تغيير نگرش


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
30 روز تا سلامتی (انتخاب‌های کوچک تغییرات شگرف)
عمل به دانسته‌ها
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
بازنشستگی مطلوب (بازنشستگی بیان‌گر سن و سال نیست بلکه 1 عدد مالی است)
پول و دگرگونی
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
رهبرآفرینی (20 سال خرد کسب و کار کاربردی از فعالیت‌ها و محیط‌های مختلف)
آرامش مالی
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
خانواده ثروتمند (نسلی برای موفقیت مالی)
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان

30 روز تا سلامتی (انتخاب‌های کوچک تغییرات شگرف)

  • 40,000 تومان

بر اساس پژوهش‌های جدید، شما طول عمر را به ارث نمی برید، بلکه این مجموعه عادات شما است که طول عمرتان را تعیین می‌کند. پژوهشگران براین باورند که 90 درصد از افراد با انتخاب‌های ساده و سالم در سبک زندگی می‌توانند تا 90 سال عمر کنند، حتی بدون ابتلا به بیماری‌های شایع در سال‌های پایانی عمر مثل سرطان و بیماری‌های قلبی. سه عامل (تغذیه)، (تحرک)، (خواب) و به‌خصوص (مدیریت هم زمان این عوامل سه‌گانه) نقش بسیار مهمی در رابطه با سلامت و طول عمر ایفا می‌کنند. وقتی تغذیه، تحرک و خواب خوبی داشته باشید، موفقیت شما در کار و زندگی به‌طور چشم‌گیری افزایش خواهد یافت. (30 روز تا سلامتی) یک اثر بسیار پرفروش از (تام راث) است که با ارائه راهکار‌های ساده و عملی تلاش دارد تا تغییرات مهم و بزرگی در زندگی افراد ایجاد کند.

عمل به دانسته‌ها

  • 80,000 تومان

امروزه با وجود اینکه مردم اطلاعات زیادی دریافت می‌کنند ولی نمی‌توانند به‌طور واقعی از آن‌چه یاد می‌گیرند، استفاده کنند. شکاف عمیقی بین دانسته‌های مردم و آن‌چه انجام می‌دهند، وجود دارد. یک دلیل بسیار مهم «انباشت اطلاعات» است، یعنی از حجم زیادی از دانسته‌ها رنج می‌برند. این تله‌ای است که همه در آن می‌افتند، چرا که خواندن یک کتاب جدید، گوش کردن به یک سی‌دی جدید یا رفتن به یک سمینار جدید، بسیار آسان است. دانسته‌ها آسان به‌دست می‌آیند، اما موجب تغییر در رفتار نمی‌شوند... «عمل به دانسته‌ها» اثری ماندگار از نویسنده شهیر «کن بلانچارد» و دو مدیر و مربی برجسته دیگر است که در قالب داستان به بررسی علل شکاف بین دانسته‌های افراد و سطح عملکرد آن‌ها می‌پردازد و راهکارهای کاربردی و ساده‌ای برای آن ارائه می‌دهد.

بازنشستگی مطلوب (بازنشستگی بیان‌گر سن و سال نیست بلکه 1 عدد مالی است)

  • 99,000 تومان

امید به آینده سرمنشاء تلاش برای کسب معاش است. همه افراد از سنین جوانی در آرزوی روزهای خوشی هستند که به واسطه سخت‌کوشی و با توجه به اهداف از پیش تعیین‌شده به‌ سوی آن گام برمی‌دارند. در طول سال‌های زندگی، چشم‌انداز و افق روشن روزهای بازنشستگی در مقابل دیدگان همه قرار دارد اما این‌که در چه سنی و با چه شرایطی به این رویای شیرین و ناگزیر دست پیدا کنیم، دغدغه همگان است. ما می‌توانیم برای بازنشستگی در هر سنی که آرزو داریم برنامه‌ریزی کنیم. بدیهی است که چگونگی هدف‌گذاری و جلوگیری از اتلاف منابع نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و داشتن چشم‌انداز مناسب برای رویاپردازی زمان بازنشستگی دارد. «بازنشستگی مطلوب» بر اساس تجربیات سالیان طولانی کریس هوگان و افراد برجسته‌ای به رشته ‌تحریر درآمده که در این راه تلاش فراوان و خستگی‌ناپذیری داشته‌اند.

