انتشارات_فلسفه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مفید باش (7 ابزار برای زندگی)
  • 229,000 تومان
  • با تخفیف: 229,000 تومان
باور کن (نام تو روی امید حک شده)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
کافه‌ی معنای زندگی (کتابی درباره یافتن راه خود)
هنر زیستن (ایده‌های فلسفی برای تغییر نحوه اندیشیدن)
هنر گفتگوهای آگاهانه (تغییر شیوه صحبت کردن گوش دادن و تعامل)
کابین انتهای قطار (داستانی درباره دنبال کردن رویاها)
در جهان نه بر جهان (دگرسازی تجارب روزمره در مسیر معنوی)
عادت‌های موفقیت (چگونه با 1 گام زندگی خود را تغییر دهید)
برای زندگی بنویس (ابزار خلاقانه برای هر نویسنده برنامه راه هنرمند در 6 هفته)
فراتر از ذهن (پیدا و پنهان بازی‌های کیهانی)
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
ناخودآگاه در نمایش‌نامه‌های شکسپیر
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان

مفید باش (7 ابزار برای زندگی)

  • 229,000 تومان

میراث من بدنسازی نیست. میراث من عبارت‌های معروف یا انفجارهای موجود در فیلم‌هایم نیست. حتی نجات کالیفرنیا هم نیست. اینها ماجراهای جالبی از یک زندگی واقعا شگفت‌انگیزند. اما میراث و آنچه مرا جاودان نگه می‌دارد، ابزاری است که در این سال‌ها برای دستیابی به این زندگی شگفت‌انگیز، جمع‌آوری کرده‌ام و حالا می‌خواهم آنها را با شما در میان بگذارم. این کتاب، داستان من نیست، بلکه نقشه‌ای است که با کمک آن داستان خود را بنویسید. میراث من، کاری است که شما با این ابزار انجام خواهید داد. میراث من، بهترین نسخه ممکن از زندگی شما خواهد بود. میراث من، دنیایی بهتر، سرشار از انسان‌های مفید، موفق، خرسند، و تشنه یادگیری خواهد بود که تا مدت‌ها بعد از مرگ من، زندگی خواهند کرد. میراث من، شمایید. مفید باشید.

رهایی از خودشیفتگان (راهنمای عملی برای غلبه بر روابط سمی و ناسالم سوءاستفاده عاطفی و شکست پیوندهای تروما)

  • 165,000 تومان

کتاب «رهایی از خودشیفتگان» با کمک گرفتن از مفاهیم روان‌شناسی تاریک، عوامل زمینه‌ساز یک رابطه سمی را برمی‌شمرد و راهنمایی عملی برای غلبه بر روابط ناسالم و شکست پیوندهای تروما ارائه می‌دهد. آنا وایلی نویسنده کتاب، با تقسیم‌بندی مطالب به چهار بخش کلی، زمینه را برای درکِ مبانی، شناسایی مشکل، شگردهای تروما و در نهایت پیروزی و رهایی فراهم می‌سازد.

باور کن (نام تو روی امید حک شده)

  • 75,000 تومان

امید و دیگر هیچ... کتاب «باور کن» از نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، جول اوستین، به شما کمک می‌کند در زمانی که به‌نظر می‌رسد هیچ امیدی به بهتر شدن اوضاع وجود ندارد، همچنان امیدوار بمانید. اگر اندک فاصله‌ای با ناامیدی دارید و یا هر اتفاقی را در زندگی تاریک می‌بینید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا به قدرت باور و امیدواری ایمان بیاورید.

کافه‌ی معنای زندگی (کتابی درباره یافتن راه خود)

  • 90,000 تومان

از یک‌سو، اسکات در محل کارش دچار مشکلی شده است که احتمالاً از بابت آن به زندان بیفتد و از سوی دیگر، شریک زندگی‌اش نیز به تازگی در پی یک موقعیت شغلی بهتر به شهر دیگری مهاجرت کرده است. او که به شدت سردرگم و بلاتکلیف است برحسب تصادف گذرش به کافه‌ای می‌افتد که روی دیوارش سه پرسش مهم مطرح شده است. اسکات به کمک این سه پرسش و با راهنمایی دوستان جدیدی که در قهوه‌خانه پیدا می‌کند، با نگرشی جدید دربارۀ زندگی و مسیر پیش‌رویش تصمیم‌گیری می‌کند...

