تمدن علمي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دستیابی به پاسخ مثبت
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان
هنر درمان (نامه‌ای سرگشاده به نسل جدید درمانگران و مراجعان)
تو را به اندازه تنهایی خویش ساخته‌ام (مجموعه شعر)
شهر فراری (مجموعه داستان)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
جاده کم‌گذر (روانشناسی تازه‌ای درباره عشق ارزش‌های سنتی و رشد معنوی)
اول خودت را دوست بدار
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
چگونه عشق بورزیم (یادداشت‌هایی درباره عشق)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
هنر شفاف‌اندیشی
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
در زمینه نابرابری
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
ملاقات‌های زمان جنگ
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
هنر قاطع بودن
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان

دستیابی به پاسخ مثبت

  • 245,000 تومان

بخواهید یا نخواهید، مذاکره‌کننده هستید. مذاکره، یعنی واقعیت زندگی. برای افزایش حقوق یا دستمزد، با رئیس خود مذاکره می‌کنید. می‌کوشید با فردی غریبه در مورد بهای خانه او به توافق دست یابید. دو وکیل می‌کوشند مشکلی حقوقی را در زمینه تصادف خودرو برطرف سازند. همه مردم هر روز بر سر موضوعی به مذاکره اهتمام می‌ورزند. آنها حتی زمان‌هایی مذاکره می‌کنند که خود نمی‌دانند. شما با همسر خود در این مورد که برای صرف شام کجا باید بروید و با فرزندان خود درباره خاموش کردن چراغ‌ها مذاکره می‌کنید.

بیشترین کار خیری که از دست‌تان برمی‌آید (چگونه دیگرگزینی کارآمد زیست اخلاقی را دگرگون کرده است)

  • 155,000 تومان

رنج و آلام حیوانات تحت ستم بخش کوچکی از رنجی است که ما به حیوانات روا می داریم. سال 2012 در ایالات متحده 164 میلیون نفر، صاحب سگ و گربه بودند. بیشترشان قاعدتا از وضعیت خوبی برخوردارند اما حتی اگر با تک‌تکشان هم بدرفتاری می شد باز هم این عدد در مقابل 9.1 میلیارد حیوانی که سالانه به خاطر تولید ،غذا پرورش و کشته می شوند چیزی نبود. حیوانات مزارع صنعتی باید به یک عمر رنج و عذابی به مراتب شدیدتر از آنچه معمولاً سگ ها و گربه ها تحمل می کنند تن بدهند و در ایالات متحده 55 برابر بیشتر از سگ و گربه ها در مزارع صنعتی و مکانیزه حیوان وجود دارد.

هنر درمان (نامه‌ای سرگشاده به نسل جدید درمانگران و مراجعان)

  • 225,000 تومان

نقطه اوج تسلط بیش از 35 سال طبابت بالینی دکتر روانپزشک «اروین دیوید یالوم» در کتاب راهنمای فوق العاده استثنایی «هنر درمان» متبلور شد. یالوم مثال‌های واقعی از میان مطالعات موردی را شرح داده است که مراجعان و درمانگران به یک اندازه بیشترین بهره را از درمان ببرند. نویسندۀ پرفروش‌ترین کتاب «دژخیم عشق» رویکردهای نو و منحصر به فرد خویش را همراه با بینش درونی ارزشمندی که به دست آورده است - در هشتادوپنج عنوان انگیزشی و فرد محور - برای درمانگران تازه‌کار به اشتراک می گذارد: • بگذارید مُراجع احساس کند وجودش برای درمانگر اهمیت دارد؛ • اشتباه‌های خود را بپذیریم؛ • برای هر مُراجع روش درمانی تازه‌ای ابداع کنید؛ • بازدیدهای خانگی داشته باشید؛ • هرگز (تقریباً هیچگاه) به جای مُراجع تصمیم نگیرید؛ • نظریه‌های فروید همیشه هم اشتباه نبودند. هدف کتاب دستیابی به روند درمانی برای نسل جدید مراجعان و مشاوران است. کتاب هنر درمان یالوم برای هر مخاطب خردمندی که علاقه‌مند به این حوزه باشد لذت بخش و روشنگر است.

تو را به اندازه تنهایی خویش ساخته‌ام (مجموعه شعر)

  • 24,500 تومان

ما دو تا دست در دست یکدیگر همه جا خود را در خانه‌مان می‌پنداریم زیر درخت مهربان، زیر آسمان تیره زیر سقف خانه‌ها و کنار شومینه در خیابان خالی، در روشنای آفتاب در چشمان سرگردان جمعیت کنار عاقل و ابله میان پیرسالان کودکان هم. عشق را نکته‌ای مبهم نیست ما گواه یکدیگریم عشاق خود را در خانه ما می‌پندارند.

