ديلماج_


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تلنگر تلنگر تفکر تفکر (روش‌های تغییر رفتار مدنی)
بهانه‌ها دور شوید
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان
افسردگی در زنان باردار
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
رضامندی در زناشویی با راهکارهایی ساده
  • 13,000 تومان
  • با تخفیف: 13,000 تومان
ام اس (بیماری مولتیپل اسکلروزیس راهکارهایی برای کنترل و درمان)
بنویس تا اتفاق بیفتد
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
هستی بعد از نیستی
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان

تلنگر تلنگر تفکر تفکر (روش‌های تغییر رفتار مدنی)

  • 30,000 تومان

... دولت‌ها و سازمان‌های دولتی، چه نوع رفتاری را باید تشویق کنند؟ پاسخ به این سؤال ساده نیست، چون آن چیزی که باعث رفتار مدنی خوب می‌شود، موقتی، غیرقابل پیش‌بینی و پویا است. شهروند خوب در دموکراسی آتن، کسی بود که در هنر سربازی مهارت داشت، شهروند خوب قرن بیست و یکم ممکن است به همسایه سالخورده خود سر بزند، در تصمیم‌گیری در خصوص هزینه‌های عمومی محلی مشارکت کند یا به پشتیبانی از کمیته مدیریت پارک محلی، کمک کند. رفتار مدنی می‌تواند به روش‌های مختلف آشکار شود. می‌توانیم به نمونه‌هایی از عمل سیاسی فردی فکر کنیم که در آن افراد به دنبال تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری از طریق امضای یک طومار یا رأی دادن در انتخابات هستند. همچنین روش اقدام سیاسی جمعی نیز آشنا است که در آن افراد با هم همکاری می‌کنند تا بر تصمیم‌گیری تأثیر بگذارند، شاید در یک جلسه ملاقات جامعه برای تفکر از طریق یک مسئله مستلزم دقت زیاد که به دنبال تعریف الویت‌ها و اقدامات برای یک منطقه است. همچنین می‌توانیم هنگامی که افراد در جهت منافع عمومی گسترده‌تر عمل می‌کنند، نمونه‌های زیادی از شهروندان را ببینیم که یک نگرش و روش خودانجام را اتخاذ می‌کنند، برای مثال با رساندن یک شخص مسن به دکتر، بازیافت زباله‌های منزل یا داوطلب شدن برای رفتن به ملاقات بیماران در بیمارستان . شکل‌های جمعی از این نوع رفتار مدنی نیز وجود دارد که می‌تواند شامل عضو شدن در یک گروه جامعه برای تمیز کردن یک پارک محلی، شکل دادن به یک شرکت اجتماعی برای راه‌اندازی یک مرکز اجتماعی یا تعهد برای مبادله خیرخواهی به صورت رسمی از طریق یک بانک زمان باشد. به همین دلیل، لازم است تا دولت‌ها و سازمان‌های دولتی مجموعه گسترده‌تری از رفتارها نسبت به آنچه تاکنون انجام دادند را مشخص کنند.

بهانه‌ها دور شوید

  • 36,000 تومان

در سال 2006 به مطالعه آموزه‌های باستانی و کتاب جاودانی لائو تسو با عنوان تائو نچینگ پرداختم. من این مقاله‌ها را خوانده به آن‌ها اندیشیده و با آن‌ها زندگی کردم و سپس درباره هریک از 81 بند اشعار تائو که بسیاری آن‌ها را حکیمانه‌ترین کتابی می‌دانند که تا کنون نوشته شده مقالاتی نوشتم.کتابی که در حال حاضر می‌خوانید، برگرفته از تعالیم معلم بزرگ، لائو - تسو است. از آن جا که تفکر هماهنگ با خویشتن متعالی را از آموزه‌های تائو تچینگ فرا گرفتم،‌برای ایجاد تغییر در عادت‌های فکری قدیمی که به صورت بهانه‌ها ظاهر می‌شوند، به دنبال نظرات و توصیه‌های لائو تسو بوده و آن‌ها را رهنمون و الگوی خود ساختم.