هنر زیستن (ایده‌های فلسفی برای تغییر نحوه اندیشیدن)

  • 169,000 تومان

آگاهی چیزی است که ما هستیم- اینکه چگونه خود را از طریق تجربه شناسایی کنیم. اما آگاهی، زمانی که به صورت تجربی تقطیر می‌شود، آگاهی پوچ و عجیبی است که به طور قابل انعطافی تعریف نشده و به طور اجتناب‌ناپذیری با هر چیزی که آن را می‌سازد و با آن تعامل دارد (و ندارد) مرتبط است. شما ارباب ذهن خود نیستید و خادم هم نیستید. شما هر دو یکسان هستید و هیچ‌کدام نیستید. شما افکار و تبار هر ذره از تاریخ هستید که آنها برای رسیدن به شما گرد هم آمده‌‌‌‌‌‌‌اند. کلماتی هستید که می‌شنوید و ذهنی که به طور خودکار آنها را پردازش می‌کند؛ ذهنی هستید که بعد از مدتی آنها را فراموش خواهید کرد؛ شما هر چیزی هستید که شنیده‌اید و درک کرده‌اید؛ و همه آن چیزی هستید که هرگز نشنیده‌اید یا درک نکرده‌اید. تمام آن چیزی هستید که تا به حال از آن متنفر بوده‌اید و تمام آن چیزی هستید که تا به حال دوست داشته‌اید؛ شما همان چیزی هستید که درون و بیرون از ذهن و بدنتان وجود دارد؛ و شما هیچ کدام از موارد بالا نیستید. اگر وجود داشته باشید، نمی‌توانید آزاد باشید. اگر تو نباشی، نمی‌توانی تحت هیچ چیز قرار بگیری.

هنر گفتگوهای آگاهانه (تغییر شیوه صحبت کردن گوش دادن و تعامل)

  • 195,000 تومان

به منظور تحلیل و واکاوی داستان‌های ذهنی خود باید ابتدا توجه‌مان را به واقعیت‌ها معطوف کنیم. در دنیایی که پر از داستان‌های راست و دروغ است، تنها ستون محکمی که می‌توان به آن تکیه کرد، واقعیت است. در یک دنیای معقول، واقعیت‌ها انکارناپذیرند. اما ما اغلب فریب داستان‌ها را می‌خوریم زیرا واقعیت‌ها معمولا حقایق تلخی را برملا می‌کنند که نمی‌خواهیم یا نمی‌توانیم آنها را بپذیریم. نظرات شخصی نقش مهمی در گفتگوها ایفا می‌کنند و حتی از واقعیت‌ها نیز سبقت می‌گیرند و این می‌تواند موجب خودبزرگ‌بینی طرفین گفتگو شود. نظرات شخصی باید روی زیربنای مستحکمی از واقعیت‌ها بنا شده باشند، در غیر این صورت ارزشی ندارد. باید دقت کنیم که نظرات سلیقه‌ای خود را با واقعیت اشتباه نگیریم. وقتی با تعصبات خود کور می‌شویم، به دنبال دوستان و همکارانی می‌گردیم که نظرات‌شان همسو با نظرات ما باشد و افرادی با نظرات مخالف را پس می‌زنیم. این رویکرد شاید خیال‌مان را راحت کند اما بسیار بزدلانه است. ساخت موسیقی، یک مثال عالی از تعامل بین همیاری و هم‌آفرینی است. نوازنده‌های باتجربه، با هم ساز می‌زنند، با هم گوش می‌کنند، و هماهنگی و آمیختگی آنها با هم مثال‌زدنی است. هیچ‌یک از نوازنده‌ها در پی برتری بر دیگری نیست. اثر هنری آنها یک کلیت یکپارچه است که بسیار فراتر از اجزای منفرد آن، و محصول یک هم‌آفرینی‌ست. وقتی کنسرت برگزار می‌شود، همه چیز به نظر آسان می‌رسد. نوازنده‌ها هنگام اجرا، در لحظه‌ی حال حضور دارند، به یکدیگر گوش می‌کنند، و سازبندی، ضرباهنگ و حس‌وحال فضا را احساس می‌کنند. آنچه به ظاهر آسان و بی‌زحمت در حال اجرا است، در واقع یک هماهنگی عمیق بین ذهن‌ها، گوش‌ها، قلب‌ها و دست‌هایی است که سمفونی همیاری و هم‌آفرینی را خلق می‌کنند. آیا ما هم می‌توانیم در گفتگوهای خود مثل یک نوازنده گوش کنیم و برای خلق اثری ماندگار با یکدیگر همیاری کنیم؟

کابین انتهای قطار (داستانی درباره دنبال کردن رویاها)

  • 95,000 تومان

زمانی که داخل آن اتاقک محل کار سابقم می‌نشستم و بدون داشتن هیچ هدف و مسیر و امیدی به آینده می‌پوسیدم، بعضی از تاریک‌ترین روزهای زندگی‌ام را تجربه کردم. اما وقتی آن کتاب‌ها را کشف کردم و به خودم اجازه دادم که دوباره رویا داشته باشم، همه چیز بلافاصله تغییر کرد! تمام چیزی که لازم داشتم داشتن یک رویا بود. رویا همه چیزی است که انسان احتیاج دارد. شما می‌توانید از یک آدم هر چیزی را بگیرید جز رویایش را. و اگر رویایی داشته باشد، امیدوار می‌شود، و امید تمام چیزی است که او نیاز دارد.

