بادبان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
حضور در وضعیت صفر(آخرین راز محدودیت صفر در جستجوی معجزه از طریق هواپونوپونو)
پول عاشق سرعت است (از استرس تا موفقیت)
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
هنر عشق ورزیدن
  • 57,000 تومان
  • با تخفیف: 57,000 تومان
پول عاشق سرعت است (از استرس تا موفقیت)
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
نسخه بهتر خودت باش (7 راه کلیدی برای بهبود زندگی روزانه)
7 عادت بازاریابان شبکه‌ای موثر
  • 8,500 تومان
  • با تخفیف: 8,500 تومان
جادوی کار پاره وقت (تجارت خود را از طریق بازاریابی شبکه‌ای ‎آغاز کنید)

حضور در وضعیت صفر(آخرین راز محدودیت صفر در جستجوی معجزه از طریق هواپونوپونو)

  • 118,000 تومان

آیا آماده‌اید تا رها شوید؟ آیا می‌خواهید معجزات را تجربه کنید؟ آیا حاضرید با هم محدودیت‌ها را به یک باره ذوب کنیم؟ تقریبا تمام آنچه انجام می دهید از ناخودآگاه تان سرچشمه می گیرد. ضمیر ناخودآگاه باعث می شود براساس برنامه ای عمل کنید که روح تان هم از وجود آن بی خبر است. گر بر روی سیستم باورهایتان کار نکنید در واقع بی آنکه بدانید به آن اجازه می‌دهید تمام رشته هایتان را پنبه کند. واقعیت این است که شما خیلی بیشتر از آنچه تصورش را می‌کنید بر روی ناخودآگاه‌تان قدرت و تسلط دارید. کتابی که هم اکنون در دست دارید به شما کمک می‌کند به راحتی مشکلات موجود در برنامه‌هایتان را با تبدیل خود به بخشی از راه حل، و در نهایت با بیدار شدن برطرف کنید. کتاب پیشین جو ویتالی دستاورد بسیار ویژه‌ای است برای خودیاری؛ این کتاب شما را به مرحله چهارم بیداری که رسیدن به روشنگری» است، رهنمون می‌شود. این روش ساده درمان، زندگی ها را زیر و رو می‌کند. شما به کمک فرایند «پاکسازی» و تکرار عبارات «دوستت دارم»، «متاسفم»، «لطفا مرا ببخش» و «سپاسگزارم» موفق خواهید شد همه برنامه‌هایتان و همه باورهایی را که از وجودشان بی خبرید، از ناخودآگاه‌تان پاک کنید و سفر سراسر ماجرای زندگی را به سهولت بپیمایید. هرچه بیشتر پاک کنید به وضعیت صفر، معجزه وار و سحرگونه زندگی، نزدیک تر خواهید شد و از محدودیت ها فارغ تر! زندگی همیشه چالش‌های جدیدی برایتان دارد.

پول عاشق سرعت است (از استرس تا موفقیت)

  • 49,000 تومان

«پول سرعت را دوست دارد» اصل مهمی است، چون افرادی که اغلب با بیشترین سرعت، عمل می‌کنند، بیشترین پول را در می‌آورند. وقتی ایده‌ای به ذهنتان می‌رسد، باید همه چیز را کنار بگذارید و نهایت تلاشتان را برای عملی کردن و تکمیل و عرضه آن به بازار انجام دهید. همیشه می‌توانید درباره ایده ای که داشتید، تجدیدنظر کنید؛ ولی به طور کلی، اولین فردی که آن را در معرض عموم قرار می‌دهد، اولین فردی است که سود می‌برد.

هنر عشق ورزیدن

  • 57,000 تومان

آیا عشق ورزیدن هنر است؟ آیا به دانش و تلاش نیاز دارد؟ یا اینکه عشق احساسی دلپذیر است که تجربه آن اتفاقی است و اگر فرد خوش اقبال باشد در دام آن گرفتار می‌شود؟ این کتاب کوچک مبتنی بر فرض اول استء در حالی که امروزه اکثر مردم به تعیبر دوم اعتقاد دارند. مردم تشنه عشق‌اند اما به سختی کسی به این فکر می‌ءکند که چیزی وجود دارد که باید درباره عشق آموخت...