افسردگی در زنان باردار

  • 15,000 تومان

بارداری علی‌رغم آنکه اغلب شور و اشتیاق زائدالوصفی ایجاد می‌کند برای اکثر زنان تنش‌زا است. افسردگی پس از زایمان یک اختلال شایع و ناتوان‌کننده اجتماعی است که اثرات ناگواری بر مادر، کودک و خانواده می‌گذارد. اثرات فوری این اختلال، ناتوانی مادر در انجام مراقبت و خطر خودکشی و نوزادکشی می‌باشد. اثرات بعدی و بلند مدت آن افسردگی دائم در زن، مشکلات و کشمکش‌های زناشویی، اختلال در روابط کودک و اختلال در جنبه‌های گوناگون رشد و تکامل کودک می‌باشد. در حدود نیمی از مادران با فرزندان کوچک علائم افسردگی را تجربه می‌کنند و ده تا پانزده درصد آن‌ها به سمت بیماری افسردگی ماژور پیش می‌روند که عدم تشخیص آن تبعات مختلف را به دنبال خواهد داشت.

رضامندی در زناشویی با راهکارهایی ساده

  • 13,000 تومان

تصور نادرستی وجود دارد مبنی بر اینکه زوج‌های خوشبخت هرگز با هم اختلاف ندارند. این تصور نادرست ریشه در تفکر «همه یا هیچ» دارد، تفکری مانند «زوج‌های خوشبخت هرگز با هم اختلاف ندارند و اگر زوجی با هم اختلاف داشته باشند، در این صورت خوشبخت نیستند»، نادرست است. در واقع زوج‌های خوشبخت و خشنود هم دچار تعارض می‌شوند اما تفاوت آن‌ها با زوج‌های ناخشنود در این است که زوج‌های خوشبخت با چگونگی حل اختلاف آشنا هستند. نزدیکی و صمیمیت بر کیفیت روابط زناشویی می‌افزاید و صمیمیت چیزی نیست که خود به خود اتفاق بیفتد.

ام اس (بیماری مولتیپل اسکلروزیس راهکارهایی برای کنترل و درمان)

  • 12,000 تومان

بیماری ام اس نوعی بیماری خود ایمنی حاصل از دمیلینیزه شدن نرون‌های عصبی است که توانایی‌هایی فیزیکی یا عملکردی ذهن و یا هر دو را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این بیماران دوره‌هایی از حملات و بهبود، از دست دادن و دوباره بدست آوردن و ترکیبی از هیجانات مختلف نومیدی، هراس، نگرانی و غیره را تجربه می‌کنند. این کتاب تلاشی است هر چند اندک در جهت تشریح و تبیین وجوه شناخته و ناشناخته بیماری با تاکید بر روش درمان شناختی شامل فنون ذهن‌آگاهی - مهارت‌های آرمیدگی - شناسایی و چالش با افکار منفی - فنون کنترل و توقف فکر - مقابله با افسردگی، مهارت حل مسئله و سایر راه‌های موثر برای کاستن از آلام بیماران مبتلا به ام اس.

بنویس تا اتفاق بیفتد

  • 32,000 تومان

در کتاب «بنویس تا اتفاق بیافتد» دکتر هنریت آنی کلاوسر توضیح می‌دهد که شما با نوشتن اهدافتان در زندگی، چگونه اولین گام را به سوی رسیدن به آنها بر می‌دارد. از سوی دیگر، نوشتن به شما کمک می‌کند بفهمید چه می‌خواهید. در این کتاب داستان‌هایی درباره کسانی خواهید خواند که شاهد معجزات بزرگ و کوچک در زندگی خود بودند، افرادی عادی، که آرزوهای خود را بر روی کاغذ نوشتند. توصیه‌ها و تمرینات ساده کلاوسر خلاقیت شما ر ا به جریان می‌اندازد و خیلی زود متوجه می شوید که بلیت سفر خود را به سوی موفقیت تهیه کرده‌اید.

هستی بعد از نیستی

  • 32,000 تومان

آنیتا در اغمای عمیقی قرار داشت در حالی که عزیزانش و گروه پزشکی هر لحظه انتظار داشتند او آخرین نفسش را برآورد. اما به او فرصت داده شده بود که به جسم بسیار بیمارش باز گردد، با تمام مشکلات مبارزه کند و از طریق عشق و مهر بدون قید و شرط، شفایی یاورنکردنی را از سر بگذراند. در ضمن به او اجازه داده شد از اتاق مرگ بازگردد و برای همه ما تعریف کند که زندگی در دیگر سوی دنیای مادی چگونه است و حتی مهم‌تر اینکه، چه احساسی می‌کند.

صفحه‌ی 1