفرین! آفرین! اینا تاثیر رنگ‌درمانیه! مغزت داره برون‌ریزی می‌کنه! از این به بعدم هرچی شنیدی، بیا بهم بگو! این کار آرومت می‌کنه. الان آرومی دیگه؟ بیا اینجا بشین. حالا باید تمرین‌های تمرکزی بکنیم! هوشنگ: الان!؟تو این وضعیت دالایلاما هم نمی‌تونه تمرکز کنه سرور.

شکل‌های امروز غزل (بررسی 1 قرن غزل معاصر ایران)

  • 45,000 تومان

کتاب پیش‌رو، دارای فصل‌های تحلیلی و توصیفی و نیز جنگی از غزلیات است. فصل نخست، «در چیستی غزل» به تاریخ غزل و پیشگامان آن در روزگاران گذشته و نو می‌پردازد و پس از ورودش به جهان نوین به شباهت‌های میان دیروز و امروزش رو می‌کند. بخشی از این فصل بیانگر نثرگونگی در زبان و عامیانگی آن است. فصل دوم، «درباره‌ی اندیشیدن» کلید واژه‌های نوینی دارد؛ از آغاز به اندیشه‌های پوچ‌گرایانه‌ی شاعران گذشته و حال توجه می‌کند، سپس با الگوهای روان‌کاوانه هنجاری‌ها و ناهنجاری‌های زبان شاعران را می‌کاود و آن‌گاه برچیرگی زبان مردانه در شعر زن می‌پردازد. بخش حاضر این پرسش را به پیش می‌کشد که آیا بیان مسائل زنانه و مردانه، بیانگر زبان زنانه یا مردانه است؟ نویسنده سپس به طبیعت‌گرایی در غزل‌های شاعران نظر می‌کند و نامستقیم از جنبه‌های ناتوریستی ناتورالیستی و امپرسیونیستی شاعران سخن می‌گوید. زیرا شاعران در وصف طبیعت گاهی به واقعیت نزدیک می‌شوند و گاه آن را به شیوه‌های امپرسیونیستی؛ اندکی دست‌کاری می‌کنند.

علوم شناختی مقدمه‌ای بر علم ذهن

  • 120,000 تومان

تعریف مختصر اما صحیح علوم شناختی این است: علوم شناختی، علم ذهن است. بخش اعظم این کتاب به این مفهوم اختصاص یافته است. دانشمندان شناختی، مانند هر شاخه علمی دیگری، با مجموعه‌ای از مسائل برای حل کردن و مجموعه‌ای از پدیده‌ها برای توضیح و مدل‌سازی سر و کار دارند. این مسائل و پدیده‌ها همان چیزهایی هستند که از علوم شناختی یک شاخه علمی مجزا و مستقل می‌سازند. دانشمندان شناختی، همچنین تعدادی فرضیات مقدماتی دارند که از آن‌ها برای پرداختن به مسائل خود استفاده می‌کنند. آن‌ها مفهومی بسیار کلی از چیستی ذهن و چگونگی عملکرد آن دارند. مهم‌ترین پیش‌فرض علوم شناختی که در خط مقدم آن ایستاده این است که ذهن یک پردازش‌گر اطلاعات است. همان‌گونه که در ادامه خواهیم دید، همین فرض به نظر ساده به شیوه‌های گوناگونی قابل تحلیل است. زیرا راه‌های متعددی در این باره وجود دارد که اطلاعات چیست و ذهن چگونه آن‌ها را پردازش می‌کند.

روانکاوی بالینی لاکان

  • 38,000 تومان

بدیهی است که کتاب مقدمات مطالعه لاکان، اثر دور، کتابی تاثیرگذار است که به صورت سیستماتیک و توانمند معماری نظریه لاکان را به نمایش می‌گذارد. با این حال، نیاز مختصصان بالینی آمریکایی به درک این موضوع که روانکاوان لاکانی حقیقتا چه می‌کنند، در کار پیچیده لاکان مورد هدف قرار نگرفته است. برای پر کردن این شکاف، کتاب روانکاوی بالینی لاکان به عنوان مکمل کتابی که پیش‌تر از آن نام بردیم، پیشنهاد و ارائه گردیده‌ است. با توجه به سخنرانی جوئل دور به روانکاوان تحت آموزش، محور این کتاب راهنما، تشخیص ساختار روانی است؛ از این رو، دسترسی فوری به نشانه‌هایی را فراهم می‌‌آورد که می‌تواند روانکاوان لاکانی را هدایت نماید.

خودیابی

  • 42,000 تومان

می‌گویند که بدون ارتباط نمی‌توان زیست. انسان ذاتا مایل به برقراری ارتباط است. چرا گاهی اوقات انسان‌ها حرف یکدیگر را نمی‌فهمند؟ آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که این جملات را بگویید: «با وجود این‌که این همه برایش توضیح دادم، باز هم منظورم را نفهمید.» «چطور امکان دارد که این همه من حرف بزنم و تو نفهمی؟» «منظورم این نبود، متوجه حرفم نشدی.» ...

1 شناسنامه 2 قبر (مجموعه داستان)

  • 15,000 تومان

از وقتی که دراز کشیده که نه، موقع کندن چاله هم نه که از وقتی فهمیده که پایش به اینجا می‌رسد مدام فکر طلبی است که از صاحب کار قبلیش دارد و سوخت شده که پسر شش ساله‌اش چشم به راه او و دوتا سمعک گران‌قیمتی است که قرار بوده برایش بخرد، پسری که نزدیکش بمبی منفجر شده و به خاطر شدت موج انفجار گوش‌هایش خوب نمی‌شنوند. این هیچ باید بیشتر کار کند که طلب همسایه نزول‌خورشان را هم بدهد تا خانه‌شان را از آن‌ها نگیرد، به فکر فرار کردن می‌افتد، فرار کردنی که احتیاج به نقشه کشیدن هم ندارد که خروج از اینجا فقط یک راه دارد.

وقتی به مسیح خیانت کردم (داستان واقعی 1 راهبه)

  • 12,000 تومان

وقتی تخیلات به سراغ آدم می‌آید، نمی‌دانیم چه وقت می‌آید و چه وقت ما را رها می‌کند. این افکار معلوم نیست که به چه شکلی هستند. منشا آن‌ها کجاست؟ چرا می‌آیند و چرا می‌روند؟ و تا کی ادامه خواهد داشت؟ بعضی‌ها این طیف فکری یا تخیل را رویا می‌نامند بعضی‌ها هم توهم. ولی به هر حال هر چه که هست ما بر آن تسلط نداریم. رمان حاضر داستان روکسانا، یک راهبه عاشق است که می‌خواهد در شهری که در آن دوکانگی روحی حاکم است عاشق بماند. اما...

تئاتر شورایی (بررسی شیوه‌های اجرایی آگوستو بوال در راستای اثبات تئاتری بودن آثار وی)

  • 38,000 تومان

از تئاتر شورایی (سرکوب‌شدگان) می‌توان به عنوان فرآیندی میان‌رشته‌ای نام برد. فرآیندی که علاوه بر هنر نمایش، می‌تواند به حیطه‌های دیگری چون جامعه‌شناسی، روانشناسی و علم نیز نفوذ کرده و این علوم مختلف را در کنار یکدیگر، برای فعالیتی هدفمند ترکیب کند. تئاتر شورایی را می‌توان تئاتری عدالت‌محور، عقل‌مدار، علم‌گرا و روان‌درمانگر توصیف کرد.

صفحه‌ی 1