عالي تبار


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شادترین کودک محله (9 ماهه تا 4 ساله)
  • 290,000 تومان
  • با تخفیف: 290,000 تومان
شادترین کودک محله (از بدو تولد تا 3 ماهگی)
  • 300,000 تومان
  • با تخفیف: 300,000 تومان
مهرطلبی (بیماری راضی کردن دیگران)
  • 360,000 تومان
  • با تخفیف: 360,000 تومان
خرده عادت‌ها (راهی آسان و ثابت شده برای ایجاد عادت‌های خوب و ترک عادت‌های بد)
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها (روشی نو برای خوب زندگی کردن)
محدودیت صفر (زندگی را بدون مرز تجربه کنید )
  • 57,000 تومان
  • با تخفیف: 57,000 تومان
زندگی خود را دوباره بیافرینید
  • 71,000 تومان
  • با تخفیف: 71,000 تومان
پیوند زخم خورده
  • 84,000 تومان
  • با تخفیف: 84,000 تومان
وقتی نیچه گریست
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
خیلی خوب خیلی احمق (خانم‌ها دیگر ببوگلابی نباشید)

شادترین کودک محله (9 ماهه تا 4 ساله)

  • 290,000 تومان

دکتر هاروی کارپ، در این کتاب به بررسی فوران‌های عاطفی و هیجانی، نوسانات روحی و تحولات رفتاری کودکان نوپا در سنین 9 ماهه تا 4 سالگی می‌پردازد و روش‌هایی را برای مدیریت کردن این چالش‌ها به پدر و مادرها ارائه می‌دهد. روش‌های دکتر کارپ بسیار جالب، سرگرم‌کننده و موثر هستند و به پدر و مادرها، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و پرستارها کمک می‌کنند تا رفتارهای واکنشی و تند کودکان نوپا را کنترل کرده و رفتارهای خوب و مثبت آنها را تشویق و تقویت کنند. استفاده از این روش‌ها باعث کاهش تنش‌‌های دوران نوپا بودن کودک و حفظ آرامش خانواده و همچنین بهبود و اصلاح رفتارهای کودک می‌شوند. با به‌کارگیری روش‌های دکتر کارپ، استرس و ناآرامی‌های کودک و سایر اعضای خانواده به میزان چشمگیری کاهش پیدا می‌کنند و کودک سالم‌تر و شادتری خواهید داشت.

شادترین کودک محله (از بدو تولد تا 3 ماهگی)

  • 300,000 تومان

دکتر هاروی کارپء در این کتاب به پدر و مادرها آموزش می‌دهد که چگونه حتی آشفته‌ترین و بی قرارترین نوزاد ار به "شادترین نوزاد محله" تبدیل کنند. پدر و مادرهاء پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و پرستارها با استفاده از نکات و پندهای موجود در این کتاب می‌توانند گریه‌ها و فریادهای نوزاد را تسکین دهند و مدت زمان خواب او را طولانی تر کنند. روش خاص و بسیار موفق دکتر کارپء بر مبنای این چهار فصل است 1- سه ماهه چهارم دوره جنینی: شبیه‌سازی فضای داخل رحم مادر برای نوزاد. 2- واکنش آرامش‌بخش: دکمه "خاموش" طبیعی و فطری کودک برای متوقف ساختن گریه‌های او 3- پنج ویژگی خاص: پنج ترفند ساده برای فعال کردن واکنش واکنش آرامش بخش کودک. 4-تسکین دادن کودک از طریق در آغوش گرفتن او: ترکیب کردن پنج ترفند مذکور برای آرام کردن کودکان مبتلا به قولنج.

