كتاب_معنا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خلق گزینه‌های عالی (راهنمای تفکر همبند برای مدیران و رهبران)
ساختن مدیر
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
پیش‌بری استراتژی دیجیتال (راهنمایی برای خلق دوباره کسب و کارتان)
درونت را جستجو کن (تقویت هوش هیجانی بر پایه ذهن‌آگاهی)
ذهن تقابل‌پذیر (رهبران موفق چگونه با تفکر همبند به موفقیت می‌رسند)
چرا این همه مردان بی‌کفایت رهبر می‌شوند (و چطور می‌توان این مشکل را حل کرد)‌
منحنی دوم (دیدگاه‌هایی در نوسازی جامعه)
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان

خلق گزینه‌های عالی (راهنمای تفکر همبند برای مدیران و رهبران)

  • 145,000 تومان

«خلق گزینه‌های عالی، نادرترین کتاب در زمینه کسب ‌و ‌کار است که به تصمیم‌گیرندگان می‌آموزد چگونه بیندیشند، نه آنکه به چه بیندیشند. از نظر من کتابی عالی و بی‌مانند است.» .مالکوم گلدول، عضو هیئت تحریریه نیویرکر و نویسنده کتاب‌های پرفروش نقطه اوج، پلک زدن و غیرمعمولی‌ها «خواندن این کتاب به بسیاری از افراد توصیه می‌شود. این کتاب با دو استراتژی بی‌نظیر و داستانی پویا‏، قفل خلاقیت شما را می‌گشاید و با ارائه شواهدی قوی، فرضیاتتان را به چالش می‌کشد و برای تقویت قوه تفکر، تمرین‌هایی عملی ارائه می‌دهد. این کتاب را به رهبران، دانش‌آموزان و هر کسی که می‌خواهد مهارت حل‌مسئله را در خود تقویت کند، توصیه می‌کنم.» .آدام گرنت، نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز به نام‌های ببخش و بگیر، بازآفرینی و یکی از دو نویسنده کتاب گزینه «ب» «تفکر همبند، ابزاری قدرتمند است. این کتاب برای به کارگیری نیروهای مختلف و ایجاد مشارکت در انتخاب‌های بهتر، روشی مطمئن ارائه می‌دهد. من سخت تلاش کرده‌ام تا تمرین‌کننده رویکرد «یافتن راه سوم بهتر» باشم، چراکه معتقدم این رویکرد به انتخاب‌هایی موثرتر و خلاقانه‌تر می‌انجامد. خلق گزینه‌های عالی، منبعی اساسی برای متفاوت اندیشیدن فراهم می‌کند و می‌تواند به رهبران کمک کند تا برخی از دشوارترین مشکلات خود را حل کنند.» .دیوید تیلور‏، رئیس و مدیرعامل شرکت پروکتراندگمبل

ساختن مدیر

  • 80,000 تومان

نخستین تجربه رهبری کردن یک تیم‏، تلاشی طاقت‌فرساست. جولی ژو، مدیر ارشد تکنولوژی، راهنمایی روشن ارائه کرده است تا در نقش مدیریتی جدیدتان، احترام دیگران را جذب کنید و به نتیجه برسید. جولی وقتی در 25 سالگی برای اولین بار مدیر شد، به فهرست طولانی کارها -از استخدام تا اخراج و از جلسات تا پیام‌ها- خیره شد و با هزاران سوال و عدم قطعیت مواجه شد. حالا جولی ژو تیم‌هایی شامل ده‌ها تا صدها نفر را مدیریت کرده و مهم‌ترین، درس را فرا گرفته است: مدیر عالی ساخته می‌شود، آدم مدیر به دنیا نمی‌آید. این راهنمای مدرن با مثال‌های روزمره و بینش‌هایی تحول‌زا همراه شده است، از جمله این‌که: . چطور یک مدیر عالی را از مدیر متوسط تشخیص دهیم (همراه با تصویر) . چطور به یک مصاحبه خیلی بد برگردیم و نیرویی را که لازم داریم، استخدام کنیم . چطور در زیر‌دستانمان اعتماد ایجاد کنیم . وقتی باورتان را از دست می‌دهید و پاسخی نمی‌یابید، چه باید بکنید چه تازه‌کار باشید، چه یک رهبر مجرب، و چه منتظر ارتقا باشید، این کتاب راهنمای شماست تا به مدیری که همیشه آرزویش را داشته‌اید، تبدیل شوید.

چه کنیم تا تیم‌های مجازی خوب کار کنند (مدیریت و توانمندسازی تیم مجازی تا در زمان دورکاری موفق عمل کند)

  • 45,000 تومان

ازآنجا که سازمان‌های بیشتری به دورکاری گرایش پیدا کرده و از آن حمایت می‌کنندء ضروری است رهبران آن‌ها در راستای دورکاریء فرهنگ مناسبی ایجاد کنند. رابرت گلیزرء رهبر و نویسنده کتاب‌های پرفروش وال استریت ژورنالء در این کتاب توضیح می‌دهد چرا فرهنگ در ایجاد مبنایی برای دورکاری مهم است و اصول و استراتژی‌های خاص مورد نیاز برای رونق محیط دورکار را بررسی می کند. بیشتر کسب و کارها می‌توانند با کارکنان دورکار پیشرفت کنندء به شرط آنکه پایه و اساس درستی داشته باشند و از چنین سیستمی حمایت کنند. این کتاب راهنمایی است که به شما می‌گوید چطور این کار را انجام دهید.