شهر فراری (مجموعه داستان)

  • 60,000 تومان

مجموعه داستان «شهر فراری» این گمان را زنده می‌دارد که وقتی مردم یک شهر فرار کنند و درخت‌ها و حتی پرندگان آن از شهر رفته و آن را تنها بگذارند؛ آن شهر نیز از نقشه گشور خواهد گریخت ولی شاید به طور کامل پنهان نشود. اما این بار شهر فراری بر می‌گردد تا ثابت کند که فرار تنها یک تلاش شکست خورده در برابر جریان زندگی است.

جاده کم‌گذر (روانشناسی تازه‌ای درباره عشق ارزش‌های سنتی و رشد معنوی)

  • 195,000 تومان

روند رویارویی با مشکلات و یافتن راه حل برای آنها روند دردناکی است که بیشتر ما از آن می‌گریزیم، به این امید که شاید معجزه‌ای شود و مشکل خود به خود از پیش پا برداشته شود. زهی خیال خام تنها ثمره پرهیز از پرداختن به مشکلات، به درازا کشاندن درد و ایستادگی در برابر رشد ذهنی و معنوی‌مان است. بیهوده نیست که جاده کم‌گذر در این سی سالی که از زمان چاپش گذشته مرتب تا به امروز چاپ شده است، پیامش زمان نمی‌شناسد. مشکلات زندگی همه ما در اصل به روابط‌مان بازمی‌گردد و راه‌هایی که اسکات پک در این کتاب پیشنهاد می‌دهد، کمک می‌کند تا سرشت این روابط را کندوکاو کنیم، تفاوت میان عشق و وابستگی را بفهمیم، دریابیم چگونه می‌توانیم مادر و پدر مهربان و حساسی باشیم و در نهایت چگونه روند اغلب دردناک تغییر و سفر دراز خودشناسی و رشد معنوی را بپیماییم.

اول خودت را دوست بدار

  • 155,000 تومان

این سخنان جالب و زیبای گوته سخت انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و من قصد دارم قبل از هر سخن دیگری آن‌ها را با شما در میان بگذارم: اگر ثروتمند نیستیء مهم نیستء بسیاری از مردم ثروتمند نیستند. اگر سالم نیستیء هستند افرادی که با معلولیت و بیماری زندگی می‌کنند. اگر زیبا نیستیء برخورد درست با زشتی هم وجود دارد. اگر جوان نیستیء همه با چهره پیری مواجه می‌شوند. اگر تحصیلات عالی نداریء با کمی سواد هم می‌توان زندگی کرد. اگر قدرت سیاسی و مقام نداریء مشاغل مهم متعلق به معدودی از انسان‌هاست. اما اگر عزت نفس نداریء هیچ نداری.

چگونه عشق بورزیم (یادداشت‌هایی درباره عشق)

  • 55,000 تومان

استاد افسانه‌ای ذن بودایی، تیک نات هان، دررابطه با خبره شدن در هنر هستی متقابل سخن می‌گوید. عشق ورزیدن بدون دانستن اینکه چگونه عشق بورزیمء به شخصی که عاشقش هستیم آسیب می‌رساند. عشق دقیقا چه معنایی دارد؟ این همان چیزیست که راهب ویتنامی ذن بودایی، معلم و طرفدار فعال صلح، تیک نات هان، در کتابش چگونه عشق بورزیم -مجموعه‌ای مختصر با کلمات ساده- با بینش خردمندانه بی حد و حصرش درباره پیچیده‌ترین و با ارزش‌ترین توانایی بشر کند و کاو می‌کند. در واقع، نات هان طبق عرف عمومی آموزه‌های بودا القائات تقطیر شده شفافیت را با استفاده از زبان ساده و استعاره ابراز می‌کند تا به بنیادی‌ترین موضوعات ذاتی بپردازد. چگونه عشق بورزیم پیشکشی منحصر بفرد برای آنهاییست که به دنبال راهنمای جامع در عین حال ساده برای درک انواع مختلف عشق هستند همراه با تمرین‌های ژرف‌اندیشانه که درک از عشق و ظرفیت برای آن را گسترش می‌دهد.