پیام گم‌گشته (روایت سفری عجیب که این فرصت را به ما می‌دهد تا دانش و خرد مربوط به فرهنگی باستانی را کشف کرده )

  • 160,000 تومان

کتاب پیام گم گشته (عرفان بومیان استرالیا) اثری است از مارلو مورگان به ترجمه ی الهه کیهان فر و چاپ انتشارات عالی تبار. اثری خواندنی، معنوی و الهام بخش برپایه واقعیت دربردارنده ی تجربیات نویسنده پس از آشنایی با قبیله ای در استرالیا و زیستن موقتی با آن ها. دیدار با انسان های خارق العاده ای که درس هایی شگرف درباره جهان هستی و انسانیت به او می آموزند و ارزش های واقعی زندگی را به وی نشان می دهند. مارلو مورگان در کتاب پیش رو به مقایسه ی حیات شهری خود با زندگی ساده و درعین حال پربار آن ها می پردازد.

مهرطلبی (بیماری راضی کردن دیگران)

  • 360,000 تومان

اگر قادر به تشخیص این موضوع نیستید که کی؟ کجا؟ و به چه نحوی باید بین خواسته‌های خودتان و نیازهای دیگران تمایز قائل شوید، این کتاب حلال مشکل شماست! کی ردفیلد جیمیسن: افراد راضی‌کنند، صرفا کسانی نیستند که در تلاش برای شاد کردن دیگران کمی زیاده‌روی می‌کنند. افرادی که دچار بیماری راضی کردن دیگران هستند، در مواقعی که واقعا قصد دارند به درخواست دیگران پاسخ نه بدهند، برای راضی کردن آن ها پاسخ بله می‌دهند. همچنین، این افراد به تایید شدن از سوی دیگران اعتیاد دارند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا این مشکل را در وجود خود بشناسید و به درمان آن بپردازید.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

خرده عادت‌ها (راهی آسان و ثابت شده برای ایجاد عادت‌های خوب و ترک عادت‌های بد)

  • 40,000 تومان

کتاب خرده عادت‌ها اثر جیمز کلیر، به مخاطب قدرت عادت و راههای تغییر آن را نشان می دهد. این کتاب سعی در تثبیت و نهادینه کردن عادت‌های مثبت و حذف و بیرنگ کردن عادت‌های منفی، البته به روش گام به گام و روزانه دارد و یکی از موثرترین راه‌ها برای ایجاد عادت‌های بهتر را پیوستن به گروهی می‌داند که در آن رفتار دلخواه و مطلوب شما، رفتار عادی محسوب شود. نویسنده 4 قانون برای ایجاد عادت‌های خوب ارائه می‌دهد که عبارتند از: 1)نشانه 2)اشتیاق 3)پاسخ 4)پاداش برای از بین بردن عادت‌های بد نیز می‌توانیم این قوانین را معکوس کنیم.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها (روشی نو برای خوب زندگی کردن)

  • 44,000 تومان

در این کتاب نویسنده داستان زندگی خودش و دغدغه‌های دوران جوانی‌اش ا با صراحت بیان کرده است تا بتواند خواننده را به هدف مورد نظر یعنی رهایی از دغدغه‌ها برساند. مارک منسن می‌گوید: هر فرد موفقی بارها و بارها شکست خورده است اما آنچه نمایش داده می‌شود فقط موفقیت اوست. از این رو بسیاری از افراد می‌خواهند بدون تحمل سختی و فشار، ره صد ساله را یک شبه طی کنند.

دروغ‌هایی که به خود می گوییم (چگونه با حقیقت روبه‌رو شویم وجود خود را بپذیریم و زندگی بهتری را برای خود خلق کنیم)