پول و دگرگونی

  • 170,000 تومان

به دنیای شگفت‌انگیز «مدیریت جریان پول نقد» خوش آمدید. اصول و قوانین «پول و دگرگونی» به شما می‌گوید: این شما هستید که می‌توانید آینده‌تان را بسازید. اگر اکنون بتوانید با یکسری اصول صحیح، روش درستی را در زندگی خود پیش بگیرید، در آینده نیز قادر خواهید بود از مزایا و فرصت‌های شگفت‌انگیزی برخوردار شوید. پس «اگر اکنون بتوانید مثل هیچ‌کس زندگی کنید، در آینده نیز از زندگی بسیار متفاوتی برخوردار خواهید بود که موجب حیرت دیگران خواهد شد.» کتاب «پول و دگرگونی» یک نظریه نیست، بلکه یک برنامه کاملا عملی‌است که تحت هر شرایطی نتیجه‌بخش است. بدین‌ترتیب پول و دگرگونی، تغییر و تحولات عظیمی را در رابطه با امور مالی شما به وجود خواهد آورد. و رسیدن به این موفقیت و آرامش مالی، مشروط بر این است که بتوانید شخصی را که در آینه می‌بینید کنترل کنید. این را بدانید! همه برندگان بهای پیروزی خود را می‌پردازند..

رهبرآفرینی (20 سال خرد کسب و کار کاربردی از فعالیت‌ها و محیط‌های مختلف)

  • 200,000 تومان

خود را فردی رهبر می‌دانید یا شخصی کارآفرین؟ کسی که هنرش هدایت یک کسب و کار است یا کسی که توانایی ایجاد و اداره شغل را دارد؟ امروزه برای موفقیت یک کسب و کار، چیزی بیشتر از رهبری و کارآفرینی مورد نیاز است؛ چیزی متشکل از نیرو، شجاعت و اراده یک کارآفرین و در عین حال هدایت و هماهنگی یک رهبر. برای پیشرفت یک کسب و کار به هر دوی این‌ها نیاز است ... نیاز به یک «رهبرآفرین»! «رهبرآفرینی» اثری متمایز از مدیر، نویسنده و رهبرآفرین برجسته و توانا «دیو رمزی» است که یک راهنمای عملی گام‌ به‌ گام را برای ایجاد و گسترش یک کسب و کاررؤیایی در اختیار شما قرار می‌دهد؛ از زندگی کردن با رؤیاها، چشم‌اندازها و اهداف برای شروع کار ... تفویض مسئولیت به دیگران برای پیشرفت و گسترش کسب و کار ... و ساختن یک کسب و کار با شکوه و رؤیایی.

آرامش مالی

  • 50,000 تومان

زندگی امروزه بیش‌تر از گذشته نیازمند آرامش است، آرامش از هر نوعی. آرامش از جنس مالی زیربنای همه آرامش‌ها می‌باشد. آرامش مالی گنجی است گران‌بها که اتفاقی به ‌دست نمی‌آید، زمان آن رسیده که همه ما به اندازه‌ای رشد کنیم تا از این فکر که قهرمان مسائل مالی خود هستیم دست برداریم و باید بخشی از زمان و انرژی خود را صرف یادگیری و عمل به اصول هوش مالی کنیم. در کتاب آرامش مالی به صورت مرحله به مرحله با هوش مالی آشنا می‌شوید. آموزه‌های آرامش مالی در این کتاب همچون قطب‌نما به شما کمک می‌کند تا ببینید در مسائل مالی اکنون کجا قرار دارید.

خانواده ثروتمند (نسلی برای موفقیت مالی)

  • 160,000 تومان

چرا فرزندان ما محروم از یک زندگی آرام توام با آرامش مالی هستند؟ چرا بدهی و وام یکی از گزینه‌های ثابت زندگی‌های امروزی است؟ عامل اصلی بروز این مشکلات چه‌ کسی است، والدین یا فرزندان؟ تحقیقات و آمارها نشان می‌دهد که فرزندان ما در بدهکارترین نسل از تاریخ، زندگی می‌‌کنند یعنی با کوچک‌ترین اتفاق در زندگی زیر بار بدهی می‌روند و معمولا هم در پرداخت آن با مشکلات فراوانی مواجه هستند. اگر بخواهیم مشکل را ریشه‌یابی کینم باید گفت: اشکال کار در این است که والدین، هوش مالی و مهارت‌های کسب و کار را جز اصول تربیتی و آموزشی فرزندان قرار نمی‌دهند. هم والدین در خانواده و هم مدیران در مدارس از آموزش مهارت‌های هوش مالی غافل شده‌اند و این غفلت عامل اصلی عدم برخورداری از یک زندگی ایده‌آل است.

صفحه‌ی 1