تكنولوژي_فكر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ارتباطات عاطفی عشق و ازدواج (دی‌وی‌دی)
  • 398,000 تومان
  • با تخفیف: 398,000 تومان
مدیریت چالش‌های زندگی (دی‌وی‌دی)
  • 398,000 تومان
  • با تخفیف: 398,000 تومان
پول چیست و چگونه به دست می‌آید (دی‌وی‌دی)
  • 398,000 تومان
  • با تخفیف: 398,000 تومان

ارتباطات عاطفی عشق و ازدواج (دی‌وی‌دی)

  • 398,000 تومان

یکی از پشیمانی‌های بزرگ بشر در اواخر عمر: چرا با این آدم ازدواج کردم؟؟!! آیا هنوز ازدواج نکرده‌اید و دوست داریدانتخاب درستی انجام دهید که پشیمان نشوید؟ آیا از ازدواج خود راضی هستید و دوست دارید روند زندگی مشترک را بهتر کنید؟ آیا در عشق و ازدواج موفق نبوده‌اید و احتمالا شکست خورده‌اید؟ در این پکیچ، دکتر علیرضا آزمندیان شما را قدم به قدم از انتخاب همسر تا استمرار عشق و خوشبختی و نیز ساماندهی مجدد یک زندگی ناموفق، راهنمایی می‌کند تا به عنوان یک زوج خوشبخت از لحظه لحظه‌های زندگی خود لذت ببرید. این پکیج آموزشی می‌تواند زندگی مشترک شما را صد در صد بهبود ببخشد.

مدیریت چالش‌های زندگی (دی‌وی‌دی)

  • 398,000 تومان

این محصول ارزشمند و تحول‌آفرین به شما کمک می‌کند که در مقابل مسائل و چالش‌های کار و زندگی محکم و استوار بایستید و قدرتمندانه به حل آن‌ها بپردازید و از لحظات زندگی خود لذت ببرید. سرفصل‌های مباحث به شرح زیر است: چگونه با مسائل و مشکلات کار و زندگی مواجه شویم و آن‌ها را با موفقیت حل کنیم و از لخظات زندگی لذت ببریم. چالش‌ها اجتناب‌ناپذیرند، صورت مساله را پاک نکنیم. تفاوت انسان‌های موفق و ناکام، تفاوت در نحوه مقابله با مسائل و چالش‌های زندگی است. چگونه روحیه خود را در مقابل رویدادهای سخت زندگی حفظ کنیم و در نهایت امید و توکل بر خداوند به حل مسائل خود همت کنیم. چگونه با اعتماد به نفس کامل با مسائل زندگی مواجه شویم. چگونه از فرآیند حل مساله لذت ببریم. و ده‌ها مبحث ارزشمند دیگر...

پول چیست و چگونه به دست می‌آید (دی‌وی‌دی)

  • 398,000 تومان

چه چیز‌هایی در زندگی شما کم است؟ هر کس دوست دارد که آزادی و استقلال مالی داشته باشد. اما خیلی‌ها نمی‌دانند چگونه. یکی از عوامل فقر و کم‌پولی انسان‌ها عدم آموزش و آگاهی آن‌‌ها نسبت به قانونمندی‌های خلق پول است. آن‌ها نمی‌دانند، بلد نیستند، آموزشی ندیده‌اند و اصولا انسان‌های ناآگاهی هستند و لذا نمی‌توانند تحصیل پول کنند. اگر می‌خواهید قدرت خلق و درآمد خود را بالا ببرید، به دنیای خود نگاه کنید و ببینید که چه چیز ارزشمندی دارید که می‌توانید عرضه کنید و کسی در جایی بابت آن پول به شما پرداخت کند. در خود ایجاد مهارتی کنید که جامعه به آ‎ن مهارت نیاز دارد و بهای آن را می‌پردازد. مهارت‌های خود را مرتب به روز کنید. باید بیشتر بدانی تا بیشتر بشوی و باید بیشتر بشوی تا بیشتر داشته باشی. پول را باید تدبیر کرد هم در خلقش، هم در خرجش.

صفحه‌ی 1