فوژان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مدیریت بازاریابی نوین
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
مدیریت استراتژیک
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
مفاهیم کلیدی در بازاریابی
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
مدیریت رفتار سازمانی
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
بهبود سازمان (مدل‌های تشخیص)
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان
رفتار مصرف‌کننده
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
مدیریت استراتژیک
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
استراتژی‌‌های اثربخش تبلیغات برای کسب و کار شما
ارتباطات بازاریابی و برند
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
مدیریت اخلاق حرفه‌ای در سازمان به شیوه جوانمردان

مدیریت بازاریابی نوین

  • 135,000 تومان

این کتاب بیشتر یک راهنمای جامع، برای حال و آینده بازاریابی است. پس لازم است بحث را با نگاهی به گذشته شروع کنیم، هم‌چنان که متفکر و فیلسوف ارتباطات، مارشال مک‌لوهان در نوشته کلاسیک خود در دهه 1960 می‌نویسد :«باید مراحل جنینی هر رشد جدیدی را نگاه کنیم، زیرا در طی این دوره رشد، برداشت‌های اشتباه و کج‌فهمی بیش‌تری وجود دارد؛ چه کتاب باشد، چه خودرو یا تلویزیون.» غالبا درکی از گذشته می‌تواند به شناخت و درک ما از حال و در نهایت به نگرش ما در آینده کمک کند. برای داشتن دانش جامع در خصوص هر پدیده‌ای علم به مبدا و منشا پیدایش و سیر تحولات آن و در کل دانستن تاریخ آن پدیده اجتناب‌ناپذیر است. علم بازاریابی نیز مستثنی از این قضیه نیست...

مدیریت استراتژیک

  • 120,000 تومان

مدیریت استراتژیک موضوع جالب و چالش‌برانگیز است و تصمیمات مهمی را درباره مسیر آینده سازمان اتخاذ می‌کند: اهداف، منابع و چگونگی تعامل سازمان با جهانی که در آن‌جا فعالیت می‌کند. تمام ابعاد سازمان از جمله کارکنان، بخش مالی، روش‌های تولید و محیط سازمان (که همچنین دربرگیرنده مشتریان است) نقشی اساسی در استراتژی بازی می‌کنند. از اهداف این فصل، توضیح این موضوع است که سازمان به منظور بقا و عملکرد موثر چگونه باید این حوزه‌ها را سازماندهی کند.

مفاهیم کلیدی در بازاریابی

  • 25,000 تومان

با وجود اینکه بازاریابی به طور طبیعی ابزارهای خود را توسعه داده است، به میزان زیادی مفاهیم و ابزارهای حوزه‌های دیگر را به عاریه گرفته است، که در بازاریابی کاربردی زیادی داشته‌اند. برای مثال، استفاده روزافزون از ابزارهای آماری و ریاضی در مدل‌سازی و درک پدیده‌های بازاریابی و فعالیت‌های تبارشناسی، انسان‌شناسی و نمادشناسی برای درک و ساختاردهی رفتار طرفین درگیر در یک مبادله، یا جنبه‌هایی که از علم مدیریت حتی برای فعالیت‌های بازاریابی مانند کنترل، سازمان‌دهی و غیره گرفته شده است. کتاب حاضر توانسته است با حجم کم خود، مفاهیم گسترده و کلیدی این رشته را که از ابتدا تا کنون مطرح شده است، به صورت خلاصه تقدیم علاقمندان، اندیشمندان و دانشجویان این رشته نماید و ما امیدوارم که مفاهیم و نکات مطرح در این کتاب بتواند رضایت طیف وسیع پژوهشگران و دست‌اندرکاران این رشته در کشورمان را فراهم نماید.

مدیریت رفتار سازمانی

  • 20,000 تومان

لازم نیست مدیر باشیم یا دانشجوی مدیریت، تا به مباحث درس رفتار سازمانی نیازمند باشیم. هر کسی در هر مجموعه‌ای فعالیت می‌کند، لازم است با مبانی رفتار سازمانی آشنا باشد. بیرون آمدن از انزوای فردی و شروع زندگی اجتماعی، به معنی این است که نیاز به دانش رفتار سازمانی آغاز شده است. سال‌ها پیش، دانشمندی به نام چستر بارناد، با مطالعات و تحقیقات خود نشان داد که:«رفتار انسان‌ها در محیط سازمان، با رفتار آنها خارج از محیط سازمان متفاوت است.» به عبارت دیگر بسیاری از ما در سازمان‌ها، شخصیت و رفتار متفاوتی را از خود به نمایش می‌گذاریم. چستر بارناد، همچنین تاکید داشت که در تحلیل رفتار انسان‌ها در سازمان، نمی‌توان همه انگیزه‌های انسان‌ها را در عوامل اقتصادی خلاصه کرد. در این کتاب سعی شده است که ضمن ارائه مفاهیم و تعاریف به شکلی ساده و روان بر روی کاربردی بودن مطالب و انتقال پیا‌م‌های مناسب برای کارکنان و مدیران تمرکز گردد.

بهبود سازمان (مدل‌های تشخیص)

  • 22,000 تومان

مطالعه تغییر و توسعه یکی از موضوعات مهم در علوم اجتماعی می‌باشد. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که به طور طبیعی دائما در حال تغییر و تحول است و اگر بگوئیم که بزرگترین مساله‌ای که هر سازمان امروزه با آن روبروست، مساله تحول و دگرگونی است زیاد تند نرفته‌ایم. پذیرش تغییر در دنیای متحول کنونی از بزرگترین عوامل دوام و بقای سازمان است و تنها سازمان‌هایی می‌توانند موجودیت خود را حفظ نمایند که بتوانند خود را با آهنگ این تحولات اجتناب‌ناپذیر هماهنگ سازند.