هنر شفاف‌اندیشی

  • 75,000 تومان

هنر شفاف‌اندیشی در کنار دیگر هنرهای انسان از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است. به این ترتیب می‌توانیم هوشمندانه‌تر، بهتر و سریع‌تر فکر کنیم چرا که شفاف‌اندیشی راهی است به سوی دستیابی حقیقت، خرد و آگاهی. ما به ندرت جهان را آن‌گونه که واقعا وجود دارد، می‌‌بینیم. قادر نیستیم شفاف بیندیشیم. و باورهای‌مان را بر پایه دروغ و فرضیاتی نامعتبر بنا می‌کنیم. اما با مطالعه این کتاب و توجه به نکات ظریف و دقیقش، قادر خواهیم بود به این نابسامانی‌های ذهنی پایان دهیم. با روش‌هایی عملی آشنا می‌شویم تا دیگر گمراه نشویم، فریب نخوریم و از تله‌ها بگریزیم. این کتاب نگاهی ژرف به تمام خیالات واهی ما می‌اندازد و در نهایت قادر خواهیم بود برای همیشه از شر آن‌ها خلاص شویم. چه چیزی موجب می‌شود سریع نتیجه‌گیری کنیم، به غلط ارزیابی کنیم و در حالی که باید بر همه چیز اشراف داشته باشیم، مدام خطا کنیم؟ چرا اغلب اوقات برخلاف علایق‌مان عمل می‌کنیم؟ دلیلش این است که ذهن‌مان این‌گونه برنامه‌ریزی شده است. اما قرار نیست همیشه این‌طور باشد. این کتاب ابزارهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا پرده از چشمان‌تان کنار بزنید و هوشمندانه‌تر بیندیشید....

در زمینه نابرابری

  • 60,000 تومان

ژان ژاک روسو در سال 1712 در ژنو، دولت شهر مستقل و آزاد آن زمان چشم بر جهان گشود. وی را می‌توان پیشگام مکتب رومانتیسم دانست. هر چند در زمان حیات، آثار او مورد استقبال قرار نگرفت، ولی پس از مرگ، محبوبیت زیادی در میان مردم و به ویژه انقلابیون فرانسوی پیدا کرد. ژان ژاک روسو مطالب مهم مربوط به نابرابری یا بی‌عدالتی را به شهروندان ژنو تقدیم کرده و با زبانی با آن‌ها حرف زده است که ساکنان سایر کشورها نیز بتوانند آن‌ها را به آسانی درک کنند. او در یکی از آثار خود، در نامه‌هایی متعدد، حکومت ژنو را نفرت‌انگیز و فاقد قانون و قاعده متعارف دانسته و معرفی کرده است. در زمان مخالفت شهروندان با حکومت، ژنو میان دو قدرت بزرگ و مستبد، یعنی کلیسا و حاکم دولت مرکزی تقسیم شده بود و حقوق همه ساکنان آن سرزمین، به شدت پایمال می‌شد. ژان ژاک روسو هنگام ارائه این مطالب، مردم ژنو را به یاری حکومت فرا می‌خواند و از آن‌ها می خواهد در هر شرایطی به قانون وضع شده برای تأمین آزادی، صلح و آشتی صمیمانه، احترام بگذارند.

ملاقات‌های زمان جنگ

  • 115,000 تومان

با شروع جنگ جهانی دوم، شاگردان آمریکایی و انگلیسی گورجیف به دلیل اشغال پاریس به دست نازی‌ها، دیگر نمی‌توانستند به پاریس بازگردند، با این حال گورجیف با وجود سختی و خطرناکی شرایط جنگ به آموزش ادامه داد. در 1938 ژان دو سالزمن، گورجیف را به گروه کار خود معرفی کرد و در سراسر دوران اشغال، گورجیف جلسات هفتگی منظمی در آپارتمان پاریس برگزار می‌کرد و به پرسش‌های شاگردان درباره کار در زندگی روزمره در قالب جلسه‌های پرسش و پاسخ، پاسخ می‌داد و پندها، رهنمودها و تمرین‌های خاصی به آنان می‌داد.

هنر قاطع بودن

  • 70,000 تومان

هنگامی که درباره مهارت نه گفتن بحث می‌شود، اغلب اشخاص تصور می‌کنند که نه گفتن در واقع رفتاری قاطعانه در برابر خواسته‌های منفی و نادرست است. اما علی‌رغم تفکر این افراد، همیشه اینطور نیست زیرا درخواست‌ها ممکن است مثبت، منفی، معقول، نامعقول و... باشند. به غیر از درخواست‌هایی که عرف جامعه آنها را منفی یا معقول می‌داند، این طرز تلقی ماست که مشخص می‌کند درخواستی منفی است یا مثبت، معقول است یا نامعقول. این کتاب، راهنمایی است که به ما کمک می‌کند هنر قاطع بودن را در زندگی‌مان به کار گیریم و از مزایای آن بهره‌مند شویم. چه چیزی شما را خشنود می‌سازد؟ انجامش دهید. چه چیزی ناراحت‌تان می‌کند؟ از آن دوری کنید. اگر کسی مانع می‌شود تا این الگوی ساده را در زندگی‌تان پیاده کنید، قاطعیت راهکاری است که می‌توانید با آن خودتان را نجات دهید.

1  2  3  4  5  6  7  صفحه‌ی 1