پول عاشق سرعت است (از استرس تا موفقیت)

  • 125,000 تومان

«پول عاشق سرعت است» اصل مهمی استء چون افرادی که اغلب با بیشترین سرعتء عمل می‌کنندء بیشترین پول را در می‌آورند. وقتی ایده‌ای به ذهنتان می‌رسدء باید همه‌چیز را کنار بگذارید و نهایت تلاشتان را برای عمل کردن و تکمیل و عرضه آن به بازار انجام دهید. همیشه می‌توانید درباره ایده‌ای که داشتیدء تجدید نظر کنیدء ولی به‌طور کلیء اولین فردی که آن را در معرض عموم قرار می‌دهدء اولین فردی است که سود می‌برد.

نسخه بهتر خودت باش (7 راه کلیدی برای بهبود زندگی روزانه)

  • 95,000 تومان

آیا به داشته‌های کنونی خود راضی هستید یا دلتان می‌خواهد از هدایایی که زندگی به شما تقدیم می‌کند لذت بیشتری ببرید؟ جوئل اوستین کشیش مشهور آمریکایی در کتاب نسخه بهتر خودت باش، هفت نکته مهم را برای بهبود زندگی روزانه بیان می‌کند که شما را به سمت امید و علاقه و آرامش بیشتر در زندگی سوق می‌دهد. او به شما کمک می‌کند که با نگاهی عمیق‌تر به خود، تبدیل به همسر پدر یا مادر، رییس یا کارمند، رهبر یا دوست بهتری شوید او در این کتاب با بیانی شیوا و ساده هر یک از هفت نکته کلیدی را در قالب بخشهایی جداگانه برایمان بازگو می‌کند. با خواندن این کتاب می‌توانید به استعداد بالقوه‌ای که خداوند در وجودتان نهاده است دست یابید و در هر شرایطی از زندگی روزمره خود لذت ببرید با به کار گیری ایتن قواعد ساده در زندگی ، از آنچه که خداوند برایتان در نظر گرفته غافلگیر خواهید شد.

7 عادت بازاریابان شبکه‌ای موثر

  • 8,500 تومان

عادات و سرمشق‌ها و الگوهای رفتاری، حاصل سه جز جدایی‌ناپذیر است که عبارتند از دانش، بینش (نگرش) و مهارت. این سه جز چون آموختنی هستند و ربطی به ارثی بودن ندارند، عادت ثانوی ما را تشکیل می‌دهند. عادت‌هایی که نتیجه آن‌ها موثر بودن است از عادات مطلوب است که باید آن‌ها را حفظ و تقویت کرد اما عاداتی که حاصل آن‌ها عدم موثر بودن است، آموختنی نیستند و باید از آن‌ها پرهیز کرد.

جادوی کار پاره وقت (تجارت خود را از طریق بازاریابی شبکه‌ای ‎آغاز کنید)

  • 35,000 تومان

تجارت خود را از طریق بازاریابی شبکه‌ای شروع کنید. این کتاب شامل موضوعاتی چون موارد ذیل است: 1- از دست ندادن فرصت‌های خوب. 2- سود بردن بهتر از دستمزد است. 3- جادوی کار پاره وقت. 4- تنظیم کردن بادبان‌های زندگی. 5- قانون نسبت‌ها. 6- قانون کاشت و برداشت‌. 7- پرورش مهارت‌ها. 8- بیایید با هم کار کنیم. 9- ارتباط، معرفی، تعریف و تمجید. 10- مقابله شایستگی و نیازمندی. 11- این مهارت‌های شماست که آینده‌تان را می‌ٍسازد. 12- خوب زندگی کنید.

صفحه‌ی 1