كتاب_مرو_


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چیزهایی که فراموش کردند در مدرسه به شما یاد بدهند
سرزمین دوپامین (به سوی تعادل در عصر افراطی‌گری)
نیروی زندگی
  • 285,000 تومان
  • با تخفیف: 285,000 تومان
ارتعاش خوب زندگی خوب (عشق به خود راهی است به‌سوی خویشتن)
مدل‌های ذهنی (30 ابزار تفکر که معمولی‌ها را از خاص‌ها متمایز می‌کند)
صلح درونی (چگونه می‌توانیم با ذهن‌آگاهی و شفقت از منتقد درونی رها شویم)
فلسفه سفر کاوشگرانه (16 نکته فلسفی برای بهتر زیستن از بطن کاوشگری در قطب)
زندگی بر بال‌های خیال (اعترافش تبعیدی‌ای که پشیمان نیست)
خود عجیب و غریبت را بپذیر (روبه‌رو شدن با ترس‌ها و آزاد کردن خلاقیت)
دام نصیحت (آنچه مغز از قدرت ما در تغییر دیگران آشکار می‌سازد)

چیزهایی که فراموش کردند در مدرسه به شما یاد بدهند

  • 60,000 تومان

احتمالا اکثر ما مدت خیلی زیادی به مدرسه رفته‌ایم. شاید هم تکلیف‌مان را همیشه انجام داده‌ایم. قطعا در آن دوران مطالب جالبی در مورد معادلات، رفتار گازها، تاریخ قرون وسطی و انواع زمان در زبان‌های خارجی یاد گرفته‌ایم، اما چرا علی‌رغم این همه درس خسته‌کننده‌ای که خواندیم، در مورد مسائل مهمی که زندگی بزرگسالان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد یا برایشان دچار دردسر می‌شود چیزی به ما یاد ندادند؟ مثلا: با چه کسی وارد رابطه شویم، چطور به مردم اعتماد کنیم، چطور احساسات دیگران را درک کنیم، چطور با غم و اندوه یا خیانت کنار بیاییم و چطور اضطراب و شرم‌مان را کنترل کنیم؟ سازمان «مدرسه زندگی» به آموزش طیف وسیعی از درس‌های عاطفی می‌پردازد که برای شکوفایی و یافتن آرامش نیاز داریم و مدارس معمولا تدریس آنها را فراموش می‌کنند. این کتاب مجموعه‌ای از ضروری‌ترین درس‌هایی است که با صراحت و انسانیت بیان شده است. موضوعاتی از قبیل عشق، شغل، آسیب‌های دوران کودکی و حتی تنهایی. با خواندن این کتاب به داشتن زندگی غنی‌تر، مهربانانه‌تر و واقعی‌تر دعوت می‌شوید. این کتاب برای تکمیل آموزشی است که شروع کرده‌ایم و واقعا لازم است به اتمام برسانیم و تکلیفی‌ست برای صعود به مرحله بعدی زندگی‌مان.

سرزمین دوپامین (به سوی تعادل در عصر افراطی‌گری)

  • 80,000 تومان

کتاب پیش روی شما درباره لذت و درد است. مهم‌تر از همه، برقراری تعادل بین این دو. ما در عصری زندگی می‌کنیم که در معرض محرک‌هایی با پاداش و دوپامین بالا قرار گرفته‌ایم. مثل انواع مواد مخدر، غذاهای خوشمزه، اخبار، لذت خرید، وقت گذراندن در شبکه‌های اجتماعی و غیره. به عبارت دیگر در شبکه‌های اجتماعی و غیره. به عبارت دیگر همه ما به علت مصرف بیش از حد و اجباری، آسیب‌پذیر شده‌ایم.