  • 30,000 تومان

در کتاب دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم، آقای جان فردریکسون مشاور و درمانگر با سابقه، شیوه‌هایی که با استفاده از آن‌ها خودمان را فریب می‌دهیم را آشکار می‌سازد و روش رهایی پیدا کردن از آن‌ها را به ما می‌آموزد. وی در این کتاب با بیان ماجراها و مثال‌هایی در این زمینه نشان می‌دهد که علت‌های ظاهری مشکل ما، در اکثر مواقع علت واقعی مشکلاتمان نیستند. در ضمن، به ما نشان می‌دهد که ترش واقعی‌مان چیست و چگونه باید با آن مواجه شویم. مطالبی که در این کتاب مطالعه خواهید کرد عبارتند از: نحوه تشخیص و شناخت دروغ‌هایی که به خود می‌گویید. نحوه روبه‌رو شدن با حقایقی که همیشه از آن‌ها فراری بوده‌اید. علت ماندن شما با فردی که برایتان مناسب نیست. نحوه دست برداشتن از بله گفتن هنگامی که پاسخ واقعی‌تان نه است.

محدودیت صفر (زندگی را بدون مرز تجربه کنید )

  • 57,000 تومان

احتمالا برای شما هم پیش آمده که برای دستیابی به هدف مورد نظر خود تلاش و کوشش فراوانی کنید ، اما با این حال رسیدن به موفقیت بسیار دشوار به نظر برسد و علی رغم زحمات فراوان خود ، به نتیجه مطلوب مورد نظرتان نرسید. در چنین شرایطی ، تصور می کنید که هر چقدر هم همت و پشتکار نشان می دهید ، باز هم به جایی نمی رسید . شاید مشکل در درون شماست ! نه در فعالیت‌های فیزیکی و جایی در بیرون از شما . شاید مشکلات و موانعی در درون شما هستند که وجودتان را محدود می‌سازند و اجازه شکوفایی قدرت درون و توانایی‌هایتان را به شما نمی‌دهند . کتاب "محدودیت صفر " روشی تایید شده و به روز شده را به شما آموزش می‌دهد تا به وسیله آن چنین محدودیت‌هایی که در اصل توسط خودتان ایجاد شده اند را در هم بشکنید و در زندگی به موهبت‌هایی حتی فراتر از تصورتان دست پیدا کنید .

زندگی خود را دوباره بیافرینید

  • 71,000 تومان

در «کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید». جفری یانگ وژانت کلوسکو 11 الگوی رفتاری مخرب و تکراری را شناسایی و درمان می‌کنند. این 2 نویسنده که از شناخت درمان‌گران بنام و صاحب‌نظر می‌باشند با استفاده از تجارب بالینی خود و شرح حال بیماران واقعی نشان می‌دهند که شرایط زندگی گذشته و خلق و خوی ذاتی افراد می‌تواند از بهترین دلایل شکل‌گیری این الگوها باشد. در ادامه کتاب با استفاده از تکنیک‌های تجربی، شناختی و رفتاری به بیمار در اصلاح این الگوها کمک می‌شود. دکتر آرون تی‌بک، بنیان‌گذار شناخت درمانی، ضمن نوشتن مقدمه‌ای بر این کتاب مراتب تشکر و قدردانی خود را از مولفان «یانگ و کلوسکو» ابراز داشته است.

