دنياي_اقتصاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خدمت بی نظیر به مشتریان (5 گام برای پیشتازی در خدمت رسانی)
چرا کشورها شکست می‌خورند (سرچشمه‌های قدرت فقر و غنای کشورها)
دستیابی به اشتغال‌پذیری مادام‌العمر (قواعد عملکرد ادراک سیاست)
مدیریت پول و کسب در‌آمد برای نو‌جوانان و جوانان
قلاب (چطور محصولی عادت آفرین طراحی کنیم)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
دیجیتال مارکتینگ
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
خلق سازمان کارآفرین
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
تجاری‌سازی نو‎آوری (9 گام برای طراحی محصول بر اساس قیمت)
چگونه با آمار دروغ بگوییم (کتابی ساده برای هر آن کس  که افکار عمومی است)
از خودبیگانگی (جهت‌گیری‌های جدید در نظریه انتقادی)

زندگی خصوصی معامله‌گران حرفه‌ای (12 معامله‌گر و کارشناس از نحوه زندگی و معاملات خود سخن می‌گویند)

  • 70,000 تومان

این کتاب شما را خسته نمی‌کند. می‌خواهیم با هم قصه بخوانیم. احتمالا این داستان‌های کوچک به شما یاد بدهد چطور می‌توان شکست نخورد، پول درآورد و با بازارهای مالی دوست بود. این کتاب داستان مختصر زندگی 12 معامله‌گر حرفه‌ای بازار هاست. این معامله‌گران زندگی جذابی داشته و دارند و قدری با دیگران فرق دارند. سخنان آن‌ها مربوط به دوره زمانی زمستان سال 99 و بهار 1400 یعنی دوره سقوط کم‌سابقه شاخص بورس است. هدف کتاب آموزش غیررسمی فعالیت در بورس است.

خدمت بی نظیر به مشتریان (5 گام برای پیشتازی در خدمت رسانی)

  • 100,000 تومان

دلیلتان به‌ عنوان یک مشتری برای مراجعه دوباره و چندباره به فروشگاه یا شرکت مورد علاقه‌­تان چیست؟ این مسئله فقط به کیفیت محصولات و خدمات ارائه ‌شده بستگی ندارد. پژوهش ­ها نشان می­ دهد که مشتریان به‌خاطر «احساسی» که کارکنان یک فروشگاه یا شرکت در آنها ایجاد می ­کنند، بارها و بارها به آن مراجعه می ­کنند. خیلی ساده است! اگر می ‌خواهید مشتریانی وفادار داشته باشید، باید کاری کنید مشتریان بدانند که به آنها اهمیت می ­دهید. این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه می‌ توان چنین کاری کرد.

نخستین دانستی‌های مالی و سرمایه‌گذاری برای کودکان (درس‌های پولی که کودکان و نوجوانان نباید از دست بدهند)

  • 80,000 تومان

این کتاب برای شناساندن امور مالی به روشی آموزنده و سرگرم‌‌کننده نوشته شده است. اگرچه روی سخن این کتاب دانش‌آموزان پایه راهنمایی در سنین 8 تا 12 سال است، اما هر فردی در هر سنی می‌تواند از مزایای این کتاب بهره‌مند شود. این کتاب برای تبدیل بچه‌‌ها به سرمایه‌‌گذاران آگاه و همه‌‌چیزدان یا سرمایه‌‌دارهای بانفوذ تجاری نیست، بلکه هدف اصلی آن نشان دادن اطلاعات پایه و درعین‌حال مهم به کودکان برای افزایش مسئولیت مالی‌شان و همچنین کمک به آنهاست تا در اوایل زندگی خود بتوانند تصمیمات مالی هوشمندانه بگیرند.