هوش هیجانی در محیط کار (چگونه ای کیو را به کار بگیریم تا روابط قوی‌تری داشته باشیم و در حرفه خود پیشرفت کنیم)

  • 55,000 تومان

هوش هیجانی یعنی شما آگاهید که به چه فکر می‌کنید، چه احساسی دارید، چه می‌خواهید و چطور می‌توانید به درستی اینها را با محیط بیرون تنظیم کنید. همچنین می‌توانید از افکار، احساسات و خواسته‌های دیگران استفاده کرده و از این دانش برای کمک به روابط خود با آنها بهره ببرید. هوش هیجانی از اعتبار، قابل اعتماد بودن و همدلی کردن می‌گوید، از رفتار شما در ارتباطی که با دیگران برقرار می‌کنید و بازخوردهایی که در همکاریتان به دیگران می‌دهید یا می‌گیرید. هوش هیجانی توانایی شما در مدیریت استرس و تعارض است. کار کردن با دیگران عمیقاً تحت‌تأثیر احساسات شماست و مستلزم این است که شما توانایی آرامش‌بخشی، ارتباط برقرار کردن و ادغام شدن در روابط را داشته باشید. EQ بالا تا حد زیادی اثربخشی شما را بر دیگران افزایش داده و به پیشرفت شما در حرفه‌تان کمک می‌کند.

نیروی زندگی

  • 285,000 تومان

در این کتاب، شما را به سفری در دل اکتشافات جدید علمی می‌بریم که بسیاری از آنها همین الان هم در دسترس هستند و می‌توانند کیفیت و طول زندگی شما را بهبود دهند. به عنوان مثال، این کتاب به شما می‌آموزد که چطور قدرت و توده عضلانی خود را افزایش دهید، متابولیسم خود را سریع‌تر کنید و با تمرینی 10 دقیقه‌ای، آن هم یک‌بار در هفته، تراکم استخوان خود را تا ١٤درصد بیشتر کنید. بخشی از کتاب هم به ترمیم و بهبود بدن و افزایش طول عمر اختصاص دارد. در این بخش، می‌خوانید که چگونه فرایند ترمیم و بهبود بدن خود را تسریع کنید و طول عمر خود را افزایش دهید؛ یا چگونه سلول‌های بنیادی به افراد کمک کرده‌اند که بعد از سکته یا مشکلات نخاعی، دوباره از دست و پای خود استفاده کنند و رباط‌های آسیب‌دیده را ترمیم کنند.

لذت کامل نبودن (راهنمای بدون استرس ساکت کردن منتقد درون غلبه بر کمال‌گرایی و تبدیل شدن به بهترین حالت خود)

  • 55,000 تومان

آیا شما یک کمال‌گرا هستید؟ آیا کمال‌گرایی باعث شده دچار استرس، نگرانی و یک‌جور اندوه و افسردگی مزمن شوید؟ می‌خواهید منتقد درونتان را ساکت کنید و احساس ترس از شکست را در خود از بین ببرید؟ آیا می‌دانید که همین دو تغییر ساده چه تاثیر شگفت‌انگیزی بر زندگیتان می‌گذارند و آن را از اینی که هست بهتر می‌کنند؟ تصور کنید که بدون ترس از خودانتقادی می‌توانید دست به هر کاری بزنید. تصور کنید که دیگر احساس تردید و دودلی فلج و زمین‌گیرتان نمی‌کند. تصور کنید که سرانجام می‌توانید با کمال‌گراییتان خداحافظی کنید و اعتماد‌به‌نفس، اشتیاق و الهام‌بخشی را تجربه کنید، دیمن زاهاریادس با کتاب لذت کامل نبودن به شما کمک می‌کند تا بر گرایشات کمال‌گرایانه‌تان غلبه کنید و از یک زندگی شادتر لذت ببرید. او دست شما را می‌گیرد و قدم‌به‌قدم شما را با نقش‌هایی آشنا می‌سازد که وسوسه‌تان می‌کند.