رفتار مصرف‌کننده

  • 25,000 تومان

رفتار مصرف‌کننده فعالیت‌های ذهنی، احساسی و فیزیکی است که افراد در هنگام خرید، استفاده و دور انداختن محصولات و خدماتی که برای ارضای نیازها و امیالشان به کار می‌گیرند، از خود نشان می‌دهند. همچنین رفتار مصرف‌کننده از موضوعات جدید حوزه بازاریابی به شمار می‌رود با توجه به اهمیت این موضوع، امروزه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها مفاهیم جدید بازاریابی را پذیرفته‌اند و طبق آن عمل می‌کنند در واقع آنان متوجه این مهم شده‌اند که تمرکز بر نیازهای مصرف‌کنندگان، تجزیه و تحلیل رفتار مصرف‌کنندگان و اولیت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر این فرایند از عمده وظایف بازاریابان است. در کتاب حاضر سعی بر آن شده تا چکیده‌ای از رفتار مصرف‌کننده با تاکید بر بازاریابی و عوامل مرتبط با آن برای آشنایی بیشتر فعالان و مدیران علاقمند به مفاهیم رفتار مصرف‌کننده و بازاریابی فراهم گردد.

مدیریت استراتژیک

  • 48,000 تومان

برای بسیاری از دانشجویان و حتی دست‌اندرکاران کسب و کار، مبحث و حتی واژه استراتژی واجد ابهاماتی است. شاید یکی از دلایل این موضوع، دور بودن آن از تجارب و امور روزمره باشد. با این حال واژه استراتژی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین مفاهیم در حوزه‌های کسب و کار است. گفته می‌شود که واژه استراتژی برگرفته از یک واژه یونانی است که خود مشتق شده از دو واژه دیگر به معناهای ارتش و رهبری می‌باشد. واژه تاکتیک نیز برگرفته از یک واژه یونانی به معنای استقرار یا ترتیب دادن امور است و در جنگ و تجارت، یک استراتژی معمولاً به دنبال نتیجه مشابهی است و آن چیزی جز پیروزی نیست...

استراتژی‌‌های اثربخش تبلیغات برای کسب و کار شما

  • 15,000 تومان

بازاریابی یک پیکره در حال رشد از اندیشه و عمل است و یک مفهوم و فعالیت مدیریتی است، که در طی سال‌های زیادی توسعه داده شده است. در سال‌های اخیر مشاهده می‌کنیم که چگونه مفهوم و ابزارهای بازاریابی به صورت گسترده در بازاریابی کالاهای مصرفی، در سازمان‌های انتفاعی و به صورت گسترده‌تر در بازارهای صنعتی، بازارهای خدماتی و سازمان‌های غیرانتفاعی استفاده می‌شوند. به طور مشابه مشاهده می‌کنیم که چگونه تکنولوژی‌های جدید و پیشرفت‌های تکنولوژیکی در فعالیت‌های بازاریابی معاصر تغییر و تحول ایجاد کرده است. توسعه تفکر و فعالیت‌های بازاریابی، انتخاب آنچه که برای بازاریابان مدرن دارای اهمیت می‌باشند را مشکل می‌سازد. با این حال، در میان تغییرات مهمی که در سال‌های اخیر رخ داده است، تاکید زیادی بر فعالیت‌های مشتری‌مداری و بازاریابی رابطه‌ای شده است. تغییر و تحولات در این حوزه‌ها عمدتا به منزله تغییر در تفکر و فعالیت‌های بازاریابی می‌باشد.

ارتباطات بازاریابی و برند

  • 32,000 تومان

بازاریابی همانند هر پدیده دیگر از منظرهای مختلف قابل تعریف است. به عنوان مثال از منظر اجتماعی، بازاریابی: «فرآیندی است اجتماعی که از طریق آن افراد و گروه‌های مختلف از طریق تولید، پیشنهاد و مبادله آزادانه محصولات و خدمات به ارضای نیازهای خود می‌پردازند.» از منظر مدیریتی نیز تعاریف متعددی در مورد بازاریابی ارائه شده است. به عنوان مثال برخی از مدیران، بازاریابی را «هنر فروش محصولات» تعریف کرده‌اند. البته همان‌طور که کاتلر همواره در کتب خود مطرح کرده است، این مدیران به معنای درست بازاریابی پی نبرده‌اند. چرا که فروش ملموس‌ترین جز در فرآیند بازاریابی است ولی تمام آن نیست.

مدیریت اخلاق حرفه‌ای در سازمان به شیوه جوانمردان

  • 35,000 تومان

کتاب حاضر تلاشی است برای پل زدن میان آن گذشته تاریخی که پر از رفتارهای اهل فتوت و جوانمردی و اخلاق‌گرائی بوده است و با وضعیت اکنون سازمانی ما که آمارها و گزارش‌های سازمان‌های ناظر، درباره آن حکایت دیگری می‌کنند. مولف کوشیده است تا پیوندی برقرار کند که اخلاق حرفه‌ای و سازمانی امروز ما حال و هوایی ایرانی-آیینی پیدا کند. بر این باورم اگر بر سازمان‌های ما اخلاق جوانمردانه پرتو افکند و مدیران ما به بسیاری از ارزش‌های کهن فتوت مدارانه بازگردند، بسیاری از مشکلات و مسایل ما حل خواهد شد، بسیاری از کنترل‌ها و نظارت‌های غیر ضروری برچیده می‌شوند و بازرسی‌ها و بررسی‌ها به حداقل کاهش می‌یابند و پیچیدگی‌ها و آشوبناکی‌ها به نظم و انتظامی درونی مبدل خواهند شد.

صفحه‌ی 1