چرا کشورها شکست می‌خورند (سرچشمه‌های قدرت فقر و غنای کشورها)

  • 180,000 تومان

کتاب «چرا کشورها شکست می‌خورند» طبق معیارهای متعارف دانشگاهی، اثری اقتصادی نیست؛ و باز طبق همین معیارها اثری سیاسی، جامعه‌شناختی، حقوقی و تاریخی هم نیست و در عین حال کتابی است بس دقیق و جامع درباره همه این رشته‌های علمی. همین ویژگی اخیر است که تحسین عالمان اقتصاد و سیاست و فرهنگ و جامعه و تاریخ را برانگیخته است. ستایندگان کتاب به تصریح یا تلویح، آن را از نمونه‌های درخشان مطالعات بین‌رشته‌ای تشخیص داده و گفته‌اند که مولفان، دانشنامه‌ای کم‌نظیر در علوم اجتماعی آفریده‌اند که به پرسش‌های بنیادی درباب علل فقر و غنای کشورها پاسخ‌هایی قانع‌کننده داده است.

دستیابی به اشتغال‌پذیری مادام‌العمر (قواعد عملکرد ادراک سیاست)

  • 100,000 تومان

با تغییرات سریع و پیشرفت شتابان فناوری، کارفرمایان و کارمندان به سختی می ‌توانند خود را با نیازهای هرروز بازار کار هماهنگ کنند. کارفرمایان باید همیشه نیروی کار مناسب در کسب و کار خود داشته باشند و کارمندان نیز باید بتوانند خود را در مسیر چالش ‌های جدید توانمند نگه دارند. امروزه هر فردی در محیط کار با چند سوال اساسی رو به روست: آیا شغل من در خطر است؟ آیا آماده تغییرات هستم؟ چگونه می‌ توانم خود را با تغییرات هماهنگ نگه دارم؟ این کتاب، مهارت ها، ویژگی ‌ها و رویکردهای لازم را برای سازگار ماندن در دنیایی با تغییرات سریع جهانی، فناورانه و نوآورانه، برمی ‌شمارد. بسیاری از منتقدین معتقدند که این کتاب احتمالا جامع‌ ترین کتاب درباره چگونگی شاغل ماندن در بازار کار امروز است.

مدیریت پول و کسب در‌آمد برای نو‌جوانان و جوانان

  • 50,000 تومان

در این کتاب سعی شده است با زبانی ساده و کاربردی، راه‌های پس‌انداز به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود. مطالب به‌ گونه ‌ای تدوین شده است که برای مربیان مهد کودک‌، معلمان و مدیران مدارس نیز مفید باشد و بتوانند گام موثری برای اعتلای سواد مالی دانش ‌آموزان بردارند. همچنین در این کتاب سعی شده است ضمن پایبندی به چارچوب کلی کتاب به زبان اصلی، مطالب و مثال‌‌‌ها به ‌گونه‌ای به زبان فارسی تدوین شوند که با توجه به شرایط و فضای کسب‌ وکار ایران نیز قابل ‌استفاده باشد.

قلاب (چطور محصولی عادت آفرین طراحی کنیم)

  • 40,000 تومان

در جهان دگرگون شونده امروز، بیشتر بنگاه‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که ارزش اقتصادی‌ آن‌ها تا حد زیادی به میزان پایداری و شدت عادت‌هایی که در کاربران خود ایجاد می‌کنند بستگی دارد. کسب و کارها برای جلب وفاداری مشتریان و ایجاد محصولی که به صورت مرتب استفاده شود، نه تنها باید بیاموزند که چه چیزی کاربر را به انجام کاری مشخص وا می‌دارد، بلکه باید آنچه را موجب ایجاد حس بی‌قراری برای انجام آن کار مشخص می‌شود نیز به خوبی شناسایی کنند. این کتاب، روش‌های وفادار کردن کاربران و مشتریان را بررسی کرده است و به این پرسش مهم پاسخ داده است که چگونه محصولی عادت آفرین طراحی کنیم.

دیجیتال مارکتینگ

  • 130,000 تومان

کتاب مارکتینگ چکیده ای از سرفصل های کلیدی بازاریابی دیجیتال را به زبانی ساده بیان داشته است . نویسنده کوشیده است علاوه بر انتقال مفاهیم کلیدی، تاثیرات استراتژی بازاریابی دیجیتال و ابزار آن را توضیح دهد و با معرفی انواع رسانه و استراتژی بازاریابی دیجیتال به بررسی مزایای آن اعم از تعامل‌‌پذیری و فردی سازی بپردازد و ابزارهای بازاریابی دیجیال که در این کتاب بررسی شده عبارتند از: ایمیل، وب سایت، روابط عمومی، آنلاین و تبلیغات در رسانه ها و شبکه‌های اجتماعی.