در جهان نه بر جهان (دگرسازی تجارب روزمره در مسیر معنوی)

  • 75,000 تومان

در جهان، نه بر آن به چه معناست؟ ما به عنوان مشتاقان معنویت احتمالا این جمله را شنیده‌ایم و پرسیده‌ایم، اما چگونه در زندگی من برای خود من صدق می‌کند، و آیا واقعا امکان‌پذیر است، به ویژه در دنیای فناوری امروز که گاهی اوقات می‌تواند پرآشوب، گیج‌کننده و استرس‌زا باشد؟ همان‌طور که سعی می‌کنیم به سوی آگاهی و خودآگاهی بالاتر تکامل یابیم، ممکن است سعی کنیم تمرین معنویت یا مراقبه یا مفاهیم الهام‌بخش را سرلوحه زندگی روزمره خویش قرار دهیم، اما چگونه می‌توانیم ملزومات یک زندگی معنوی را پیاده سازیم و در عین حال با مسئولیت‌های زندگی روزمره همگام باشیم؟ در این کتاب، که از یک ارائه صوتی اقتباس شده است، دکتر دیوید آر. هاوکینز به ما کمک می‌کند تا دقیقا به کشف این موضوع برسیم و بدانیم این برای هر یک از ما چه معنایی دارد. او با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود، نصیحت‌های عاقلانه و کلام صادقانه و در عین حال دلسوزانه، به ما نشان می‌دهد که با نیت و صداقت، و حس شوخ‌طبعی، می توانیم مسیری معنوی را طی کنیم و در عین حال بدون سردرگم شدن در جهان زندگی کنیم. زندگی در دنیای امروزی چالش‌برانگیز است، زیرا دغدغه‌ها و استرس‌های اضافی هم در داخل و هم از بیرون بر ما فشار وارد می‌کند. دکتر هاوکینز اغلب بیان می‌کرد که می‌توانیم از جهان برای رهایی از جهان استفاده کنیم و زندگی روی زمین فرصت‌های عالی برای رشدهای متعالی به ما می‌دهد. با خواندن این فصل‌ها بیشتر در مورد این موضوع خواهید آموخت. وقتی وزن جهان سنگین ثقیل یا طاقت‌فرسا به نظر می‌رسد، دکتر هاوکینز پیشنهاد می‌کند که جهان را همچون جامه‌ای سبک بر تن کنیم.

عادت‌های موفقیت (چگونه با 1 گام زندگی خود را تغییر دهید)

  • 98,000 تومان

با عادت‌های خوب به اهداف خود دست یابید. عادت‌هایی را به کار ببندید که نوید یک زندگی موفق و آزادی‌ای که شایستگی‌اش را دارید، به شما بدهند و از این رهگذر به بالاترین توان بالقوه خود دست یابید. مشکل شما کم‌استعدادی یا کمبود مهارت نیست، مشکل این است که از خودانضباطی لازم برای دنبال کردن چیزهایی که شروع کرده‌اید، برخوردار نیستید. ورزشکاران، نوازندگان و بازیگرانی که آن‌ها را ستایش می‌کنیم، با شانس به جایگاه کنونی خود نرسیده‌اند. آن‌ها عادت‌هایی را در خود پرورش دادند که موجب شکوفایی استعدادشان شد و دنیا مجبور شد به آن‌ها توجه کند. خودانضباطی کلید گشایش توان بالقوه است تا فکر کردن به رویاها تبدیل به زندگی کردن رویاها شود. در کتاب عادت‌های موفقیت، ابزار مورد نیاز برای رها شدن از عادت‌های مخربی که موجب در جا زدن شما می‌شوند را کشف خواهید کرد و عادت‌هایی را پرورش خواهید داد که زندگی شایسته شما را برای‌تان به ارمغان خواهند آورد.