ارتعاش خوب زندگی خوب (عشق به خود راهی است به‌سوی خویشتن)

  • 80,000 تومان

بهترین خودتان باشید. چگونه می‌توانید خودتان را واقعا دوست داشته باشید؟ چگونه می‌توانید احساسات منفی را به احساسات مثبت تبدیل کنید؟ آیا رسیدن به خوشبختی ماندگار امکان‌پذیر است؟ وکس کینگ در این کتاب پرسش‌های بالا را به درستی پاسخ می‌دهد و به موضوعات زیر می‌پردازد: - با مراقبت از خود انرژی‌های مسموم را پاک‌سازی کنید. - عادت‌های مثبتی مانند ذهن‌آگاهی و مراقبه را پرورش دهید. - باورهایی را که فرصت‌های طلایی ایجاد می‌کنند جایگزین باورهای غلط کنید. - با استفاده از تکنیک‌های این کتاب به هدف‌های خود برسید. - بر ترس غلبه کرده و با کیهان همسو شوید. - هدف‌های والاتری انتخاب کرده و الگویی برای دیگران باشید. در این کتاب یاد می‌گیرید با تغییر طرز تفکر، احساسات، نحوه بیان و رفتار خود، می‌توانید دنیای خود و دیگران را تغییر دهید.

مدل‌های ذهنی (30 ابزار تفکر که معمولی‌ها را از خاص‌ها متمایز می‌کند)

  • 60,000 تومان

مدل های ذهنی به نقشه‌ی گنج برای کسی که در دل جنگل گم شده است می‌مانند آن‌ها باعث ایجاد یک درک فوری از شرایط شده و از آن مهمتر اینکه راهی برای رسیدن به مقصد نهایی فراهم می‌کنند حال تصور کنید که نقشهای کمکی برای حل مشکلات و تصمیم گیریهای زندگی‌تان داشته باشید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با بمباران اطلاعات مبارزه کنید، روی آنچه که واقعا اهمیت دارد متمرکز شوید و تصمیم‌های مهم و پیچیده را با سرعت و اعتماد به نفس بگیرید. هر مدل ذهنی یک ابزار ویژه است که کمک می‌کند هوشمندانه‌تر و با فراست بیشتر بیندیشیم. با خواندن این کتاب یاد می‌گیریم میلیاردرها، مدیران موفق، ورزشکاران المپیکی و دانشمندان چطور متفاوت فکر می‌کنند و میزان خطا را به حداقل می‌رسانند نویسنده‌ی این کتاب، پیتر هالینز دانش آموخته‌ی رشته‌ی روانشناسی است. او سال‌ها رفتارهای انسانی را مورد مطالعه قرار داده و نویسنده‌ای موفق و پرفروش است. او همچنین با افراد زیادی کار کرده تا پتانسیل و مسیرشان را به سمت موفقیت شکوفا کند نوشته های او با تکیه بر تجارب، آکادمیک مربی‌گری و تحقیقات او طی سالیان است.

صلح درونی (چگونه می‌توانیم با ذهن‌آگاهی و شفقت از منتقد درونی رها شویم)

  • 95,000 تومان

منتقد درونی صدای درون سر است که مدام به ما یادآوری می‌کند که به اندازه‌ی کافی خوب نیستیم. این صدا در پشت افکار موذی نهفته است و هر یک از عملکردهای و ارزشمندی ما را زیر سوال می‌برد و به قضاوت خود و دیگران می‌پردازد. صدایی که در هر تجربه ی زندگی‌مان حضور دارد و آن را نکوهش می‌کند. شاید گفتگوی درونی بسیار قدرتمند به‌نظر برسد، اما به‌طور موثری می‌توانیم آن را مدیریت کنیم. در هر فصل کتاب بینش سازنده‌ای ارائه داده شده است تا این صدای درون سر که آن را گفتگوی درونی نامیده‌ام شناسایی و ریشه‌یابی کنیم و با کمک روش‌های متعددی همچون ذهن‌آگاهی آن را مهار کرده و به صلح درونی برسیم.