پیش‌بری استراتژی دیجیتال (راهنمایی برای خلق دوباره کسب و کارتان)

  • 90,000 تومان

تحول دیجیتال دیگر خبری جدید نیستء یک ضرورت است. چگونه است که بسیاری از شرکت‌های بزرگ در صنایع سنتیء با موفقیت توانسته‌اند کسب و کارهایشان را به شیوه‌های واقعا تحول‌آفرینء دیجیتالی کنند. نیویورک‌تایمز- دژ مستحکم رسانه‌های سنتی- پا به عرصه دیجیتال گذاشته است. بست‌بایء در مقابله با تهدید آمازونء کسب و کارش را متحول کرده است و تحلیل دادهء مکمل کسب و کار تجهیزات کشاورزی جان دیر شده است. اگر فقط دستی از دور بر آتش دیجیتال داشته باشیدء یا واحدی مستقل و کوچک برای گذار دیجیتال راه بیندازید- همان کاری که بیشتر شرکت‌ها انجام می‌دهند- موفق نخواهید شدء بلکه باید هسته کسب و کارتان را از اساس متحول کنید و مطمئن شوید استراتژی دیجیتال همه جوانب سازمانتان را دربرمی گیرد.

درونت را جستجو کن (تقویت هوش هیجانی بر پایه ذهن‌آگاهی)

  • 90,000 تومان

دوره درونت را جستجو کن چید منگ تن از اولین مهندسان گوگل و پیشگام در زمینه رشد شخصی با استقبال زیادی در گوگل مواجه شد دوره‌ای که برای ایجاد تحول در کار و زندگی بهترین و درخشان‌ترین افراد در یکی از خلاق‌ترین موفق‌ترین و سودآورترین کسب و کارهای دنیا طراحی شده و اکنون می‌تواند همین کار را برای شما انجام دهد.

ذهن تقابل‌پذیر (رهبران موفق چگونه با تفکر همبند به موفقیت می‌رسند)

  • 46,000 تومان

راجر مارتین در این کتاب که سرشار از بینش و بصیرت است، به ما نشان می‌دهد که رهبران برجسته در تفکر همبند مهارت بسیار زیادی دارند. یعنی می‌توانند دو ایده متناقض را در کنار هم قرار داده و سپس به ایده جدیدی برسند که ترکیبی از هر دو است و نقاط مثبت هر دو ایده را شامل می‌شود. اکثر تصمیم‌های مدیریتی این‌گونه گرفته می‌شود که ابعاد مثبت و منفی گزینه‌های موجود بررسی و سپس یکی از آن‌ها به طور کامل حذف می‌شود. متفکران سنتی نه تنها به جنبه‌های برجسته هر گزینه توجه می‌کنند، مشکلات را به اجزای کوچک‌تر تقسیم و جداگانه روی آن‌ها کار می‌کنند و در نهایت تصمیم خود را بر اساس انتخاب بین بد و بدتر و بهترین گزینه موجود می‌‌گیرند....

چرا این همه مردان بی‌کفایت رهبر می‌شوند (و چطور می‌توان این مشکل را حل کرد)‌

  • 47,200 تومان

نگاهی به اطرافیان بیندازید به محل کار و جامعه تلویزیون را روشن کنید. رهبری بی‌کفایت همه‌جا هست و البته جای کتمان نیست که اکثرشان مردند. توماس چامارو پرموزیک در این کتاب جذاب 2 سوال اساسی مطرح می‌کند: چرا راه برای مردان بی‌کفایت در رسیدن به رهبری هموار است؟ و چرا این راه برای افراد شایسته بخ‌خصوص زنان مشقت‌بار و سخت است؟ چامارو پرموزیک که چند دهه از عمرش را سرسختانه صرف تحقیقات کرده به این نتیجه رسیده است که گرچه اکثریت قریب به‌اتفاق رهبران مردند اما آن‌ها در قیاس با رهبران زن عملکردی ضعیف دارند.

منحنی دوم (دیدگاه‌هایی در نوسازی جامعه)

  • 48,000 تومان

آینده چه ارمغانی برای جامعه دارد؟ چارلز هندی یکی از اندیشمندان بزرگ معاصر است. در «منحنی دوم» برپایه عمری کار و تلاشش، نگاهی به آینده می‌اندازد تا ببیند چه چالش‌ها و فرصت‌هایی پیش رو است. او به رویه‌های رایج سرمایه‌داری می‌نگرد و می‌پرسد آیا این نظام پایدار خواهد بود. او آسیب‌های جامعه‌ای را بررسی می‌کند که برمبنای اعتبار بنا شده است. باور نادرست رشد بی‌وفقه را به چالش می‌کشد. حتی می‌پرسد آیا نباید در نقش‌هایمان به عنوان دانشجو، پدر یا مادر، کارمند و رأی‌دهنده در زندگی بازنگری کنیم و هدف جامعه ایده‌آل آینده چه باید باشد. مانند همیشه برانگیزنده و متفکرانه، پرسش‌هایی را مطرح می‌کند که همه ما باید از خود بپرسیم و همزمان، سمت و سویی را که به پاسخ آن‌ها می‌انجامد به ما نشان می‌دهد.

صفحه‌ی 1