برای زندگی بنویس (ابزار خلاقانه برای هر نویسنده برنامه راه هنرمند در 6 هفته)

  • 195,000 تومان

جولیا کامرون پس از کتاب پرفروش خود راه هنرمند، خلاقیت و گفتگو در مورد هنر را به جهان آموزش داده است. اکنون در این کتاب، برای زندگی بنویس، او به یکی از موضوعاتی می‌پردازد که بیش از همه به قلب و روح او نزدیک است: هنر نویسندگی و تمرین و ممارست در آن. طی مطالبی که برای شش هفته در نظر گرفته شده‌اند، کامرون خوانندگان را با دقت و گام به گام در یک فرآیند خلاق هدایت می کند. این کتاب که جدیدترین اثر از مجموعه راه هنرمند به حساب می‌آید، مراحل زیر را شامل می‌شود: - ابزاری نوین معرفی می‌کند که برای هر روز سهمیه‌ای در نظر می‌گیرد و توسط روش‌های قدرتمند و واقع‌گرایانه گسترش می‌یابد. - در مسیری که از آغاز به نوشتن تا معلق ماندن، برخورد و مقاومت در برابر شک و تردید، مهلت‌ها و «دیوانه‌سازها» کمین کرده‌اند، خواننده را به روشی کاملاً خلاقانه هدایت و راهنمایی می‌کند. - صرف نظر از این که در حال کار بر روی چه پروژه‌ای هستید، از داستان تا شعر، نمایشنامه، استندآپ، فیلمنامه یا موسیقی، این کتاب به شما کمک می‌کند تا به هدف خود برسید. کامرون با تجربه‌ای که از یک عمر نگارش و نویسندگی به دست آورده است، ابزاری عملی برای شروع، پیگیری و اتمام پروژه نویسندگی برای خوانندگان مهیا می‌کند. خواندن کتاب برای زندگی بنویس، به تمام نویسندگانی که برنامه راه هنرمند را به اتمام رسانده‌اند و در پی ادامه این سفر خلاق هستند، یا برای نویسندگانی که به تازگی قلم بر صفحه گذاشته اند، از ضروریات به حساب می‌آید.

فراتر از ذهن (پیدا و پنهان بازی‌های کیهانی)

  • 185,000 تومان

«آلن واتس» حکمت‌های آسیا را از دریچه‌های تازه‌ی روانشناسی غربی و یافته‌های علمی نوظهور عصر پسا اتم بررسی می‌کند. او در گفته‌هایش اغلب می‌گوید که بودیسم را باید به‌عنوان نوعی روان‌درمانی در نظر گرفت و نباید با ادیان غربی مقایسه کرد. او احساس می‌کند که آگاهی بوم‌شناختی و تجربه‌ی عرفانی، در اصل جلوه‌هایی از همان شکل تجربه‌ی بیدار هستند. در اوایل دهه‌ی شصت میلادی، سخنرانی‌های رادیویی و کتاب‌های برجسته‌ی «آلن واتس» او را به چرخه‌ی سخنرانی‌های دانشگاهی راند و به مدت دوازده سال پس از آن سخنرانی‌هایش در سالن‌های بزرگ و سمینارهای خصوصی‌تر برای گروه‌هایی در سراسر کشور برگزار شد. بسیاری از این جلسات ضبط و جمع‌آوری شدند. در اواخر دهه‌ی شصت و اوایل دهه‌ی هفتاد توسط پسرش «مارک واتس» بررسی و از گزیده‌‌های چند مطلب از شش رویداد تاریخی که در کنار هم به زیبایی جلوه‌گر می‌شدند مجموعه‌ی «فراتر از ذهن» پدید آمد.

ناخودآگاه در نمایش‌نامه‌های شکسپیر

  • 210,000 تومان

ترجمه‌ی حاضر تحلیلی جامع از پانزده نمایشنامه‌ی شکسپیر است که با تکیه بر روانکاوی و تعریف ناخودآگاه از زبان فروید به قلم مارتین برگمن به رشته‌ی تحریر درآمده است. این اثر با ظرافت تمام نیت ناخودآگاه پشت اعمال و افکار شخصیت‌های آثار شکسپیر را شرح داده و با ایجاد پلی میان شخصیت‌های نمایشی و زندگی حقیقی خود شکسپیر درکی نوین از ناخودآگاه او به عنوان نمایشنامه‌نویس و نویسنده‌ای خلاق ارائه می‌دهد. برگمن توضیح می‌دهد که روانکاوی یک تئوری است که به آدم‌های واقعی می‌پردازد: این‌که آن‌ها چطور عمل می‌کنند و چطور می‌توان به آن‌ها در داشتن زندگی بهتر کمک کرد؟ آیا روانکاوی برای زنان و مردانی که شکسپیر خلق‌شان کرده کارساز است؟ حتی اگر در زندگی واقعی وجود نداشته باشند؟ برگمن می‌گوید: در کمال ناباوری برای من و حتی خوانندگانم پاسخ این سوال یک بله‌ی مشروط است. شخصیت‌های شکسپیر آدم‌های واقعی نیستند اما ساختار روانی آن‌ها بر اساس افرادی واقعی که شکسپیر در ناخوآگاه خود داشته، ساخته شده است. او می‌گذارد ما تک‌گویی آن‌ها را هنگامی که با نیمه ‌خودآگاه و گاهی حتی ناخود‌آگاه‌شان روبرو می‌شوند، بشنویم.

1  2  3  صفحه‌ی 1