پیوند زخم خورده

  • 84,000 تومان

این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟ این کتاب را در وهله نخست برای هر زوجی (اعم از زن و شوهرها و نامزدها) نوشته‌ام، که پس از عهدشکنی یکی از دو طرف، خواهان برقراری مجدد رابطه با یکدیگرند. سعی من بر آن بوده است تا به همسران زخم‌خورده و عهدشکن با دیدی بی‌طرفانه نگاه کنم. افراد زیر نیز می‌توانند از این کتاب استفاده کنند: کسانی که روابط‌شان در نتیجه پیمان‌شکنی همسر خاتمه یافته و به دنبال این تجربه، دوران خوشبختی را پشت سر گذاشته‌اند و می‌خواهند بفهمند چرا رابطه‌شان پابرجا نمانده و خود نیز به چه نسبت مسئول این کج‌روی بوده‌اند. افرادی که می‌خواهند با تعدیل احساسی که از تجربه پیمان‌شکنی پدر و مادرشان در کودکی داشته‌اند، از تکرار الگوهای رفتاری مشابه جلوگیری کنند. همسرانی که به فکر برقراری رابطه‌ای نامشروع افتاده‌اند و می‌خواهند پیش از آن‌که قدم غیرقابل برگشت و جبران‌ناپذیری بردارند، احساسات خود را بهتر بشناسند. همسرانی که می‌خواهند درباره مزایا و معایب افشای رابطه نامشروع ختم‌شده، مسائل را بهتر سبک و سنگین کنند و به چند و چون قضایا بپردازند. همسرانی که اصولا قصد ندارند رابطه نامشروع ختم‌شده خود را افشا کنند، اما همچنان خواهان تداوم زندگی زناشویی خود هستند و می‌خواهند درباره خود بیشتر بدانند. زوج‌هایی که به جای خیانت و عهدشکنی، با مقولات دیگری چون پنهان‌کاری، دروغ و اعتماد کلنجار می‌روند. زوج‌هایی که می‌خواهند بدانند پیش از خیانت چگونه باسرخوردگی‌های اجتناب ناپذیر ناشی از زندگی زناشویی دست و پنجه نرم کنند.

وقتی نیچه گریست

  • 75,000 تومان

رمان وقتی نیچه گریست آمیزه‌ای است حیرت‌انگیز از واقعیت و خیال، تاریخی که شاید اگر دست تقدیر کمی نرمش نشان می‌داد، به وقوع می‌پیوست.در این رمان شاهد رویایی شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار در تاریخ بشریت هستیم؛ فردریک نیچه، ژوزف بروئر، زیگموند فروید، لو سالومه و برتا پاپنهایم. فردریک نیچه، فیلسوفی که در زمان حیات خود هرگز شناخته نشد، فیلسوفی متعلق به آیندگان که پوچ‌گرایی در نگاه او متبلور شد، فیلسوفی که در تنهایی و عزلت زیست و سرانجام در دام زیبارویی به نام لو سالومه گرفتار شد اما چون وصال یار ممکن نشد، به افسردگی مبتلا شد.در آن سوی داستان ژوزف بروئر قرار دارد، طبیب حاذقی که به تازگی روشی برای درمان بیماری‌های روانی ابداع کرده و سرمست عشق بیمار افسونگر خویش برتا پاپنهایم است. زیگموند فروید، پدر علم روانکاوی به یاری استاد خود ژرزف بروئر می‌شتابد تا راهی برای درمان افسردگی نیچه پیدا کنند تا مبادا او دست به خودکشی زده و تاریخ از وجود چنین نابغه‌ای بی‌نصیب بماند. شاید مدارک و شواهدی دال بر دیدار نیچه و بروئر در دنیای واقعی در دست نباشد اما تاریخ پر رمز و راز‌تر از آن است که بتواند از زیر و بم آن به طور کامل سر در بیاورد.

خیلی خوب خیلی احمق (خانم‌ها دیگر ببوگلابی نباشید)

  • 25,000 تومان

وقتی صبحانه‌شان را می‌خوردند، مثل یک دسته گنجشک همگی میز را ترک می‌کنند، در حالی که من خودم را به سمت ماشین ظرف‌شویی پرتاب می‌کنم تا قبل از رفتن به سر کار، خانه کمی تمیز باشد... همسر درجه یک،‌ مادر عالی، دوست خوب، کارمند نمونه، محرم اسرار... شما به طور همزمان همه این‌ها هستید. عین واقعیت است و شما هم خوب می‌دانید. ولی چرا این‌قدر اصرار دارید که یک زن همه فن حریف باشید، کسی که خودش را برای همه کس در هر شرایطی فدا می‌کند؟ بالاخره بعد از مدتی نویسنده می‌فهمد که خود را باید از این وضعیت خلاص کند. شوخ طبعی و طنز ظریف، این کتاب را به بهترین درمان تبدیل می‌کند.

1  2  3  صفحه‌ی 1