فلسفه سفر کاوشگرانه (16 نکته فلسفی برای بهتر زیستن از بطن کاوشگری در قطب)

  • 30,000 تومان

ترس از عالی بودن آسان و طبیعی است، زیرا هرچه برای به‌دست‌آوردن بیشتر تلاش کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که در موقعیتی قرار گیرید که در آن خطر شکست وجود داشته باشد. شاید ترس از احمق به‌نظر رسیدن در صورت شکست، چیزی است که باعث می‌شود رویاهایمان را خاک کنیم. اغلب تلاش نکردن، احساس امنیت بیشتری نسبت به تلاش نمودن و عدم موفقیت دارد. هنوز به یاد دارم یک سال قبل از بورگه، با گیر رندبی (کسی که ایده سفر اکتشافی را داد، اما متاسفانه سریع مصدوم شده و مجبور به برگشت شد.) پس از یک سفر اسکی و قبل از سفر قطب‌مان، در سونا نشسته بودم. از او پرسیدم اگر شکست بخوریم، از نظر او واکنش افکار عمومی چه خواهد بود. و این واکنش برای من چه معنایی خواهد داشت؟ پاسخ فوری او این بود: «بهش فکر نکن!» در آن زمان فکر می‌کردم که او نسبت به نگرانی‌هایی که به نظر من قابل توجیه بود، کمی بی‌اهمیت است. بعدها، وقتی خوب فکر کردم، متوجه شدم که با چنین نگرانی‌هایی ممکن است به‌جای رفتن به قطب شمال، با کنترل تلویزیون درون مبل فرو بروم و این چیزی نبود که من بخواهم!

زندگی بر بال‌های خیال (اعترافش تبعیدی‌ای که پشیمان نیست)

  • 115,000 تومان

در سپتامبر 1973، ارتش در شیلی قدرت را به دست گرفت و آریل دورفمان، یکی از مخالفان چپ‌گرای رئیس جمهور آلنده، مجبور شد به خاطر نجات جانش جلای وطن کند. در زندگی بر بال‌های خیال، دورفمان تلاطم‌های زندگی شخصی و سیاسی‌اش را از زمان کودتای پینوشه با توصیف‌های قوی و هوشمندانه، به تصویر می‌کشد.

خود عجیب و غریبت را بپذیر (روبه‌رو شدن با ترس‌ها و آزاد کردن خلاقیت)

  • 85,000 تومان

چه از آشپزی لذت می‌برید، چه از نقاشی، نویسندگی یا نوازندگی، خواه به طراحی بازی‌های کامپیوتری علاقمند باشید یا به تولید محتوای دیجیتال، یا چنانچه هنوز به دنبال این هستید که حیطه‌های خلاقانه مورد علاقه خود را کشف کنید، این کتاب مناسب شماست. در این کتاب می‌آموزید با پذیرش جنبه‌های عجیب و غریب وجودتان، راحت‌تر در مسیر خلاقانه خود حرکت کنید. فلیشیا دی، بازیگر و خالق سریال اینترنتی دگلید، یک خوره بازی‌های کامپیوتری و از پیشگامان تولید محتوای دیجیتال، با زبانی طنزآمیز و دوستانه ضمن بازگو کردن روایت‌هایی از زندگی شخصی‌اش، با تمرین‌هایی جذاب و عملی به شما کمک می‌کند تا بر موانع ذهنی خلاقیت غلبه کنید، از تنبلی و کمال‌گرایی دوری کنید، ترس و اضطراب‌های ناشناخته را کنار بگذارید و رفته‌رفته ذهن خلاق خود را آماده حرکت در مسیری شادی‌آفرین کنید، کتابی برای انگیزه گرفتن، خلاق شدن و عجیب و غریب بودن!

دام نصیحت (آنچه مغز از قدرت ما در تغییر دیگران آشکار می‌سازد)

  • 45,000 تومان

نویسنده‌ی کتاب از میل زیاد انسان‌ها به نصیحت کردن دیگران به عنوان یک دام یاد می‌کند که نه تنها کمکی به پیشرفت طرف مقابل نمی‌کند بلکه باعث صرف وقت و سایر منابع می‌شود. او سعی کرده به خواننده بیاموزد به جای تلاش در جهت اعمال نظر افراطی در همه‌ی امور دیگران که رفته رفته رنگ دخالت نیز به خود می‌گیرد، رفتاری «مشاورگونه» در پیش بگیرد و به جای تمرکز بر حرف زدن یک طرفه، بیشتر شنونده باشد و از این طریق آینده‌ای بهتر برای خودش و دیگران رقم بزند.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  صفحه‌ی 1