خلق سازمان کارآفرین

  • 30,000 تومان

در پی افزایش سرعت تغییرات در زمینه اقتصاد و تکنولوژی، اهمیت سزمان‌هایی که بتوانندخود را با شرایط وفق دهند و از فرصت‌ها بهره گیرند بسیار بیشتر از گذشته احساس می‌شود. به نحوی که حتی شرکت‌های وابسته به اصول هم به منظور حفظ خود می‌بایست دست کم تا حدی از ویژگی های کارآفرینی برخوردار باشند؛ آن هم در شرایطی که رقیبان و خریداران شکل پیچیده ای به خود گرفته‌اند و با افزایش تقاضا راهکارهای گذشته و سنتی دیگر کارساز نیست. این کتاب، راه های ایجاد سازمان در شرایط جدید جهانی را توضیح می‌دهد.

تجاری‌سازی نو‎آوری (9 گام برای طراحی محصول بر اساس قیمت)

  • 70,000 تومان

این کتاب، کتاب راهنمای مدیران عامل، مدیران ارشد سازمان و نیز مدیران واحد تحقیق ‌وتوسعه است. آنچه در این کتاب آمده پیش‌‌تر در شرکت‌‌های موفق زیادی در سراسر جهان اجرا شده است. پیشنهادهای کتاب حاصل تجربه‌‌ای است که موسسه سایمون-کوچر برای صدها شرکت‌ در سراسر جهان اجرا کرده‌ است. این برنامه بسیار مشخص و سرراست است، اما به ‌هیچ‌ وجه ساده نیست. بسیاری از اجزای این برنامه با دانسته‌‌های کنونی مدیران در تناقض است. در این برنامه به ‌جای اینکه تاکید بر سرعت عمل و آزمودن سریع موارد مختلف باشد، بیشتر بر دقت و احتیاط پیش از برداشتن هر گام تاکید می‌‌شود

چگونه با آمار دروغ بگوییم (کتابی ساده برای هر آن کس که افکار عمومی است)

  • 65,000 تومان

آمارها و تجارب آماری در حال شکل‌دهی به ذهنیت و تصمیمات ما هستند. البته این آمارها گاه به شکل درستی بیان می شوند و گاه حتی وقتی که شکل درستی بیان می‌شوند، آنگونه که درست است، برداشت نمی شوند. در جای جای این کتاب، مثال‌هایی را خواهید دید که هر روز از طریق رسانه‌های مختلف با آن‌ها روبرو هستید و سعی این کتاب این است که این مثال ها را بررسی کرده و نشان دهد که چگونه با آگاهی می‌توان از سواستفاده از اعداد و آمار جلوگیری کرد. در ضمن خواهید دید برای پایان دادن به استبداد اعداد نیازی به سواد زیادی نیست. روش‌های کشف حقه های آماری در موارد زیادی، بسیار ساده هستند. فقط به کسی نیاز دارد که آگاهی‌اش را بالا ببرد و به واسطه ی آگاهی، از ابهت اعداد نترسد.

از خودبیگانگی (جهت‌گیری‌های جدید در نظریه انتقادی)

  • 22,000 تومان

نویسنده کتاب ریشه مفهوم هگلی-مارکسی از خودبیگانگی را تا فلسفه ژان ژاک روسو به عقب می‌برد و می‌گوید هر چند در آثار روسو نامی از این مفهوم برده نشده اما توصیف او از انسان ناب در حالت طبیعی و آلوده شدن این انسان به فساد در اجتماع، دقیقا توصیف انسان از خودبیگانه شده است. توصیف انسانی است که جوهریت انسانی خود را در اجتماع از دست داده و از طبیعت بی‌آلایش انسانی‌اش جدا افتاده و تنها شده است.

1  2  3  4  5  6  صفحه‌ی 1